Ei Jeesus ylösnoustuaankaan muuttunut miksikään henkijeesukseksi, eikä hänen verensä jäänyt Golgatalle, puhumattakaaan että hänen verensä olisi jäänyt s,aatanalle. Ei sillä Jeesus oli lihaa ja verta vielä ylösnoustuaankin.
Jos saat jeesusnäyn, voit kysyä näyltä voiko häntä koskettaa ja voiko näky syödä.
Luuk:
24:36 Mutta heidän tätä puhuessaan Jeesus itse seisoi heidän keskellään ja sanoi heille: "Rauha teille!"
24:37 Niin heidät valtasi säikähdys ja pelko, ja he luulivat näkevänsä hengen.
24:38 Mutta hän sanoi heille: "Miksi olette hämmästyneet, ja miksi nousee sellaisia ajatuksia teidän sydämeenne?
24:39 Katsokaa minun käsiäni ja jalkojani ja nähkää, että minä itse tässä olen. Kosketelkaa minua ja katsokaa, sillä ei hengellä ole lihaa eikä luita, niinkuin te näette minulla olevan."
24:40 Ja tämän sanottuaan hän näytti heille kätensä ja jalkansa.
24:41 Mutta kun he eivät vielä uskoneet, ilon tähden, vaan ihmettelivät, sanoi hän heille: "Onko teillä täällä jotakin syötävää?"
24:42 Niin he antoivat hänelle palasen paistettua kalaa.
24:43 Ja hän otti ja söi heidän nähtensä.
Jeesus ylösnoustuaankin lihaa ja verta
77
171
Vastaukset
- Käsitinkö oikein?
Oletko tosissaan sitä mieltä, että ns. Jeesus olisi lihaa ja verta syömis ja siitä johtuen muinekin tarpeineen.
- huh hah hei!!!
Haloo? Onko siellä ketään kotona???
- Käsitinkö oikein
huh hah hei!!! kirjoitti:
Haloo? Onko siellä ketään kotona???
"Ei Jeesus ylösnoustuaankaan muuttunut miksikään henkijeesukseksi, eikä hänen verensä jäänyt Golgatalle, puhumattakaaan että hänen verensä olisi jäänyt s,aatanalle. Ei sillä Jeesus oli lihaa ja verta vielä ylösnoustuaankin.
Jos saat jeesusnäyn, voit kysyä näyltä voiko häntä koskettaa ja voiko näky syödä."
No selitäppä mulle mitä tuo Devoitin juttu tarkoittaa? Eihän täällä kaikki ole asiantuntijoita näissä asioissa. - Käsitinkö oikein
Käsitinkö oikein kirjoitti:
"Ei Jeesus ylösnoustuaankaan muuttunut miksikään henkijeesukseksi, eikä hänen verensä jäänyt Golgatalle, puhumattakaaan että hänen verensä olisi jäänyt s,aatanalle. Ei sillä Jeesus oli lihaa ja verta vielä ylösnoustuaankin.
Jos saat jeesusnäyn, voit kysyä näyltä voiko häntä koskettaa ja voiko näky syödä."
No selitäppä mulle mitä tuo Devoitin juttu tarkoittaa? Eihän täällä kaikki ole asiantuntijoita näissä asioissa.Eipä tullut vastausta, ei näköjään sielläkään ollut ketään kotona.
- huh hah hei...
No selitäppä mulle mitä tuo Devoitin juttu tarkoittaa? Eihän täällä kaikki ole asiantuntijoita näissä asioissa.En notku 24h/7pv netissä, kuten jotkut. Jospa lukisit Devoitin ottaman Raamatun kohdan ja annat Jeesuksen itsensä puhua sen kautta. Lukutaitoa ja avointa mieltä. Muuta ei tarvita.
- pitkään palstalla
Juuri näin. Kyseinen henkilö joka herjaa verta ja halveksii sen vaikutusta nykyisin, ei tajua yhtään mitään hengellisistä totuuksista. Ja jos joskus onkin tajunnut, niin on mennyt aivan pimeäksi omine oppeineen.
