Minkä auton ostaisin?

Auton ostaja

Terve!

Eli otsikossa jo kysymys onkin mutta tässä vähän suuntaa antavia mieltymyksiä ja totuuksia.

Elikkäs budjetti olis jotain 7000€ vaiheilla. Ei mahdottoman tiukka hintaraja. V8 kone kiinnostaisi mutta ei saisi viedä oikein kamalasti yli 10l/100km maantiellä. Ajettu mielellään jotain 150 000 - 250 000 km. Värin ei muuten väliä kunhan vain ei ole virttynyt punainen. Mielellään kolaroimaton ja sehän on jo selvä jos V8 kiinnostaa niin autosta tulisi löytyä tehoa ja vääntöä!

11

170

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mopopomo

osta ny vaikka mopoauto, se on sulle ihan riittävä.

• lada

Lada turbolla V18 koneella heppoja irtoo sivupyöriltä 600... sierrakaan ei jätä sitä...
      sitten ku löyät sen auton :DD (en muute omista semmosta vehettä ehkä isältäs löytyy :DD)

• Auton ostaja

Olisin kyllä toivonut jotain kunnollisia ehdotuksia. Ei todellakaan ole ensimmäinen autoni minkä ostan. On paremminkin ehkä viimeinen sillä olen kuitenkin jo 72 vuotias pappa. Ja eipä se minua haittaa erikoisemmin vaikka kirjoittelette tuollaisia mopoauto tai lada juttuja. Niitä puhuu sellaiset joilla ei ole varaa oikeaan autoon tai ei vain ole ikää edes ajaa oikeaa autoa saati sitten mopoautoa!

Voisiko joku ehdottaa jotain kunnollista.

Itse olen ajatellut Audi A/S6 tai A/S8, BMW 328, 535, 540, 735 tai 740 Joku C tai S MB

Mitä mieltä?

• mekaanikkomikko

Bemaria en ainakaan suosittele, yhen vian korjaat niin on kaks tilalla ja osat maksaa aivan liikaa...

• puolivuosisatainen

Anteeksi vain, mutta mihin ja miksi, itsesi 72-vuotiaaksi papaksi esittänyt, tarvitset tehoa ja vääntöä? Eikö esittämisen aika ole vieläkään ohi, ei kai sinulla enää voi olla pikkupoikamaisia juttuja? :)

• bgdb

Sama mitä sulle ehdotetaan,itte sen joudut kuitenkin päättämään.
      Täällä et voi syyttää ketään typerästä ostoksesta,mutta kun otat naapurin ukon mukaan ja se suosittelee ja ostat, niin sille voit vituilla kun kärrys kesii.

Mutta ostopäätöksen teet joka tapauksessa itse.

Veikkaisin kylläkin että sulla rahat on vielä hakusessa.

• Auton ostaja

Vastaillaan vähän kaikille

"Bemaria en ainakaan suosittele, yhen vian korjaat niin on kaks tilalla ja osat maksaa aivan liikaa..."

Ihan hyvä tietää, mutta onko vika kaikissa sama vai vain joidenkin yksittäiseten autojen ongelma?

" Anteeksi vain, mutta mihin ja miksi, itsesi 72-vuotiaaksi papaksi esittänyt, tarvitset tehoa ja vääntöä? Eikö esittämisen aika ole vieläkään ohi, ei kai sinulla enää voi olla pikkupoikamaisia juttuja? :)"

No nyt kun ollaan eläkkeellä ja on taas aikaa niin olisi ihan mukava palata taas niihin "poikien" juttuihin. Olen aika paljon ajellut vanhoilla auton rämillä joissa ei niitä tehoja ole oikein kovasti ollut. Nyt olisi kerrankin aikaa ja pitkän säästämisen jälkeen varaa sellaiseenkin.

Sama mitä sulle ehdotetaan,itte sen joudut kuitenkin päättämään.
      Täällä et voi syyttää ketään typerästä ostoksesta,mutta kun otat naapurin ukon mukaan ja se suosittelee ja ostat, niin sille voit vituilla kun kärrys kesii.

Niinhän se on mutta kukaan ei kiellä kysymästä täällä muiden mielipiteitä. Kyllä sen päätöksen teen itse enkä aio tulla tänne syyttämään ketään mistään.

Veikkaisin kylläkin että sulla rahat on vielä hakusessa.

Valitettavasti arvauksesi meni väärin. Olen pitänyt jo vuosia säästötiliä jolle on kuin ihmeenkaupalla siunaantunut pieni pesämuna.

Nyt vain odottelen edelleen ehdotuksia ja kokemuksia autoista joita kannataa ostaa tai joita ei ainakaan kannata ostaa.

• Superauto

7 tonnilla pitkän säästämisen jälkeen. Herää jo!! Sinulla näkyy olevan netti käytössäsi. Katso sieltä mitä vaikkapa Saksasta saat 7 tonnilla tuontikulut ja verot päälle. Realismia peliin, kiitos. Tuolla rahalla hyvä vaihtoehto on Lada Samara, oikeasti. Myös Corollaa ja vastaavia voin suositella. Parempaan et oikein pysty vaikka aikaa olisi kuinka paljon.

• Auton ostaja
        Superauto kirjoitti:

7 tonnilla pitkän säästämisen jälkeen. Herää jo!! Sinulla näkyy olevan netti käytössäsi. Katso sieltä mitä vaikkapa Saksasta saat 7 tonnilla tuontikulut ja verot päälle. Realismia peliin, kiitos. Tuolla rahalla hyvä vaihtoehto on Lada Samara, oikeasti. Myös Corollaa ja vastaavia voin suositella. Parempaan et oikein pysty vaikka aikaa olisi kuinka paljon.

No se nyt oli sellainen kielikuva, mutta olenhan tässä nyt vähän tavallista enemmän pistänyt sukan varteen. Ajatuksissani on edelleen KUNNOLLISEN auton ostamin jossa on tehoakin! On sekin nyt perkele että jotain ladoja täällä ehdotellaan kovin. Kyllä täällä väki on sitten ernomasta kun ei voi vastata kysymykseen vaan valittaa kaikista mieltymyksistä!!!

• MB simply the best
      • Mersukin

pehmenee tuon ikäisenä ja sitten alkaa pito maksamaan.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      26
      11029
    2. Aivan kauheaa

Veikö koskiuoma taas ihmishengen? Se pitää kieltää!
      Imatra
      42
      8377
    3. Onko kaivattusi

…mielestäsi älykäs, tai kenties tyhmä? Oma mielipide.
      Ikävä
      127
      5300
    4. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      144
      3674
    5. Epäilen ettet edes

Kehtaisi liikkua kanssani.
      Ikävä
      69
      3588
    6. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      35
      3544
    7. Oletko huomannut

Yhden muutoksen?
      Ikävä
      33
      3167
    8. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      55
      2549
    9. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      35
      2041
    10. Miltä mahtaa tuntua

Sitten kun näet hänet pitkästä aikaa?
      Tunteet
      28
      1796
    Aihe