Pelicans - Jyp finaaliottelu

Katsomo A3 Synergia

Laskin tuossa tämän talven keskinäisiä otteluita, löysin viisi ottelua, onkohan mahdollista? Keskinäisissä otteluissa Pelicans teki 14 maalia ja sai pisteitä 9, Jyp teki 12 maalia ja sai pisteitä 6. Joten aika tasaiselta vaikuttaa noin lukujen prusteella, Pelicans ehkä hivenen edellä. Nyt täytyy muistaa kuitenkin, että Jypillä alkukausi oli todella surkea ja vaihtu jopa valmentaja. Sen jälkeen Jyp on parantanut peliä erityisesti loppua kohden, joten tämä ei näy vielä noissa luvuissa.
Minua itseäni hymyilytti, kun Erkka Westerlund sanoi ratkaisupelin jälkeen Jokerien olleen taktisesti edellä Jyppiä, mutta sitkeydessä jäljessä. Tuntuu, että hänellä oli aika jokeriväritteiset lasit päässä ja oma lehmä ojassa. Jokerit olivat jäljessä kaikessa.
Jokereilla oli myös yksi tunnettu teatteri-ihminen, joka heittäytyi muutaman kerran ja piteli milloin rannetta tai naamaa! Pelicanseilla on myös tälläinen, vierastyöläinen Lasch! Hän lentää kevyesti, kun ohi menee! Saa jyppiläiset olla varuillaan, etteivät mene siihen ansaan.
Uskon pelien olevan tasaisia ja Jypin vievän lopulta sarjan. Kaikki viittaa nyt siihen, molariosasto, valmennus, viisikkopeli, kokemus, itsehillintä!
Paras voittakoot! Eläköön JYP!

8

113

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Peli Can

Jyp, rahalla tehty joukkue, Pelicans taas taidolla rakennettu joukkue, pieni budjetti.

Rahalla ei kuitenkaan aina voita, jyppikään.

• Aina raha ei ratkaise, kuten nähtiin Jyp - Jokerit välisarjassa. Jypin kova yrittäninen ja yhten hiileen puhaltaminen sitkeyden kanssa oli liikaa rahakkaille Jokeripelaajille. Joten raha ei ratkaise, kyllä sen ratkaiseen joukkueen niin fyysinen kuin henkinenkin kunto yhdeístettynä hyvää pelinjohtamiseen.
        Veikkaan Jypin voittavan sarjan 4-2!

• Asunut Lhdessa 1974
        jaakko-jkl kirjoitti:

Aina raha ei ratkaise, kuten nähtiin Jyp - Jokerit välisarjassa. Jypin kova yrittäninen ja yhten hiileen puhaltaminen sitkeyden kanssa oli liikaa rahakkaille Jokeripelaajille. Joten raha ei ratkaise, kyllä sen ratkaiseen joukkueen niin fyysinen kuin henkinenkin kunto yhdeístettynä hyvää pelinjohtamiseen.

JYP on tosiaan parantanut pelejään koko kevään aikana, ei vain nyt playoffeissa. Joukkueesta on hitsautunut haastava vastustaja kenelle tahansa. Täällä toivottiin vähän finaalia JYP - Kalpa, mutta Kalpa sortuikin jo matkalla. Nyt sitten pitää peleta vaatimattomampaa vastustajaa vastaan, mutta uskon Pelicansin myös panevan vastaan. Näinhän teki yksi tämän sarjan suurin ennakkosuosikki Jokeritkin, eikä se riittänyt kuin 4-1 tulokseen paras seitsemästä. En sano, että Pelicans on suupala, sen kuviot ovat kuitenkin helpommat Jypille kuin Jokerien oli. Asennetta se toki vaatii joukkueelta, mitää ei kuitenkaan tule ilmaiseksi. Usko vakaasti kuitenkin Pelicansien oloevan jatkoa sille sarjalle, mihin Ässät ja Jokerit jo kuuluivat, lyötyihin vastustajiin.

• Ekonomi-11
        jaakko-jkl kirjoitti:

Aina raha ei ratkaise, kuten nähtiin Jyp - Jokerit välisarjassa. Jypin kova yrittäninen ja yhten hiileen puhaltaminen sitkeyden kanssa oli liikaa rahakkaille Jokeripelaajille. Joten raha ei ratkaise, kyllä sen ratkaiseen joukkueen niin fyysinen kuin henkinenkin kunto yhdeístettynä hyvää pelinjohtamiseen.

jypillä jonkin verran kalliimmat pelaajat kuin jokereilla, joten raha ratkaisi.

• 23f43g43g

Joo veikkaan minäkin että ei taida pelkaanit pärjätä JYPille :)

Kohtahan tuo alkaa peli.

• Jymppi

Juu, nythän se on vasta 2-0 Pussileuoille... 8 min peliä jäljellä.

• Peli Can
        Jymppi kirjoitti:

Juu, nythän se on vasta 2-0 Pussileuoille... 8 min peliä jäljellä.

joo, ei auttanut raha jyppiä tällä kertaa.

• Rahallako saa?
        Peli Can kirjoitti:

joo, ei auttanut raha jyppiä tällä kertaa.

Ehkä raha ei auttanut yksin, mutta sarja on käännetty Jypille ja Jyp johtaa tehdyissä maaleissa 6-4! Joku on vaikuttanut, jos ei raha!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      44
      5299
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      24
      3460
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      299
      2870
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      58
      2686
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      173
      2365
    6. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      25
      2157
    7. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      127
      1899
    8. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      366
      1865
    9. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1771
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      16
      1401
    Aihe