Taitaa yksinkertasesti olla niin että eliittiä ja kaikenmaailman tyhjänpäivästä kravattiporukkaa alkaa olla niin paljon , että duunarit ei pysty niitä elättämään ja pitämään korkeassa elintasossa.
Duunarihan itse hädintuskin ruokansa saa...
Eliitti/Duunarit ja mualimanloppu
5
51
Vastaukset
- ariduuni
Ei yksi duunari kovin montaa johtajaa elätä. Yleensä näin:
Duunari tekee työn josta 70% vie yritys/työnantajajohtaja/t, itse duunari saa jotain 30% ja siitä vielä verottaja vaikka 25%....- 2-20
Niin Suomessa!
- akateeminen vartti
jatka sä vaan sitä ojan kaivamista duunari,
niin me isot pojat tehdään oikeat työt ja päätökset mistä rahaa tulee!
Katsos kun se ero on siitä että ojan kaivajaksi voidaan opettaa
vaikka apina, jos ei sinunlaisille kelpaa mutta minun hommiin
ei voida ottaa teitä haalariporukkaa- 26
Niin siirtelette toisten tekemiä rahoja rahoja. Kavereille ja omaan pussiin. Vai oletko joku taiteilia. siinä vasta loinen on
- elätille
suoja työ paikan elätti ,elät haalari porukan tekemästä työstä josta yhteiskunta hyötyy eniten ja sinä elätti saat siitä palkan vaikka t ole sitä ansainnut .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874018Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242881No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452302- 341311
- 10899
- 131875
- 6844
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124746- 11740