Palstalla pitkään kirjoitellut henkilö, joka käyttää aina jotakin kirjainyhdistelmää, esim. b.d.e-ew, on oavaintoni mukaan jollakin tavalla eksynyt raiteilta. Kuten palstalla enemmän olleet tiedätte, hän manipuloi ja sotkee asiallisetkin avaukset omilla viesteillään, joiden sisältö on suurinpiirtein aina samankaltainen.
Hänellä on jonkin verran tietoa Raamatusta. Kuitenkin hän väittää ettei usko. Lisäksi hän syyttää kaikkia muita Jumalan, Jeesuksen ja Pyhän Hengen pilkkaajiksi, kirjoittavatpa nämä mitä tahansa. Nämä ovat huolestuttavia ja ristiriitaisia viestejä.
Jumalan rakkaus on kuitenkin rajaton, joten voisimme yhdessä siunata häntä, ja rukoilla hänen puolestaan.
*********************************************************************************************
Rakas taivaan Isä, minä rukoilen ystävän puolesta, joka kirjoittaa palstalle saman viestin yhä uudestaan ja uudestaan. Tunnen hänen tarvitsevan jotakin, tukea, turvaa jota hän etsii laista, armahdusta kenties. Anna tämän henkilön tuntea ja kokea Sinun rakkauttasi. Sinä tiedät mikä on oikein. Sinä tiedät kaikki. Kiitos tästäkin ystävästä. Hän saa minut ajattelemaan asioita, ei pitämään niitä itsestäänselvyytenä.
**********************************************************************************************
Laittakaa alle oma siunauksenne tai rukouksenne, jos tunnette samanlaista tarvetta siihen kuin minä tunsin. Jos oli huono ajatus, saa senkin sanoa.
Voisimmeko siunata
26
87
Vastaukset
- Jumala ompi linnamme
Kiitos näin haluamme tehdä Jeesuksen nimessä.
Jumalan Rauhaan.... - v.d.e-3
Miksi valehtelet?
Osaatako yleensä olla rehellinen?
kirjoitit:
"Lisäksi hän syyttää kaikkia muita Jumalan, Jeesuksen ja Pyhän Hengen pilkkaajiksi, kirjoittavatpa nämä mitä tahansa. "
Joka tavalla tai toisella Jumalaa, Jeesusta ja Pyhää Henkeä pilkkaa on Heidän pilkkaaja luciferilainen!
Ja yhtään ristiriitaisuutta et ole laittanut esiin joten olet väärän todistuksen antaja!
Toisaalta, itsensä ymmärtämättömäksi ja järjettömäksi tunnustaneena osoitat vain omaa psykopaattisuuttas!
Minua ei rikollisten luciferilaisten siunaukset kiehdo joten turha vaiva!!!
Huomenna, lauantaina, menen jälleen töihin pääkaupunkiin joten heittäkää Jumalan, Jeesuksen ja Pyhän Hengen pilkkaamisia niin saan lisää arkistoon tietoa uskontunnustuksensa kaltaisista lestadiolaisista uskovaisista!- Sue K
En päästä sinua niin vähällä, ettetkö joudu itsekin miettimään. Se on sinulle hyväksi, hengelliset muskelisi ovat kovin yksipuolisesti kehittyneet. Sinusta voi kuitenkin tulla Jumalalle vahva ase, kunhan ensin nöyrryt Hänen edessään, ja jätät nuo tietojutut sikseen.
- vc.ds-w-
Sue K kirjoitti:
En päästä sinua niin vähällä, ettetkö joudu itsekin miettimään. Se on sinulle hyväksi, hengelliset muskelisi ovat kovin yksipuolisesti kehittyneet. Sinusta voi kuitenkin tulla Jumalalle vahva ase, kunhan ensin nöyrryt Hänen edessään, ja jätät nuo tietojutut sikseen.
Halooooo!
Nyt on tilanne varmuudella se, että MINUN JA JUMALAN VALTAKUNNAN VÄLISET ASIAT EIVÄT KUULU luciferilaisille! Joten lopeta leikkimästä "miekan kanssa reuhaavaa ristiretkiläistä."
