Hihamerkit pakko sallia, vaatii persuavustaja

sarvestaja

STT Perussuomalaisten kansanedustajan James Hirvisaaren eduskunta-avustaja Helena Eronen aikoo kannella Julkisen sanan neuvostoon blogikirjoituksensa uutisoinnista.

Eronen kirjoittaa blogissaan Uuden Suomen sivuilla, että hänen humoristiseksi tarkoittamaansa kirjoitusta poliisin työtä helpottavista hihanauhoista on vääristelty asian alun perin uutisoineessa Turun Sanomissa.

Erosen mielestä medialla ei ole oikeutta harrastaa toista ihmistä raa'asti loukkaavaa väärinymmärtämistä, koska toimittajien tehtävä on toimia totuuden puolesta eikä sitä vastaan.

Hän sanoo harkitsevansa kantelun lisäksi muita toimia.

.

4

58

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mamujen kiusaaja

heittäytyi marttyyriksi - voi toista!

Kohutun hihamerkkiblogin kirjoittaja Helena Eronen pui blogistaan lähtenyttä ”myllytystä” tuoreessa kirjoituksessaan. Erosen mielestä Suomi on ”vähän sellainen koulukiusaajien maa”.

- Kun sinusta tulee silmätikku, niin kiusaajilla vetää nupissa ihan mustaa ja järki katoaa sillä siunatulla sekunnilla. Olen tuota ennenkin epäillyt, mutta nyt se todella karu todellisuus lävähti silmille, kun itse joutui silmätikuksi, kansanedustaja James Hirvisaaren (ps.) eduskunta-avustaja Eronen kirjoittaa Puheenvuorossa.

Eronen pyytää anteeksi niiltä, jotka aidosti loukkaantuivat blogikirjoituksesta.

Kritiikin kohteeksi on noussut nyt blogin uutisointi. Asiasta ensimmäiseksi uutisoinut Turun Sanomat otsikoi, että kansanedustajan avustaja ehdottaisi ulkomaalaisille hihamerkkejä. Erosen blogi oli kuitenkin tarkoitettu satiiriksi.

- Tulen tekemään Turun Sanomien uutisoinnista kantelun JSN:lle ja harkitsen myöskin muita toimia, sillä medialla ei ole mitään oikeutta harrastaa tuollaista toista ihmistä raa’asti loukkaavaa väärinymmärtämistä ihan jo siitä periaatteellisesta syystä, että toimittajien tehtävä on toimia totuuden puolesta eikä sitä vastaan, Eronen kirjoittaa.

• noh..,,.,.

No katotaan: jos toi urpo saa -sentään itse vastuullisena kirjoittamaansa - kanteensa läpi, niin sitten varmaan minäkin voin vaatia joitakin tämän foorumin rekisteröityneiltä korvauksia mm. näilläjulkisilla palstoilla saamastani maineen mustaamisesta ja esim. laittomista tappouhkauksista, kosken ole esiintynyt tällä foorumilla henkilönä missään muododossa millääntavalla koskaan, ja koska minusta ja foorumikäytöksestäni useat kirjoittajat ovat teksteissään väittäneet puppua, kaikkien tekstien ollessa julkisesti kenen tahansa luettavissa.

En tiedä ton perussuomalais- dillen koulutusta, mutta JNS esittää vain kannanottoja. Toki jos päätetään, että pitäisi muka nyt paijata päähän ketään siitä, että joku tollo fantasioi netissä vakavissaan natsi- Saksasta ihannoivasti poliitikon asemassa, olisi se yksi askel sanavanpauden kaventamiseen.

Mua ainakaan ei naurata mikään v*tun "hihanauhapuhe": en ole mikään amis, tai tyhmä.

• noh..,,.,.

Ja korjaan: JSN. Sori.

• kuulen ääniä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      37
      5096
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      82
      3626
    3. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      33
      3006
    4. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      61
      2985
    5. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      10
      2906
    6. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      56
      2353
    7. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      41
      1838
    8. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      9
      1780
    9. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1721
    10. Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?

Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai
      Sinkut
      135
      1669
    Aihe