hedelmiä on kuollut vanhurskaus kertoo Raamattu meille !!
Jaak. 2:26
Sillä niinkuin ruumis ilman henkeä on kuollut, niin myös usko ilman tekoja on kuollut.
Sillä niinkuin ruumis ilman henkeä on kuolluT. EIKÖ OLLUT HYVIN SANOTTU ===>> !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jaak 3
17 Mutta ylhäältä tuleva viisaus on ensiksikin puhdas, sitten rauhaisa, lempeä, taipuisa, täynnä laupeutta ja hyviä hedelmiä, se ei epäile, ei teeskentele.
18 Vanhurskauden hedelmä kylvetään rauhassa rauhan tekijöille.
ONKO SULLA NÄITÄ HEDELMIÄ NIIN OLET ERI USKOSSA KUN PERCELE KOSKA HÄNKIN USKOO JA VAPISEE PELOSTA..
Jer. 5:22
Ettekö pelkää minua, sanoo Herra, ettekö vapise minun edessäni, joka olen pannut hiekan meren rajaksi, ikuiseksi määräksi, jonka ylitse se ei pääse; ja vaikka se kuohuu, ei se mitään voi, ja vaikka sen aallot pauhaavat, eivät ne sen ylitse pääse?
Vanhurskaus ilman tekoja ja
12
<50
Vastaukset
- voi ihmistä
Aivan sekaista oppia.
Ensiksikin kaksi täysin eri asiaa, USKO ja VANHURSKAUS, on sotkettu samaksi.
Yksikään ihminen ei tule teoillaan vanhurskaaksi. Eikä rengistä tule taloon perillistä töitä tekemällä.
Savonarolalta on kaikki kristinuskon perusteet hukassa.jaikal kirjoitti:
Eipä tähän taida olla
mitään lisättävää.
Niin selvästi sanoit
että......21 Mutta hän vastasi ja sanoi heille: "Minun äitini ja veljeni ovat nämä, jotka kuulevat Jumalan sanan ja sen mukaan tekevät".
Kuuletko Jumalan Sanan ja tekee sen muka ???
* Hyvin sanottu, vertukasena töitä tekevälle uskovalle: "< Eikä rengistä tule taloon perillistä töitä tekemällä.>" !
* Room.4:4. "< Mutta töitä tekevälle ei lueta palkkaa armosta, vaan ansiosta.
5. mutta joka ei töitä tee, vaan uskoo häneen, joka vanhurskuttaa jumalattoman, sille luetaan hänen uskonsa vahurskaudeksi.>"!
* Jeesus määrittää uskon teon, " Joka uskoo, että Hän on Jumalan Poika, on se uskonteko"!
* Joka taas uskoo, että Jeesus on Joosefin poika, on epäuskon teko, joka johtaa pois Kristuksesta Jeesuksesta. Tätä Johanneskin terkoittaa uskonteoilla. Ei ollut mikään uskon teko se, että niin kuin he luulivat, että Jeesus oli Joosefin poika, mitä uskoa siinä tarvittiin, jokainenhan sen tiesi? Mutta USKOA Jeesus Jumalan Pojaksi, vaati uskoa! Silloin varsinkin, jos nytkin, koko juutalaisuus oli sitä uskoa vastaan, vaati suurta moraalistakin uskoa, uskaltaa tunnustaa Jeesus Jumalan Pojaksi.- voi ihmistä
Juuri näin. Perilliseksi voi tulla vain syntymän kautta, lapset ovat perillisiä.
Jumalan lapsiksi synnytään uskomalla Jumalan sanaan.
Jaakob ei missään puhu uskon tulemisesta tekojen kautta,
vaan hän puhuu teoista joita USKO saa ihmisessä aikaan.
Mitä kristillinen usko on, mihin kristitty siis uskoo?
No, apostolisessa uskontunnustuksessa tämä on
kiteytettynä.
Judaistien keskuudessa oli hengenvaarallista tunnustaa Jeesus JUmalaksi. Harhaoppisille muistutukseksi, että Raamattu ei kutsu Herraksi koskaan ketään muuta, - kuin yksin Jumalaa.
Matt. 4:3-11
Silloin kiusaaja tuli hänen luoksensa ja sanoi hänelle: "Jos sinä olet Jumalan Poika, niin käske näiden kivien muuttua leiviksi." Mutta hän vastasi ja sanoi: "Kirjoitettu on: 'Ei ihminen elä ainoastaan leivästä, vaan jokaisesta sanasta, joka Jumalan suusta lähtee.'"