Jeesus on OMALLA SANALLAAN ilmoittanut, ettei ihmisten, siis IHMISTEN tule uskoa rikollisiin valehtelijoihin, murhaajiia, pedofiilien suojaus järjestöön, lähetystyö rikollisuuden murhia tilaaviin luciferilaisiin jotka JUMALAN, JEESUKSEN JA PYHÄN HENGEN NIMISSÄ TEKEVÄT JA TEETTÄVÄT RIKOKSIA! Sellaiseen ihmisyyden kieltäneiden nelijalkaisten elukkojen joukkoon minua et taluta paimentenne, rikollistenne jne rahoittajaksi!
Tässä muutama ote kantani tueksi! - v.d-ew-
vc.ds-w- kirjoitti:
Halooooo!
Nyt on tilanne varmuudella se, että MINUN JA JUMALAN VALTAKUNNAN VÄLISET ASIAT EIVÄT KUULU luciferilaisille! Joten lopeta leikkimästä "miekan kanssa reuhaavaa ristiretkiläistä."
Jeesus on OMALLA SANALLAAN ilmoittanut, ettei ihmisten, siis IHMISTEN tule uskoa rikollisiin valehtelijoihin, murhaajiia, pedofiilien suojaus järjestöön, lähetystyö rikollisuuden murhia tilaaviin luciferilaisiin jotka JUMALAN, JEESUKSEN JA PYHÄN HENGEN NIMISSÄ TEKEVÄT JA TEETTÄVÄT RIKOKSIA! Sellaiseen ihmisyyden kieltäneiden nelijalkaisten elukkojen joukkoon minua et taluta paimentenne, rikollistenne jne rahoittajaksi!
Tässä muutama ote kantani tueksi!kiireissäni painoin luciferin nappia ja tärkein osa tekstistä jäin pois!
Jeesuksen opit jne laitan tarpeen mukaan uudestaan myöhemmin!
Nyt menen pääkaupungin hulinaan päiväksi!!! - leiff.
v.d-ew- kirjoitti:
kiireissäni painoin luciferin nappia ja tärkein osa tekstistä jäin pois!
Jeesuksen opit jne laitan tarpeen mukaan uudestaan myöhemmin!
Nyt menen pääkaupungin hulinaan päiväksi!!!Apt. 8:9-10, 13, 19-23.
Minusta örvelö on verrattavissa , noita Simoniin joka ajatteli (nähdessään kuinka
Pietari ja Johannes laittoivat kätensä kastettujen päälle, ) Ja saivat Pyhän Hengen
simon ilmaisi että haluaisi ostaa saman voiman kuin , minkä näki ihmisiin tulevan
kun Pietari tämän huomasi , sanoi sinäjoudut kadotukseen rahoinesi . koska olet
luullut että Jumalan Lahja on rahalla ostettavissa . 21. sinulla ei ole tässä osaa
eikä arpaa , sillä sinä et ole vilpitön Jumalan edessä.22. Käänny siis tästä pahu-
udestasi ja rukoile Jumalaa , kenties antaa AJATUKSESI ANTEEKSI .. - teu.
leiff. kirjoitti:
Apt. 8:9-10, 13, 19-23.
Minusta örvelö on verrattavissa , noita Simoniin joka ajatteli (nähdessään kuinka
Pietari ja Johannes laittoivat kätensä kastettujen päälle, ) Ja saivat Pyhän Hengen
simon ilmaisi että haluaisi ostaa saman voiman kuin , minkä näki ihmisiin tulevan
kun Pietari tämän huomasi , sanoi sinäjoudut kadotukseen rahoinesi . koska olet
luullut että Jumalan Lahja on rahalla ostettavissa . 21. sinulla ei ole tässä osaa
eikä arpaa , sillä sinä et ole vilpitön Jumalan edessä.22. Käänny siis tästä pahu-
udestasi ja rukoile Jumalaa , kenties antaa AJATUKSESI ANTEEKSI ...
