Gynekologi, spinseri &dreeveri

Eioo:Sindevm-82

"Hän näyttää uhkaavalta. Hän on vihainen ja huutaa koiralle, että hullu. Pui nyrkkiään ja on kovassa sekavuus-tilassa." Doremifasollasido: 1983 kesältä, kovimmilta helteiltä
- Et oikein vakuuta.
-Yrittääkö hän tappaa sitä? Yrittääkö hän tappaa minua vai sielunsa tuskaa? Aiheutat turva- ja vaaratilanteita. Sellaisilla turvallisilla, ja tarvituilla, tarpeellisillakin ihmisillä.

Joo, aggrigaatti silmien avaus, oskilloskooppi, toiminta.
Joo, näyttää tähän vihreän oven eteen portaille.
Voiko tämä olla mielikuvitus?
Voi siihen asti, että saan sinut kiinni.
- Et luotettava.
- Aika kaukana.
- Saako teidän vauvaa käyttää kuvaamiseen.
-Äh, mikä sotku ja riesa. Äh, mikä kokeilu, mutta eläinrääkkäys on tosiaan ihan pienelle vauvalle osoitettava ele.
- Nauraa: "Kun kysyt sitä taantumaa?!"

Notaari on ojassa spinserin kanssa, joka on kaulapannassa. Miten tämä väritys onkin onnistuttu niin saamaan vastaamaan tätä tilannetta?
Sitten tuli se dreeveri, se peto, joka hyökkäsi aina manipulaatiolla kimppuun. Joo, se sen temppusarja, ei mun. Doremifasollasido: 1992-1993. Olin joka lauantai dreeverini kanssa portailla, tai muiden spinsereiden, useampia tunteja vain läsnä.
Arvaa miksi?
-Onko tuo sallittua?
-Väärää henkilökuntaa, väärät unet, sukupuolitautitesti-sarjat ja unen saanti pakollista.
- Mää en tee tätä itse.
-Niin, on ollut, ei välttämättä ole enää.
- Keneltä päässyt töihin?
- Teiltä itseltä.
- On joo tosi mukava. On ihan kiva mielikuvitus-hahmo, ja -terapia.

Abstrakti mielikuvitus-hahmo siimoituksia.
- Ei lukutaidolle, K****** ruotsinkielinen srk.
-"Niitä laitetaan nytte vasta."
- Esiintyvät, nopeat, hektiset tunteet.
- Ei sellaisia tarvitse tukea, tarkoittaako tämä a.siimoituksia, b.rasismia c.avioliittoa

Kaikkia näitä, koska siimoitukset perustuvat mielikuvitukseen ja se liittyy sekä koirarotuihin ja manipulaatioon.
- Enhän mä ole tätä sulta aloittanut
-Mutta kun on kai pakko.
Ekan kerran tulit muistilla, ehkä 4 tai 3, ehkä 5-vuotiaana sukupuolenvaihdolla, sitten vähän myöhemmin murros-iässä.
- Niin, se käy kipeää. Ei käy, kun tuo väärä hektisyys edelleen.
-Miten niin silleen?
- NO, siten niin silleen?
- Ai voit vedota johonkin muuhun? Miten kun kaikki kerjäävät?
- Ei en ole niin tyhmä, että rupeaisin tätäkään tekemään. Ei, ei tule papereita silleen, että osoittaa, kenellekään omaiselle, kenellekään sukulaiselle yleensäkään.
-Sää voit kysyä sitä sieltä sairaalasta vaarallisen ja väkivaltaisen frustraation kansa.
- Entä näin päin vaarallinen.
- En yhtään tällä hetkellä, sanalla "Onnistumisen elämys"

Mieti hektisesti, assosioiden
-Jaha, mihis se persereikä lähti.
-Siltä ei saa ostaa mustalaisiakaan.
- No, ei varmasti saatana saa.
Miksi avaimia ei saa pitää lantion ollessa oikeasti kahdella ketjulla sidottu, ketjussa? Lantion päällä ottamaan pois tätä hahmoterapia-virheen hektisyyttä.
- Ethän enää koskaan mene harhoissasi osoittamaan ja pilaamaan kaikkea.
- Mää luulin että se on tuo.
- EI, en ole, et saa jatkuvasti tutkia sekavuus-tiloja, ja/tai sekoittaa sukupuoli-tietoja tai henkilötietoja.
- Mää luulin, että se koskee tätä käräjää, se koskee mun elämää.
-Niin, taas omaiselle ketjuttaa. Arvaa monesko omainen tää on.
- EIkö siellä voi nyt ketjuttaa lantiota?

Pitää lantiota pitää pystyä ketjuttaan kotoa.
Siksi ei saa peilata aggressiivisesti, peilata riettaasti.
Laitan sisarelta, on lääkärin lupa.
- Entä haluatko itse laittaa?
- Se oli varmasti vitsi.

