Lapsikastetta koskevassa aloituksessa numeronikki ja aloittaja esittävät kysymyksiä, mutta eivät halua vastauksia. Tai tarkalleen ottaen he haluavat antaa ymmärtää että eivät ole saaneet vastauksia koska poistattavat ne.
Laitetaan asiasta sitten aloitus josta voivat lukea kommentit tarvittaessa useampaan kertaan.
Esitetyt kysymykset:
"everythingbuttruth
11.4.2012 17:42
Pyysin, en määrännyt. Aloitukseni ei missään nimessä ollut tarkoitus kohdistua palstan kirjoittajiin, vaan Vartiotorni-seuraan, sen kastemalliin ja siihen että miten se perustellaan Raamatulla. Tällaisena sen ymmärrän edelleen, vaikka toistamiseen luin sen ja jopa yritin löytää sieltä syytöksiisi sopivaa sisältöä.
Kannattaa muistaa että aiheeton syyttely on myös epäasiallista käytöstä.
VASTAA
Jaa viesti
Ilmoita asiaton viesti
everythingbuttruth
11.4.2012 17:50
Kannattaa muistaa että aiheeton syyttely on myös epäasiallista käytöstä.
Odottaisin perusteluja syytöksille. "
Uudelleen kirjoitettu vastaus:
Vastauksia kysymyksii:
10
78
Vastaukset
- everythinbuttruth
Minä en ilmoittele viestejä asiattomiksi.
Palstalla hoetaan todella usein tätä aika lapsellista argumenttivirhettä. Ei sen suoraan toteamisessa ole mitään epäasiallista kun se kerran on totta. Yritätkö sensuroida palstaa?
En rajaa keskusteluita ilmoittamalla millaisia kommentteja haluan, vaan esittämällä mistä avauksessa varsinaisesti on kysymys, ja että sen aiheesta olisi tarkoitus keskustella. En määränyt. Pyysin. Eihän minulla ole mitään vaikutusmahdollisuutta jos joku haluaa kirjoitella jostain aiheeseen kuulumattomasta. Pyytää silti voin, ja se on täällä jokaisen oikeus.
Lisäksi ilmoitan että minulla ei ole aikomusta jatkaa tällaista tyhjänpäiväistä jankkaamista. Jos riidellä haluat, saat riidellä jonkun toisen kanssa. Itse haluan keskittyä käsiteltäviin aiheisiin. Riitely ei ole minun juttuni. - <<<
"Minä en ilmoittele viestejä asiattomiksi. "
Ok, se on sitten ilmoittelija, joka sotkee keskustelut.
"Palstalla hoetaan todella usein tätä aika lapsellista argumenttivirhettä. "
Eli olet sitä mieltä, että palstalla ollaan lapsellisia ja hoetaan argumentointivirheitä.
"En määränyt. Pyysin. "
Jaah... nämä ovat omasta kommentistasi:
"Tässä aloituksessa ei ole tarkoitus käsitellä muiden uskontojen näkemystä tai toimintamallia asiasta."
"Tässä aloituksessa voisimme pohtia, miten raamatullinen Vartiotorni-seuran näkemys on siitä että se antaa kastaa 6-7 vuotiaita lapsia."
"Jos riidellä haluat, saat riidellä jonkun toisen kanssa."
Ok.
NUMERONIKKI!! TÄNNE JA HETI!!!
Siinä on sitten sapekas ja katkera tapaus, joka keskittyy mieluummin muihin asioihin kuin käsiteltäviin aiheisiin.- <<<
"mulla on kuitenkin tänään parempaa tekemistä kun sun kanssa väittely "
He heh heeee
Noh onpas se nyt hauskaa kun kukaan ei ilmoita viestejä asiattomaksi, ja silti nämäkin viestini on ilmoitettu asiattomaksi.
Kuka kertoisi mikä niissä on asiatonta:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10580175#comment-54624817
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10580175#comment-54625433 - 19
lapsikasteesta vielä sen verran ,etten ole tavannut yhtäkään 6-7 vuotiasta joka olisi perusteellisesti tutkinut raamattua.
kuten toisessa ketjussa mainittiin :
""Kaste
Jehovan todistajat kastavat ainoastaan ne, jotka Raamattua perusteellisesti tutkittuaan haluavat palvella Jumalaa hänen todistajanaan (Heprealaisille 12:1).
Nämä ihmiset vihkivät elämänsä Jumalalle ja käyvät sen vertauskuvaksi upotuskasteella (Matteus 3:13, 16; 28:19)""
jos tämän lisäksi näillä lapsilla olisi oma päätösvalta. saattaisi heistä osa kastautua ihan muihin uskontoihin oman raamatuntulkintansa ja näkemyksensä valossa. - 5
<<< kirjoitti:
"mulla on kuitenkin tänään parempaa tekemistä kun sun kanssa väittely "
He heh heeee
Noh onpas se nyt hauskaa kun kukaan ei ilmoita viestejä asiattomaksi, ja silti nämäkin viestini on ilmoitettu asiattomaksi.
