Aina kun näin uskovaisena fanaatikkona keksin jotain tuomittavaa lähimmäisistä, se tekee minut niin onnelliseksi. Siksi me uskovaiset olemme paljon onnellisempia kuin ateistit.
Vastaukset 9
- Dosentti K.
Kiitos rehellisyydestäsi! Tutkijana olen havainnut uskovaisten perustuntomerkiksi juuri mainitsemasi ominaisuuden. Uskovaiset tyydyttävät tarpeensa paljolti toiset tuomitsemalla, koska eivät kykene narsisteina näkemään omia huonoja puoliaan, vaikka juuri hyvät ominaisuudet heiltä tyystin puuttuvat.
- Tämä kiinnostaa!
Minä haluan tuomita kaiken!
- psycho logi
Ateisteilla on piilevä psykologinen tarve tulla tuomituiksi.
- psycho logi
Tiedän tämän omasta kamelin perseestäni.
- Jaakob rehentelee
psycho logi kirjoitti:
Tiedän tämän omasta kamelin perseestäni.
tule psycho ja pane minua kamelinperseseeni sillä saan siitä salaista nautintoa.
- Pyhä Sylvi.....
Jaakob rehentelee kirjoitti:
tule psycho ja pane minua kamelinperseseeni sillä saan siitä salaista nautintoa.
Ei kukaan selviydy moisesta haasteesta. Edes Jumala ei siksisi pyhästä hengestä Jaakobin kanssa.
- 13+5=?
Don't feed the troll...
- Jeesus lastaa
Haukkaa sinä kamelinkakkaa ja tule onnelliseksi.
- Joopajoo
Väinö Nuorteva eli nimimerkki Olli kirjoitti aikanaan miehestä, joka tykkäsi aivan tavattomasti mämmistä. Tehtiin tieteellinen koe, jossa miehelle annettiin mämmiä niin paljon kuin vain jaksoi syödä mutta tyytyväisyysmittari näytti siitä huolimatta vain viittäkymmentä prosenttia. Koejärjestelyä muutettiin sitten sillä lailla että koehenkilö saikin syöttää mämmiä sellaisille, jotka eivät siitä ollenkaan pitäneet ja kas kummaa, tyytyväisyysmittari pomppasi sataan prosenttiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2152160
Ei enää ulkoteltta ruokaa.
Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,511300Jos sussa toisessa on yhtään miestä
Ja kadut tekemisiäsi niin menet poliisin puheille, paljastat kaiken oman osuutesi ja kerrot mitä kaikkea se toinen on te1861157- 81996
En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen
Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää56891- 71813
- 100802
Mitä eroavaisuuksia sinulla on
kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?77747Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.355720- 40711