hullujen vapauspuoluetta
miksi ola ei kaiva telekalta sks
10
65
Vastaukset
- Ukin Unto
Ei ole mitään puoluetta jonka Mäenpää voisi ottaa naftaliinista.
Helo on kerännyt kannatuskortit, joten se on virallisesti puolue ja tätä Helon puoluetta Mäenpää yrittää vallata ja siinä samassa yhteydessä eräältä vanhuuden höperöltä Matilta rahat.
vanha varas ei tavoistaan pääse. - ainpietulainen
mihinkä linnavenkula tavoistaan pääsee
- ex-smp
Kyllä löytyy!! olalta meinaan
- sks voi
on olan pelastus sillä se on laillinen puolue
- Ukin Unto
Ei muuten löydy SKS puoluerekisteristä, siksi Olli käy turkulaisten veronmaksajien kustannuksella oikeutta, että hän saisi olla vapauspuolueen jäsen.
- :D
Mistä niin päättelet Unto että turkulaisten veronmaksajien rahoilla? Meinaatko että Kangas ja Puttonen saavat turkulaisilta verorahoja?
- Ukin Unto
:D kirjoitti:
Mistä niin päättelet Unto että turkulaisten veronmaksajien rahoilla? Meinaatko että Kangas ja Puttonen saavat turkulaisilta verorahoja?
Kun se niin, kaksi varatonta käräjöi, niin ainoa kuka voittaa on asianajaja joka lähettää laskun yhteiskunnalle, kun kumpikaan pysty maksamaan, eli jos oikeus päättää, että Mäenpää saa olla vapauspuolueen jäsen, niin turkulaiset sen päätöksen maksa, mutta siihen me ollaan totuttu, jättihän mäenpää lapsensa ja me elätimme lapset.On se hienoa olla Vapauspuolueen jäsen vaikka toisten kustannuksella. Ja onhan siinä siivellä plösö, joka ei ole lihavuutensa vuoksi koskaan pystynyt työtä tekemään.
- fan faari
Sks ei ole puolue, pelkkä yhdistys. Eipä ole kohta enää vapauspuoluettakaan... eipä sillä.
- jklk
Ukin unto on pietu komperon kylästä.
- juristi
Kuule, kyllä Mäenpäällä on vakuutus joka maksaa hänen osuutensa. Paitsi että hän voitti jo kaikki oikeudenkäynnit, eikä maksa senttiäkään, koska omavastuuosuuskin lakimiehenpalkkiosta peritään hävinneiltä.
Ja näitten Puttosen ja Kankaan maksut saa hoidella sitten heidän vakuutusyhtönsä jos heillä sattuu vakuutukset olemaan kunnossa, tai jos ei ole, ovathan he työelämässä olevia ihmisiä, senkun hakevat pankista lainaa jos ei tilillä satu olemaan tarpeeksi hilloa:D
Unto kun on niin erinomainen asiantuntija, niin kerro, miten muka turkulaiset maksaa siitä että Mäenpää voittaa juttunsa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2802898Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka482284Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3471987- 1141723
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1051654Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121365- 661307
- 681243
- 551179
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771161