No kaikki on tehty . tämän örvelön tähden jo moneen kertaan sen, 4 v. 10 kk.:n
aikana jonka hän on täällä viettänyt , pahan teossa kuten olemme kirjoittaneet
hän ei ole sitä sorttia joka antaisi periksi , varmaan huomaatte hän viimeksi
kirjoittamasta viestistä , Myönnän että jotakin olisi ehkä voitu tehdä , mutta
täällä on yksi henkilö joka ajaa toiset heti kauas kun aluksi poikittainen sana on tullut .. niin ei Jeesus kyllä opettanut , ja toiseksi sellaista supermisestaä ei ole
syntynytkään vielä joka sen voisi tehdä , mutta luulla voi .. - ville.
vc.ds-w- kirjoitti:
Halooooo!
Tässä muutama ote kantani tueksi!Haloo , vaikka väität , että tilanne on varmuudella ,sinun ja Jumalan valtakunnan
välinen , myönnetään niin se pitääkin . MUTTA SE ON MYÖS VARMUUDELLA .
niin että kukaan IHMINEN EI MÄÄRÄÄ SEN ASIAN KANSSA . yhtään mitään. !
Eikä kukaan ihminen SIIHEN PYSTYISIKÄÄN , joten ota hattu käteen jospa
olet ajatellut , joko syödä , juoda , kifrjoittaa tai rukoilla ...vaikka sinulla on epäjumalista, niin paljon asiaa etten ole kellään muulla samaa tarvetta ollu
Erittäin kummallista on , että tiedät Jeesuksen omn sanan mukaan EI tule
uskoa rikollisiin valhehtelijoihin ? No mitä sinä sitten teet täällä ? Kuulutko
myös noihin muihin , kuten murhaajiin ,pedofiileihin , lähetystyö , lusiferil-äisuuteen ... Voin todella sanoa etti nuo ole JEESUKSEN sanoja ... Jos on
jonkun ,örvelön. Jota minä pidän kaikkia noita asioita harrastaneen .. - totuus esiin
ville. kirjoitti:
Haloo , vaikka väität , että tilanne on varmuudella ,sinun ja Jumalan valtakunnan
välinen , myönnetään niin se pitääkin . MUTTA SE ON MYÖS VARMUUDELLA .
niin että kukaan IHMINEN EI MÄÄRÄÄ SEN ASIAN KANSSA . yhtään mitään. !
Eikä kukaan ihminen SIIHEN PYSTYISIKÄÄN , joten ota hattu käteen jospa
olet ajatellut , joko syödä , juoda , kifrjoittaa tai rukoilla ...vaikka sinulla on epäjumalista, niin paljon asiaa etten ole kellään muulla samaa tarvetta ollu
Erittäin kummallista on , että tiedät Jeesuksen omn sanan mukaan EI tule
uskoa rikollisiin valhehtelijoihin ? No mitä sinä sitten teet täällä ? Kuulutko
myös noihin muihin , kuten murhaajiin ,pedofiileihin , lähetystyö , lusiferil-äisuuteen ... Voin todella sanoa etti nuo ole JEESUKSEN sanoja ... Jos on
jonkun ,örvelön. Jota minä pidän kaikkia noita asioita harrastaneen ..villekin näkyy olevan teun nimimerkkejä. Samat virheet ja sama pilkunkäyttö.
- ville.
vc.ds-w- kirjoitti:
Halooooo!
Tässä muutama ote kantani tueksi!Tämän ,viestin jälkeen , voimme todeta , että örvelö on
olevinaan aika suuri stara ..Hän isottelee että Jumalan
ja hänen valtakuinnan asiat ei kuulu muille , (lusiferiläsille
Rikollisille ) ketähän ne on kun minä pidän häntä juuri sinä .
Voisimme kyllä siunata , mutta eritavalla kuin Sue K. tarkoiti
noistä örvelön puheista päätellen , hän on se joksi muita
on nimittänyt , asiat ei kulje noin , tuohon ääneensävyyn
tehty viesti , edellyttää paljon isonpaa ja paljon parempaa
kuin örvelö . Siispä ennemmin tai myöhemmin hänelle
tehdään siunaus ,, La se on Ruumiin siunaus luonnollinen
ei uhkailla , ei muuta , hänen tapaisia verukkeita ,Ukotko. - Sue K
vc.ds-w- kirjoitti:
Halooooo!
