En usko enkä pystyisi vaikka haluaisinkin.
Pystyisitkö sinä yht´äkkiä päättää että uskot Krishnaan?
Tuskin pystyisit.
Koko Jumala-tairna on niin absurdi ja älytön että en pysty edes kuvittelemaan että pystyisin uskomaan siihen.
En usko Jumalaan
5
102
Vastaukset
- Hell Un Tailaisuus
En minäkään usko Jumalaan. uskon helluntailaisuuteen.
- ---
Siinäpä se onkin, ettei kukaan voi alkaa uskoa Jumalaan pelkästään ajattelemalla, että alanpa nyt uskoa. Se on Jumala, joka vaikuttaa sen, että ihminen tulee uskoon. Usko on lahja, joka annetaan sille, joka etsii Jumalaa. Ja myös se halu etsiä tulee Jumalalta.
Jumalan löytää kun rukoilee. Jumala antaa uskon.- Vanha taikausko vain
Jos näin on niin miksi uskovaiset ovat niin kovia kritisoimaan ihmisten elämäntapoja?
Minkäs minä sille voin että mielestäni:
- homoseksuaalisuus on yhtä luonnollista kuin heteroseksuaalisuus
- että samaa sukupuolta olevat parit pitäisi saada samat oikeudet kuin eri sukupuolta olevat
- että seksi ennen avioliittoa on ok
- että masturbointi on luonnollinen ja hieno asia?
- että Jumalanpilkka on rikos ilman uhria.
Miksi että syytä Jumalaa siitä että hän ei ole antanut minulle tätä "lahjaa"?
- pysyppä asiassa
Sanoit ettet usko Jumalaan!
Olisit jättänyt avauksesi siihen,- totuuteen!
Loppu avauksestasi olikin nimittäin täyttä sontaa.- Vanha taikausko vain
Sinulla on täysi oikeus olla sitä mieltä että mielipiteeni ovat sontaa.
Olen samaa mieltä sinun mielipiteistäsi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944263Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293233No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452350- 351358
- 10949
- 141948
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780