Silloin perkele otti hänet kanssansa pyhään kaupunkiin ja asetti hänet pyhäkön harjalle ja sanoi hänelle: "Jos sinä olet Jumalan Poika, niin heittäydy tästä alas; sillä kirjoitettu on: 'Hän antaa enkeleilleen käskyn sinusta', ja: 'He kantavat sinua käsillänsä, ettet jalkaasi kiveen loukkaisi.'" Jeesus sanoi hänelle: "Taas on kirjoitettu: 'Älä kiusaa Herraa, sinun Jumalaasi.'"
Taas perkele otti hänet kanssansa sangen korkealle vuorelle ja näytti hänelle kaikki maailman valtakunnat ja niiden loiston ja sanoi hänelle: "Tämän kaiken minä annan sinulle, jos lankeat maahan ja kumarrat minua." Silloin Jeesus sanoi hänelle: "Mene pois, saatana; sillä kirjoitettu on: 'Herraa, sinun Jumalaasi, pitää sinun kumartaman ja häntä ainoata palveleman.'"
Silloin perkele jätti hänet; ja katso, enkeleitä tuli hänen tykönsä, ja he tekivät hänelle palvelusta.
Ihmisen poika on ihminen, - tämän käsittäminen yleensä vielä sujuu, jopa imbesilliltäkin.
MIstä johtuu että Ju malan Pojan ymmärtäminen Jumalalksi ei onnistu kaikilta itseään viisaina pitäviltäkään. Maailman yksinkertaisimmasta asiasta on kuitenkin kysymys. Jumalasta syntyy Jumala, ihmisestä syntyy ihminen.
Sen sijaan Isän, Pojan ja Pyhän Hengen ymmärtäminen yhdeksi ainoaksi Jumalaksi (Sana/Logos) vaatii jo Pyhän Hengen ohausta.
1. Kor. 12:3 Sentähden minä teen teille tiettäväksi, ettei kukaan, joka puhuu Jumalan Hengessä, sano: "Jeesus olkoon kirottu", ...
... ja ettei kukaan voi sanoa: "Jeesus olkoon Herra", paitsi Pyhässä Hengessä. voi ihmistä kirjoitti:
Juuri näin. Perilliseksi voi tulla vain syntymän kautta, lapset ovat perillisiä.
Jumalan lapsiksi synnytään uskomalla Jumalan sanaan.
Jaakob ei missään puhu uskon tulemisesta tekojen kautta,
vaan hän puhuu teoista joita USKO saa ihmisessä aikaan.
Mitä kristillinen usko on, mihin kristitty siis uskoo?
No, apostolisessa uskontunnustuksessa tämä on
kiteytettynä.
Judaistien keskuudessa oli hengenvaarallista tunnustaa Jeesus JUmalaksi. Harhaoppisille muistutukseksi, että Raamattu ei kutsu Herraksi koskaan ketään muuta, - kuin yksin Jumalaa.
Matt. 4:3-11
Silloin kiusaaja tuli hänen luoksensa ja sanoi hänelle: "Jos sinä olet Jumalan Poika, niin käske näiden kivien muuttua leiviksi." Mutta hän vastasi ja sanoi: "Kirjoitettu on: 'Ei ihminen elä ainoastaan leivästä, vaan jokaisesta sanasta, joka Jumalan suusta lähtee.'"
Silloin perkele otti hänet kanssansa pyhään kaupunkiin ja asetti hänet pyhäkön harjalle ja sanoi hänelle: "Jos sinä olet Jumalan Poika, niin heittäydy tästä alas; sillä kirjoitettu on: 'Hän antaa enkeleilleen käskyn sinusta', ja: 'He kantavat sinua käsillänsä, ettet jalkaasi kiveen loukkaisi.'" Jeesus sanoi hänelle: "Taas on kirjoitettu: 'Älä kiusaa Herraa, sinun Jumalaasi.'"
Taas perkele otti hänet kanssansa sangen korkealle vuorelle ja näytti hänelle kaikki maailman valtakunnat ja niiden loiston ja sanoi hänelle: "Tämän kaiken minä annan sinulle, jos lankeat maahan ja kumarrat minua." Silloin Jeesus sanoi hänelle: "Mene pois, saatana; sillä kirjoitettu on: 'Herraa, sinun Jumalaasi, pitää sinun kumartaman ja häntä ainoata palveleman.'"
