Tästä tytöstä kuullaan vielä, jos jatkaa samalla linjalla:
http://www.youtube.com/watch?v=GgSriaOf71A
Tästä tytöstä kuullaan vielä.
Lupaava alku
5
155
Vastaukset
- jöpöpöpö
Surkean vajaita leukoja. Ei ollu tyhtään puhdasta toistoa. Tästä kuultaneen lähinnä jossain pellesaiteilla.
- pellesaiteilla
Mutta juurihan olet itse pellesaitilla ja sulla on kakkaa housussa, pyllyssä sekä suussa.
- rakkaus on elämä
Kyllähän tuolla tyylillä vetäis iteki vaikka 100 leukaa. Tosin jos tuolla tytöllä on kakkaa pyllyssä niin mieluusti ottaisin sen suuhun ja nauttisin seksistä rakkaudella.
- elämä on rakkaus
Vetäisit tuolla tyylillä kaksi leukaa, et enempää.
Sulla on kakkaa pyllyssä.
- Stadin kundi
Saanko tulla nuohoamaan pyllyäsi 26 senttisellä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 551216
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.911199Tämän päivän puukotusuutinen
Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.171050- 18905
Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet45803Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne112778Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n64732- 13723
- 38619
YT skoda Transtech
Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..72613