Huulten täyttö. Restylane, Perlane, Juvederm, Revanesse VAI?

pusukala

Nyt olisi vihdoin aika päästä huulten täyttöön.

Olen selaillut eri firmojen sivuja ja hintahaitari on aika suuri.
esim.
Restylane 1ml 325-520€
Revanesse 290€-
Juvederm (eri ml) 250-660€

Miten tässä nyt sitten osaisi valita oikeimman ja parhaimman aineen?

Aineita on niin tuhottomasti ja hintavaihtoehdot laajat.

Eli mikä aine, mikä paikka ja kuinka monta milliä?
Tarvitsen täytettä ainakin ylähuuleen, mutta mieluusti täyttäisin tätä kapeaa alahuultanikin.
Riittääkö 1ml sekä ala, että ylähuuleen, vai ainoastaan ylähuuleen?

Ensisijaisesti kuulisin niitä omakohtaisia kokemuksia (sekä hyvät että huonot). Mainoslauseet sun muut olen jo ehtinyt lukemaan useaan otteeseen firmojen nettisivuilta.
Kuningaskuluttajan pelottelupätkäkin on tullut nähtyä.

20

2606

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Et tarvitse

Täytettä ylä etkä alahuuliin..Tuhoisia aineita on kaikki.
      Mutta jos nyt välttämättä haluaa näyttää 80vuotiaalta kuminaamalta niin siitä vaan.

• Varo kaikkia

Polymeereissä allergiset reaktioita saattaa esintyä. Tulehtunut ja kapseloitunut kudos voidaan joutua poistamaan kirurgisesti.

• Viivahuuli

Revanesse on pitkäkestoisin, olen kokeillut nuo kaikki mainitsemasi. Toisaalta, jos menee vähänkään pieleen, niin on hyvä, jos aine ei kestä hirveän kauan.
      1 ml riittää todella hyvin huuliin, ja minulla on jäänyt ylikin, sitä on sitten laitettu esim. suupieleen, joka tahtoo kääntyä alaspäin!

• 1/2huuli

Kirjoitin jo tuohon toiseen ketjuun huonosta kokemuksestani Revanessesta. Voisin lisätä, että onneksi vaikutus kesti vain 4 kk, vaikka sen uhoiltiin olevan pitkäkestoinen.

• rasvaa?

Onko kellekään laitettu omaa rasvaa huuliin?

• rasvaxc

Pysyykö se? Kovettuuko?

• 1kokemus

Hyaluronihapot on parhaita ainakin ensimmäiseksi kokemukseksi, sillä ne poistuvat elimistöstä, jos lopputulos ei miellytä.

• virkasisko

Varaa aika kokeneelle plastiikkakirurgille kuka on paljon laittanut.. sinun ei tarvitse itse tietää esittämiäsi asioita. Kerrot mitä haluat niin lääkäri kyllä osaa ehdottaa ja kertoa: mitä, millä, miten, ja kuinka paljon kannattaisi!

• huulet muhkuroilla

Revanessesta patteja.

• tyytyväinen
    • Eliza61

Hei vinkiksi vaan että ne patit kyllä pystyy itse poistamaan seuraavana päivänä laiton jälkeen. Itse laitatin eilen hyaluronihappoa huuliini (jo ties kuinka monennen kerran) ja huomasin aamulla, että alahuulessa oli kauhea patti. No, nyt kokeneena jo uskalsin lähteä sormilla tasoittamaan sitä ja totta tosiaan, nyt näyttää oikein hyvältä kun varovasti tasoittelin koko ketjun ylä- ja alahuulesta.

• sindexi

Revanesse on oikein hyvä aine, mä ainakin haluan säännöllisesti ainetta huuliin ja en pysty maksamaan siitä liikoja. Rasvansiirto olisi aivan liian kallista ja riskiä eihän siinä edes jää kuin osa.

• Leftrightlef

Olen kerran ottanut Revanessea enkä voi suositella. Aluksi oli epätasaisuutta ja vaikutus kesti (onneksi) vain parisen kuukautta. Muutenkin tuli sellainen olo että toiminta oli hämärää kun hoito tehtiin hammaslääkäripaikan takahuoneessa. Sen jälkeen mulle on laitettu tavallista hyaluronihappoa lääkärin toimesta ja vaikutus on ollut noin 6 kk.

• sofia9

Olen käyttänyt Revanessea, kun olin varannut ajan huulien täyttöön olin ajatellut aivan muuta tuotetta. Kosmetologi joka sen minulle Helsingin töölössä laittoi, suositteli kuitenkin Revanessea ja olen ollut tyytyväinen. Myöskään hinta ei kirpaissut.

• Katherine
        sofia9 kirjoitti:

Olen käyttänyt Revanessea, kun olin varannut ajan huulien täyttöön olin ajatellut aivan muuta tuotetta. Kosmetologi joka sen minulle Helsingin töölössä laittoi, suositteli kuitenkin Revanessea ja olen ollut tyytyväinen. Myöskään hinta ei kirpaissut.

Huonot kokemukset Revanessesta. Hinta kirpaisi koska ei pysynyt kauaa. Toisaalta hyvä, koska oli muhkurainen lopputulos. En myöskään suosittele kosmetologia piikittäjänä.

• niiiiin pettynyt

Kamalaa, olisinpa uskonut teitä muita. Kävin nimittäin itse juuri eräässä hoitolassa ottamassa huuliin Revanessea, ja juurikin vähän kämäisen näköisessä hammaslääkärin tuolissa... Nyt ylähuuli on keskeltä hirveän pahkurainen (siis oikeasti, siinä on TODELLA iso pahkura jota en meinaa saada pois edes muotoilemalla ja painelemalla), vaikka sivuille laitettu aine tuntui kadonneen kuin tuhka tuuleen turvotuksen kadottua. Onneksi aine katoaa nopeasti elimistöstä. Mieluummin otan sitten vaikka vanhat, pienet huuleni kuin tällaiset tunnottomat ja pahkuraiset. Tulipa todella paha mieli, kun vielä säästöistä laitoin ja uskoin saavani ihanat huulet. :(

• Minskupurppura

Onpa ikävää että sinulle on käynyt noin. Olen käyttänyt Revanessea jo vuosia eikä ikinä ole ollut ongelmia. Jos joskus esiintyy patti/ kuoppa on normaali käytäntö että se korjataan tekijän puolesta. Olen itsekkin ollut hammaslääkärin penkissä pistoksissa jopa vihdissä asti. Suosittelen silti Revanessea.

• Expl

Suosittelen huuliin pehmeämpää täyteainetta, koska se antaa luonnollisemmalta näyttävän ja tuntuvan tuloksen. Samalla vältetään pahkurat. Huulien täyteaine kannattaa laittaa pienemmissä osissa, jotta kudosreaktio jää vähäisemmäksi. Suosittelen keskustelemaan asiasta asiantuntevan plastiikkakirurgin kanssa.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      188
      1351
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1158
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      874
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      870
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      790
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      49
      753
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      53
      722
    8. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33