Tarkentaisitko, tai selventäisitkö paria pikku detaljia.
onko ihminen, jolla on rasistisia ajatuksia, tai mielipiteitä rasisti?
samalla logiikalla jokainen, joka haluaa vaikkapa lyödä jotain, tai jonkun mielestä jollekin pitäisi antaa selkään, olisi pahoinpitelijä.
tai vaikkapa murhanhimoinen ihminen olisi murhaaja.
entäpä jos näkee seksikkään pikkutytön, ja haluaisi nusaista häntä, onko pedofiili jos ei kuitenkaan koskaan kajoa yhteenkään alaikäiseen?
toisekseen moku-klusterilla on ollut tapana vastata kysymykseeni rasismikokemuksista vähätellen, koska EIHÄN kantaväestön edustajalla VOI olla kokemuksia rasismista, sillä hän kuuluu enemmistöön.
mutta, entäpä jos kävelen öisellä kadulla, ja vastaani tulee viisi "sotalasta", jotka ovat päättäneet "hakataan toi kaljupää..."
sillä hetkellä minä kuulun vähemmistöön, ja ne mutumbat enemmistöön.
tilanne on aivan sama jos mutumba-lauma harrastaa kulttuurijohdannaista seksuaalista kanssakäymistä (lue joukkoraiskaa) naisen /tytön
nainen/tyttö on silloin vähemmistönä.
riippumatta siitä, montako suomalaista naista/tyttöä suomessa on mutumbojen lukumäärään verrattuna.
kyseessä on rasistinen viharikos, josta pitäisi saada kovempi tuomio, nykyisten kulttuurivähennysten sijaan.
ARVON SUURMUFTI!
105
136
Vastaukset
Kiitoksia mielestäni oikein mainiosita kysymyksistä, d.
1. "onko ihminen, jolla on rasistisia ajatuksia, tai mielipiteitä rasisti?"
Vaikka rasistisuus ja rasismi eivät ole laissa esiintyviä termejä, on juttu niin, että viime kädessä kaikki kesinäiset kysymyksemme me ihmiset selvitämme lain näkökulmasta.
Ja laki vaatii "näytön" - joko aihetodisteen tai todistajalausunnon rasistisesta teosta.
Rikoksena rasistisuus, siis lainmukaan kielletty teko on sellainen,
a) joka näkyy ulospäin
b) ja niin että sillä on kohde (siis toinen ihminen). Tämä ei kuitenkaan mielestäni tarkoita, että tuon teon kohteen tarvitsisi olla paikalla - riittää, että teon tekee julkisesti.
Ja rasistinen teko on siis rasistisin motiivein tehty fyysinen teko tai sanallinen ilmaisu.
2. "onko pedofiili jos ei kuitenkaan koskaan kajoa yhteenkään alaikäiseen?"
Tämä kysymys on mielestäni kerta kaikkiaan hyvä. Itse olen pohtinut asiaa paljon - kun kaikki lehdet ja keskustelupalstat ovat väärällään pedofilien kauhistelua.
Jos jotakin inhottaa pedofilia - niin minua inhottaa näissä jutuissa impulsiivinen viha - kun vain mainitaan sana "pedofilia".
Vastaus kysymykseesi on "kyllä".
Ihmistä, joka tuntee seksuaalista kiinnostusta alle murrosikäisiin lapsiin, kutsutaan tämän hänen taipumuksensa vuoksi pedofiiliksi.
Tällä hyeenalaumalla ihmsiä, joka pitää itseään moraalisina - ei ole aikaa miettiä edes sitä, käyttäytyykö pedofiili viettinsä mukaan.
Sinulla - onneksi - oli.
Sen sijaan, että tuntisin inhoa pedofiilia kohtaan, ajattelen heitä, ihan lähtökohtaisesti hyvin suurella empatialla. Ajattele itse - sinulla ei ole lupa toteuttaa omaa seksuaalisuuttasi...?
Ihan selvä tietysti kuitekin on, että pedofilian toteuttaminen on kiellettyä ja tuomittavaa - ihan kuin mikä tahansa rikollisuus, joka loukkaa toisen yksilön ihmisoikeuksia.
3. Kysymyksesi rasistisuudesta eli
"mutta, entäpä jos kävelen öisellä kadulla, ja vastaani tulee viisi "sotalasta", jotka ovat päättäneet "hakataan toi kaljupää..."
sillä hetkellä minä kuulun vähemmistöön, ja ne mutumbat enemmistöön."
Rasistisuus riippuu, tässäkin, heidän motiivistaan:
a) Jos he tietävät, että olet rasisti - niin silloin tilanteen voidaan katsoa olevan vain kostoa sinun aiemmasta rasistisuudestasi - jonka väkivalla saattaa tietenkin ihminen kostaa ilman omaa rasistista motiiviaankin.
b) Jos taas he hakkaavat sinut sen vuoksi, että muistutat ulkoisesti skiniä, riippuu teon rasistisuus edelleen motiivista.
c) Jos he hakkaavat sinut ainoastaan siksi, että olet valkoinen - tai kantis - on kysymyksessä mielestäni ihan silkka, järjetön rasistisuus.
Toisin sanoen ihminenoli niin pitkä kirje, että en viitsinyt lukea sitä, mutta tiedän entuudestaan, et osannut taaskaan perustella mitään höpinöitäsi.
Rasismi on hyysärimaanpettureitten keksimää hölynpölyä, jolla ne yrittää puolustaa valheitaan. Oikea rasismi on Suomessa suomalaisten syrjintää. Siitä hyvä esimerkki on tämä palsta.- Najis Kafir
"Sen sijaan, että tuntisin inhoa pedofiilia kohtaan, ajattelen heitä, ihan lähtökohtaisesti hyvin suurella empatialla. Ajattele itse - sinulla ei ole lupa toteuttaa omaa seksuaalisuuttasi...?"
Miten kukaan voi tuntea empatiaa pedofiilejä kohtaan,
ellei sitten ole itse ole pedofiili.
Eikös tämä Moverin empaattinen asenne lapsiinsekaantujia kohtaan ole ennenkin noussut puheenaiheeksi? Näin muistelen.
Näin osittain alkaa valottua myös Moverin empaattinen asenne islamia kohtaan. Olihan islamin profeetta itsekin pedofiili, jolla oli 9-vuotias vaimo.
Siis, hyi helv... minkälaiseen porukkaan olenkin joutunut! What a bunch of f....g weirdos! Najis Kafir kirjoitti:
"Sen sijaan, että tuntisin inhoa pedofiilia kohtaan, ajattelen heitä, ihan lähtökohtaisesti hyvin suurella empatialla. Ajattele itse - sinulla ei ole lupa toteuttaa omaa seksuaalisuuttasi...?"
Miten kukaan voi tuntea empatiaa pedofiilejä kohtaan,
ellei sitten ole itse ole pedofiili.
Eikös tämä Moverin empaattinen asenne lapsiinsekaantujia kohtaan ole ennenkin noussut puheenaiheeksi? Näin muistelen.
Näin osittain alkaa valottua myös Moverin empaattinen asenne islamia kohtaan. Olihan islamin profeetta itsekin pedofiili, jolla oli 9-vuotias vaimo.
Siis, hyi helv... minkälaiseen porukkaan olenkin joutunut! What a bunch of f....g weirdos!Et siis ajatellut, kuten toivoin...?
Valottuuko näin myös suhteesi toiseuteen?
Rasistilla nimittäin ei ole kykyä empatiaan.- Najis Kafir
Mover kirjoitti:
Et siis ajatellut, kuten toivoin...?
Valottuuko näin myös suhteesi toiseuteen?