Tässä muutama ote kantani tueksi!Minulla on sinun suhteesi puhdas omatunto. Olen kirjoittanut kaiken avoimesti ja rehellisesti, eikä tarkoitukseni ole ollut millään tavalla sinua loukata. Sen olen valitettavasti huomannut, ettet paljoa kuuntele mitä sinulle sanotaan, vaan sinulla on niin kova halu tuoda oma viestisi esiin, että se jättää kaiken muun alleen.
Edelleen joudun sanomaan sinulle, että usko, toivo ja rakkaus on Raamatun lyhyt oppimäärä. Sinä olet tässä ketjussa toistanut useaan kertaan, ettet usko. Minulle on täysin käsittämätön ja ainutkertainen tilanne keskustella sinunkaltaisesi ajattelijan kanssa. Päätellen kieltämisestäsi uskoa, tulkintani on se, että sekoitat hengellisiä ja maallisia asioita.
En ole oikein saanut selville, mikä sinun ajattelusi tarkoitus on. Varmaan uskot kuitenkin pääseväsi taivaaseen? Vai riittääkö sinulle tämä maallinen oikeudenmukaisuus, usko Suomen lainsäätäjiin ja oikeuslaitokseen?
Vielä haluan sanoa tuohon pääsanomaasi, että en usko täällä olevan sellaisia, jotka toivovat pedofilian saavan rehottaa vapaasti. Jos on, sellaiset sekoittavat asioita vielä enemmän kuin sinä. Maallinen esivalta tuomitkoon rikoksentekijät, ja Jumala tekee lopullisen tuomion jokaisen meidän kohdalla. Siihen ei ihmisillä ole mitään sanottavaa. Sen ratkaisee usko Jeesukseen, Jumalan Poikaan.
- teuta
Mikset asetu omiin lähtökuoppiin , ellet juokes sööntöjen mukaan et
koskaan saata päätyä , oikeaan maaliin . vaikka luulet ..
Toiseksi minä voin antaa anteeksi , jos joku pyytää ,
Harvemmin muuten , tietenkin joku luulee etti ole
pyydettävääkään , Jos minulla virheitä kirjoituksessa
On jollakin ajatuksessa , kirjoitappa siitä. .- teuta
Sue K ethän , loukkannu jos sanon , että hän paaduttanut
jo sydämensä , ei meiltä ota mitään vastaan vaikka me
kerromme että lku pää on taivaasta ja Jeesukselta ..
Parhaiten tähän sopii Paavalin sanat :
Ef.4:13., 17., 25 -32..
1 Kor. 5:9-13. :
sel. Uskovien Seurakunnassa on pisettävä voimassa
tässä säädetty kuri , eikä syntielämää ole sallittava sen piirissä. . Synneissä elävät on erotettava sen yhteydestä , jos he eivätnöyrry paranukseen , kun heihinon sovellettu . 1 Joh.5:16.;1 Tim .5:20 ; Gal. 6:1. ; osoitettua menetelmää . ks. Mat. 18-:15-18. . - totuus esiin
teuta kirjoitti:
tässä säädetty kuri , eikä syntielämää ole sallittava sen piirissä. . Synneissä elävät on erotettava sen yhteydestä , jos he eivätnöyrry paranukseen , kun heihinon sovellettu . 1 Joh.5:16.;1 Tim .5:20 ; Gal. 6:1. ; osoitettua menetelmää . ks. Mat. 18-:15-18. .Höperehtiminen vain jatkuu ja jatkuu.......
- ville.
totuus esiin kirjoitti:
Höperehtiminen vain jatkuu ja jatkuu.......
No teeppä' oma ehdotus , etti tartte , alkaa samaa kuin sinä .
ja mitänopeammin sen parenpi ., teuta kirjoitti:
tässä säädetty kuri , eikä syntielämää ole sallittava sen piirissä. . Synneissä elävät on erotettava sen yhteydestä , jos he eivätnöyrry paranukseen , kun heihinon sovellettu . 1 Joh.5:16.;1 Tim .5:20 ; Gal. 6:1. ; osoitettua menetelmää . ks. Mat. 18-:15-18. ."että hän paaduttanut
kerromme että lku pää on taivaasta ja Jeesukselta .."
