Stubb kutsuu kerjäläisiä kylään, tulo kiihtyy
4
72
Vastaukset
- tilasto Emä
http://www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa.shtml/2012/04/1526788/moni-romanikerjalainen-saapuu-omalla-autolla
Helsingin kaupunki teki viime kesänä linjauksen, jonka mukaan romanikerjäläiset rinnastetaan turisteihin eli heidän tulee järjestää asumisensa itse. He eivät saa leiriytyä esimerkiksi Helsingin mailla.
Ikkunat kiinni ja kalterit eteen, ovet säppiin ja lompakot vetoketjullisiin taskuihin.
Jo tilastot kertovat varkaudet lisääntyvät moni sata kertaisesti kesäksi. - Anna Otto
Otto automaatilla ei ole syytä vierailla nosto aikeissa ja jos on pakko paras ottaa vain pieniä summia varkaat seuraavat ja tarkkailevat asiointia ja aina on ystävä lähellä joka pelastaa rahan turmeluksesta.
- kiuytrroo
Sillä on iso suu, sillä on hyvä napata poskeen.
- bghyuioop
se on eurooppahuora
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812946Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka582338Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151747
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1261709Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661327
- 591263
- 681253
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781203