Rasistilla nimittäin ei ole kykyä empatiaan.No nytkö rasisti on myös henkilö, joka ei tunne empatiaa pedofiilejä kohtaan? Vai niin. Menepäs nyt kiltisti sinne peiton alle unelmoimaan pikkulapsista ja masturboi itsesi itkien uneen, kun et pääse toteuttamaan seksuaalisuuttasi.
Olet koiran oksennus. Najis Kafir kirjoitti:
No nytkö rasisti on myös henkilö, joka ei tunne empatiaa pedofiilejä kohtaan? Vai niin. Menepäs nyt kiltisti sinne peiton alle unelmoimaan pikkulapsista ja masturboi itsesi itkien uneen, kun et pääse toteuttamaan seksuaalisuuttasi.
Olet koiran oksennus.Minä pyysin sinua ajattelemaan, Kafir:
"Ajattele itse - sinulla ei ole lupa toteuttaa omaa seksuaalisuuttasi...?"
Jos et siihen tämän suhteen kykene, niin miksi kuitenkin jatkat arvioidesi jakamista?- Najis Kafir
Mover kirjoitti:
Minä pyysin sinua ajattelemaan, Kafir:
"Ajattele itse - sinulla ei ole lupa toteuttaa omaa seksuaalisuuttasi...?"
Jos et siihen tämän suhteen kykene, niin miksi kuitenkin jatkat arvioidesi jakamista?Olet sitten ihme otus, mover.
Miksi minun pitäisi sääliä pedofiiliä, joka ei pääse toteuttamaan omaa seksuaalisuuttaan? Kerropa se minulle! - iso d
Najis Kafir kirjoitti:
Olet sitten ihme otus, mover.
Miksi minun pitäisi sääliä pedofiiliä, joka ei pääse toteuttamaan omaa seksuaalisuuttaan? Kerropa se minulle!en tunne empatiaa raiskaajiakaan kohtaan.
meillä onkin muffe se ero, että sinä vuodatat empatiaasi raiskaajien, väkivaltarikollisten, ja murhaajien ylle.
minun empatiani on 100% uhrien, ja heidän läheistensä puolella.
rikollisille minulta ei empatiaa heru. Najis Kafir kirjoitti:
Olet sitten ihme otus, mover.
Miksi minun pitäisi sääliä pedofiiliä, joka ei pääse toteuttamaan omaa seksuaalisuuttaan? Kerropa se minulle!Siksi, kun voisit olla itse se. Pedofiilius tulee "synniynlahjana".
Haloo?Mover kirjoitti:
Siksi, kun voisit olla itse se. Pedofiilius tulee "synniynlahjana".
Haloo?ei mitään järkeä tuon jutuissa enää.
- Najis Kafir
Mover kirjoitti:
Siksi, kun voisit olla itse se. Pedofiilius tulee "synniynlahjana".
Haloo?Ei sellaista ole missään todistettu, että pedofiiliksi synnytään.
Haloo? Najis Kafir kirjoitti:
Ei sellaista ole missään todistettu, että pedofiiliksi synnytään.
Haloo?synnytäänkö hyysäriksi? voiko sen tutkia lapsivedestä? hyysärit olisi syytä abortoida, sillä hyysäri on tuhat kertaa vahingollisempi kuin pahinkaan kehitysvamma.
Najis Kafir kirjoitti:
Ei sellaista ole missään todistettu, että pedofiiliksi synnytään.
Haloo?Tämä ei liiku enää empatia -ulottuvuudella - vaan kyllä sinun tulisi asia tietää.
Ja jos olet täysi-ikäinen myös itse tunnistaa, että seksusaalisia mieltymyksiä ei vaihdeta kuin paitaa. Jostain tykätään ja sillä sipuli.Mover kirjoitti:
Tämä ei liiku enää empatia -ulottuvuudella - vaan kyllä sinun tulisi asia tietää.
Ja jos olet täysi-ikäinen myös itse tunnistaa, että seksusaalisia mieltymyksiä ei vaihdeta kuin paitaa. Jostain tykätään ja sillä sipuli.aivan. samoin muutkin mieltymykset toimivat. en tykkää loisista, raiskaajista yms.
varsinkaan, jos ovat vartavasten tunkeneet suomeen mustan turpansa.
sillä sipuli.mutumba kirjoitti:
aivan. samoin muutkin mieltymykset toimivat. en tykkää loisista, raiskaajista yms.
varsinkaan, jos ovat vartavasten tunkeneet suomeen mustan turpansa.
sillä sipuli.Ei, massa mutumba!
Sinulla on erinomaisesti paremmat mahdollisuudet, pikkusen ihan oikeaan tietoon perehdyttyäsi, muuttua "kriittiseksi kantasuomalaiseksi" "maahanmuuttokriitikon" sijaan - kuin pedofiililla nostaa kiimafokustaan 10-15 vuodella!Mover kirjoitti:
Ei, massa mutumba!
Sinulla on erinomaisesti paremmat mahdollisuudet, pikkusen ihan oikeaan tietoon perehdyttyäsi, muuttua "kriittiseksi kantasuomalaiseksi" "maahanmuuttokriitikon" sijaan - kuin pedofiililla nostaa kiimafokustaan 10-15 vuodella!olen kriittinen kaikkea sontaa kohtaan. varsinkin kun se sonta tuodaan minun rahoillani ulkomailta, minun rahoillani elämään.
- iso d
korostaisin nyt tätä: en ole pedofiili, tunnen inhoa heitä kohtaan. aivan kuten raiskaajia kohtaankin. luin kirjoitukseni uudestaan, ja siitä hyysärilogiikalla voi laskea yhtälön, että olisin pedofiili/sympatioisin heitä. (sama logiikka kuin hihamerkkikeskustelussa...)
kiitos muffe vastauksesta. et ottanut kantaa asiaan, että mutumbat hakkaavat (yrittävät) koska en ole mutumba. (tai äh-dullah), se on mielestäni viharikos.
kohdassa a) kirjoitit,"jos he tietävät sinun olevan rasisti..." SIIS MITÄ V ITTUA???
vaikka olisin rasisti, minulla on samat ihmisoikeudet kuin muillakin. ihan teidän käsikirjanne mukaan. aivan kuten huijareilla, sosiaalipummeilla, väkivalta- ja seksuaalirikollisillakin on.
vai olemmeko me "rasistit" (lue realistit) maailman ainoa ihmisryhmä, jolla ei ole ihmisoikeuksia?
b) "jos he hakkaavat sinut siksi, että ulkoisesti muistutat skiniä, riippuu teon rasistisuus teon motiivista?"
SIIS MITÄ FITTANIA? EIKÖ SE TEON MOTIIVI TULLUT ESIMERKISSÄNI KRISTALLINKIRKKAASTI SELVÄKSI?
selvennä kohtaa c).
"eli jos he tietävät sinun olevan rasisti..."
eli siis että he tietävät minun kirjoittaneet moku-klusterin kannalta epämiellyttävistä tosiasioista?
sen saa sitten väkivallalla kostaa?
koeta nyt stana selventää vähän.hjyvä
Moveri pitäisi saada kirjoittamaan jotain, mistä saisi jotain selvää. Silloin sen jutuista olisi jotain hyötyä. Nimittäin sen jutut aiheuttaa voimakkaita vastareaktioita normaalissa suomalaisessa valkoihoisessa kunnollisessa kansalaisessa. Tyhmimmistä saattaa tulla jopa äärirasisteja, sellasia jokka vetää Moveria turpaan."en ole pedofiili, tunnen inhoa heitä kohtaan. aivan kuten raiskaajia kohtaankin."
Tunnetko siis sellaisiakin lapsiin vetoa tuntevia ihmisiä kohtaan inhoa, jotka eivät taipumustaan toteuta?
"kohdassa a) kirjoitit,"jos he tietävät sinun olevan rasisti..." SIIS MITÄ V ITTUA???
vaikka olisin rasisti, minulla on samat ihmisoikeudet kuin muillakin. ihan teidän käsikirjanne mukaan. aivan kuten huijareilla, sosiaalipummeilla, väkivalta- ja seksuaalirikollisillakin on."
Älä sotke asioita. En sanonut, etteikö heidän toimintansa joka tapauksessa olisi tuomittavaa - mutta että rasistisuus on oma lukunsa.
Sinulla todella on, rasistinakin, samat ihmisoikeudet kuin muilla - vaikka et olisi halukas niitä kaikille muille antamaankaan. Kumma kun olet ihmisoikeuksien suhteen muuten tarkka ainoastaan silloin kun ne koskettavat sinua itseäsi...
"SIIS MITÄ FITTANIA? EIKÖ SE TEON MOTIIVI TULLUT ESIMERKISSÄNI KRISTALLINKIRKKAASTI SELVÄKSI?"
Motiivi ei tule selväksi - jos sen ei erikseen havaita vallitsevan.
Selitän:
Jos he hakkaavat sinut siksi, että kokevat skinit ainoastaan pahoiksi rasistisiksi miehiksi, teon ei mielestäni ollenkaan tarvitse olla rasistinen. Voihan olla, että nuo hakkaajat ovat kaikkea muuta kuin rasisteja ja nimenomaan sen vuoksi haluavat rasiteille antaa löylytyksen.
Toisaalta voi olle, että he pitävät skinejä vain "valkoisen rodun" edustajina. Sellaisesta syystä hakkaaminen toki on rasisitisin motiivein tapahtuvaa.
Monikulttuurisuuden arvostelu ja rasistisuus ovat kaksi täysin eri asiaa.- iso d
Mover kirjoitti:
"en ole pedofiili, tunnen inhoa heitä kohtaan. aivan kuten raiskaajia kohtaankin."
Tunnetko siis sellaisiakin lapsiin vetoa tuntevia ihmisiä kohtaan inhoa, jotka eivät taipumustaan toteuta?
"kohdassa a) kirjoitit,"jos he tietävät sinun olevan rasisti..." SIIS MITÄ V ITTUA???
vaikka olisin rasisti, minulla on samat ihmisoikeudet kuin muillakin. ihan teidän käsikirjanne mukaan. aivan kuten huijareilla, sosiaalipummeilla, väkivalta- ja seksuaalirikollisillakin on."
Älä sotke asioita. En sanonut, etteikö heidän toimintansa joka tapauksessa olisi tuomittavaa - mutta että rasistisuus on oma lukunsa.
Sinulla todella on, rasistinakin, samat ihmisoikeudet kuin muilla - vaikka et olisi halukas niitä kaikille muille antamaankaan. Kumma kun olet ihmisoikeuksien suhteen muuten tarkka ainoastaan silloin kun ne koskettavat sinua itseäsi...
"SIIS MITÄ FITTANIA? EIKÖ SE TEON MOTIIVI TULLUT ESIMERKISSÄNI KRISTALLINKIRKKAASTI SELVÄKSI?"
Selitän:
Jos he hakkaavat sinut siksi, että kokevat skinit ainoastaan pahoiksi rasistisiksi miehiksi, teon ei mielestäni ollenkaan tarvitse olla rasistinen. Voihan olla, että nuo hakkaajat ovat kaikkea muuta kuin rasisteja ja nimenomaan sen vuoksi haluavat rasiteille antaa löylytyksen.
Toisaalta voi olle, että he pitävät skinejä vain "valkoisen rodun" edustajina. Sellaisesta syystä hakkaaminen toki on rasisitisin motiivein tapahtuvaa.
Monikulttuurisuuden arvostelu ja rasistisuus ovat kaksi täysin eri asiaa.ääh.
Mover kirjoitti:
"en ole pedofiili, tunnen inhoa heitä kohtaan. aivan kuten raiskaajia kohtaankin."
Selitän:
Monikulttuurisuuden arvostelu ja rasistisuus ovat kaksi täysin eri asiaa.ei voi olla totta.
Onko sullakin nuppi nuin sekasin.
Mikä on ylläpidon osoite jonne nää hullut voi ilmottaa? Käsittääkseni vain ylläpidolla on keinot jäljittää nämä ja sitä kautta saada nää hullut hoitoon.- iso d
heikkolahjainen kirjoitti:
ei voi olla totta.
Onko sullakin nuppi nuin sekasin.
Mikä on ylläpidon osoite jonne nää hullut voi ilmottaa? Käsittääkseni vain ylläpidolla on keinot jäljittää nämä ja sitä kautta saada nää hullut hoitoon.ei meitä hoitoon huolita. kunniakansalaisten täysihoitoon uppoaa vuosi vuodelta enemmän rahaa, joten meidät hullut on säästöjen vuoksi päästetty avohoitoon.
kaikki on hyvin, jos vain muistamme ottaa lääkkeemme... - mamut ulos
Mover kirjoitti:
Selitän:
Monikulttuurisuuden arvostelu ja rasistisuus ovat kaksi täysin eri asiaa."Monikulttuurisuuden arvostelu ja rasistisuus ovat kaksi täysin eri asiaa."
Miten monikulttuurisuutta voi arvostella, ettei heti epäillä rasistiksi?
Antaisitko esimerkin sellaisesta monikulttuurikritiikistä? mamut ulos kirjoitti:
"Monikulttuurisuuden arvostelu ja rasistisuus ovat kaksi täysin eri asiaa."
Miten monikulttuurisuutta voi arvostella, ettei heti epäillä rasistiksi?
Antaisitko esimerkin sellaisesta monikulttuurikritiikistä?eikä epäily edes riitä, vaan muffe toimii syyttäjänä, ja tuomarina samaan aikaan.
OLET RASISTINEN RIKOLLINEN!!!
- iso d
väännän nyt muffen logiikan ontumisen (lue hyysäri-logiikan) rautalangasta, niin humanist1 ja mutta-herra (jne) ymmärtävät.
"jos he hakkaavat sinut sen vuoksi, että ulkoisesti muistutat skiniä, teon rasistisuus riippuu teon motiivista..."
siis jos minut hakataan SIKSI ETTÄ MUISTUTAN SKINIÄ, (olen kalju, valkoinen heteromies...) teon rasistisuus riippuu motiivista...
mikä on teon motiivi?
5 pisteen vihje, kuulun eri kulttuuripiiriin tekoa yrittävien kanssa...
(eihän se nyt voi olla rasismia, mutta kokeilkaas, jos 5 kaljua valkoista heteromiestä hakkaa yhden mutumban, tai ähdullahin, selittääkö kukaan siinä vaiheessa, että se "riippuu motiivista..."
VAI VOITKO MUFFE KIELTÄÄ???- iso d
muffe hyvä. nyt löit kätesi kyynärpäätä myöten koiranp askaan.
"ajattelen heitä, ihan lähtökohtaisesti,hyvin suurella empatialla. ajattele,- sinulla ei ole lupa toteuttaa omaa seksuaalisuuttasi...)
meilläpäin on vedetty kurkkuja vähemmästäkin auki.
tunnetko empatiaa esim. mutumba- ja äh-dullah raiskaajia kohtaan, jotka saavat tuomion(jos saavat) kiinni jäätyään (jos jäävät, kun tuntomerkkien julkaiseminen on rasismia...) ihan vain siksi, että ovat toteuttaneet kultuurisidonnaista, omaa seksuaalisuuttaan???
koeta nyt jmalauta skarpata. "siis jos minut hakataan SIKSI ETTÄ MUISTUTAN SKINIÄ, (olen kalju, valkoinen heteromies...) teon rasistisuus riippuu motiivista..."
D. Suurin osa ihmisistä pitää skinejä, täysin taustatekijöistään riippumatta, täysinä roistoina - olematta rasisteja.- iso d
Mover kirjoitti:
"siis jos minut hakataan SIKSI ETTÄ MUISTUTAN SKINIÄ, (olen kalju, valkoinen heteromies...) teon rasistisuus riippuu motiivista..."
D. Suurin osa ihmisistä pitää skinejä, täysin taustatekijöistään riippumatta, täysinä roistoina - olematta rasisteja.NO JOS MINUT HAKATAAN SIKSI, ETTÄ OLEN KALJU, NIIN MOTIIVI ON SE, ETTÄ OLEN KALJU, OLINPA SKINI TAI SYÖPÄPOTILAS.
jos mutumba hakataan, on todellinen syy mikä tahansa, vaikka alkuperästä tai kansallisuudesta TÄYSIN riippumaton, syy on aina rasistinen.
kysy vaikka päiviltä. " JO RIITTÄÄ...!!!" Mover kirjoitti:
"siis jos minut hakataan SIKSI ETTÄ MUISTUTAN SKINIÄ, (olen kalju, valkoinen heteromies...) teon rasistisuus riippuu motiivista..."
D. Suurin osa ihmisistä pitää skinejä, täysin taustatekijöistään riippumatta, täysinä roistoina - olematta rasisteja.ei ... saattan...
Ompa todellakin kummallisia kirjoituksia palstan seriffiltä.iso d kirjoitti:
NO JOS MINUT HAKATAAN SIKSI, ETTÄ OLEN KALJU, NIIN MOTIIVI ON SE, ETTÄ OLEN KALJU, OLINPA SKINI TAI SYÖPÄPOTILAS.
jos mutumba hakataan, on todellinen syy mikä tahansa, vaikka alkuperästä tai kansallisuudesta TÄYSIN riippumaton, syy on aina rasistinen.
kysy vaikka päiviltä. " JO RIITTÄÄ...!!!"Toki ulkonäölliset asiat vaikuttavat pahoinpitelijöiden kynnykseen ryhtyä toimeen.
Mutta vaikka annat 8kin pisteen vihjeitä, voidaan kalju hakata usean eri motiivin generoimana.
Jos sinut siis hakataan siksi, että olet skinin näköinen, on mahdollista silti, että teko on esimerkiksi vain vihaa rasisteja kohtaan - tai että vihataan valkoisia - jolloin motiivi on rasistinen.- nyt moveri
Mover kirjoitti:
D. Suurin osa ihmisistä pitää skinejä, täysin taustatekijöistään riippumatta, täysinä roistoina - olematta rasisteja.syyllistyi samaan, mistä on toisia tuomitsemassa: yleistämiseen.
Skinit eivät ensinnäkään ole mikään rikollisjärjestö, joten heidän haukkuminen roistoiksi on rasistista ja rikollista vihapuhetta.
Miltä kuulostaisi seuraava väittämä:"Suurin osa ihmisistä pitää somaleja, täysin taustatekijöistään riippumatta, täysinä roistoina - olematta rasisteja."
Onko mover tästäkin samaa mieltä? - eli muslimeja
Mover kirjoitti:
Toki ulkonäölliset asiat vaikuttavat pahoinpitelijöiden kynnykseen ryhtyä toimeen.
Mutta vaikka annat 8kin pisteen vihjeitä, voidaan kalju hakata usean eri motiivin generoimana.
Jos sinut siis hakataan siksi, että olet skinin näköinen, on mahdollista silti, että teko on esimerkiksi vain vihaa rasisteja kohtaan - tai että vihataan valkoisia - jolloin motiivi on rasistinen.saa hakata huoletta, eikä ole silti rasisti.
- iso d
Mover kirjoitti:
D. Suurin osa ihmisistä pitää skinejä, täysin taustatekijöistään riippumatta, täysinä roistoina - olematta rasisteja.sinä hyysärit mokukiimaiset mutumbat äh-dullahit tuontisaasta ette ole suurin osa ihmisistä.
jos olisitte, median ei tarvitsisi sensuroida kaikkea negatiivista tuontitavarasta, ja roskaväen elatuksesta järjestettäisiin kansanäänestys.
mitä ei koskaan tapahdu, koska suurin osa ihmisistaä on eri mieltä teidän kanssanne.
(vrt. kohtaamisteoria, johon ei vieläkään yksikään hysse ole antanut pienintäkään kommenttia...) iso d kirjoitti:
sinä hyysärit mokukiimaiset mutumbat äh-dullahit tuontisaasta ette ole suurin osa ihmisistä.
jos olisitte, median ei tarvitsisi sensuroida kaikkea negatiivista tuontitavarasta, ja roskaväen elatuksesta järjestettäisiin kansanäänestys.
mitä ei koskaan tapahdu, koska suurin osa ihmisistaä on eri mieltä teidän kanssanne.
(vrt. kohtaamisteoria, johon ei vieläkään yksikään hysse ole antanut pienintäkään kommenttia...)loistavaa kommentointia!
eli muslimeja kirjoitti:
saa hakata huoletta, eikä ole silti rasisti.
Ketään EI SAA hakata.
Mutta toki muslimi voi saada nenään ilman rasitisuuden motiivin häivääkään.
Jos kysymyksessä on esim. ns. "k-päämuslimi".nyt moveri kirjoitti:
syyllistyi samaan, mistä on toisia tuomitsemassa: yleistämiseen.
Skinit eivät ensinnäkään ole mikään rikollisjärjestö, joten heidän haukkuminen roistoiksi on rasistista ja rikollista vihapuhetta.
Miltä kuulostaisi seuraava väittämä:"Suurin osa ihmisistä pitää somaleja, täysin taustatekijöistään riippumatta, täysinä roistoina - olematta rasisteja."
Onko mover tästäkin samaa mieltä?1. Kerroin, mitä moni ihminen on skineistä mieltä - en esimerkiksi sitä, mitä itse heistä ajattelen.
2. Skinit kyllä suurimmalta osaltaan käsittääkseni ihan itsekin tunnustavat rikolliseksi luokiteltavaa ajatusmaailmaa.
"Miltä kuulostaisi seuraava väittämä:"Suurin osa ihmisistä pitää somaleja, täysin taustatekijöistään riippumatta, täysinä roistoina - olematta rasisteja."
Pahalta.
Enkä usko, että suurin osa ihmisistä näin ajattelee.
Mutta ne, jotka näin ajattelevat, kyllä todennäköisesti rasisteja ovat.iso d kirjoitti:
sinä hyysärit mokukiimaiset mutumbat äh-dullahit tuontisaasta ette ole suurin osa ihmisistä.
(vrt. kohtaamisteoria, johon ei vieläkään yksikään hysse ole antanut pienintäkään kommenttia...)Taitaapi olla niin, että suurin osa ihmisistä on ihmisoikeuksia kunnioittavia - mutta pienen vähemmistön takia ollaan varpaillaan, ettei ala snagarilla pikkutunneilla lätisemään...
- iso d
Mover kirjoitti:
Toki ulkonäölliset asiat vaikuttavat pahoinpitelijöiden kynnykseen ryhtyä toimeen.
Jos sinut siis hakataan siksi, että olet skinin näköinen, on mahdollista silti, että teko on esimerkiksi vain vihaa rasisteja kohtaan - tai että vihataan valkoisia - jolloin motiivi on rasistinen.no luuletko, että uhriin sattuu vähemmän, jos hänet hakataan siksi, että häntä luullaan rasistiksi, kuin että hakkaamisen motiivi onkin valkoihoisuus?
kumma juttu, että jos minä kaljupäänä opetan vähän herranpelkoa mutumboille, se on aina rasistinen viharikos.
toisinpäin se onkin oikeutettua, koska kaljupäänähän minä saatan hyvinkin olla rasisti. - iso d
Mover kirjoitti:
1. Kerroin, mitä moni ihminen on skineistä mieltä - en esimerkiksi sitä, mitä itse heistä ajattelen.
2. Skinit kyllä suurimmalta osaltaan käsittääkseni ihan itsekin tunnustavat rikolliseksi luokiteltavaa ajatusmaailmaa.
"Miltä kuulostaisi seuraava väittämä:"Suurin osa ihmisistä pitää somaleja, täysin taustatekijöistään riippumatta, täysinä roistoina - olematta rasisteja."
Pahalta.
Enkä usko, että suurin osa ihmisistä näin ajattelee.
Mutta ne, jotka näin ajattelevat, kyllä todennäköisesti rasisteja ovat."moni ihminen" = muffe&merenkue dancing croup
iso d kirjoitti:
no luuletko, että uhriin sattuu vähemmän, jos hänet hakataan siksi, että häntä luullaan rasistiksi, kuin että hakkaamisen motiivi onkin valkoihoisuus?
kumma juttu, että jos minä kaljupäänä opetan vähän herranpelkoa mutumboille, se on aina rasistinen viharikos.
toisinpäin se onkin oikeutettua, koska kaljupäänähän minä saatan hyvinkin olla rasisti.Terveyskeskuslääkärin toteamat vammat lienevät samat.
Rangaistuksen koventamisperuste rasistisuus lienee osin juuri sen vuoksi kriminalisoitu korkeammalle, koska sitä motiivina pidetään harkittuna ja toki hyvin epäreiluna.
Jos "kaljupäänä opetat vähän herranpelkoa" sen vuoksi, että mielestäsi "mutumbat" automaattisesti ovat jollakin tavalla sitä tarvitsevia - niin kyllä, se on aina viharikos.
"toisinpäin se onkin oikeutettua, koska kaljupäänähän minä saatan hyvinkin olla rasisti."
Ei! Ja vaikka olisit rasistikin, niin se ei olisi oikeutettua.- iso d
Mover kirjoitti:
Terveyskeskuslääkärin toteamat vammat lienevät samat.
Rangaistuksen koventamisperuste rasistisuus lienee osin juuri sen vuoksi kriminalisoitu korkeammalle, koska sitä motiivina pidetään harkittuna ja toki hyvin epäreiluna.
Jos "kaljupäänä opetat vähän herranpelkoa" sen vuoksi, että mielestäsi "mutumbat" automaattisesti ovat jollakin tavalla sitä tarvitsevia - niin kyllä, se on aina viharikos.
"toisinpäin se onkin oikeutettua, koska kaljupäänähän minä saatan hyvinkin olla rasisti."
Ei! Ja vaikka olisit rasistikin, niin se ei olisi oikeutettua.jos mutumba yrittää ryöstää, tai hakata minut, hän kaipaa pientä "opetusta"
lopputekstisi on ihan järkevää, jos ei oteta huomioon, että minut hakannut mutumba saa ehdollista, sakot(veronmaksajat maksaa) ja vahingonkorvaukset(veronmaksajat maksaa)
kun minä saan päinvastaisessa tilanteessa kovennetun tuomion, ehdotonta, sakot(minä maksan) ja vahingonkorvaukset(minä maksan)
no, sehän on vain sitä tasa-arvoa. - iso d
Mover kirjoitti:
Taitaapi olla niin, että suurin osa ihmisistä on ihmisoikeuksia kunnioittavia - mutta pienen vähemmistön takia ollaan varpaillaan, ettei ala snagarilla pikkutunneilla lätisemään...
ei se vähemmistö ihan pieni ole.
kyllä äh-dullaheita ja mutumboja on jo niin paljon, ettei heitä pieneksi vähemmistöksi enää voi kutsua. iso d kirjoitti:
jos mutumba yrittää ryöstää, tai hakata minut, hän kaipaa pientä "opetusta"
lopputekstisi on ihan järkevää, jos ei oteta huomioon, että minut hakannut mutumba saa ehdollista, sakot(veronmaksajat maksaa) ja vahingonkorvaukset(veronmaksajat maksaa)
kun minä saan päinvastaisessa tilanteessa kovennetun tuomion, ehdotonta, sakot(minä maksan) ja vahingonkorvaukset(minä maksan)
no, sehän on vain sitä tasa-arvoa.Haet nyt jatkuvasti oikeutusta itsellesi oman käden oikeuteen?
Ymmärrätkö, että yhteisössä, joka elää oman käden oikeuden varassa ei vallitse oikeus - vaan anarkia?iso d kirjoitti:
"moni ihminen" = muffe&merenkue dancing croup
Sinun on nyt aika turha vedota siihen, että vain minä ja rantatanssijat olisimme perustuslain takana(!)
iso d kirjoitti:
ei se vähemmistö ihan pieni ole.
kyllä äh-dullaheita ja mutumboja on jo niin paljon, ettei heitä pieneksi vähemmistöksi enää voi kutsua.Vaikka laskettaisiin yhteen niin rasistit kuin mamurikollisetkin, niin vähemmistö - onneksi - on kyseessä.
- iso d
Mover kirjoitti:
Haet nyt jatkuvasti oikeutusta itsellesi oman käden oikeuteen?
Ymmärrätkö, että yhteisössä, joka elää oman käden oikeuden varassa ei vallitse oikeus - vaan anarkia?yhteisössä, joka elää omankäden oikeuden varassa, naiset ja pikkutytöt uskaltavat liikkua rauhassa. ihan vaikka minihameessa.
vanhukset uskaltavat käydä pankkiautomaatilla.
lapsilta ei varasteta koulussa viikkorahoja, kännyköitä, tai muotivaatteita.
mannet muun roskaväen kanssa tonkivat kaatopaikkoja.
toivon, että elän joskus sellaisessa yhteisössä. - iso d
Mover kirjoitti:
Vaikka laskettaisiin yhteen niin rasistit kuin mamurikollisetkin, niin vähemmistö - onneksi - on kyseessä.
ja muffe iskee jälleen. omat mielipiteet perustellaan omilla mielipiteillä.
iso d kirjoitti:
ja muffe iskee jälleen. omat mielipiteet perustellaan omilla mielipiteillä.
Minä en ole täällä esittämässä mielipiteitäni, vaan erittelemässä ja jäsentämässä havaintojen avulla meille piirtyvää maailmaa.
Edellisessä kerroin havainnostani - ja yleisestikin todetusta asiatsa - että rasistit ovat vähemmistönä, jonka jälkeen poimin sinun kommentistasi myöskin tiedon maahanmuuttajien vähäisestä määrästä.
Sitten yhdistin nuo kaksi tietoa ja totesin, että ne yhteensäkin muodostavat vähemmistön
Kutsu sitä "mielipiteeksi", jos tykkäät. Minusta se kuvastaa todellisuutta - ja vastasi väitteesessi - ja oleelliselta osaltaan korjasi sen.
Sinä olit, tällä kertaa nyt väärässä, d.
Hirveetähän se on. Mutta yritä elää sen kanssa.iso d kirjoitti:
yhteisössä, joka elää omankäden oikeuden varassa, naiset ja pikkutytöt uskaltavat liikkua rauhassa. ihan vaikka minihameessa.
toivon, että elän joskus sellaisessa yhteisössä.Höpö höpö!
Tuohon ei ole mitään muuta sanottavaa(!)
Mutta kopsasin sen arkistooni.
Olihan yhteisöerittely!- iso d
Mover kirjoitti:
Minä en ole täällä esittämässä mielipiteitäni, vaan erittelemässä ja jäsentämässä havaintojen avulla meille piirtyvää maailmaa.
Edellisessä kerroin havainnostani - ja yleisestikin todetusta asiatsa - että rasistit ovat vähemmistönä, jonka jälkeen poimin sinun kommentistasi myöskin tiedon maahanmuuttajien vähäisestä määrästä.
Sitten yhdistin nuo kaksi tietoa ja totesin, että ne yhteensäkin muodostavat vähemmistön
Kutsu sitä "mielipiteeksi", jos tykkäät. Minusta se kuvastaa todellisuutta - ja vastasi väitteesessi - ja oleelliselta osaltaan korjasi sen.
Hirveetähän se on. Mutta yritä elää sen kanssa.ääh. en kyllä taaskaan ymmärtänyt mitään, mitä sepostat. ilmeisesti minä olen jossain asiassa väärässä, koska sinä olet sitä mieltä.
jos otetaan tarkasteluun rikolliset/kunnon väki, saadaan tietty prosenttilukema.
jos tarkastellaan samalla lailla kunniakansalaisten rikoksia/suomessa olevat kunniakansalaiset, saadaan myöskin prosenttilukema.
pieni vähemmistö siis tekee enemmän rikoksia kuin suuri enemmistö.
rikosten määrässä he eivät siis näin ollen ole vähemmistö. capish? iso d kirjoitti:
ääh. en kyllä taaskaan ymmärtänyt mitään, mitä sepostat. ilmeisesti minä olen jossain asiassa väärässä, koska sinä olet sitä mieltä.
jos otetaan tarkasteluun rikolliset/kunnon väki, saadaan tietty prosenttilukema.
jos tarkastellaan samalla lailla kunniakansalaisten rikoksia/suomessa olevat kunniakansalaiset, saadaan myöskin prosenttilukema.
pieni vähemmistö siis tekee enemmän rikoksia kuin suuri enemmistö.
rikosten määrässä he eivät siis näin ollen ole vähemmistö. capish?Pelkäänpä, että olet, D - myös oman väitteeni mukaisesti.
- -mutta
Mover kirjoitti:
Hirveetähän se on. Mutta yritä elää sen kanssa.eräistä "vähemmistöistä" kaikki ovat rikollisia.
-mutta kirjoitti:
eräistä "vähemmistöistä" kaikki ovat rikollisia.
Kyllä. Yksi niistä on rasistit.
- jåå
Mover kirjoitti:
Jos sinut siis hakataan siksi, että olet skinin näköinen, on mahdollista silti, että teko on esimerkiksi vain vihaa rasisteja kohtaan - tai että vihataan valkoisia - jolloin motiivi on rasistinen."D. Suurin osa ihmisistä pitää skinejä, täysin taustatekijöistään riippumatta, täysinä roistoina - olematta rasisteja. "
Entä jos suurin osa ihmisistä pitää muslimeja, täysin taustatekijöistään riippumatta, täysinä roistoina - olematta rasisteja?
Ehkä pointti on että pidän itse muslimeja suurempana uhkana kaikkien suomalaisten hyvinvoinnille kuin skinejä. - jåå
iso d kirjoitti:
yhteisössä, joka elää omankäden oikeuden varassa, naiset ja pikkutytöt uskaltavat liikkua rauhassa. ihan vaikka minihameessa.
toivon, että elän joskus sellaisessa yhteisössä.Taisi olla Suomessa ennenvanhaan omankädenoikeus paljon hyväksytympää kuin nykyään. Monet keitä tunnen puhuvat tämän asian suhteen "vanhoista hyvistä ajoista".
Esim. kuulemma taksikuskien kesken jos joutui töissä kohtaamaan vaikkapa väkivaltaisen asiakkaan, muut taksikuskit tulivat tikkana paikalle pelastamaan tilanteen, ja kun poliisi lopulta saapui paikalle (rikollisen maatessa jo ojan pohjalla) totesi poliisi lopulta että "jaha, oikeus on jo tapahtunut" ja jatkoi matkaa....
Nykyään kaikki ovat omillaan, koska toisen puolustamisesta saa syytteen. En itse voisi kuvitellakaan meneväni väliin konfliktitilanteessa vaan lähden takuuvarmasti karkuun. Onko se hyvä asia? - ¢
jåå kirjoitti:
Taisi olla Suomessa ennenvanhaan omankädenoikeus paljon hyväksytympää kuin nykyään. Monet keitä tunnen puhuvat tämän asian suhteen "vanhoista hyvistä ajoista".
Esim. kuulemma taksikuskien kesken jos joutui töissä kohtaamaan vaikkapa väkivaltaisen asiakkaan, muut taksikuskit tulivat tikkana paikalle pelastamaan tilanteen, ja kun poliisi lopulta saapui paikalle (rikollisen maatessa jo ojan pohjalla) totesi poliisi lopulta että "jaha, oikeus on jo tapahtunut" ja jatkoi matkaa....
Nykyään kaikki ovat omillaan, koska toisen puolustamisesta saa syytteen. En itse voisi kuvitellakaan meneväni väliin konfliktitilanteessa vaan lähden takuuvarmasti karkuun. Onko se hyvä asia?"Nykyään kaikki ovat omillaan, koska toisen puolustamisesta saa syytteen."
-tuo on sinun omaa keksintöäsi. Yrität vain valehdella itsellesi olevasi hyvä ihminen, vaikka olet samanlainen paska kuin palstan seriffi. - ¢
Mover kirjoitti:
Kyllä. Yksi niistä on rasistit.
luulenpa että sinun määritelmiesi mukaan rasistit eivät jää vähemmistöksi, vaan sinä. Tälläkin palstalla olet vähemmistössä. Aika kummalista että ylläpito pitää täällä tuollaista häiriintynyttä häirikköä ja trollia seriffinä.
¢ kirjoitti:
luulenpa että sinun määritelmiesi mukaan rasistit eivät jää vähemmistöksi, vaan sinä. Tälläkin palstalla olet vähemmistössä. Aika kummalista että ylläpito pitää täällä tuollaista häiriintynyttä häirikköä ja trollia seriffinä.
Olemme kuulleet jo, että sinusta on kummallista, että minä olen täällä seriffinä.
Sitä ei tarvitse toistaa enää.
Sen sijaan perusteita noille usein toistuville väitteillesi emme ole lukeneet kertaakaan.
Oman käsitykseni mukaan sen perimmäinen syy on, ainakin tässä tapauksessa, että niitä ei ole.
Ihminen joka pitää rasisteja enemmistönä, saisi kummastella ihan omia puheitaan.- iso d
jåå kirjoitti:
"D. Suurin osa ihmisistä pitää skinejä, täysin taustatekijöistään riippumatta, täysinä roistoina - olematta rasisteja. "
Entä jos suurin osa ihmisistä pitää muslimeja, täysin taustatekijöistään riippumatta, täysinä roistoina - olematta rasisteja?
Ehkä pointti on että pidän itse muslimeja suurempana uhkana kaikkien suomalaisten hyvinvoinnille kuin skinejä.milloin olette viimeksi nähneet ilmielävän skinin? äh-dullaheita kyllä maleksii joka nurkalla.
iso d kirjoitti:
milloin olette viimeksi nähneet ilmielävän skinin? äh-dullaheita kyllä maleksii joka nurkalla.
skinit ovat niin pieni vähemmistö, että jopa niille päivää sanominen on syrjintärikos.
Mover kirjoitti:
Olemme kuulleet jo, että sinusta on kummallista, että minä olen täällä seriffinä.
Sen sijaan perusteita noille usein toistuville väitteillesi emme ole lukeneet kertaakaan.
Oman käsitykseni mukaan sen perimmäinen syy on, ainakin tässä tapauksessa, että niitä ei ole.
Ihminen joka pitää rasisteja enemmistönä, saisi kummastella ihan omia puheitaan.mihin vastaukseni tästä hävisi?
Oliko taas totuus jota ei saa julkaista?Mover kirjoitti:
Ihminen joka pitää rasisteja enemmistönä, saisi kummastella ihan omia puheitaan.ei ole oikein, että sinä saat haukkua täällä minua rikolliseksi ihan julkisesti, mutta sinusta ei saa laukoa mitään totuuksia. Ne sensuroit välittömästi.
Olet tyyppi joka ei todellakaan sovi seriffiksi. Ihmeellistä että ylläpito suojelee tuollaista rikollista täällä häiriköimässä ihmisten keskusteluja.racisti kirjoitti:
mihin vastaukseni tästä hävisi?
Oliko taas totuus jota ei saa julkaista?Roskikseen.
"Paskapäät" kai kuuluu sinne?racisti kirjoitti:
ei ole oikein, että sinä saat haukkua täällä minua rikolliseksi ihan julkisesti, mutta sinusta ei saa laukoa mitään totuuksia. Ne sensuroit välittömästi.
Olet tyyppi joka ei todellakaan sovi seriffiksi. Ihmeellistä että ylläpito suojelee tuollaista rikollista täällä häiriköimässä ihmisten keskusteluja.Etkö ole sitten rasisti?
- ¢
Mover kirjoitti:
Etkö ole sitten rasisti?
rasisteja onpelkästään sun pää täynnä. Eikö se oo menny vieläkään kaaliin? Haukut täällä jatkuvsassti kunnollisia ijmisiä. Se ei ole täysijärkisen touhua.
- iso d
¢ kirjoitti:
rasisteja onpelkästään sun pää täynnä. Eikö se oo menny vieläkään kaaliin? Haukut täällä jatkuvsassti kunnollisia ijmisiä. Se ei ole täysijärkisen touhua.
suurmufti on aivopesty hurmahenki.
¢ kirjoitti:
Siis, ei ole olemassa ollenkaan etnista syrjintää?
iso d kirjoitti:
suurmufti on aivopesty hurmahenki.
Onko syrjinnän vastustaminen "hurmahenkisyyttä"?
- iso d
Mover kirjoitti:
Siis, ei ole olemassa ollenkaan etnista syrjintää?
kyllä, ja paljon. mutta taasen päinvastoin, kuin te hyysärit keuhkoatte. suomalaisia syrjitään kaiken aikaa. mutta eihän sillä ole väliä, pääasia, että roskaväellä ei ole valittamista.
Mover kirjoitti:
Onko syrjinnän vastustaminen "hurmahenkisyyttä"?
pidätkö sinä viestirosvo itseäsi syrjinnän vastustajana?
HALOOO!iso d kirjoitti:
kyllä, ja paljon. mutta taasen päinvastoin, kuin te hyysärit keuhkoatte. suomalaisia syrjitään kaiken aikaa. mutta eihän sillä ole väliä, pääasia, että roskaväellä ei ole valittamista.
Miksi olet rasistinen?
Mover kirjoitti:
Miksi olet rasistinen?
olen realisti. jos puhun asioista niitten oikeilla nimillä, enkä työnnä päätäni koloon piiloon kuin strutsi ongelmien edessä, en ole rasisti.
olen noin sata ja yksi kertaa tehnyt eron kotoutuneiden, sospeutumishaluisten kunnon mamujen, ja roskaväen välillä.
sitä roskaväkeä jokainen täysijärkinen vastustaa.
jätä p askanpuhuminen vähemmälle, ja tutustu tosiasioihin. aineistosta ei ole pulaa.
koeta saada silmäsi auki.mutumba kirjoitti:
olen realisti. jos puhun asioista niitten oikeilla nimillä, enkä työnnä päätäni koloon piiloon kuin strutsi ongelmien edessä, en ole rasisti.
olen noin sata ja yksi kertaa tehnyt eron kotoutuneiden, sospeutumishaluisten kunnon mamujen, ja roskaväen välillä.
sitä roskaväkeä jokainen täysijärkinen vastustaa.
jätä p askanpuhuminen vähemmälle, ja tutustu tosiasioihin. aineistosta ei ole pulaa.
koeta saada silmäsi auki.Jos puhut "roskaväestä", silloin saat - joka ikinen kerta - täsmentää, mitä ko. ilmaisu sisältää.
Etkö ymmärrä, että tästä juuri rasistisuuden arvioimisessa on kysymys?
Olen samaa mieltä kanssasi, että porukka, joka on vastuutonta, tulee saattaa vastuuseen.
Mutta rasistiset ilmaisut ainoastaan päästävät todelliset "tekijät" hämmennyksen kautta pälkähästä?
Tällä palstalla kutsutaan rasitistiksi sellaista henkilöä, joka ei tuota rajaa tunne.
Sellaisen henkilön rasistiksi kutsumisessa ei siis ole anteeksipyydettävää.kyykkypaskakasa kirjoitti:
pidätkö sinä viestirosvo itseäsi syrjinnän vastustajana?
HALOOO!Kyllä näin on. Vastustan todella syrjintää. Onko sinustakin siis ok sitä vastustaa?
Mover kirjoitti:
Kyllä näin on. Vastustan todella syrjintää. Onko sinustakin siis ok sitä vastustaa?
suomalaisia syrjitään törkeästi omassa maassaan. enpä ole kuullut sinun sitä paljoa murehtivan..., ja jos väität, ettei vähemmistö voi syrjiä enemmistöä, muistelepa apartheidia. (joka kyllä oli osin perusteltuakin, liioilteltua toki)
meitä syrjivät moku-kiimaiset aivopestyt, tai syntyjäänkin jo puolijauhoiset päättäjät ja media. kumartaessaan herrakansalle ja kunniakansalaisille, he pyllistävät suomalaisille.
joka kerta, kun somali muuttaa vaikkapa helsinkiin, joku todella sitä asuntoa tarvinnut jää ilman.Mover kirjoitti:
Jos puhut "roskaväestä", silloin saat - joka ikinen kerta - täsmentää, mitä ko. ilmaisu sisältää.
Etkö ymmärrä, että tästä juuri rasistisuuden arvioimisessa on kysymys?
Olen samaa mieltä kanssasi, että porukka, joka on vastuutonta, tulee saattaa vastuuseen.
Mutta rasistiset ilmaisut ainoastaan päästävät todelliset "tekijät" hämmennyksen kautta pälkähästä?
Tällä palstalla kutsutaan rasitistiksi sellaista henkilöä, joka ei tuota rajaa tunne.
Sellaisen henkilön rasistiksi kutsumisessa ei siis ole anteeksipyydettävää.juuri tuolla perusteella sinua voi siis kutsua hyvällä omallatunnolla mokuttajaksi.
- ¢
Mover kirjoitti:
Kyllä näin on. Vastustan todella syrjintää. Onko sinustakin siis ok sitä vastustaa?
valehtelet!
