Suomi-tytöt New Yorkissa

mikä on jutun juoni

Onkos tämä totta? Siis ovatko nämä sarjan hahmot todellisia suomityttöjä, vai onko tämä joku näytelty jutska?

Ei nää mimmit ainakaan kovin perinteisen suomalaisilta näytä, kuulosta ja tunnu.

Eikös MTV (Music Television) ole joku vastaava real life sarja, joka on siis näytelty ja käsikirjoitettu? Onko tämä sama, mutta suomiversio?

10

961

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Reijanne

      Hei musta tää on kiva ohjelma ja tytöt mukavia kun kertovat aidosti omasta elämästään New Yorkissa. Ja musta on hyvä kun kerrankin on tosi tv ohjelma jossa ei ole miljonääri silikooni blondeja vaan ihan tavallisia ihmisiä.
      Toivottavasti ohjelma jatkuu.

    • outoa käytöstä

      Ei ne ainakaan mitään oikeita kavereita ole keskenään, kun viime jaksossakin se yksi tyttö pilkkasi koko ajan sen vegaani-mimmin touhuja ja kävi vetämässä pizzaa naamariin kun piti kylään mennä syömään???

      ...niin ja sitäpaitsi eihän ne tienneet mitään toistensa elämästä, eli esim. niistä kuka seurustelee ja kuka on muuttanut kenenkin kanssa asumaan. Oikeat ystävät tietysti kertoisivat heti toisilleen noista asioista.

      Näytti siltä että tuotantotiimi oli käskenyt ne toistensa seuraan.

    • HIRVEEN NOLOA!

      MITÄ TÄH! Totta helvetissä tää sarja on näytelty, eikai kukaan enään nykyaikana ole niin tyhmä että noi mimmit asuu Nykin keskustassa tekemättä mitään luksusasunnoissaan.
      Älkää nyt hyvät ihmiset uskoko kaikkea mitä näette.
      Sekin se vanhempi vegaani-akka on muka kovin huolestunut kaikesta.
      Mutta sitten esittelee jotain desing-kopiolaukkujaan aivan innoissaa siskolleen.
      Huh, huh, pinnallinen ihminen, vaikka näytteleekin mutta pinnalisuus paistaa läpi.

    • Tampereolllaaa

      Näyttelijöitä ne on, se yksi on mun kaveri, ja ne palkattiin sinne 1 kuukaudeksi, ja homma on vedetty jo purkkiin, ja mun kaveri on palannut tänne suomeen kouluun,
      Ne etti sinne kohtalaisien kielitaidon omaavia naisia, ja mun kaveri tosiaan on yksi heistä.
      Se valitti tosiaan tuosta vanhasta akasta oliko se joku vegaani vai mikä se muka oli, että oli tosiaan aika pinnallinen ihminen, ja tuotantoyhtiö vain käski sen olla muka vegaani.
      Se oli se jolla oli ne haroittavat silmät

      • L.A GIRL

        -,-


    • Sarppa

      Kuka on suosikkisi? Annabella,Alexandra,Sara vai Minna...mun on ainakin varmaan Annabella tai Alexandra...

    • sooomi pimut sohossa

      No kyll se on se Alexandra. Se on tarpeeksi seko ja energinen.

      Lisäksi tykkään sen omaperäisestä ulkonäöstä. Ihan hyvin se myös lauraa luritti sille kalkkunalle, joten ehkä se osaa oikeastikin laulaa.

      I like.

    • Ei juonta.

      No juontahan ei ole ja kukaan näistä mimmeistä ole kokonaan suomalainen. Korkeintaan puoliksi... ois voinu olla nimenä joku muu kun nuo eivät SUOMI-tyttöjä ole.

    • L.A GIRL

      mä oon ainaki muuttamasa los angelesii. ja en usko et toi on näytelty, ei ainaskaa mitää saatanan lissui oo. :D

    • Aleksis Aleksanteri

      Vähän nauratti kun suuren luokan stara oikein Amerikasta asti tuli kiekumaan peräkylille jonnekin kälysille Juhannusjuhlille!!!

      Piti tietysti limusiinilla matkustaa näyttävästi rähjäiseen betoni-elementtiloukkoon kesähotelliin vai mikä retkeilymaja se nyt olikaan. Ei ollutkaan viiden tähden loistohotellia vastassa.

      Sitten alkoi hämmästely kun illuusiot ja realismi kohtasivat. Eikä tahtonut mistään tulla mitään. On se varmaan kauhea järkytys säihkyvään nyyy jorkilaiseen hienosto-clubi-elämään tottuneelle maailmanluokan tähdelle tämä suomalainen runkkarijunttimeininki.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      386
      1512
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      105
      1288
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      116
      1210
    4. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      164
      1139
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      44
      987
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      906
    7. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      816
    8. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      810
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      91
      804
    10. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      167
      691
    Aihe