MOVERIN PARHAITA

NETTIHELPERI

20

67

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei voi olla ihan oikein, että palstalla häiriköi seriffinä tyyppi, joka julkisesti ihannoi näitä lapsiinsekaantujia, eli pedofiileja.

• Täsmennetään tässä vielä, että tarkoitan "pedofiileilla" ainaostaan niitä, jotka tuota ko. taipumustaan toteuttavat.

• Arvoisa sontakasa, minä

- en ihannoi pedofiileja

- enkä muitakaan lainrikkojia

toisin kuin rasistit tekevät.

• tarkoitatko

rasisteilla muslimeja?

• en minä tuota aloitusta kirjoittanut.

Kyylä sinä olet täällä lukemattomia kertoja sanonut, että islamiinien uskonto on maailmanuskonto, joka pitää perustuslain ja Moverinlain mukaan kaikkien hyväksyä.

• tarkoitatko kirjoitti:

rasisteilla muslimeja?

Tarkoitan rasisteja.

• heikkolahjainen kirjoitti:

en minä tuota aloitusta kirjoittanut.

Kyylä sinä olet täällä lukemattomia kertoja sanonut, että islamiinien uskonto on maailmanuskonto, joka pitää perustuslain ja Moverinlain mukaan kaikkien hyväksyä.

...lain sallimin edellytyksen.

Näin olen sanonut.

Älä siteeraa väärin.

• Miksi yleistät
        Mover kirjoitti:

Tarkoitan rasisteja.

Eivät kaikki muslimineegerit ole rasisteja, toivottavasti.

• ¢
        Mover kirjoitti:

Näin olen sanonut.

Älä siteeraa väärin.

mitähän näistä allaheista jää jäljelle kun niistä riisutaan kaikki lainvastaisuus.

Sinun mielikuvitusmaassa näkyy kaikki olevan mahdollista. Jopa lapsiin sekaantuminen on ok, kunhan se tapahtuu satumaasi lakien sallimin edellytyksin.

• 0987uu9j
        Mover kirjoitti:

Näin olen sanonut.

Älä siteeraa väärin.

pedofilia pitää hyväksyä edes jollain muotoa !??!?

SÄ OLET SAIRAS...

• ¢ kirjoitti:

mitähän näistä allaheista jää jäljelle kun niistä riisutaan kaikki lainvastaisuus.

Sinun mielikuvitusmaassa näkyy kaikki olevan mahdollista. Jopa lapsiin sekaantuminen on ok, kunhan se tapahtuu satumaasi lakien sallimin edellytyksin.

Haluatko pelkästään häiriköidä?

Mikä on "minun satumaani laki"?

Onko kertaakaakaan vedonnut mihinkään muuhun lakiin kuin todellisen Suomen tasavallan lakiin?

• ¢
        Mover kirjoitti:

Haluatko pelkästään häiriköidä?

Mikä on "minun satumaani laki"?

Onko kertaakaakaan vedonnut mihinkään muuhun lakiin kuin todellisen Suomen tasavallan lakiin?

harjoitat täällä rikollista sensuuria ja suoranaista valehtelua. Haukut muita ym

• ¢ kirjoitti:

harjoitat täällä rikollista sensuuria ja suoranaista valehtelua. Haukut muita ym

Minä en harjoita täällä rikollisuutta, hauku muita ja jos sanon epätotuuden, myönnän sen.

Toisin kuin moni muu, sen ohessa sinä.

• iso d

ja kun albaani murhaa, ulvot albaanien tuskaa...

hyvä muffe. tiesitkö, että murhaaminen on suomen lain mukaan rikos?

• Sinä et hahmota tätä kuvaa.

Ihmisoikeuksia puolustavat ihmiset ovat niiden (ihmisoikeuksien) takana tapauksesta riippumatta.

Sinun on ihan turha sotkea esim. minua murhaajan puolustajaksi. En tiedä, mitä katsot sillä edistäväsi.

Rasistit sen sijaan haluavat syrjiä syytöntä ihmistä vain ja ainoastaan hänen taustaominaisuutensa perusteella.

Tiestitkö, d, että se on rikos?

• iso d
        Mover kirjoitti:

Sinä et hahmota tätä kuvaa.

Ihmisoikeuksia puolustavat ihmiset ovat niiden (ihmisoikeuksien) takana tapauksesta riippumatta.

Sinun on ihan turha sotkea esim. minua murhaajan puolustajaksi. En tiedä, mitä katsot sillä edistäväsi.

Rasistit sen sijaan haluavat syrjiä syytöntä ihmistä vain ja ainoastaan hänen taustaominaisuutensa perusteella.

ahha. mitä on syrjiminen?

• ansiosidonnaiselake
        Mover kirjoitti:

Sinä et hahmota tätä kuvaa.

valttaako mover rikoksia? minulla on pieni 6 metria pika lista kysyttavaa..
        siina on myoskin listattu moverin poistamat kirjoitukset, seka asiasisalto.

selityksien kuunteleminen tulee olemaa n hyvin lyhyt.
        listen perassa on myos lista artikkeleista joita ei ole poistettu vaikka on pyydetty.

haluaisin keskustella moverin kanssa kahden kesken niinkuin towerit tai sossusussut ainakin. ihan kahdestaan..

• iso d kirjoitti:

ahha. mitä on syrjiminen?

Sitä justiin.

• ansiosidonnaiselake kirjoitti:

valttaako mover rikoksia? minulla on pieni 6 metria pika lista kysyttavaa..
        siina on myoskin listattu moverin poistamat kirjoitukset, seka asiasisalto.

selityksien kuunteleminen tulee olemaa n hyvin lyhyt.
        listen perassa on myos lista artikkeleista joita ei ole poistettu vaikka on pyydetty.

haluaisin keskustella moverin kanssa kahden kesken niinkuin towerit tai sossusussut ainakin. ihan kahdestaan..

Ilman muuta sinulla on vapaassa maassa oikeus haluta mitä vaan - ja ilmaista halusi.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      63
      2162
    2. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      5
      1815
    3. Miten kestätte tyhmiä?

Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa
      Sinkut
      238
      1324
    4. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      970
    5. Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä

Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.
      Kaste
      88
      950
    6. Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50

Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?
      Ikävä
      178
      906
    7. Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?

Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki
      Tv-sarjat
      21
      895
    8. Kaatopaikka Inhassa

Kuka omistaa kyseisen kaatopaikan? Näkymä tielle kammottava!
      Ähtäri
      19
      746
    9. Onko se liikaa pyydetty

Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin
      Ikävä
      39
      740
    10. Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun

mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?
      Sinkut
      93
      719
    Aihe