http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012041215445347_uu.shtml
Ja se on ihan oikein. Vai onko? Keskustele ja kerro mielipiteesi romanivuokralaisita ja onko sinulla näistä kokemusta naapureina tai vuokranantajana?
Romanit ei saa asuntoja
6
81
Vastaukset
- pejituikko
AIkoinaan, erään kaupungin eräässä vuokratalo kennossa, romanit myivät kolme kertaa hellan ja jääkaapin. Sossu toi uutta, kunnes lopetti. Perhe parka ilmoitti muuttavansa Ruotsiin, kun Suomessa sorretaan.
Jotta kuka vuokraisi oman osakkeensa taitalonsa em. porukalle:)- en niin sairasta
unta näekkään koskaan että romaeille asunnon vuokraisin
- hulluja
Romanit vievät paikatkin hampaista, parempi välttää kaikkea kontaktia kun eivät ihmisiksi osaa olla.
- Omasta Takaa
Miten sie tuollaisii haastat, rehellissii ihmisiihä myö kaik ollaa.
- Hai kato luoto
Asunnoista en tiedä mutta ei niitä kaduillakaan näy. Jossain TV ohjelmassa taas näytettiin, että mustalaisilla oli ainakin siinä melko komea asunto ja tyylihuonekalut ym. niin kun ei ole monellakaan työtä rehellisesti tekevällä alkuperäisväestöllä suomalaisilla.
Autot on tummilla pääosin hyviä ja isoja, miksei kaikilla työtä tekevillä suomalaisilla näin ole??? Romanit ostelee tavarataloissa kärryn täydeltä hyviä tavaroita ja elintarvikkeita. Miksi näin ei voi tehdä monikaan työtä rehellisesti tekevä oikea suomalainen?????? Kuka sitten maksaa mustilaisten puhelinmaksut jos ne kerran ei käy edes palkkatöissä, häh???? Suomalainen työläinen maksaa itse eikä ole varaa puhua pitkiä puheluja kuten mustilaiset teköö???
Kuka ja millä perusteilla niitteen viulut oikein täällä Suomessa maksetaan? Siitä pitää saada nyt oikea ja julkinen tieto. Tasa-arvokin on maassa. Saadaanko mekin kaikki täysi vastikkeeton elatus kuluineen kaikkineen jos ruvetaan ns.tummiksi, häh??????????????????? Nyt vastauksia! - It`s me!(who me?)
Onhan niissä romaneissa paskapäitäkin, niinkuin meissä valkolaisissakin!
Perskuleen romanit!
Vaan onko romanit niin pahoja?
EI!
Romanit ovat SUOMALAISIA!
Ovat olleet sitä jo satoja vuosia!
AINA!
Tunnemme toisemme (ainakin päällisin puolin)!
Vaan miten on mustien allania palvovien sumalien kanssa?
Muhimattia, joka tykkäs pikkutytöistä, ihannoi ne yli kaiken!
Eikös ne muhamatin kumartelijat ole eniten raiskaamassa pikkutyttöjä ja muitakin vanhempia tyttöjä täällä Suomessa?!
MUSTALAISET EI SITÄ TEE!
MUSTALAISILLA ON KORKEA KUNNIAYMMÄRRYS!
Minä itse olen aina ollut sellainen, että jos joku tyttö ei halua sänkyyn kanssani, niin ei sitten! En siitä suutu, enkä vihoittele, enkä väkisisin pakoita!
Suurin nautintoni oli (olen jo vanha lerppu-ukko) se, kun tyttö oli mukana HALUTEN ITSE ja NAUTTI paneskelusta! Olinkin tosi haka kielineni, sormineni ja kulleileni! naisten kanssa, EIKÄ IKINÄ TARVINNUT NIITÄ RAISKATA!!!!!!!!!!!)
Mustalaiset olivat siinä kanssani samanlaisia!
KORKEA MORAALI!
Mieluummin asun sadan mustalaisen, ja vaikkapa tuhannenkin, kanssa samassa kerrostalossa, kuin yhdenkään halluhia palvovan maslimimustikin kanssa!
Se tietysti PITÄÄ OTTAA HUOMIOON, että maslumeissa on paljon KRISTITTYJÄ!
HEITÄ PITÄÄ YMMÄRTÄÄ JA SUVAITA!
Petoviili Muhamatin palvovia ei!
MUSTALAISET OVAT YLEENSÄ KUNNON IHMISIÄ!
Kuka voi väittää, etteikö meissä valkolaisissakin olisi mätämunia, niinkuin heissäkin?
Olen itse valkolainen ja olen saanut todella paljon paskaa muilta valkolaisilta!
Voisin aivan hyvin asua pelkästään mustalaisten ja kristittyjen ............yhym.....m..no nitten m..
Rässytkin jää siinä jonon loppupäähän kun mastulaiset ovat ehdottomia suosikkejani!
Kaali hei! Tarjoos mulle kaljat!
KIITOS KAALI!
eh?!?
Kaale hei! Ethän sää mikään kaali oo! Tarviit kuule kaale kuulolaitteen! (huh)
Haluamme varmistaa ettet ole roskapostirobotti. Kirjoita kenttään numeroilla oheisen laskun tulos. Jos numerot vaikuttavat epäselviltä, saat kuvaa klikkaamalla näkyviin uuden laskutoimituksen.
onko kuulkaas hyvät kristityt immeiset 1 1 1 kolome vaiko yks?
Kuulkaas kun se Hannu Salaman Juhannustanssit toi mieleeni sen, että jos antaa väärän yhteenlaskutuloksen, niin voipi rapsahtaa vaikka kuinka suuret sakot Jumalanpilkasta jas ei sano että 2 1 ois yksi tai 1 2 ois yksi tai jos milijoona plussattuna kahdella milijoonalla ei ois vain yksi milijoona, niin kuinka meikä köyhä taistelisi yksinään uskisyhteiskuntaa vastaan?
Pitäskös huutaa, niinkuin leffoissa että aivoontöloijör?
Ai mutta joo!
Kohtahan meillä on maslumien lait voimassa!
HALLA ON TÄYS PIERU!
joo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242441Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3472057Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä261902Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101723Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581508Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121052Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181029- 55890
- 63875
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2838