Olen vihainen

Perästä kuuluu

Olen vihainen, koska minut huijattiin mukaan tähän huijarikulttiin! Vedottiin tunteisiin monet kerrat ja manipuloitiin oikein kunnolla. Map-Kirkon pahimpia vihollisia ovat sen entiset jäsenet. Miksiköhän?!?

13

70

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • R. Sitia

Sigmund Freud määritteli vihan egon tilaksi, joka pyrkii tuhoamaan onnettomuutta tuottaneen asian. Viha voi olla rakentava voimavara. Ilman vihaa, inhoa tai tyytymättömyyttä ei olisi kehitystä. Jos kaikki olisivat aina vain tyytyväisiä kaikkeen, kukaan ei koskaan etsisi mitään uutta tai parempaa. Vihaasi sinulla on oikeus, käytä se kuitenkin oikein ja käytä vihastasi saama energia itsesi kehittämiseen. Viha vie miehen vaikka läpi harmaan kiven jos sen kanavoi oikein. Väärin kanavoituna se vie kiven sisään.

• mormonimamma

Nyt käyttelit sanan säilääsi säihkyvästi, varsinkin viestisi kahdessa viimeisessä lauseessa!

• Perästä kuuluu

Kiitos R. Sitia. Näin olen toki tehnytkin, enkä mieti Map-Kirkkoa joka päivä enää. Tunteita vaan on pakko saada tuulettaa, jotta pääsee eteenpäin. Tämä oli yksi vaihe elämässäni ja nyt se on ohi.

• to..

Ei normaalia aikuista väkisin mihinkään kirkkoon viedä.Saahan sitä itsekin ajatella ja sanoa ei ,ja jos joku on liittynyt johonkin kirkkoon tai muuhun ryhmään ja myöhemmin alkaakin kaduttaa, siitä usein syyttää muita kuin itseään.
      Tuskin Mapkirkkoon otetaan jäseniä tuosta vain, eiköhän siinä ehdi sanoa ei jos siltä tuntuu?

• sellaista voi sattua

Ei siinä muuta vikaa ole kuin, että itsehän siinä haksahtaa. Mutta kyllä Map-kirkosta voi yksinkertaisesti erota - saattaahan sitä ihminen joskus tehdä vikaratkaisuja muillakin elämänalueilla ja pystyy jatkamaan entistä viisastuneempana eteenpäin.

• Tms 1

Olen samaa mieltä kanssasi, hetken mieli johteesta ei MAP-kirkkoon liitytä, ja jos oikein pahalta ja väärältä liittymisen jälkeen tuntuu, erotakin voi.

• ei huijaukselle
        Tms 1 kirjoitti:

Olen samaa mieltä kanssasi, hetken mieli johteesta ei MAP-kirkkoon liitytä, ja jos oikein pahalta ja väärältä liittymisen jälkeen tuntuu, erotakin voi.

Mutta se tärkein on, että asioista pitää voida puhua rehellisesti. Tällöin ketään ei huijata!

• Ent. jäsen
        Tms 1 kirjoitti:

Aikuinen voi tehdä omat ratkaisunsa. Pahaa jälkeä syntyy, kun joku perheestä kääntyy mormoniksi ja alkaa fanaattisesti käännyttää muita perheenjäseniä. Harvan rakastavankaan puolison psyyke kestää vuosikausien hellittämätöntä uskonnollista painostusta ja käännyttämistä - suomeksi sanottuna henkistä ja hengellistä väkivaltaa.

Lapset eivät voi valita vanhempiaan eivätkä uskontoaan. Fanaatikon puolison elämä on helvettiä. Myös lasten elämä on raskasta ja ilotonta.

Mormonit itse sanovat, että jumalattomuus ei ole onnea.
        Kokemuksesta kuitenkin tiedän, että mormonistinen jumalisuus ei ainakaan ole onnea, vaan silkkaa helvetillistä kärsimystä vuodesta toiseen, kunnes on tarpeeksi vanha saadakseen itse päättää uskonnostaan.

• Tms 1
        ei huijaukselle kirjoitti:

Mutta se tärkein on, että asioista pitää voida puhua rehellisesti. Tällöin ketään ei huijata!

Ainakin minä olen saanut rehellistä tietoa lähetyssaarnaajilta kun tutkin kirkkoa, enemmän ja vähemmän väriteltyä tietoa sain mm. täältä. Ja olenkin hyvin tyytyväinen kun pidin pääni ja oma kohtaisesti tutustuin kirkkoon , enkä antanut toisten vaikuttaa päätöksiini. Ihan samaa mieltä olen, asioista tulee puhua rehellisesti.

• hohhoijaa.

Siksi että se äänekäs osa heistä on idiootteja?

• lupa haukotella?

hohhoijaa on ilmiselvästi holhouksenalainen.

• Se koira
        lupa haukotella? kirjoitti:

hohhoijaa on ilmiselvästi holhouksenalainen.

älähtää, johon kalikka kalahtaa. Joko ymmärrät, miksi pyhää ei koirille ...

• Mitäpä ajattelit

perästä kuuluttaa?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4048
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2901
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2310
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1311
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      899
    6. 131
      875
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      864
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      811
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      756
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      750
    Aihe