Samaa kamaa pitäisi olla eri nimillä, mutta joidenkin tietolähteiden mukaan tuossa jenkkilässä unettomuuteen käytettävässä Valiumissa olisi diatsepamin lisäksi jotain muutakin nukahtamista edistävää lääkeainetta. Valistakaa viisaammat!
Valium vs. Diapam
9
1526
Vastaukset
- .
Itse olen lukenut,että Valium=Xanor ?
- .
Ei ole Valium sama kuin Xanor (jonka vaik.aine on alpratsolam).
- RonskiGää
Kauppanimet vain vaihtelee alueittain. That's it!
Hyvää ainetta kaikilla nimillä. - HooTL
Valium on usalainen alkuperäisvalmiste diatsepamille.
Diapam on suomalainen alkuperäisvalmiste distsepamille.
Kummassakaan ei ole muita vaikuttavia aineita ja apuaineiden osaltakin tuotteet ovat lähes identtisiä.- Xanax-2000
Aivan niin... Valium on sama kuin Diapam/Medipam, eli diatsepaamia...
Xanor, (engl. Xanax) on sama kuin Alprox, tai Xanor, ja se on alpratsolaamia...
Sit löytyy kans ihan hyvä lääke (engl. Ativan) Suomessa nimellä Lorazepam...
ite oon joutunut netistä tilaamaan, kun terkkarin lääkäri kattoo niin ilkeästi, eikä kirjota reseptii, vaan haluu antaa vaan jotain mirtazapania...
lähetin avulla, EU:n sisältä oon tilannut ja hyvin on mennyt http://www.rx-usapharmacy.com - -
Xanax-2000 kirjoitti:
Aivan niin... Valium on sama kuin Diapam/Medipam, eli diatsepaamia...
Xanor, (engl. Xanax) on sama kuin Alprox, tai Xanor, ja se on alpratsolaamia...
Sit löytyy kans ihan hyvä lääke (engl. Ativan) Suomessa nimellä Lorazepam...
ite oon joutunut netistä tilaamaan, kun terkkarin lääkäri kattoo niin ilkeästi, eikä kirjota reseptii, vaan haluu antaa vaan jotain mirtazapania...
lähetin avulla, EU:n sisältä oon tilannut ja hyvin on mennyt http://www.rx-usapharmacy.comEikös noihin kaikkiin tule tolerannsi melko nopeasti?
Itselleni kävi niin Oxaminin kanssa ja lopulta en voinut olla päivääkään ilman niitä.
- En käsitä
Voiko muka tuolta tilata tollasia lääkkeitä,esim.Xanoria kun suomessakaan lääkärit ei sitä enää juuri kirjota ja kait resepti pitää olla ja entä jos tulliin kiinni jää!!!!!
- .......
Laitontahan tuo tilailu on.
- xanax-3000
xanax-2000 mistä maasta nuo lääkkeet lähetetään ? ihan euroopasta van usasta ? kiitti vastauksestasi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1066782
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h885072Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1113329Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p333212Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska272368Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191726Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961371Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3391312Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311226- 48994