Hei
Harrastan tanssia pääasiassa show myös jazz ja hiphop. Olen 44 vuotias nainen. Olen notkea ja hyväkuntoinen. Yksi asia mättää en ole ketterä!!!. Nopeissa tanssisarjoissa tuottaa vaikeuksia päästä lattialta tarpeeksi nopeasti ylös. Onko hyviä treenivinkkejä ketteryyden kehittämiseen?. Pliis älkää vastatko, että oot ikäloppu vanhus jonka ei kuulukkaan olla ketterä :). Virtaa rittää ja oon ihan kohtuu taitava, ainoastaan ottaa päähän toi hitaus. Toki iälläkin on vaikutus, mutta varmasti ketteryyttä voi parantaa kun tietäis miten.
Ketteryys
7
224
Vastaukset
- Miksi täältä
kyselet? Voimailijat ovat kankeita äijiä. Kysele telinevoimistelijoilta! Toisessa linkissä crossfittaaja danila tekee yleisliike burbeeta hurjaa nopeutta. Työntää ensin etunojapunnerruksen ja sitten lantiolla kiskaisee perseen ylös siten, että jalat ovat mahdollisimman suorina kun käntapäät ovat maassa ja tämän jälkeen nousee etukumarasta ylös. Vaatii notkeutta ja hyväkuntoiset sekä toiminnalliset keskivartalon lihakset.
- fitkakka
Saa ketterästi kakkaa pyllyyn.
- Since 1977- man
Nuori narttu vielä. Itse olen vm 1977. Tanssijoilla hyvät vitut, eikö?
- loverboy123
Rakastelu tekee ketteräksi ja nopeaksi.Mielellään ulkomaalaisen kanssa aamun illoin ja mahdollisimman usein partneria vaihtaen
- Tanssija Mies
Vittu miten lapsellisia vastauksia asialliseen kysymykseen!!!
Kertoo jotain vastaajien älykkyydesta!! - 68-v
Lätkävahtien harjoitteita?
En ole edes netistä yrittänyt katsoa löytyykö sieltä matskua mutta olen muutamana kesänä nähnyt kahden NHL ja KHL maalivahtien salitreenejä kesäisin ja ne saattaisivat olla vastaus kysymykseesi.
Todella nopeita, lyhyitä askelsarjoja, eniten sivuille.
Tasapainoilua puolipallon päällä. Toinen vahti skä yhdllä jalalla, että kahdella jalalla kahta palloa heitellen.
Yms. - voima_jyrää
Voimatasot ylös. Kun voimaa ja liikkuvuutta on riittävästi, voidaan lajin vaatimat ominaisuudet ottaa pihalle lajitreenillä. Jos voimaa ei ole niin tyhjästä on paha nyhjästä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o2875913Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki433465Sofia Virta: bänet!
Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.1462690"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää2242131Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan
(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol901672- 641077
Niin että miten
Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua77991Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet
Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni134895Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun
Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan9885Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa
Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui11834