Onko tietoo mikä vikana. Autoa käynnistäessä tai liikennevaloista lähtieässä tehot häviää. Ei aina. Vian ollessa päällä, virran katkaisu, vaikka ajaessa tehot palaa takaisin.
X-Trail tehot häviää
12
3243
Vastaukset
- sama "vika"
Jos tarkoitat että moottori vastaa laiskasti juuri alettaessa painamaan kaasua. Just liikkeelle lähdettäessä/mäkilähdössä saattaa tuntua että se voisi sammua.
Se ei oikeastaan ole vika vaan X-trailin ominaisuus. Kyllä se lähtee kun reilummin polkasee. Silloin vaan polttoainettakin kuluu ihan riittävästi.- X:kö
Vika on selkeä tehottomuus. Kierrokset nousee tosi hitaasti vika päällä. Vian ollessa pois auto on normaali. Kyseessä diesel X-trail 2,2
X:kö kirjoitti:
Vika on selkeä tehottomuus. Kierrokset nousee tosi hitaasti vika päällä. Vian ollessa pois auto on normaali. Kyseessä diesel X-trail 2,2
Turbon ahtopaineet nousee liiankorkealle,vika joko ahtopaineen tunnistimessa tai
säätimessä.voi olla myös turbon johdesiivet karstoittuneet.
- X.kö
Kiitos dci-2.2 vastauksesta. Saan auton maanantaina testeriin, vian olessa päällä.
Kerron tuloksia vikakoodista maanantaina jossain vaiheessa. - onpa ihme härveli
Mitäs tehoja siinä käynnistettäessä pitäisi olla, akussa tietenkin mutta muuallakin?
- X:kö
Auto käynnistyy normaalisti vian ollessa päällä ja kone käy tasaisesti. Esim. liikennevaloista lähtiessä auto kiihtyy tosi laiskasti, verrattuna vian olessa pois.
- kuinka se sitten on
X:kö kirjoitti:
Auto käynnistyy normaalisti vian ollessa päällä ja kone käy tasaisesti. Esim. liikennevaloista lähtiessä auto kiihtyy tosi laiskasti, verrattuna vian olessa pois.
Aloituksessa mainitsit että tehot häviää käynnistettäessä?????
- X:kö
Sorry, joo käynnistettäessä on väärä tieto. Vika tulee vain risteykseen tai liikennevaloihin pysähdyttäessä. Ajoin hetki sitten ja nyt syttyi moottorin häiriö merkkivalo.
- X:kö
No-ni vika korjattu merkkikorjaamolla. Riskupumpun paineensäätö solenoidin vaihto. Ja taas mennnään.....
- Arch_Madness
Oliko kallis remontti? Itsellä sama ongelma.
- X:kö
Kyllä siihen paritonninen upposi
- Anonyymi
minulla sama vika tehot häviää.vaihdettiin ruiskupumpun säätö solenoidi ite mutta sepitäävielä sen jälkeen sopeuttaa tietokoneella,sitten rupeaa toimimaan,se tehtiin korjaamolla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 472105
- 49846
- 85844
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7731Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35701- 64658
Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27610- 43487
Porukkaa ku pipoa
Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel28479Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap78477