Kun olen kierrellyt tuolla Euroopassa niin ihmettelen sitä, ettei tuolla Saksassa ja Itävallassa niitä kerjäläisiä näy. Eivät Wienin kadulla ole polvillaan. Mistäs tämmönen johtuu, kun nehän ovat paljon lähempänä Romaniaa ja Bulgariaa. Rahaakin siellä on ja lämmintä.
--Suomi Seppo--
Wirnin ja Munchenin kaduilla
5
<50
Vastaukset
- ampukaa jussuf
Ovat ne sen verran sivityskaupunkeja, ettei siellä kaikkea kuluttuurin rikastamisia hyväksytä.
- pötyä höpiset
Wirnin ja Munchenin, missäs maassa nuo ovat?
Wienissä ja Münchenissä olen käynyt useastikin ja molemmissa nähnyt kerjäläisiä.- Jussuf (se sama)
WIRN, kuten kaikki tietävät, on Minnesotassa, Virginian kaupungissa. Olen siellä käynyt ja tosiaan en huomannut kerjäläisiä.
Tuosta "Munchenista" en tosiaan osaa minäkään sanoa. - Suomi Seppo
Jussuf (se sama) kirjoitti:
WIRN, kuten kaikki tietävät, on Minnesotassa, Virginian kaupungissa. Olen siellä käynyt ja tosiaan en huomannut kerjäläisiä.
Tuosta "Munchenista" en tosiaan osaa minäkään sanoa.No voihan sitä tarttua lillukanvarsiin, e ja r on näppiksessä vierekkäin ja ei ollut silmälaseja päässä niin tuli virhe. Ja ei niissä kaupungeissa ole tuota polvikerjäystä, metroissa on jonkunverran musikantti kerjäystä.
- kaatopaikka
Kaikki pas_ka valuu Suomeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "904219Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293203No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10939
- 134931
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770