Tutkija Juhana Vartiainen (on muuten demari): Mm. Ruotsissa on todettu kodinhoitotuen olevan yhteiskunnalle hyvin kallis. Erityisesti siirtolaisperheet käyttävät järjestelmaa hyväkseen, joka siten estää naiden perheenäitien työllistymistä... niinpä niin. Meillähän mm. nämä somalinaiset synnyttävät kerran vuodessa. Laskekaas kymmenlapsisen perheen kulut yhteiskunnalle kaikkine tukineen. Ei muuten ole pikkusumma se!
Siirtolaisperheiden kodinhoitotuki syyniin
5
56
Vastaukset
- juhuh98
Ja tietysti se nainen saa päättää niiden rahojen käytöstä... Rahat menevät miehen taskuun ja niistäkin siivu aina klaanipäällikölle .
- Kiitos aploodeista !
Minä vihaan loisia, riippumatta siitä mikä hihamerkki niillä on .
- tietäjäX
muistaakeni joku on laskenutkin tuon tuilla saatavan summan kuukausitasolla ja se vastasi hyvässä ammatissa toimivan kuukausipalkkaa. Tietojeni mukaan nämä "synnytyskoneet" pitävät tapanaan matkustaa talvehtimaan lämpimään, mm. Egypti on suosittu kohde. Eläminen on siellä halpaa. Suomesta nostetaan tietenkin tuolta jalta täydet tuet. Suomeen jäävät perheenisät muuttavat kolhoosiasuntoon ja tyhjilleen jäävät perheasunnot vuokrataan pimeästi virolaisille rakennusmiehille. Bisnes is bisnes...
- MIELENKIINOISTA NÄHD
oliskin mielenkiintoista nähdä miten ja mihin nuo somalimammat työllistyvät, jos eivät voisi enää hoitaa lapsiaa kotona vaan joutuisivat oikeasti töihin...
- sånnerdetbare
Kukaan ei uskalla sanoa mitä maahanmuutto maksaa kansalaisille!
Jos ihmiset tietäs mihin verorahat menee, luulen että lakko ja sota.
Mutta me olemme niin tyhmiä ja luotavaisia että pidämme suun kiini.
Ja se on tosi -somalilaiset synnyttää vissiin kaksi kertaa vuodessa-
Mikä siinä on synnyttää meidän maksettavahan se on.
Somaliolaiset on laiskoin kansanryhmä se on tietty asia ympäri maailmaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3093055Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612353- 1242057
Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3492043Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1271733- 671399
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121395- 661337
- 691270
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781243