Heteroja vihaavat ovatkin itse heteroja, he todellisuudessa vihaavat itseään! Surullista, surullista...
http://www.mtv3.fi/uutiset/ulkomaat.shtml/2012/04/1526594/tutkimus-homofobia-saattaa-olla-osittain-itseinhoa
Outo juttu, miksi homot vihaavat heteroja ?
Heterofobia on itseinhoa !!!
17
124
Vastaukset
- ......
Miksi luulet homojen vihaavan heteroita?
- Oho, tuli totuus.
Pilllun puutteessa ja kateuden vuoksi.
- .......
Oho, tuli totuus. kirjoitti:
Pilllun puutteessa ja kateuden vuoksi.
Ei vaan tuli taas homojavihaavan mihinkään logiikkaan perustumatonta shaibaa.
- Sinkku vihaa
on hän homo tai hetero.
- näin on!
En voi kuin nauraa, millä v%tulla saat käännettyä homoja vihaavat heterot - heteroja vihaaviksi homoiksi....? O,o jutussa käsitellään sitä, kuinka punaniskajuntit vihaavat homoja, koska ovat itse tukahduttaneet homoseksuaaliset tuntemuksensa! Että heteroja vihaavat homot.... Siinäpä vasta juntti kirjoittaja! :D
- paskaa paketissa.
jokun homon tekemä tutkimus, haisee paskalle niinku se tutkijakin.
"oot ite ihan homppeli jos et meistä pidä"
- ei minulla
ole oikeuta vihamaan Sinun lasta
on se pyörätuolissa tai pomo
on sehuora tai homo.- minä vaan
En minäkään homoja pelkää (=homofobia) kunhan pysyvät kaukana minun pepusta ja eivät vaadi itselleen etuoikeuksia. Heillä on ihmisinä aivan samat oikeudet kuin heteroillakin ja heitä varten on jo laadittu parisuhdelaki jota heteroilla ei ole.
Enempää heille ei tarvitse antaa vaikka homouden yksi oire taitaa olla juuri itsekkyys: minä! minä! minä! minä!
Homot ovat vähän niin kuin suomenruotsalaiset. - Jääman
minä vaan kirjoitti:
En minäkään homoja pelkää (=homofobia) kunhan pysyvät kaukana minun pepusta ja eivät vaadi itselleen etuoikeuksia. Heillä on ihmisinä aivan samat oikeudet kuin heteroillakin ja heitä varten on jo laadittu parisuhdelaki jota heteroilla ei ole.
Enempää heille ei tarvitse antaa vaikka homouden yksi oire taitaa olla juuri itsekkyys: minä! minä! minä! minä!
Homot ovat vähän niin kuin suomenruotsalaiset.Sinä sorruit siihen harhaluuloon, että homofobia olisi pelko ja olet siis väärässä, koska homofobia ei nimestään huolimatta ole pelko vaan homofobia voi olla myös homoseksuaalien vihaamista joka perustuu virheellisiin ennakkoluuloihin.
Toisin sanoen vaikka sinä muuta yrität väittää, että et ole homofoobikko tekstisi paljastaa sinun olevan homofoobikko, koska se paljastaa sinulla olevan virheellisiä ennakkoluuloja homoseksuaaleista ja se myös paljastaa sinun vihaavan homoseksuaaleja. - tietokirjasta
Jääman kirjoitti:
Sinä sorruit siihen harhaluuloon, että homofobia olisi pelko ja olet siis väärässä, koska homofobia ei nimestään huolimatta ole pelko vaan homofobia voi olla myös homoseksuaalien vihaamista joka perustuu virheellisiin ennakkoluuloihin.
Toisin sanoen vaikka sinä muuta yrität väittää, että et ole homofoobikko tekstisi paljastaa sinun olevan homofoobikko, koska se paljastaa sinulla olevan virheellisiä ennakkoluuloja homoseksuaaleista ja se myös paljastaa sinun vihaavan homoseksuaaleja.Te homot kun ette voi keksiä sanoille uusia merkityksiä. Vaikka olette kyllä todella itseriittoisia, pahoja ja ilkeitä ihmisiä.
"Fobia on tiettyihin tilanteisiin tai kohteisiin liittyvä todellisen uhkan olemassaoloon perustumaton pelko (kammo tai kauhu), jonka ahdistuneisuusoireita henkilö ei pysty hallitsemaan. Vastenmielisyys esimerkiksi jotain eläinlajia kohtaan ei ole vielä fobia. "
- hyikakkahaisee.
Tosi outoa porukkaa, jyystävät percereikää ja inhoavat ja vihaavat itseänsä. Ja vaativat jopa lakeja pönkittämään puuttuvaa itsetuntoa.
- Lähetetään Siperiaan
Setalaiset ovat tosi outoja hyi. Jyystävät perceeseen ja inhoavat itseään sen vuoksi.
- juuta
Anna mun kaikki kestää ;)
Ranneliike.net issä on melkein kaikki uskovaisia ja setalaisia.
Valitettavasti Suomessa homoscene on todellakin heikkoa.
- .
Elohopea aiheuttaa homoutta. Homous ei ole siis luonnonmukaista käyttäytymistä.
Tutkittu fakta.
www.iltalehti.fi/ulkomaat/2010120212798349_ul.shtml- .
Kannattaa siis välttää elohopeaa sisältäviä tuotteita, mm. savukkeita, tiomersaalia sisältäviä rokotteita ja amalgaamia sisältäviä hammaspaikkoja yms.
- aloittajalle plussaa
Aloittaja on enemmän oikeassa kuin nuo "tutkijat" , vakavasti todettuna.
- juuta
Käsittämätöntä skeidaa toi aloitus.
Tain sitten se on vaan vitsi.
Muistakaa antiikin ajan Kreikka ja Rooma
Tässä lopullinen pommi.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Bonobo
Homofobia on todellakin yleistä ja laajaa. Piilossa tai julkivihana.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7202610Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3422233Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä262052Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o191916Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581648Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121182Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181169- 551030
- 631015
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?3982