MOVERIN PARHAITA

NETTIHELPERI

20

65

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei voi olla ihan oikein, että palstalla häiriköi seriffinä tyyppi, joka julkisesti ihannoi näitä lapsiinsekaantujia, eli pedofiileja.

• Täsmennetään tässä vielä, että tarkoitan "pedofiileilla" ainaostaan niitä, jotka tuota ko. taipumustaan toteuttavat.

• Arvoisa sontakasa, minä

- en ihannoi pedofiileja

- enkä muitakaan lainrikkojia

toisin kuin rasistit tekevät.

• tarkoitatko

rasisteilla muslimeja?

• en minä tuota aloitusta kirjoittanut.

Kyylä sinä olet täällä lukemattomia kertoja sanonut, että islamiinien uskonto on maailmanuskonto, joka pitää perustuslain ja Moverinlain mukaan kaikkien hyväksyä.

• tarkoitatko kirjoitti:

rasisteilla muslimeja?

Tarkoitan rasisteja.

• heikkolahjainen kirjoitti:

en minä tuota aloitusta kirjoittanut.

Kyylä sinä olet täällä lukemattomia kertoja sanonut, että islamiinien uskonto on maailmanuskonto, joka pitää perustuslain ja Moverinlain mukaan kaikkien hyväksyä.

...lain sallimin edellytyksen.

Näin olen sanonut.

Älä siteeraa väärin.

• Miksi yleistät
        Mover kirjoitti:

Tarkoitan rasisteja.

Eivät kaikki muslimineegerit ole rasisteja, toivottavasti.

• ¢
        Mover kirjoitti:

Näin olen sanonut.

Älä siteeraa väärin.

mitähän näistä allaheista jää jäljelle kun niistä riisutaan kaikki lainvastaisuus.

Sinun mielikuvitusmaassa näkyy kaikki olevan mahdollista. Jopa lapsiin sekaantuminen on ok, kunhan se tapahtuu satumaasi lakien sallimin edellytyksin.

• 0987uu9j
        Mover kirjoitti:

Näin olen sanonut.

Älä siteeraa väärin.

pedofilia pitää hyväksyä edes jollain muotoa !??!?

SÄ OLET SAIRAS...

• ¢ kirjoitti:

mitähän näistä allaheista jää jäljelle kun niistä riisutaan kaikki lainvastaisuus.

Sinun mielikuvitusmaassa näkyy kaikki olevan mahdollista. Jopa lapsiin sekaantuminen on ok, kunhan se tapahtuu satumaasi lakien sallimin edellytyksin.

Haluatko pelkästään häiriköidä?

Mikä on "minun satumaani laki"?

Onko kertaakaakaan vedonnut mihinkään muuhun lakiin kuin todellisen Suomen tasavallan lakiin?

• ¢
        Mover kirjoitti:

Haluatko pelkästään häiriköidä?

Mikä on "minun satumaani laki"?

Onko kertaakaakaan vedonnut mihinkään muuhun lakiin kuin todellisen Suomen tasavallan lakiin?

harjoitat täällä rikollista sensuuria ja suoranaista valehtelua. Haukut muita ym

• ¢ kirjoitti:

harjoitat täällä rikollista sensuuria ja suoranaista valehtelua. Haukut muita ym

Minä en harjoita täällä rikollisuutta, hauku muita ja jos sanon epätotuuden, myönnän sen.

Toisin kuin moni muu, sen ohessa sinä.

• iso d

ja kun albaani murhaa, ulvot albaanien tuskaa...

hyvä muffe. tiesitkö, että murhaaminen on suomen lain mukaan rikos?

• Sinä et hahmota tätä kuvaa.

Ihmisoikeuksia puolustavat ihmiset ovat niiden (ihmisoikeuksien) takana tapauksesta riippumatta.

Sinun on ihan turha sotkea esim. minua murhaajan puolustajaksi. En tiedä, mitä katsot sillä edistäväsi.

Rasistit sen sijaan haluavat syrjiä syytöntä ihmistä vain ja ainoastaan hänen taustaominaisuutensa perusteella.

Tiestitkö, d, että se on rikos?

• iso d
        Mover kirjoitti:

Sinä et hahmota tätä kuvaa.

Ihmisoikeuksia puolustavat ihmiset ovat niiden (ihmisoikeuksien) takana tapauksesta riippumatta.

Sinun on ihan turha sotkea esim. minua murhaajan puolustajaksi. En tiedä, mitä katsot sillä edistäväsi.

Rasistit sen sijaan haluavat syrjiä syytöntä ihmistä vain ja ainoastaan hänen taustaominaisuutensa perusteella.

ahha. mitä on syrjiminen?

• ansiosidonnaiselake
        Mover kirjoitti:

Sinä et hahmota tätä kuvaa.

valttaako mover rikoksia? minulla on pieni 6 metria pika lista kysyttavaa..
        siina on myoskin listattu moverin poistamat kirjoitukset, seka asiasisalto.

selityksien kuunteleminen tulee olemaa n hyvin lyhyt.
        listen perassa on myos lista artikkeleista joita ei ole poistettu vaikka on pyydetty.

haluaisin keskustella moverin kanssa kahden kesken niinkuin towerit tai sossusussut ainakin. ihan kahdestaan..

• iso d kirjoitti:

ahha. mitä on syrjiminen?

Sitä justiin.

• ansiosidonnaiselake kirjoitti:

valttaako mover rikoksia? minulla on pieni 6 metria pika lista kysyttavaa..
        siina on myoskin listattu moverin poistamat kirjoitukset, seka asiasisalto.

selityksien kuunteleminen tulee olemaa n hyvin lyhyt.
        listen perassa on myos lista artikkeleista joita ei ole poistettu vaikka on pyydetty.

haluaisin keskustella moverin kanssa kahden kesken niinkuin towerit tai sossusussut ainakin. ihan kahdestaan..

Ilman muuta sinulla on vapaassa maassa oikeus haluta mitä vaan - ja ilmaista halusi.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4098
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2911
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2320
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      766
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe