rakkausuhde joka on pudonnut ikävästi asfelttiin jo kaksi kertaa toimii vain edelleen toimii vaikka en ollut napsauttanut kantta kiinni...Nokiani on kuin minun perhe joka on mukanani kulkenut säässä kuin säässä Enkä nyt kerro mitä hämmenystä, ihailua se sai aikaan joitain vuosia eräässä massa. En uskaltanut Nokiaani kädestäni päästtää kun ajattelin jos näen Nokiaani sitten viimeisen kerran
Minun Lidlini on kanssa saannut osakseen minun palvontani enkä tiedä loukaantuko s-market mutta voin kyllä todeta että täällä ihaillaan seppo rätyä siinä mainoksessa jonka tahdon nyt varmana tieoina tässä ilmoittaa joten tänään kannatin kumpaakin kauppiasta että ei kummalekkaan tule paha mieli :)
Olen närkästynyt kaikkien Nokioiden puolesta jotka kehtaavat solvata julkisesti härskeillä otsikoillaan sekä tahrata Nokian paremmuuta....mutta täläistähän tämä on että kestetään kuin Miehet tosin en ole oikein tietoinen miten he kestävät kun en ole laittanut taloustutkimukseen kyselyä enkä vaivautunut lukemaan muitakaan miestutkimuksia :)
Minun Nokiani johon minulla on melkein
2
<50
Vastaukset
- ;)
ja sitten maailman tuskaa tunteville innokkaille ihmioikeuksita taisteleville joiden aina tehtävä on välttää työntekoa sekä tuntea tuskaa sekä ahdistusta milloin mistäkin konfliktista ja joiden on oman esteelisyytensä takia muodikasta tuntea yhteekuluvaisuutta maaapallon toisella puolella tapahtumiin sekä muutenkin profiloitua "suurena " asintuntijana...
Voin kertoa että suurimalle osalle noista ihmisistä olisi sitä ihmisoikeustyötä siellä omassa kunnassa kuin lähialueilla menette rohkeasti vain vapaaehtoistyötä hekemaan sekä pyyttämään saatteko olla hyödyksi..voitte tehdä köyhille rukaa, viedä estyneitä ulkoilemaan, mammoja tanssimaa, leikata hiuksia, hoitaa ha hieroa kipeitä jalkoja sekä talvisen hakata puita sekä kaikenlaista ihmisoikeustyötä on kyllä.
Tosin sehän on helppoa nähdä jossain muualla se hätä kuin omassa lähipiirissään eikä se ole kovin trenikästäkään eikä äksöönii kuin miten siitä ei saa edes julkisuutta...Kuitenkin hyvin useat ja suurempi osa voivat tehdä hyvää siinä omassa ympäristössä ja sitä työtä riittää. Huomauttaisin myös kaikille nyt kriiseissä tunteville kuin yhteistä psykoosia tunteville että kannattaa myös lukea mitä suuret kansalliset yhtiöt tekevät ihmisten eliolojen parantamiseksi eikä vain ainoastaan yksipuolista ihmisoikeusjärjestöjen rabortointia.
Tosi asia kuin faktaa että läheltä voi opetella lähimmäisen rakautta ja kun taidot kehittyvät sekä myös tunnetasolla että eivät mene sekaisin jokaikisestä maailman sodasta voivat hankkiutua maailman kriisipesäkkeisiin jos viellä on jäljellä todelista halua, mutta nuo monekin halut auttaa on sinne jonnekin koska on helppo tuntea huolta ja olla hyvinkin tietoinen kunhan ei vain tarvitse työhön tarttua ihan siinä omassa lähipiirissä.
mutta jatkakoot palstoilla tuntemista minä lähden lidliin viellä toisenkin kerran tänään Ai mutta oletteko ajatteleet mikä ero on tuntemisella ja tietämisellä :)- .
:) niiin ja Sonera on parhaita mainoksia, mutta nyt lähden auttamaaan taloudelista hyvinvointia sitten lidliliin ja ostan juhla mokkaa ehkä jäätelöäkin :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2343992Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1232307Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575821996- 1411461
- 77929
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein127927Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37920Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!330849Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8847J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl61756