Silloin perkele jätti hänet; ja katso, enkeleitä tuli hänen tykönsä, ja he tekivät hänelle palvelusta.
Ihmisen poika on ihminen, - tämän käsittäminen yleensä vielä sujuu, jopa imbesilliltäkin.
MIstä johtuu että Ju malan Pojan ymmärtäminen Jumalalksi ei onnistu kaikilta itseään viisaina pitäviltäkään. Maailman yksinkertaisimmasta asiasta on kuitenkin kysymys. Jumalasta syntyy Jumala, ihmisestä syntyy ihminen.
Sen sijaan Isän, Pojan ja Pyhän Hengen ymmärtäminen yhdeksi ainoaksi Jumalaksi (Sana/Logos) vaatii jo Pyhän Hengen ohausta.
1. Kor. 12:3 Sentähden minä teen teille tiettäväksi, ettei kukaan, joka puhuu Jumalan Hengessä, sano: "Jeesus olkoon kirottu", ...
... ja ettei kukaan voi sanoa: "Jeesus olkoon Herra", paitsi Pyhässä Hengessä.Poimin joitakin helmiä kirjoituksestasi.
Nämä ansaitsevat toiston:
>>>Perilliseksi voi tulla vain syntymän kautta, lapset ovat perillisiä. Jumalan lapsiksi synnytään uskomalla Jumalan sanaan.
Jaakob ei missään puhu uskon tulemisesta tekojen kautta, vaan hän puhuu teoista joita USKO saa ihmisessä aikaan.>Judaistien keskuudessa oli hengenvaarallista tunnustaa Jeesus JUmalaksi. Harhaoppisille muistutukseksi, että Raamattu ei kutsu Herraksi koskaan ketään muuta, - kuin yksin Jumalaa.jaikal kirjoitti:
Poimin joitakin helmiä kirjoituksestasi.
Nämä ansaitsevat toiston:
>>>Perilliseksi voi tulla vain syntymän kautta, lapset ovat perillisiä. Jumalan lapsiksi synnytään uskomalla Jumalan sanaan.
Jaakob ei missään puhu uskon tulemisesta tekojen kautta, vaan hän puhuu teoista joita USKO saa ihmisessä aikaan.>Judaistien keskuudessa oli hengenvaarallista tunnustaa Jeesus JUmalaksi. Harhaoppisille muistutukseksi, että Raamattu ei kutsu Herraksi koskaan ketään muuta, - kuin yksin Jumalaa.Judaistit ovat vielä tänä päivänä aivan pihalla ja näyttää pysyvänkin siinä siitä on Petri Paavola monesti todistanut hänen taistelussa tätä väärä oppia vastaan mitä he ylläpitää..
- -muistuttaja-
Et sä tule pärjäämään pyhän Jumalan edessä tekojeni.
Muuten, koska tulit uskoon?- -muistuttaja-
Kas, tuli kirjoitusvirhe.
Sä et tule pärjäämään pyhän Jumalan edessä tekoinesi. -muistuttaja- kirjoitti:
Kas, tuli kirjoitusvirhe.
Sä et tule pärjäämään pyhän Jumalan edessä tekoinesi.ET SINÄKÄÄN,,, VAAN AINOASTAAN JUMALAN ANTAMA VANHURSKAITTEN TEKOJEN KAUTTA JA ILMAN NIITÄ OLET KUOLLUT KUN KIVI,, EIKÄ MISSÄÄN TAPAUXESSA ELÄVÄ USKOSTA,, KOSKA ELÄVÄ USKOSTA ANTAA TEKOJA..
Olen iloinen että lukijat ovat ymmärtäneet niin hyvin Raamattu !!! : )
Hyvä texti joku kirjoitti paitsi sitä että -->
... ja ettei kukaan voi sanoa: "Jeesus olkoon Herra", paitsi Pyhässä Hengessä.
On vaan niin että kyllä monet voi sanoa Jeesus olkoon Herra vaikka lehmän tai porsan ja syntisten sikojenkin kelpaa monille mutta että sanois että Hän on minun Herra niin siinä loppuu sitten sanomiset ja ihminen tulee mykkä paitsi ne jotka ovat Pyhässä Hengessä ja otolliset Herralle...
Jeesus olkoon Herra ja savixen Herra !!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974419Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293283No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 331058
- 321016
- 111014
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862