- Ei syytä huoleen
Onko sinulla paha mieli, apua kyllä löytyy.
- pitkään palstalla
Ei syytä huoleen kirjoitti:
Kyllä minä joskus niin mieleni hiukan pahoitan, kun näitä herjaajia on nykyisin jo jonkin verran, jotka Jeesuksen verta herjaavat, tieten tahtoen. Jeesus itsekin suri Jerusalemin paatumusta.
- "On hienoa sinun oll
Ei syytä huoleen kirjoitti:
"On hienoa sinun olla Saatanan kulpasossukerhn jäsen.
Todellinen Saa-ta-nan rakkikoira sinä olet.i "
- ase.,.
21 Jeesus sanoi uudelleen: "Rauha teille! Niin kuin Isä on lähettänyt minut, niin lähetän minä teidät." [Joh. 17:18]
22 Sanottuaan tämän hän puhalsi heitä kohti ja sanoi: "Ottakaa Pyhä Henki.
23 Jolle te annatte synnit anteeksi, hänelle ne ovat anteeksi annetut. Jolta te kiellätte anteeksiannon, hän ei saa syntejään anteeksi." [Matt. 16:19 ]
24 Yksi kahdestatoista opetuslapsesta, Tuomas, josta käytettiin myös nimeä Didymos, ei ollut muiden joukossa, kun Jeesus tuli.
25 Toiset opetuslapset kertoivat hänelle: "Me näimme Herran." Mutta Tuomas sanoi: "En usko. Jos en itse näe naulanjälkiä hänen käsissään ja pistä sormeani niihin ja jos en pistä kättäni hänen kylkeensä, minä en usko."
26 Viikon kuluttua Jeesuksen opetuslapset olivat taas koolla, ja Tuomas oli toisten joukossa. Ovet olivat lukossa, mutta yhtäkkiä Jeesus seisoi heidän keskellään ja sanoi: "Rauha teille!"
27 Sitten hän sanoi Tuomaalle: "Ojenna sormesi: tässä ovat käteni. Ojenna kätesi ja pistä se kylkeeni. Älä ole epäuskoinen, vaan usko!" [Ap. t. 1:3]
28 Silloin Tuomas sanoi: "Minun Herrani ja Jumalani!"
29 Jeesus sanoi hänelle: "Sinä uskot, koska sait nähdä minut. Autuaita ne, jotka uskovat, vaikka eivät näe." - ex-rekisteröitynyt
Oikeassa olet, rakas Devoit!
Sieltä taivaasta hän tänäkin päivänä tiputtaa päälleemme sovintoverta, jotta pyisimme puhtaina.
Ei hänellä mitään henkeä ole kenellekään antaa.- Jepulis jep..
Jep jep.
- Käsitinkö oikein?
Pahoittelen jälleen käytöstäni. Sorrun aina samaan syntiin. Antakaa anteeksi. Esiinnyt herkästi muiden nimimerkeillä ja luulen olevani hauska, mutta tehtyä ei saa tekemättömäksi, joten pyydän ainoastaan anteeksi ja toivon, että ymmärrätte, että minun kykyni hallita taipumustani on nerittäin vajaata.
- Ap. Käsitinkö oikein
Käsitinkö oikein? kirjoitti:
Pahoittelen jälleen käytöstäni. Sorrun aina samaan syntiin. Antakaa anteeksi. Esiinnyt herkästi muiden nimimerkeillä ja luulen olevani hauska, mutta tehtyä ei saa tekemättömäksi, joten pyydän ainoastaan anteeksi ja toivon, että ymmärrätte, että minun kykyni hallita taipumustani on nerittäin vajaata.
On henkistä köyhyyttä kirjoitella toisten nimimerkeillä, olet tehnyt tuota ennenkin.
Aloitus ei olisikaan täydellinen, ellei Teuvo kävisi jollain varastetulla nikillä sinne huutamassa herjojaan
- Käsitinkö oikein?
