Nyt on päässyt käymään niin brittiläinen maratoonarinainen on kasvattanut itselleen valtavat lihakset ainoastaan bodaamalla ja syömällä terveellistä, proteiinipitoista ruokaa, kuten kanaa. Kunnon ruokavalio saa ihmeitä aikaan yhdistettynä tiukkaan bodaamiseen. Tästä Suomi puhuu NYT! Katso pysäyttävät kuvat ennen ja jälkeen:
http://www.iltasanomat.fi/viihde/brittinainen-sai-jattilihakset-vain-neljassa-vuodessa--katso-huikea-muodonmuutos/art-1288461672760.html
Britannian suurin naiskehonrakentaja ihmettelee, miksi on vielä sinkku.
Britannialainen René Campbell on tähdännyt vuodesta 2008 asti siihen, että hänestä tulisi Britannian lihaksikkain naiskehonrakentaja.
Nyt Campbell on saavuttanut tavoitteensa. Hän painaa 85 kiloa ja hänen reitensä ovat 66 senttimetrin paksuiset.
Campbell syö päivässä huikeat 4 200 kaloria. Hän nauttii kahdeksan ateriaa, joilla kuluu muun muassa seitsemän 200 gramman painoista kanan rintafilettä.
Campbellin tavoitteena on tulla isommaksi kuin mieskehonrakentajat.
Nainen kasvatti VALTAVAT lihakset ruoalla ja bodaamalla!
14
241
Vastaukset
- Tuli iso
jytky!
- Työnnä se luomuus
Nainen haluaa itselleen palvelijan, joka kokkaa ja kannustaa, mutta ei pyöri muuten jaloissa. Kaikin puolin macho mimmi - asenteetkin kuin pahimmalla sovinistiarskalla. Mutta tietenkin käänteiset.
Juu, ihan vain kananrinnalla kasvanut, tietty. Me uskotaan. Ja huippu-urheilu on puhdasta. Muuten vain leuatkin leviää pojilla harjoituskaudella, siis silloin kun ei testata. Huh, on se toisenlaista kanaa mitä nämä potarit ja sportit vetävät!
Vai olisiko se sittenkin synteettistä ihmiskasvuhormooonia? Ei tietenkään. Partiolaisen kunniasanalla.- Itkisit pelosta,
jos joutuisit sanomaan tuon kaiken tuolle hormonihirm... kanansyöjähirmulle vasten kasvoja.
- Työnnä se luomuus
Itkisit pelosta, kirjoitti:
jos joutuisit sanomaan tuon kaiken tuolle hormonihirm... kanansyöjähirmulle vasten kasvoja.
Arviosi pitää varmasti jokseenkin kutinsa. "Pelko" ei vain kenties ole tarpeeksi jyrkkä ja kattava sana. Kauhu. Varsinkin kun ajattelee että olen kokkaustaitoinen mies ja minun pitäisi puhua äkkiseltää neitokaselle... hormooneista ja parisuhdepsykologiasta toisella kotimaisella. Huh, mahdollisten väärinkäsitysten määrä on loputon.
- No kuule,
Työnnä se luomuus kirjoitti:
Arviosi pitää varmasti jokseenkin kutinsa. "Pelko" ei vain kenties ole tarpeeksi jyrkkä ja kattava sana. Kauhu. Varsinkin kun ajattelee että olen kokkaustaitoinen mies ja minun pitäisi puhua äkkiseltää neitokaselle... hormooneista ja parisuhdepsykologiasta toisella kotimaisella. Huh, mahdollisten väärinkäsitysten määrä on loputon.
tarjoudupa "typykälle", ei personal traineriksi, vaan personal chefiksi. Henkilökohtaiseksi kokiksi. Opasta, miten syödään oikein - ja kutista hänet taas entisiin mittoihinsa. Vaikka eipä sekään taitaisi auttaa, jos ruoan ohella vedetään hormoneja...
- Työnnä se luomuus
No kuule, kirjoitti:
tarjoudupa "typykälle", ei personal traineriksi, vaan personal chefiksi. Henkilökohtaiseksi kokiksi. Opasta, miten syödään oikein - ja kutista hänet taas entisiin mittoihinsa. Vaikka eipä sekään taitaisi auttaa, jos ruoan ohella vedetään hormoneja...
Typykälle joka "haluaa olla isompi kuin miesbodarit".
Uhhuh... - No joo,
Työnnä se luomuus kirjoitti:
Typykälle joka "haluaa olla isompi kuin miesbodarit".
Uhhuh...mutta vielä vielä pahempaa on tulossa. Näillä naisilla on aika kohtuuttoman suuret hauikset, jos ei kuvia ole photoshopattu. Vaikka, milläs liikkuvaa kuvaa photoshoppaat? :
http://www.youtube.com/watch?v=IRmvtd9iVZo
- Heh heh...
Vai syö 4 200 kaloria? Siis ainoastaan 4,2 kilokaloria! Tuolla ruokavaliolla pitäisi olla jo haudassa, kas kun kalori ja kilokalori ovat pikkuisen eri asioita - puhumattakaan sitten siitä, että kalorit ja kilokalorit on jo 1970-luvulla muutettu SI-asteikon mukaisiksi jouleiksi... :D :D :D
- yök
Hyi saataaana minkä näköinen akka, varmaan lespo
- Oha se varma!
Oha se varma!
- Ylkä yökkönen
Oha se varma! kirjoitti:
Oha se varma!
o, yök
- Eikö jöpötä
Ylkä yökkönen kirjoitti:
o, yök
housuissa?
- Minkä takia?
"Britannian suurin naiskehonrakentaja ihmettelee, miksi on vielä sinkku." MInkähän takia tuo nyt vielä mahtais olla sinkku?
- georgeanna
Olet mitä syöt !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt344261Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.492243Kun kohtaat jotain ainutlaatuista
ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö471385- 851220
Mua ahdistaa
Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi381168Ei tämä enää tervettä oo
Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.251136Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista
Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä501081Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin161955Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!
Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os175889- 57865