Adventtikirkosta loikannut

Pohjois-KoreA

Uskovatko adventistit että adventtikirkosta loikannut joutuu kadotukseen?

Voidaanko adventtirkkoa verrata Pohjois-Koreaan adventismiopillisessa pelastuksessa?

7

56

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Room. 8:34

Kuka voi tuomita kadotukseen? Kristus Jeesus on se, joka on kuollut, onpa vielä herätettykin, ja hän on Jumalan oikealla puolella, ja hän myös rukoilee meidän edestämme.

Pitäkää siis usko Jumalaan.

• kyykäärmeet

Minä uskon että sunnuntaista tulee kadotukseen joutuvien pedonmerkki.

Jassoo, siis pelkällä uskolla Allahiin tai Jumalaan pelastutaan.

• Hei

Riskit ovat suuret olemassa. On ihmisiä jotka maantieteellisistä tai inhimillisistä syistä on erossa laumasta; - Joh 10:16.

He ovat sitten Jumalan kanssa kahden ja Jumala itse on sydämessä tai ei ole.
      Pyhä Henki puhuttele tai ei puhuttele. Ihminen onkin lopullisesti paatunut tai toistaiseksi paatunut jos Pyhän Hengen torjuu. Se kun merkitsee aina Jumalan kutsua ja ihminen vastaa joko myöntävästi tai kieltävästi.

Pirukaan- ei kukaan muu tiedä kenenkään sellaisen hengellistä tilaa.

On tarkoitettu että uskovat ovat yhdessä, on vertaistuki. Aina missä ihmisiä kokoontuu syntyy myös ristiriitoja. Jotkut ovat sitten inhimillisistä syistä poissa laumasta. Ei kääntymistä kirkon käytävillä kerran viikossa voi sinänsä pitää pelastuksen merkkinä eikä ehtona.

Minä en ole koskaan missään yhteydessä lausunut tuomiota elämässäni kenenkään hengellisestä osasta iankaikkisuudessa; Matt 7:1, eikä kenenkään muunkaan pitäisi.

Itse pidän ehtona >> Ilm 14:12, 12:17, Hebr 12:14 mukaisia asioita, avaimina uusiin maihin aikanaan.

yst. jari

• pyh!

Tässä vastaus suoraan Raamatusta:

Hepr. 6:4-6 "Mahdotontahan on auttaa niitä, jotka kerran ovat päässeet valoon, maistaneet taivaan lahjaa ja tulleet osallisiksi Pyhästä Hengestä, nauttineet Jumalan hyvää sanaa ja kokeneet tulevan maailman voimia mutta luopuneet uskostaan. Ei heitä voi toistamiseen johdattaa kääntymykseen -- niitä, jotka nyt itse ristiinnaulitsevat Jumalan Pojan ja nostavat hänet kaikkien pilkattavaksi!"

• rakuuna

Voi tätä äly ja ymmärrys-vapaata toiminta, tämän "Pyhhin" kohdalta opetteleeko hän vasta "kävelemään"?

• Paavalilta
        rakuuna kirjoitti:

Voi tätä äly ja ymmärrys-vapaata toiminta, tämän "Pyhhin" kohdalta opetteleeko hän vasta "kävelemään"?

Ei Raamattu ole "pyh!":n kirjoittama, jos eremith sellaista meni luulemaan.

• Uskova

Jos luopuu pitämästä Elleniä profeettana ja ADV kirkkoa lopunajan jäännösseurakuntana , 1844 tapahumien pyhäkköoppia ym . Niin se ei tarkoita uskosta luopumista vaan illuusioista vapautumista. Sensijaan se joka Ei ota vastaan Jeeuksen tarjoamaa pelastusta, taikka hylkää sen , sille henkilölle raamatun mukaan käy huonosti, toki hänkin voi tuhlaajapojan lailla palat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4098
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2911
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2320
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. Mitä sun kaltainen ihminen tekee tämmöisessä paikassa?

Et kuulu tänne?
      Ikävä
      131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      766
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe