Mahtaisiko onnistua näin, todella epätodenäköistä :)
Sinä tumma hiuksinen nainen Dublin Irish Pub:ssa 7.4. illalla eli pääsiäisenä. Istuit pöydässäsi miesseuralaisen kanssa, lähellä sisääntuloa. Hymyilit minulle ja pois lähtiessäsi en saanut silmiäni irti sinun silmistäsi. Taisi olla molemmin puolista kipinää ilmassa :) Olimme 3 miehen seurue.
Toivottavasti sinä tai joku kavereistasi tunnistaa sinut tästä kuvauksesta. Otathan yhteyttä: [email protected]
Dublin Irish Pub, Lahti, 7.4, Brunette nainen
14
665
Vastaukset
- BRU-N
Moi!
Tunnistin heti itseni kuvauksestasi. Joo tota noin. Kipinää ei minun kohdallani ainakaan ollut yhtään. Flirttailen mielelläni muiden miesten kanssa että mieheni tulisi mustasukkaiseksi ja pysyisi luonani. Mutta kertaakaan ennen tätä kukaan ei ole minua etsintäkuuluttanut...- Etsin2012
Jaa...a taidan hieman epäillä ettet ole kyseinen henkilö. Mut mukava, et olet itse kokenut samanlaista :)
- KlµIP
Mikä sattuma että heti kävit lukemassa (etsin2012) kirjoitukset
- Mietinmietin
Minkä ikäsiä te 3 miestä olette?
- Etsin2012
Vanhoja :) Kyllä, oikea henkilö tietää mihin ikähaarukkaan kuulumme.
- Kaikkeasitä
Hekoheko! Nainenhan oli miesseuralaisen kanssa
- Todella2222
Samaa ajattelen. Haluaako ap kirjoittaja tutustua naiseen joka on valmis lähtemään miehensä viereltä kohti uusia seikkailuja?
- Elämä on
Todella2222 kirjoitti:
Samaa ajattelen. Haluaako ap kirjoittaja tutustua naiseen joka on valmis lähtemään miehensä viereltä kohti uusia seikkailuja?
Aloittajan sanoi että nainen oli baarissa "miesseuralaisen" kanssa. Mies toki voi olla naisen oma mies tai vain tuttava. Ei se tarkoita kuten edellinen sanoi, että "lähtemään miehensä viereltä...".
Baarissa tai kahvilassa voi käydä niin oman miehen tai vaikka ihan miespuolisen kaverin tai ystävän kanssa, voihan seurassa istuja olla vaikka velikin tai naapurinmies tai työtoveri ilman sen kummallisempaa suhdesoppaa...
- Etsin2012
Tai sen hetkinen yhdenillanseura :)
- Etsin2012
Taitaa tästä tähdenlennosta jäljet pikkuhiljaa haihtua... :( Mut toivottavasti joskus vielä nähtäisiin. Mikäli kuitenkin joku tai kyseinen henkilö tunnistaa itsensä, ensimmäisen viestin sähköpostiosoite toimii vielä pitkään :)
- Etsin2012
Nostetaan ylös!
- Etsin2012
Ylös kertaaleen!
- Väärä jätkä
9.11.2013 klo 2:00-3:30 välisenä aikana. (Muistuu varmasti mieleen)
Syytit väärää hlöä oven rikkomisesta. Toivotan sinulle oikein jännitävää ja tapahtuma rikasta joulun alus aikaa. Toiskohan joulupukki jotain kivaa.
- JouluPµkki
Pakkasia odotellen ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei823596Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss1071792- 1061102
- 991075
- 60933
Priden osallistujamäärä suuri pettymys!
Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate164840- 42836
IS Viikonloppu 28.-29.6.2025
3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit57791Joku kysyy
Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g59769Kannan sinua mukanani
Aina sydämessäni ❤️ Niin kauan kun henki pihisee ja veri virtaa suonissani, niin olet osa minua tavalla, josta olen kii28735