Moi! Olen aloitteleva raudanpumppaaja, ja teen 3x10 sarjoja salilla, nyt aluksi kaikki lihakset 3 kertaa viikossa, myöhemmin ehkä siirryn jakamaan kehoa eri päiville.
Olen vain sekaisin sarjoista, eli jotkut kaverini sanovat, että "tee kaikilla laitteilla 10 toiston sarja vain kerran, sitten uudestaan sama kierros kunnes tulee kolme kierrosta täyteen", kun taas toiset sanovat, että "tee yhdellä laitteella sarja kolme kertaa, sitten siirryt seuraavaan laitteeseen jne. että tulee vain yksi kierros salilla"
Kumpi tapa oikea?
Sekaisin sarjoista, miten?
Seonnut78
3
<50
Vastaukset
- Jgclgyöfujrkxjjll
Molemmat oikeita. Itse lähtisin keskittymisen kannalta siitä, että laite kerrallaan kaikki 3 sarjaa ja sitten vasta uusi liike.
- IsoTiukka
Kyllä ne sarjat kannattaa tehdä perätysten pienen huilitauon välein.
Perättäisillä sarjoilla saadaan parempi pumppi, ja sitä kautta veren ja ravinteiden virtaus treenattavaan lihakseen, sekä kovempi rasitus lyhyempänä aikavälinä. Tämä auttaa tietenkin lihaskasvua, ei sitä niin muuten tehtäisi. Erikoistekniikoita voi aina välillä käyttää, mutta sarjat peräkkäin! - pumppikakka
Onko sinulla kakkaa pyllyssä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064572Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293393No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452380- 391418
- 361343
- 381196
- 141102
- 1591026
- 27978
- 6944