Tämä avaus ei suoranaisesti liity uutisiin mutta haluan tuoda esiin erään asian mikä ainakin minulle oli hyvin uusi ja erittäin hämmentävä asia liittyessäni eilen Facebookiin.
Minulla on ollut eräs toissijainen email osoite jonka sinne kirjoittaneiden osoitetiedot olen jo poistanut kauan sitten, sinne oli kirjoittanut n 10 ihmistä erilaisia viestejä 1kpl jokainen ja nämä olin siis poistanut jo vuosi sitten.
Eilen Facebookissa tilin avatessani etsin kavereita tämän email osoitteeni kautta ja kas kummaa sieltä löytyi kaikki nämä ihmiset kuvineen joiden tiedot olin jo kauan sitten poistanut, kuviaan he eivät koskaan olleet minulle lähettäneet he olivat minulle kasvottomia.
Kysynkin että miten tälläinen voi olla mahdollista ilman jonkinnäköisiä vakoilu-ohjelmia?'
Mistä Facebook sai noiden ihmisten email tiedot jotka olivat minulle kirjoittaneet olinhan ne poistattanut aikaa sitten edes minulla ei ole ollut niitä tietoja vuoteen?
Liityin eilen ja erosin eilen Facebookista, jokaisella meillä on oikeus yksityisyyteen.
Hieman Facebookista.
4
<50
Vastaukset
- kkmhnjjnmmm
Monet sähköpostintarjoajat säilöö kontaktit, vaikka viestit olisikin poistettu. Eli yhteystiedot pitää poistaa erikseen. Toisaalta facebookille tai millekään muullekaan palvelulle ei pidä antaa sähköpostilaatikkonsa salasanaa. Ei vaikka sitä pyydettäisiin. No kun vahinko on jo sattunut, niin muuta edes mailisi salasana nyt!
- Tosimies.
Olin siis poistanut yhteystidot ne eivät olleet enään minun saatavaillani email osoitteessani ja se tässä minua hämmentääkin että mistä Facebook ne onki.
Näiden ihmisten kasvoja en ollut koskaan nähnyt ja he tulivat kasvollisiksi heidän omiensa Facebook tiliensä kautta, olivat ilmaisesti kirjoittaneet minulle samasta email osoitteesta jonka olivat ilmoittaneet Facebookiin.
- .
Onnittelut. Olet juuri liittynyt maailman suurimpaan tiedustelupalvelujen tietokantaan.
Ja vielä itsepalvelu. Tiedustelu ei ole koskaan ollut näin helppoa!- Tosimies.
Tuosta olen lukenut joskus ja olen aina ollut hieman sillä kannalla että ovat ns foliohattujen juttuja mutta nyt,,,,,,
Todellakin itsepalvelu , tiedustelu on turhaa nykyään kaikki kertovat kaiken ihan ite;)
No olin siellä Tosimiehenä en oikeana itsenäni;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee632112Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."51765Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2331250En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin71940Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.87925Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki20842Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?111751Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin38688- 19686
Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun
mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?93679