kestäs edes kuukautta sitä tuskaa mitä oon kestäny viimeset kuukaudet...not to mention koko elämäni...ja aina vaa paranee..ehkä tässä elämässä on vielä toivoa(yleensä mun ensimmäine virheeni mitä oon viimese kohta 7 vuode aikana tehny, luottanu jumalaan).. mä oon nii vitu väsyny tappelee näitä jumala hirveyksiä vastaan...mut ku tietää täysi hyvi mitä tämä elämä on ja mitä tulevaisuus tuo tullessaan...ei oo mitää menetettävää, ei ketää kehen luottaa..ainoastaa vaa paskaa...jumala, saatana, ihmiset jopa? mitä sillä on mulle merkitystä..ei mitään.. jokaine haluaa vaa vetää langoista johonki suuntaa koska jokaine tarvitsee jotain taj vaihtoehtosti haluaa ettet tee jotain...ja kaikki on pettänyt mut ku niitä enite tarvihi, no saatana ei, se ku oli aika ennalta tiedettävissä
luultavasti suuri osa teistä ei
3
<50
Vastaukset
- teh mies24v
kyllä tää on yhtä pelleilyä koko elämä..naurettavaa vitsiä alusta asti...heh aueta ny teille, jumalan omille millä on kaikkea, koko elämä ja sitä kautta jumalalle?joka on tehny mulle nii saatana paljo helvetillistä paskaa koko uskon elämän ajan, nii paljo paskaa et jos te voisitte sen nähdä ni menis teidänki uskonelämä uudeksi...noh leikitään mukana, eipä mulla taida paljo olla sanaa valtaa tässä jumala elämäs muutenkaa..its all yours
- Mirka...
Uskonnot ovat huuhaata ja jumala pelkkää satua ja höpötystä. Älä luota uskovaisten höpötyksiin.
Maailmasa ei ole yhtään sellaista tosiasiaa mikä antaisi aihetta edes epäillä jumalaa todeksi.- teh mies24v
oon kuule viho viimene ihmine mille tulla sanoo ettei jumalaa oo olemassa sankari...viho viimene...pakene vuorille rölli
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka672405- 661387
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww751200EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje41117- 79845
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19790- 43678
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta83672Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe25649- 30636