Kuka kertoisi mikä niissä on asiatonta:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10580175#comment-54624817
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10580175#comment-54625433""Noh onpas se nyt hauskaa kun kukaan ei ilmoita viestejä asiattomaksi,""
ootkos yrittänyt kysellä niiltä muilta sivupersooniltas?
Mun mielestä tuo koko poistojuttu on ihan perseestä. kyllä sitä välillä saa kirota ja kyllä tässä nyt jonkunlainen sanavapaus pitää olla vaikka olisi väärässä kuin korkkiruuvi.
niinhän se vt-seurakin suoltaa omia sovelluksiansa vaikka joissakin asioissa mennään niin suohon ku vaan pääsee. Ei niitäkään ole kukaan poistattamassa ja saahan heilläkin olla mielipiteensä.
erikseen voi sitten oikoa noiden mielipiteiden paikkaansapitävyyttä.
ainakaan en ole nähnyt missään vartsikassa mitään "poisto nappia" , jos teksti ei stemmaa.. - <<<
5 kirjoitti:
""Noh onpas se nyt hauskaa kun kukaan ei ilmoita viestejä asiattomaksi,""
ootkos yrittänyt kysellä niiltä muilta sivupersooniltas?
Mun mielestä tuo koko poistojuttu on ihan perseestä. kyllä sitä välillä saa kirota ja kyllä tässä nyt jonkunlainen sanavapaus pitää olla vaikka olisi väärässä kuin korkkiruuvi.
niinhän se vt-seurakin suoltaa omia sovelluksiansa vaikka joissakin asioissa mennään niin suohon ku vaan pääsee. Ei niitäkään ole kukaan poistattamassa ja saahan heilläkin olla mielipiteensä.
erikseen voi sitten oikoa noiden mielipiteiden paikkaansapitävyyttä.
ainakaan en ole nähnyt missään vartsikassa mitään "poisto nappia" , jos teksti ei stemmaa.."ootkos yrittänyt kysellä niiltä muilta sivupersooniltas?"
En ilmoittele omia viestejäni yleensä asiattomaksi. Muut huolehtivat siitä riittävästi.
Nyt olisin kyllä kiinnostunut kuulemaan ilmoittajalta perustelun siihen miksi nuo kaksi viestiä on ilmoitettu asiattomaksi. - 33
<<< kirjoitti:
"ootkos yrittänyt kysellä niiltä muilta sivupersooniltas?"
En ilmoittele omia viestejäni yleensä asiattomaksi. Muut huolehtivat siitä riittävästi.
Nyt olisin kyllä kiinnostunut kuulemaan ilmoittajalta perustelun siihen miksi nuo kaksi viestiä on ilmoitettu asiattomaksi."""Nyt olisin kyllä kiinnostunut kuulemaan ilmoittajalta perustelun siihen miksi nuo kaksi viestiä on ilmoitettu asiattomaksi.""
no en kuule tiiä, eikä paljoa kiinnostakkaan.
jos kuitenkin lohdutusta haluat , niin eipä noissa mitään asiatonta /vikaa ole.
ehkäpä joku/jotkut ovat läpen kyllästyneet palstaräyhäämiseesi ja tekevät sen vittuillakseen???? - <<<
33 kirjoitti:
"""Nyt olisin kyllä kiinnostunut kuulemaan ilmoittajalta perustelun siihen miksi nuo kaksi viestiä on ilmoitettu asiattomaksi.""
no en kuule tiiä, eikä paljoa kiinnostakkaan.
jos kuitenkin lohdutusta haluat , niin eipä noissa mitään asiatonta /vikaa ole.
ehkäpä joku/jotkut ovat läpen kyllästyneet palstaräyhäämiseesi ja tekevät sen vittuillakseen????"jos kuitenkin lohdutusta haluat , niin eipä noissa mitään asiatonta /vikaa ole."
En kaipaa lohdutusta, kiitos kuitenkin.
"ehkäpä joku/jotkut ovat läpen kyllästyneet palstaräyhäämiseesi ja tekevät sen vittuillakseen????"
Paljon mahdollista, tosin kronologiasi on virheellinen. - 23
<<< kirjoitti:
"jos kuitenkin lohdutusta haluat , niin eipä noissa mitään asiatonta /vikaa ole."
En kaipaa lohdutusta, kiitos kuitenkin.
"ehkäpä joku/jotkut ovat läpen kyllästyneet palstaräyhäämiseesi ja tekevät sen vittuillakseen????"
Paljon mahdollista, tosin kronologiasi on virheellinen.väität että löytyy aika jolloin syyttä suotta olet saanut rapaa niskaasi , ilman että olet provosoinut tilannetta mitenkään itse?
- <<<
23 kirjoitti:
väität että löytyy aika jolloin syyttä suotta olet saanut rapaa niskaasi , ilman että olet provosoinut tilannetta mitenkään itse?
Väitän että olen ottanut mallia tällä palstalla esiintyvästä toiminnasta.
Mitenkään väittämättä etten olisi oppinut asiaa ihan hyvin ja omaavani luontaista taipumusta siihen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse1084876Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1143972Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2133886Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1202275Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575801987Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.801386- 1371364
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1711361En ymmärrä ateisteja!
Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???5851269- 531145