Niin oon aiemmin yrittänyt kaks kertaa lääkkeillä itsemurhaa eikä tepsinyt. Nyt on varmempi tapa tiedossa. Tosin aion korkeintaan viikon vielä elää että ehin vanhemmille ja sisaruksille kirjoittaa jäähyväiskirjeen. Ja haluun vielä nähä ne.
kolmas kerta toden sanoo
13
233
Vastaukset
- Surullinen vuoksesi
Voih ;(. Mieti nyt kuitenkin vielä uudemman kerran. Mieti miten hirveän surun ja ikävän jätät niille tänne jääville vanhemmillesi ja sisaruksillesi. Ei mikään asia ole niin paha, että sen vuoksi kannattaisi lopettaa elämänsä. Se mikä tuntuu tällä hetkellä aivan ylitse pääsemättömältä, saattaa muutaman vuoden kuluttua tuntua aivan joltain muulta. Mikään jäähyväiskirje ei lohduta vanhempiasi tai sisaruksiasi, vaan tulevat suremaan menoasi niin kauan kun elävät. Ole siis kiltti ja luovu moisisat aajatuksista, vaikka sitten niiden läheistesi vuoksi, jos et itsesi. Olet ainutlaatuinen, eikä toista kaltaistasi ole tai tule. Muista se. Yritä vielä pinnistellä, ole niin kiltti.
- mies-36
Tekisi mieli sanoa, että osta multa kivääri, mutta parempi vaihtoehtokin on olemassa. Hakeudu ihmeessä paikallisen sosiaaliturvayhdistyksen toimintaan mukaan. Siellä voit tavata ihmisiä, joilla on samankaltaisia murheita. Olen vastoittain itse ollut töissä ko. organisaatiossa. Suosittelen, jos tuntuu vaikealta.
- Keissa
Kyllä kai sinulla on meillekin vielä jotain kerrottavaa, kun tänne kirjoitat. Kerro hieman tarkemmin: oletko ennen kirjoitellut täällä. Kerro myös mistä olet noin suivaantunut?
- ghfjfgjf
älä oikeesti tee sitä!!
Apua on saatavilla, ei kannata tehdä itselleen mitään pahaa!!!
Soita esim. terv.keskukseen ja varaa aika lääkärille, hän neuvoo sinua eteenpäin.
Onko sinulla kelle puhua ajatuksistasi? Kiva kun kirjoitat tänne, haluaisin kuullla lisää elämäntilanteestasi - kerrothan?
Oletko kokeillut rukoilemista, et siinä mitään häviä - voit ainoastaan voittaa.
Tsemppii sulla ja hali - Pyydän sinua
Älä tee sitä. Hanki apua, mene juttelemaan jonnekkin. Parin vuoden päästä saatat olla onnellinen ettet tehnyt itsemurhaa. :)
- 4574tr6fu54wsty462we
Itse en ainakaan jää kaipaamaan niin idioottimaisia ihmisä, jotka tekee tai hautoo itsemurhaa. Ei näistä lanttumaakareistakaan ole apua, kun lukitseevat laitokseen ja syöttäävät nappeja kunnes aivopesu tehoaa. Jos ei ole pokkaa lähteä saappaat jalassa niin siitä vaan sitten.
- Keissa
Toivottavasti sinulla on jo tänään helpompi olla, Muistan sinua ja rukoilen että toivottomuus ja synkkyys häipyy.
- ghfjfgjf
Täällä on toinen joka myös muistaa sinua rukouksissaan. Kirjoitathan lisää tänne, jooko? Tsemppiä alkavaan viikkoon ja voimahali
- mieli maassa
Kiitos kaikille viesteistä. Oon tullut toisiin ajatuksiin, eli en oo tekemässä enään ittelle mitään. Vaikka on tosi huono olo ja haluis mennä pois. On kuiteski ihmisiä ympärillä jotka välittää. Tässä vähän minista tietoja. Eli oon 25v sairaslomalla tämän vuoden vaikean masennuksen takia. Ja syömishäiriön. Masennuksesta oon kärsinyt alaasteelta saakka. Olin koulukiusattu. Syönmishäiriö alkoi 2007.eka olo anoreksia vuoden ajan. Sit alkoi ahmiminen josta kärsin vieläkin. Lääkkeitä oon syönyt masennukseen 3 vuotta. Lääkkeistä ei oo ollut psljon apua vaikka vaihettukin on muutaman kerran. Mulla on myös verenpainelääkitys ja astma.
- Keissa
Kiitos jälleen että muistit meitä. On ilo kuulla että olet saanut voimia ja halua mennä eteenpäin.
On se ongelma tuo kiusaaminen. Jotkut purkavat pahaa oloa nujertamalla ja halventamalla toisa. Ei onnellinen ja tasapainoinen ketään kiusaa. Onkohan sinulla ollut liikaa vaatimuksia ja liikaa ankaruutta toisten ja itsesi taholta. Kyllä sinä pääset jatkossa eteenpäin ja toivottavasti saat apua tuohon syömisongelmaan: se on oire vain jostakin millä hallitset elämää ja itseäsi. Jospa sinäkin sitten voit evästää muita kun olet päässyt eheytymään. Toivotaan sinulle jatkossakin näitä toiverikaita hetkiä.
Kirjoitellaan. - jk
niinkö
- noin.
Jos tietäisin, että itsemurhan kautta pääset taivaaseen ja vapaudut tuskista, kannustaisin. Mutta kun tiedän toista, niin en voi missään tapauksessa kannustaa.
Hommaa melatoniinia ja muita rohtoja elämää parantamaan. Voisit ostaa vaikka joitain eteerisiä öljyjä ja käyttää pientä määrää vaikka sisäisesti tuskaasi helpottamaan. Ne tappaa niitä matoja, jotka kiusaa ja vaivaa ihmistä sisältä päin. Jopa aivoihin menevät, niin olen lukenut. - komentti edelliseen
Niin niitä ajautuksen matoja. Ja asenteilla on suuri voima ja vaikutus mieleen. Voi sanoa itslleen, että tästä on mahollista vain nousta, ei enää apinua alemma. Pitää ajatella, jospa sittenkin huomien tai ainakin ylihuomien on edes pikkuisen parempi. Pelkään pahoin, niin saattaa käydäkkin.
Monelle on vain käynyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m804424Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1013850Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363519- 513150
- 402638
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182529Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222332- 232036
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami151752Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351715