Se, että ei ota TEILTÄ vastaan mitään ei vielä ole MINKÄÄNLAINEN merkki paatumuksesta. Korkeallepa itsesi korotat.- teu.
exhellari86 kirjoitti:
"että hän paaduttanut
kerromme että lku pää on taivaasta ja Jeesukselta .."
Se, että ei ota TEILTÄ vastaan mitään ei vielä ole MINKÄÄNLAINEN merkki paatumuksesta. Korkeallepa itsesi korotat.Vähänpä viitsit ottaa selvää , minä olen kuulleut että hän on
myös sinun vihollisesi , siksi sinun ei tarvii pyrkiä minun vajaavaisilla sanmisilla tullatoimeen ,vaan hae omat sanat minä tiedän , että niitä on , ja olet jo kehunut , kuina huono minäolen
sen vain tunnustan slle ,mutte hänelle .
Mennäänpä Ef. 4:13-16 pää asia on USKOSSA ALAIKÄINEN .
SITTEN Ef.25-30 ,,31-32. teksti.
1 Kor. 5:13. "poistakaa keskuudestanne se , joka on paha. "
Mutta sitä Paavalin sanaa en löytänyt jossa sanottiin , että
täälläinen ihminen on asetettava paholaisen hatuun , sekin
on Raamatussa , mutta nyt en löytäny ..
tässä on muutama paikka vihjeeksi . katsotaan kuinka paljon
teet paremmaksi ,, ei ole järkevää panetella kanssa veljeä
sen olen havainnut , enkä usko että sinkään sitä teet .mutta
örvelö ei ole kanssa veli . - v,d.w-
teu. kirjoitti:
Vähänpä viitsit ottaa selvää , minä olen kuulleut että hän on
myös sinun vihollisesi , siksi sinun ei tarvii pyrkiä minun vajaavaisilla sanmisilla tullatoimeen ,vaan hae omat sanat minä tiedän , että niitä on , ja olet jo kehunut , kuina huono minäolen
sen vain tunnustan slle ,mutte hänelle .
Mennäänpä Ef. 4:13-16 pää asia on USKOSSA ALAIKÄINEN .
SITTEN Ef.25-30 ,,31-32. teksti.
1 Kor. 5:13. "poistakaa keskuudestanne se , joka on paha. "
Mutta sitä Paavalin sanaa en löytänyt jossa sanottiin , että
täälläinen ihminen on asetettava paholaisen hatuun , sekin
on Raamatussa , mutta nyt en löytäny ..
tässä on muutama paikka vihjeeksi . katsotaan kuinka paljon
teet paremmaksi ,, ei ole järkevää panetella kanssa veljeä
sen olen havainnut , enkä usko että sinkään sitä teet .mutta
örvelö ei ole kanssa veli .penettaja teutan iljetyksestä tulikin taas mieleen, että teutan ei tarvitse Paavalin luciferilaisuutta kehua kun itse tietää iljettävämpiä luciferilaisten rituaaleja lapsiakin tappaneiden raiskaaville rikollisille sovituksien jakajana:
teuta: Uskosa
11.4.2011 12:15
TÄSSÄ KERROTTU SYNTIEN ANTEEKSI SAANTI :
On jokin asteen ero , siitä mitä Jeesus on luvannut ja
se oli Murhan synninkin anteeksi antamisessa . Varmsti
voidaan määritellä , niin kuin joku jo sanoitikin , nämä
raiskaukset oli heti murhan jälkeen , Kuinka nyt sanotaan
kun murhan synnin saisi myös henkilökohtaisia syntejä
saada anteeksi . Älkää kinatko epätietoisina asioista jota
örvelö ja savon ukko ette tiedä ja nyt on tullut(ei tuomari )
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9817522#comment-54108394
Teuta
22.4.2011 18:39
EI SE NOIN MENE , NOISSA TAPAUKSISSÄ ON MAALLINEN LAKI AINOA MAHDOLLINEN , SE ON
SIINÄ ETTÄ SE SYNTI ON ALKANUT KAIKERTAA JOKAISTA SELLAISTA SYNNIN TEKIJÄÄ JOLLA ON
PERIAATTEESSA VIELÄ PUHTAAT PAPERIT , JA
HÄN HALUAA SALASSA TEHDÄ RIPPIISÄNSÄ KANSSA
TUNTONSA PUHTAAKSI , SIIS NIIN ALKUVAIHEESSA
ETTÄ SE ON VIELÄ MAHDOLLINEN .