Sinä suorastaan nautit toisten syrjimisestä täällä tällä palstalla joka lienee päällimmäinen syy miksi täällä olet sensuroimassa. mutumba kirjoitti:
juuri tuolla perusteella sinua voi siis kutsua hyvällä omallatunnolla mokuttajaksi.
Jos tarkoitat mokuttamisella maahanmuuton haittapuolien lisäämistä - niin sellainen olet varmaan enemmän sin, hämmennystä lisätessäsi.
Ja "loiset" nauraa partaansa.
- iso d
ja vielä täsmennys: jos tuntisin/tietäisin jonkun, joka tuntee seksuaalista vetoa pikkulapsia kohtaan, vaikka ei taipumustaan toteuta (lue, ei ole toteuttanut tähän päivään mennessä/jäänyt taipumuksensa toteuttamisesta kiinni) tunnen inhoa.
homot, pedofiilit, ksenofiilit, nekrofiilit, jne, yms ovat sairaita ihmisiä, jotka eivät kuulu normaaleiden heteroiden sekaan "toteuttamaan omaa seksuaalisuuttaan..."
lesbot on ihan eri juttu. pornoleffoissakin (ja kolmen kimpassa) ne on ihan ihkuja.- iso d
Mover kirjoitti:
Entäpä jos sanoisin, että olet sairas, kun et pidä lesboseksiä inhottavana...?!
no sittenhän olen sairas. vai joko te vihervasuri-fasistinatsit aiotte kriminalisoida senkin?
ymmärrän, että femakoiden ideologialla aivopestynä sinun on vaikea ymmärtää sitä, etten vieroksu kahta naista keskenään.(eli siis olen suvaitsevainen)
toisekseen, kuka on antanut sinulle/hysseille vallan päättää, kuka on sairas, tai rikollinen? iso d kirjoitti:
no sittenhän olen sairas. vai joko te vihervasuri-fasistinatsit aiotte kriminalisoida senkin?
ymmärrän, että femakoiden ideologialla aivopestynä sinun on vaikea ymmärtää sitä, etten vieroksu kahta naista keskenään.(eli siis olen suvaitsevainen)
toisekseen, kuka on antanut sinulle/hysseille vallan päättää, kuka on sairas, tai rikollinen?homous on sairaus.
Homojen homostelu on sairasta.
Jos sellainen on sinusta ihan ok, niin olet kyllä sairas. Nuppi sekasin ja pahasti.iso d kirjoitti:
toisekseen, kuka on antanut sinulle/hysseille vallan päättää, kuka on sairas, tai rikollinen?Ei minun ole vaikea kuvitella, ettet vieroksu kahden naisen intiimiyttä.
Olethan mitä ilmeisimmin henkilö, joka kulkee viettiensä ohjaamina ja pitää kaikkea muuta bull-shitina.- iso d
Mover kirjoitti:
Ei minun ole vaikea kuvitella, ettet vieroksu kahden naisen intiimiyttä.
Olethan mitä ilmeisimmin henkilö, joka kulkee viettiensä ohjaamina ja pitää kaikkea muuta bull-shitina.mietipä nyt taas ihan pikku hetki, minkä ihmisryhmän edustajat kulkevat "viettiensä ohjaamina?"
ihan siellä lähtömaissaankin.
tilastoista löytyy numerot. puhdasta faktaa, ei "rasistisia mielipiteitä" iso d kirjoitti:
mietipä nyt taas ihan pikku hetki, minkä ihmisryhmän edustajat kulkevat "viettiensä ohjaamina?"
ihan siellä lähtömaissaankin.
tilastoista löytyy numerot. puhdasta faktaa, ei "rasistisia mielipiteitä"Hyvä.
Arvostamme siis kummatkin vain niitä yksilöitä - ryhmästä riippumatta - jotka alkukantaisista haluistaan huolimatta noudattavat lakia.- Hyvä juttu
Mover kirjoitti:
Hyvä.
Arvostamme siis kummatkin vain niitä yksilöitä - ryhmästä riippumatta - jotka alkukantaisista haluistaan huolimatta noudattavat lakia.ettet sinäkään arvosta muslimeja ja afrikkalaisia.
- iso d
Mover kirjoitti:
En läheskään kaikkia.
muffe hyvä. hihna luistaa taas.
- iso d
Mover kirjoitti:
Pitäiskö ihan kaikista tykätä?!
mokuttajien logiikan mukaan kyllä, mutta ainoastaan tuontitavarasta.
- mooveri
Mover kirjoitti:
En läheskään kaikkia.
ei siis ole enää suvaitsevainen.
mooveri kirjoitti:
ei siis ole enää suvaitsevainen.
"Suvaitsevainen" sana lienee parempi tällä palstalla kiertää - sen konnotaatiot kun ylittävät ne rajat, joiden sisällä on mahdollista sanan merkitys ymmärtää edes lähestulkoon oikein.
J lopuksi.
Oliko sinulle yllätys, että pidän maahanmuuttajiakin erehtyvinä ihmisinä? Mielestäni muuta ei teksteistäni ole koskaan voinut päätellä...?iso d kirjoitti:
mokuttajien logiikan mukaan kyllä, mutta ainoastaan tuontitavarasta.
Se on kuule sinun logiikkasi!
- iso d
puhuin lesboista, en homoista. pyydä, että äitisi hankkii sinulle aapisen, niin saatat oppia lukemaan.
tosin se ei vielä takaa, että ymmärtäisit lukemasi... - iso d
taidat olla kaappihomo.
- iso d
muffe hyvä. vastaa yhdellä sanalla.
(kyllä moku-klusterikin saa vastata, jos kyvyt riittää...)
toimiiko kohtaamisteoria?- iso d
muffe hoi?
- ¢
iso d kirjoitti:
muffe hoi?
mffinssi vastaa kyselemällä typeroiä.
Ei o yhtään hyysäriä joka kyskenis mistään keskustelemaan asiallistai.
Luulee olevansa joku ylijumala. Mielipuuha haukkua nimettömänä ihmisiä. - iso d
¢ kirjoitti:
mffinssi vastaa kyselemällä typeroiä.
Ei o yhtään hyysäriä joka kyskenis mistään keskustelemaan asiallistai.
Luulee olevansa joku ylijumala. Mielipuuha haukkua nimettömänä ihmisiä.muffe. kyllä vai ei?
moku-klusteri ei osaa noin vaikeaa vastausta antaa, mutta sinä voit yrittää.
yksi sana riittää. iso d kirjoitti:
muffe. kyllä vai ei?
moku-klusteri ei osaa noin vaikeaa vastausta antaa, mutta sinä voit yrittää.
yksi sana riittää.Siis että "toimiiko kohtaamisteoria" (en nyt tiedä mikä se on - esiintyykö jossain?) vai olenko kaappihomo?
- ¢
Mover kirjoitti:
Siis että "toimiiko kohtaamisteoria" (en nyt tiedä mikä se on - esiintyykö jossain?) vai olenko kaappihomo?
en minäkään tiedä mikä se on, mutta vastaa edes siihen: Väheneekö rasismi tuomalla tänne Suomeen yhä suurempia laumoja neek... mustaa rotua syömään rasistien kupilta?
- iso d
kyllä, vai ei. älä saivartele, ja väistele asiakysymyksiä hyysärin käsikirjan ohjeitten mukaan.
kyllä, vai ei?Mover kirjoitti:
Mihin kysymyksen viittaat?
Oletko sijoittanut viestisi nyt oikeaan hierarkiaan?tästäkin viesti hävinny.
Alkaa olla sulla viimiset päivät käsillä seriffinä.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874028Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242891No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6844
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750