Olen menossa kestopigmentointiin nyt kesällä, tarkoitus olisi samalla kertaa tehdä sekä silmät että huulet. Eniten "pelottaa" tuo huulten pigmentointi, sattuuko kovasti? Ja turvotus on varmaan ihan kauhea mutta kestääkö se kuinka pitkään? Pari vapaapäivää mulla on sen jälkeen varattuna mutta riittääköhän se...? Ja jostain kuulin että huuliherpeksen varalta pitää hommata jostain herpeksen estolääkitys, pitääkö se syödä ennen tuota toimenpidettä?
Omat värini ovat ihan olemattomat joten tää on paras ratkaisu mulle, toivon vaan että tulee luonnolinen lopputulos.
Kestopigmentointi
4
296
Vastaukset
- dscdc
Ei turvotus ole huulissa paha. Itse menin jo töihin seuraavana päivänä, kivusta paha sanoa mitään kun jokailessa niin oma kipukynnys
- Tiinul11
Kiitos tiedosta, hyvä ettei turvotus sitten olekaan kuin ovea päin olisi juossut ;)
Mukaan kannattaa varmaan varata myös buranaa vaikka iho puudutetaankin ennen toimenpidettä? Minulle laitettiin 3 viikoa sitten silmien ylälinerit, eikä mitään buranaa tarvitse.
Seuraavava päivänä oli vähän turvoksissa, mutta sen jälkeen ei enää.
Laitto on silmiin aika ällöä, vaikka on puudutettu (pitäisi puuduttaa enemmän kuin 5-10min, ainakin minulla), niin silmä itsessään tietysti tuntee, mitä tapahtuu, ja väkisin tulee tippa silmään, ja silmä "värisee".
Huuulista ei ole kokemusta. Muta suosittelen, jos sinulla on vaaleat värit omasta takaa, että rajaus on mahdollisimman lähellä omien huulten väriä, muutenhan se rajaus on kuin huulipunarajauskynällä vetäisi, eikä laittaisi huulipunaa ollenkaan...Herpeksestä sanottiin jollain sivuilla:
Mikäli asiakkaalla on taipumus huuliherpekseen, huulten rajaus hyvin todennäköisesti aktivoi herpeksen. Sisäinen herpeslääkitys (reseptilääke) olisi hyvä aloittaa 2-4 päivää ennen pigmentointia. Herpesrupi usein nostaa pigmentin pois ihosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1196354Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3816177Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie696050Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3443972Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1482395Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.42355Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1211420- 121261
- 1871098
- 61907