SITTEN KUN PIENIKIN VIHI ON MENNYT ULKOPUOLISILLE EI OLE MAHDOLLISTA KOSKA
ON VARMASTI SELVÄ ETTÄ ASIA TULEE JULKI .
NO SIINÄKIN TAPAUKSESSA ETTÄ EULEE JULKI ON
OMATUNTO PUHDISTETTAVA ,JA RANKAISTUKSET
KÄRSITTÄVÄ , SIIS MAALLISET OIKEUS ASTEISSA
MÄÄRÄTTY , EI VOI MITÄÄN.
teuta ei ole sellaista rippi isää vieläkään pystynyt esittelemään jolla olis Jumalan tai/ja Jeesuksen antamat oikeudet jakaa pedofiileille rikoksia anteeksi!
Mistähän se johtuu!!!
RIPPI JA SALARIPPI OVAT RIKOLLISTEN SUOJELEMIS RITUAALI:
11 § (24.7.1998/563)
Rikoksentekijän suojeleminen
Joka saatuaan tietää rikoksen tehdyksi edistämällä rikoksentekijän pakoa tai hävittämällä todisteita estää tai yrittää estää rikoksentekijän saattamista vastuuseen rikoksesta, on tuomittava rikoksentekijän suojelemisesta sakkoon tai vankeuteen enintään yhdeksi vuodeksi.
Mitä 1 momentissa säädetään, ei koske rikokseen osallista eikä 10 §:n 2 momentissa mainitussa suhteessa rikoksentekijään olevaa henkilöä, eikä rikosta, josta ei säädetä ankarampaa rangaistusta kuin kuusi kuukautta vankeutta.
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10057267#comment-50817110
teuta
17.8.2011 21:53
SIINÄ ON VAIN SE ERO , ETTÄ SE SYNTINEN JOKA
ON TEHNYT RIPIN , EI OLE ENÄÄ RIKOLLIEN PRUN
SYYTÖ EI HÄNEEN ENÄÄ YLETY . KUN IKAIKKI ON KORJATTU , JA SAATU ANTEEKSI S.A.A.A.LLA.
EI OLE MITÄÄN VALTAA ENÄÄ SILLOIN .
- su
Olette vähän levottomia "örvelönne " viesteistä. Jos hän on teidän mukaanne jonkun verran raamattua lukenut, niin katsokaa ovatko hänen väitteensä totta vai valhetta.
Aloittajan kysymykseen pitäisikö hänet siunata, heh, siunatkaapa nyt ensin itsenne. Hän on eräänlainen kiusantekijä, jolle ottaa päähän hänen raamatun tietonsa. Ei hän aivan "terve"ole jutuillaan. Mutta kukapa tässä nyt ihan täysin terve olisi. Kukin menee omaa raidettaan, luullen sen menevän taivaaseen. Siellä on vain sellainen portinvarija, että me kaikki tarvitsemme siunausta omista tölväyksistämme. Minä ainakin.- teu.
su. Minä olen enemmän otettu veljen kirjoituksista kuin .
örvelön , minä tiedän hänet pahaksi , ja se riittää mulle
mutta , meillä on täällä niin monta mieltä kuin on miehiakin
ja joku hameen helma lisäksi .
Kevät tulla keikkuvi ,,Eljakselta Kurki tulee (17. 4..)
Kun sä kuulet kurjen äänen ,9 päivän sisäällä suo sulaa
Tai Kurki kuolee . Samalla ei kannata mennä enää jäälle,.
................tämä on LESTIJÄRVELTÄ -
ETELÄMPÄNÄ KURKI ON TULLUT JO Pääsiis lauantaina,
Harakalla on 1:n Pääsiäispyhänä ekä muna. pesässä. - c,v.de-3
teu. kirjoitti:
su. Minä olen enemmän otettu veljen kirjoituksista kuin .
örvelön , minä tiedän hänet pahaksi , ja se riittää mulle
mutta , meillä on täällä niin monta mieltä kuin on miehiakin
ja joku hameen helma lisäksi .
