5 kk aikaa leikkauksesta yksityisellä puolella ja rinnat roikkuvat reilusti. Sairaalasta lähtiessä lääkäri vakuutti lopputuloksen oleva b-kuppi, nyt kuitenkin d eikä poistettu kuin 200 g / rinta. Lopputarkastuksessa hän totesi, että ei noi nyt niin paljon roiku kuin ennen ja kyllä ne vähän pienenee jos laihduttaa... Paino on nyt sama kuin leikkauksessa. Leikkaus oli kallis, uusintaa en halua pitkän toipumisen ja riskien vuoksi. Harmittaa, mikä neuvoksi vai nielenkö pettymyksen?
Rintojen pienennysleikkauksen jälkeen uudet riippurinnat
10
1823
Vastaukset
- öööööööööööö lll
Vaadi uusintaleikkausta.Itsellä poistettiin 530g per rinta.Ennen E nyt B.Minut kylläkin leikattiin julkisella.Kun kävin jälkitarkastuksessa puolen vuoden päästä lääkäri kysyi olenko tyytyväinen vai haluatko korjausleikkausta.Sanoin että olen enempi kuin tyytyväinen.Itse sinuna vaatisin korjausleikkauksen samaan hintaan!
- jaaah...
Oho, missä julkisella kysellään haluaako uusintaleikkausta ja onko tulokseen tyytyväinen? Minulla ei ollut edes jälkitarkastusta. Minulta poistettiin toisesta 300 g ja toisesta 400. Kuppi nyt C, olisi voinut olla B. Menisin uusintaan siis...
- öööööööööööööööööööö
Jyväskylässä
- fghjklöä'
Sinuna pyytäisin jonkun puolueettoman plastiikkakirurgin kannan asiaan, ja jos on samaa mieltä ettei tulos ole riittävä niin riitauta asia. Kyllä yksityisellä pitää saada rahalleen se vastike mitä on sovittu, julkiksella ei voi samalla tavalla vaatia.
- SaaraST
En halua uusintaleikkausta, toipuminen ei ollut kivaa vaikka menikin ilman komplikaatioita (enkä halua taas sairaslomaakaan). Hinnan hyvitys ehkä, mutta onkohan sellainen tapana? Kai noilla yksityisilläkin joku potilasasiamies on?
- uusitut on
SaaraST kirjoitti:
En halua uusintaleikkausta, toipuminen ei ollut kivaa vaikka menikin ilman komplikaatioita (enkä halua taas sairaslomaakaan). Hinnan hyvitys ehkä, mutta onkohan sellainen tapana? Kai noilla yksityisilläkin joku potilasasiamies on?
Jos tulet myöhemmin toisiin ajatuksiin, niin tiedoksi;
minulla rinnat jäi roikkumaan ja rumaksi pienennyksen jälkeen. En halunnut mennä edes samalle urpolle uusintaleikkaukseen. Menin toiselle.
Toipuminen oli ns. kohotuksesta paljon pienennystä nopeampaa ja helpompaa. Ei ollenkaan niin kivuliasta. Toki haavoja piti hoitaa ahkerasti, jotta niistä tuli kauniit. Toisella kertaa valitsin täälläkin kehutun naispuolisen rintakirurgin. En kadu.
- 70hoo
Sun pitäisi ehkä saada jonkun toisenkin kirurgin mielipide? Tuskin kaikki kovin hanakasti omaa työtään arvostelevat, ja se "roikkuminenkin" voi olla katsojasta kiinni ;)
Mulle tehtiin julkisella pienennys 70/ I -> D, kummastakin rinnasta lähti 300g. Muuttuivat ihaniksi, kauniiksi ja pienemmiksi. Mutta olisin halunnut vielä pienemmät, vaikka olisikin vielä mahdollisuuden pienentää lisää, niin en usko et olisin valmis tuohon ruljanssiin uudestaan, nämä ovat kuitenkin kauniit ja jos vaikka laihduttaminen auttaisi? Pudotettavaa ei tosin ole paljoa, mut jos se muutama kilo vaikuttaisi? Ja kyllähän nämäkin "roikkuvat", eli minusta vaan ovat laskeutuneet luonnollisesti :) voin olla ilman rintsikoita vaikka tiukan T-paidan kanssa, joten ei ne pahalta näytä vaikka eivät enää törötäkään pystyssä. - pienennetty
Kannattaa varmaan pyytää jonkun toisen kirurgin mielipide.
Jos on yhtään ylipainoa niin voi olla ettei kaikki kirurgit halua ihan pieniksi leikata, että tulisi sopusuhtaiset muuhun kroppaan. itselläni pienennettiin H:sta D:hen julkisella. Mulla on BMI 27 eli jonkinverran liikaa on painoa, ja kirurgi selitti että silloin jätetään isommiksi kuin jos BMI olisi vaikka 20, että pyrkii sopusuhtaisuuteen. Ja kyllähän se D-kuppi vähän "roikkuu" aina jos ei ole silikonia, ei se pystyssä pysy;)
Tai sitten ne on tosiaan jätetty liian isoiksi eikä jälki ole hyvää, sitten kannattaa valittaa.- SaaraST
Niin, sitä se kirurgikin sanoi, että rintani ovat kauniit ja sopusuhtaiset muuhun kroppaani nähden. Painoindeksi on 26. Hyviä puolia on sekin, että aiemmin kiusanneet rintarankakivut on kokonaan poissa. Silti tuo rintojen roikkuminen haittaa. Ja harmittaa sekin, että odotukseni oli tuo B kuppi, joka myös luvattiin. Nyt joudun kuitenkin käyttämään tukevia liivejä ja koska olen liikunnallinen, rinnat tuntuvat edelleen juostessa ja hyppiessä raskailta. Huolimatta kunnon liiveistä. Mutta näillä mennään, luulen niin. En todella halua uuteenkaan leikkaukseen. Mietin, josko minulta on suhteellisuuden taju tms kadonnut. Pystyn itsekin käyttämään uimapukua, bikineitä, urheilutoppia jne ihan erilaisia kuin ennen ja etenkin edullisempia. "vanhoilla" G-rinnoilla ei tullut kysymykseenkään olla esim urheilutopissa ilman liivejä ja uimapukukin piti ostaa erikoisliikkeestä.
- mani£
Kilpailu on alalla niin kovaa, että se toisen kirurgin mielipide on monasti hyvin kaukana puolueettomasta.Jos kirurgi ensitöikseen toteaa että joo nää on pilalla, tietämättä lähtökohtaa niin voi kukin käyttää maalaisjärkeä ja miettiä missä mennään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli
Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.4213042IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!
Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk1052186- 1731842
Martina Aitolehden Victoria-tytär, 16, tietää riskit - Teki silti yllättävän päätöksen
Victoria Eerikäinen on Martina Aitolehden ja Esko Eerikäisen tytär. Hän on yksi Nepot-sarjan tähdistä. Sarjan kuvausten181774Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1051649Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko
Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää4591278- 1481207
Vastuunkantoa
Nyt kun Ähtäri on historiansa pahimmassa kriisissä, päättäjä luikkii perunakellariin: "Eronpyyntö kaupunginvaltuuston pu541143Ruohonpolttoa Suomussalmella
Poikaporukka oli kuullut että ruohonpoltto on muotia, joten Kirkkopuistossa oli tekoruohoa poltettu. Ketkä liene asialla441012- 381009