1

69

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mikalle:SIndevm-82

Mulla on ollut kesältä 1983 asti gynekologi
      Mutta ei mua saa silläkään herran jumala tähän pakottaa.
      Mä en voi sille mitään.
      Hän tuli heti perään.
      Sorry, anteeks ei ole mun hektisen ja stressin ja burn outin vika.
      Mitä hän laittaa?
      Hammaslääketietoja, kuukautisia tai jotain... Veljineen.
      -En mää sille mitään voi, en mä tiedä miten niiden kanssa menetellään.
      - Aksentinsiirrosti.
      :_Niin, tällä paikkakunnalla ilmeinen.
      - Eikai se mitään merkkaa millainen se kirkko on?
      Joo, ei muuten.... Se merkkaa hypnoosia- ja koko sitä tasoa, joka erottaa paitsi yhteisten aivojen, mutta myös yhteisten silmien toimintaa.

Sitä ei rupea tekemään kukaan kävelemään opettelematon lapsi heille enää.
      -Joo, mitä mää siellä suljetulla muka teen.
      -Joo, mutta kuitenkin se näkyy alueen ja paikan takia siimoituksiin.
      -Joo, mä haluan vastata näitä, joo se/hän vain vastailee.

Entä autistinen maaseudun vajaamielisyys, ja sillä työllistyminen....
      No, kun se taso niinkin kova ilman hypnoosia, kuin samankaltaiset lapsi-avioliitot.
      Ymmärrätkö ollenkaan miksi olet siellä jo itse?
      Niitä ei saa häiritä niitä ilmoituksia mustalaisilla...
      Miksei ne oo poistanut niitä?
      Mun puolesta saa, koska se on niin näkyvä ajatus. Sellainen huono vainoava, syrjivä, vainoharhainen, luotaantyöntävä ja poissulkeva.
      - On hänelläkin sellainen persoona, se vain menee hoitoalasta ja rasismista aivan pilalle. Näkyy vaikka ei olisi alallakaan.

En ole kuin sulla ihan kahdestaan.
      -Mistä? Taipeesta ja kapitalismista.
      Ja kuunteleminen oli liian hidasta, ja eristäytyminen sillä, siihen vetoaminen kielletty jalkojen, ja juuri lantion laiton, ja amfetamiinin antamisesta eleellä.
      - Ei sitä nyt liikunta-tunnilla saa antaa... Varmaankaan. Mun vastuulla pankista.

Mulle vain esitellään sitä tilannetta, niistä erityis-ryhmistä.
      "Nussitaanko kulta sitten kontallaan, kun sä tulet seuraavan kerran?"
      - "Ei saletisti nussita. Mä jätän sut heti!" Doremifasollasido: 1996 tai 1997
      -Sorry, mun pitää ottaa näitä vuosia.
      -Älä kulta mene sinne voit järkyttyä pahasti. Älä kulta tee itsellesi sellaista, he ovat tosi vajaamielisiä.
      - Voidaanko mulle esitellä tätä vahingossa, eräänlaisena Powerpoint-esityksenä.
      -Miksei edes käsien pesemistä?
      -V****. kun tapahtui mulle paha virhe tässä, joku aika sitten.
      - Muistaakseni v. 1994

Ei mietitä sitä.
      Kuka tätä ottaa tätä koira-juttua.
      Saat ottaa ihte yhteyttä ulkomaailmaan, jos rupeat paraneen.
      Eikö ei sinillä ylikasvaneisuuden hoitoa. Ei, mulla pituuskasvun pysäyttäminen.
      Ei kun sulla ei paranoidia skitsofreniaa, ei kun siirtymä naiselta trillleri-eleviittomalta tuttu, siirtyminen miehelle esim. peileiltä. Ei kun mun serkulla varastettu naistentautien paranoidi skitsofrenia, naisten paranoidi skitsofrenia.
      Sun huoneessa 1997 Doremifasollasido: "Meikit räppää sinisistä luomiväreistä muisti-aukkoja, ja sit on ollut ehkä 2002."
      -Kahtokko kun sulla on sellainen aukko päässä!
      -jaa, ja sitä hälyttelee.

Nimessä virhe lähtee nostalgisesta-progressiivisesta tunneaukosta hallusinaatiot päälle.
      - Ei sitä hoidetaan luonnon alueilla. Sopii vain meille ja mulle, jotka ollaan erityisesti tottunut.
      S-iitä katsotaan omaneduntavoittelua, nyt melkein koko ajan.

He eivät pääse liikkumaan suisaidaalisuuden takia....
      -Teillä ei oikein työkyky päällä.
      -Entä parisuhde-leirit ja raiskaus-syyte?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      82
      4627
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      109
      3837
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      176
      3637
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      64
      2070
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      75
      1941
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      78
      1268
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      130
      1142
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      145
      1072
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      49
      989
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      26
      891
    Aihe