Kevät tulla keikkuvi ,,Eljakselta Kurki tulee (17. 4..)
Kun sä kuulet kurjen äänen ,9 päivän sisäällä suo sulaa
Tai Kurki kuolee . Samalla ei kannata mennä enää jäälle,.
................tämä on LESTIJÄRVELTÄ -
ETELÄMPÄNÄ KURKI ON TULLUT JO Pääsiis lauantaina,
Harakalla on 1:n Pääsiäispyhänä ekä muna. pesässä.teu-teutan hyvyyttä; teurastettujen uhrien raiskaamiset:
örvelö ja savon ukko ette tiedä ja nyt on tullut(ei tuomari ) - ville.
c,v.de-3 kirjoitti:
teu-teutan hyvyyttä; teurastettujen uhrien raiskaamiset:
örvelö ja savon ukko ette tiedä ja nyt on tullut(ei tuomari )Turha . sulle on kertoa yhtään mitään , sinä et usko mtään
panettelua on muttei kunnon vaatteita , Ja niin Lapsellista
vänkäämistä .. Jopa sellaisista asioista etten tiedä mitään .
Ja pelkään että ei , örvelökään , Mutta hänestä en ole varma
ittestä vaan osaan olla varma . - totuus esiin
ville. kirjoitti:
Turha . sulle on kertoa yhtään mitään , sinä et usko mtään
ittestä vaan osaan olla varma .Teu, olet vielä sekavamman oloinen kun käytät useita nimimerkkejä. Sanomasi hukkuu jo muutenkin kirjoitusvirheisiin. Ainoa joka sinua ymmärtää tuntuu olevan se naisesi joka tekeytyy niin pieneksi ettei meinaa kynnyksen yli päästä ja seuraavassa hetkessä on jo Jumalan polvella. Rietasta menoa.
- ville.
totuus esiin kirjoitti:
Teu, olet vielä sekavamman oloinen kun käytät useita nimimerkkejä. Sanomasi hukkuu jo muutenkin kirjoitusvirheisiin. Ainoa joka sinua ymmärtää tuntuu olevan se naisesi joka tekeytyy niin pieneksi ettei meinaa kynnyksen yli päästä ja seuraavassa hetkessä on jo Jumalan polvella. Rietasta menoa.
En , ymmärrä viihdettäs noista virheistä keskusteltiin 1. sitten , ja 2 v, sitten
3.v. 4. 5. ja kohta 6 voutta sitten , jos ei sulla ole , muuta jätä siihen ..
Näyttää sulla olevan , Täällä on kielletty pyytya yksityi luontiosiin asiaoijin
Se koskee Siuakin , Sillä on oma nimikin ,NETTI HÄIRINTÄ , OLISIKO
mahdollista että lopetat , ennen kuin he lopettää .. - .v-s-w-
ville. kirjoitti:
Turha . sulle on kertoa yhtään mitään , sinä et usko mtään
ittestä vaan osaan olla varma .sinun opin murhattujen "panettelut" on sairaan psykopaatin luciferilaisuuksia ja nytkin tunnustat tiedät kaiken niistä niiden iljetyksien puolustajana ja minä ole tietämätön ihminen kun inhoan rikollisia.
Olet oikeassa siinä, että en tiedä mitään murhien jälkeen vainajien raiskaamisista mutta EN OLE MYÖSKÄÄN NIISTÄ KIINNOSTUNUT niinkuin te oppeinenne luciferilaisina oppis mukaan olette! - totuus esiin
ville. kirjoitti:
En , ymmärrä viihdettäs noista virheistä keskusteltiin 1. sitten , ja 2 v, sitten
3.v. 4. 5. ja kohta 6 voutta sitten , jos ei sulla ole , muuta jätä siihen ..
Näyttää sulla olevan , Täällä on kielletty pyytya yksityi luontiosiin asiaoijin
Se koskee Siuakin , Sillä on oma nimikin ,NETTI HÄIRINTÄ , OLISIKO
mahdollista että lopetat , ennen kuin he lopettää ..Se koira älähtää johonka kalikka kalahtaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.947596- 1723751
- 533269
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2422454- 482145
- 422005
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?251893- 471879
- 601768
- 191763