TV:ssä,että pitää olla sokea jos ei näe että tämä(erosen) kirjoitus ei ole vakavasti kirjoitettu.Toimittaja kysyi että,"olemmeko me suomalaiset sitten tosikkoja"?
Juttu on niin että tavalliset suomalaiset eivät ole tosikkoja,erosen kirjoitus ei ole millään lailla kiinnostanut tavallista ihmistä - tai se on korkeintaan naurattanut.
MUTTA täällä on tietty porukka joka yleensä edustaa vihervasemmistoa,he ovat äärimmäisiä tosikkoja - monet täysiä fanaatikkoja mitä mamujen rakastamiseen tulee.
Juuri he nostavat aina kauhean älämölön kun tälläisiä "hihamerkki" juttuja ym. tulee.
Sisäministeri muuten ei löydä mitään moitittavaa poliisien tekemistä ratsioista mamuille,mutta vihervasuri "hyysärin" mielestä se on kauheaa rasismia - ei tarvitse kuitenkaan epäillä etteikö kansa olisi poliisin puolella.
Siinä se tutkija juuri sanoi
11
<50
Vastaukset
- pSS vasurit vaatii
Jos noin on, miksi sitten persujen eduskuntaryhmän enemmistö vaatii Helena Eronen-Kuhasen eroa?
http://www.sss.fi/uutiset/333498.html - jaa?
No kirjoittakaa sitten sillä tavalla informatiivisesti, ettei tule virheluuloja! Minä ainakaan en ole edes lukenut minkään Jameksien avustajien blogeja ( mulla on parempaakin tekemistä ja Suomessa on oikeasti kiinnostaviakin ajattelijoita), mutta kukaan toimittaja tuskin riskeeraa uraansa siksi, että kyseenalaistasi jonkun tytön nettikirjoituksen siksi, että siinä ei olisi mitään outoa. Tulee mielikuva ainakin siitä, että toi Jameksien avustaja ei oikein tajua, että sitten jos on poliitikon edes avustaja ja siten julkinen henkilö, ei voi enää leikkiä ja pelleillä miten sattuu mediassa, vaan että kaikki tulkitaan ja toimittajat lukee kaiken maailman turhien pelletyyppien facebookkejakin siksi.
Ja ainakin tällä Suomi24- foorumilla perussuomalaisten kannattajat suoltavat tauotta jotakin mielisairasta vasemmistovastaista puhetta. Minä en kuulu mihinkään puolueeseen, mutta mitäs olette niin takajaloillanne, jos joku on eri mieltä kuin te. Ei toi normaalia ole. Ja nytkin olen taas sitten sen varassa, mitä aloitusgten laatijat sanovat: mulla ei ole mitään velvollisuutta itse ottaa selvää, mikä tällä foorumilla pitää paikkansa esim. poliittisista asioista, vaan Suomi24 tekee valinnan julkaistessaan keskustelunavauksia ja ennen kaikkea kirjoittajat itse ovat vastuussa siitä, etteivät suolla avauksissa tuubaa ja ns. pissi taviksia lukijoita linssiin.
Vai tolleen muka on tv:ssa sanottu? Ei voisi vähempää kiiinnostaa, mutta se kiinnostaa, miksi juuri perussuomalaisten politikot jatkuvasti kirjoittelevat törkyä julkisuudessa. En ole lukenut ton minkälie- James Hirvisaari- tyypin avustajan blogia, enkä seuraa poliittisia blogeja, en ainakaan perussuomalaisten edustajien sellaisia. Riittää ne juhoeerolat, joiden mielestä fasismi on viehättävää, tekohauskat timosoinit plokeineen( tyhmähän hirnahtaa, kun joku sanoo että "ploki", kun se on muka niin kansanomaista), jussihalla-ahot asefantasioineen ja muut tollokirjoittajat. Kuka tieten tahtoen haluaisi itselleen huonon olon, lukemalla tiettyjen perussuomalaisten todelisuudesta irtautuneita typerystekstejä netissä?
Ja siihen minusta mitään tutkijoita tarvita sanomaan, että onko joku virtuaalipelleilijä mitä mieltä. Asiallisuudesta voidaan keskustella sillä perusteella, että mihin nää hyypiöt käyttää aikansa, joilla on aikaa " vähingossa" harjoittaa rasismia luottamustoimessa. - Kortti pitää
Natsi on natsi.
- on tollo se pitää
Toimittaja tollo
- 8+7
Erosen tekstin pelkkä sietäminenkin edellyttää, että tietää vähemmistövaltuutetun kannanoton poliisin toimiin. Eronenhan jätti yhteyden kirjoittamatta. Lukijoita ei voi syyttää siitä, että Eronen ei osannut satiiriaan.
- täysin turhakkeita
Niin on se kummallista kuinka vain persuilla on aikaa vääntää huonoja vitsejä, muilla puolueilla pitää kiirettä sen eduskuntatyön kanssa.
Luulisi persujenkin paneutuvan eduskunnan tapoihin ja työmenetelmiin, mutta sen sijaan tullaan tunnetuksi lähinnä huonoista vitseistä ja lööppijulkisuudesta.
Muuta ei saada aikaan kun mediakohuja, niitä puolustaessa menee persuilta sitten se loppuaika.
Aivan turhan pantteina koko porukka. Itseään voivat syyttää kun ensi eduskuntavaaleissa putoavat pienpuolueeksi. - Faktaperse
Jopa pienpuolueet KD ja RKP menivät hallitukseen kantamaan vastuuta senkin uhalla, että koko puolueet saattavat ikävien päätösten viidakossa tuhoutua. Soini pakeni 39 kansanedustajan voimin puskiin, Suomen historian suurimman vaalivoiton jälkeen. Järjetöntä ja vastuuntunnotonta.
- Pelkkä vitsi
"Juttu on niin että tavalliset suomalaiset eivät ole tosikkoja,erosen kirjoitus ei ole millään lailla kiinnostanut tavallista ihmistä - tai se on korkeintaan naurattanut."
Kuten persujen puheet ja kirjoittelut yleensäkkin. Ainoastaan kymmenen prosenttia äänioikeutetuista ottaa puolueen tosissaan.- kelpele
Blogisti ehdottaa.
"Huumorintajuttomille hihamerkit!"
http://pahis.puheenvuoro.uusisuomi.fi/102884-huumorintajuttomille-hihamerkit - Juuri niin
kelpele kirjoitti:
Blogisti ehdottaa.
"Huumorintajuttomille hihamerkit!"
http://pahis.puheenvuoro.uusisuomi.fi/102884-huumorintajuttomille-hihamerkit
- pSS pellepuolue
Persujen on myöhäistä rypistellä, kun hötöt ovat jo housuissa.
Loppuvatko persujen hölmöilyt tapaus-Eroseen? EI 100% varmasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3073025Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612353- 1212049
Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3492033Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1271733Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121385- 671379
- 661337
- 681263
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781233