Onko tietoo mikä vikana. Autoa käynnistäessä tai liikennevaloista lähtieässä tehot häviää. Ei aina. Vian ollessa päällä, virran katkaisu, vaikka ajaessa tehot palaa takaisin.
X-Trail tehot häviää
12
3244
Vastaukset
- sama "vika"
Jos tarkoitat että moottori vastaa laiskasti juuri alettaessa painamaan kaasua. Just liikkeelle lähdettäessä/mäkilähdössä saattaa tuntua että se voisi sammua.
Se ei oikeastaan ole vika vaan X-trailin ominaisuus. Kyllä se lähtee kun reilummin polkasee. Silloin vaan polttoainettakin kuluu ihan riittävästi.- X:kö
Vika on selkeä tehottomuus. Kierrokset nousee tosi hitaasti vika päällä. Vian ollessa pois auto on normaali. Kyseessä diesel X-trail 2,2
X:kö kirjoitti:
Vika on selkeä tehottomuus. Kierrokset nousee tosi hitaasti vika päällä. Vian ollessa pois auto on normaali. Kyseessä diesel X-trail 2,2
Turbon ahtopaineet nousee liiankorkealle,vika joko ahtopaineen tunnistimessa tai
säätimessä.voi olla myös turbon johdesiivet karstoittuneet.
- X.kö
Kiitos dci-2.2 vastauksesta. Saan auton maanantaina testeriin, vian olessa päällä.
Kerron tuloksia vikakoodista maanantaina jossain vaiheessa. - onpa ihme härveli
Mitäs tehoja siinä käynnistettäessä pitäisi olla, akussa tietenkin mutta muuallakin?
- X:kö
Auto käynnistyy normaalisti vian ollessa päällä ja kone käy tasaisesti. Esim. liikennevaloista lähtiessä auto kiihtyy tosi laiskasti, verrattuna vian olessa pois.
- kuinka se sitten on
X:kö kirjoitti:
Auto käynnistyy normaalisti vian ollessa päällä ja kone käy tasaisesti. Esim. liikennevaloista lähtiessä auto kiihtyy tosi laiskasti, verrattuna vian olessa pois.
Aloituksessa mainitsit että tehot häviää käynnistettäessä?????
- X:kö
Sorry, joo käynnistettäessä on väärä tieto. Vika tulee vain risteykseen tai liikennevaloihin pysähdyttäessä. Ajoin hetki sitten ja nyt syttyi moottorin häiriö merkkivalo.
- X:kö
No-ni vika korjattu merkkikorjaamolla. Riskupumpun paineensäätö solenoidin vaihto. Ja taas mennnään.....
- Arch_Madness
Oliko kallis remontti? Itsellä sama ongelma.
- X:kö
Kyllä siihen paritonninen upposi
- Anonyymi
minulla sama vika tehot häviää.vaihdettiin ruiskupumpun säätö solenoidi ite mutta sepitäävielä sen jälkeen sopeuttaa tietokoneella,sitten rupeaa toimimaan,se tehtiin korjaamolla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251278
- 97950
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89934Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25897Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat294781- 95748
- 109656
- 34648
Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet139586Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581