Ap. Käsitinkö oikein kirjoitti:
On henkistä köyhyyttä kirjoitella toisten nimimerkeillä, olet tehnyt tuota ennenkin.
Sano sama ensin itsellesi, tottele sitä, mitä sanoit ja sen jälkeen voit vasta muita siihen kehottaa.
- Käsitinkö oikein
Käsitinkö oikein? kirjoitti:
Sano sama ensin itsellesi, tottele sitä, mitä sanoit ja sen jälkeen voit vasta muita siihen kehottaa.
Mnun ei tarvitse kirjoitella toisten nikeillä, niin kuin sinun
- Käsitinkö oikein?
Mnun ei tarvitse kirjoitella toisten nikeillä, niin kuin sinun
Snun juuri sitä tarvitsee. Olet addiktoitunut siihen peräti.
- ystäväsi palstalta
Devoit kirjoitti:
Aloitus ei olisikaan täydellinen, ellei Teuvo kävisi jollain varastetulla nikillä sinne huutamassa herjojaan
Devoit. Vaikka täällä joku heppu yrittää kirjoittaa toisten nimimerkeillä ja hämmentää, niin älä siitä häkelly, sillä edelleenkin Suniapurin tunnistaa sokeasta uskosta Teuvon harhoihin. Annetaan lapsen leikkiä. Lapsuus on lyhyt jakso, kyllä se siitä kasvaa pikkuhiljaa.
- Ved.2
"Jollei ole Kristuksen Henkeä, ei ole Hännen omansa." Miten tämä on sovitettavissa edelliisen kommentisi kanssa?
- oikeata tietoa
Mietihän nyt devoili asiaa tarkemmin.
Liha ja veri ei voi periä Jumalan valtakuntaa.
Jeesus nousi taivaaseen henkiolentona (=taivaallinen ruumis), ei lihoissaan ja veressään, kuten kaltaistesi väärämielisten oppi menee.
40 Ja on taivaallisia ruumiita ja maallisia ruumiita; mutta toinen on taivaallisten kirkkaus, toinen taas maallisten.
41 Toinen on auringon kirkkaus ja toinen kuun kirkkaus ja toinen tähtien kirkkaus, ja toinen tähti voittaa toisen kirkkaudessa.
42 Niin on myös kuolleitten ylösnousemus: kylvetään katoavaisuudessa, nousee katoamattomuudessa;
43 kylvetään alhaisuudessa, nousee kirkkaudessa; kylvetään heikkoudessa, nousee voimassa;
44 kylvetään sielullinen ruumis, nousee hengellinen ruumis. Jos kerran on sielullinen ruumis, niin on myös hengellinen.Onpa todella köykäiset vastaväitteesi. Laitat irrallisia Raamatunkohtia sieltä täältä ilman asiayhteyttä ja lisäksi et edes laita mistä kohtaa Raamattua nuo irralliset jakeet otit.
Luuk. 24:39
Katsokaa minun käsiäni ja jalkojani ja nähkää, että minä itse tässä olen. Kosketelkaa minua ja katsokaa, sillä ei hengellä ole lihaa eikä luita, niinkuin te näette minulla olevan."
Tämän Jeesus sanoi NIMEN OMAAN kuolemansa jälkeen- tunnetaankomese?
Devoit kirjoitti:
Onpa todella köykäiset vastaväitteesi. Laitat irrallisia Raamatunkohtia sieltä täältä ilman asiayhteyttä ja lisäksi et edes laita mistä kohtaa Raamattua nuo irralliset jakeet otit.
Luuk. 24:39
Katsokaa minun käsiäni ja jalkojani ja nähkää, että minä itse tässä olen. Kosketelkaa minua ja katsokaa, sillä ei hengellä ole lihaa eikä luita, niinkuin te näette minulla olevan."
Tämän Jeesus sanoi NIMEN OMAAN kuolemansa jälkeenNiin sanoi, mutta muistatko sen Raamatun kohdan, jossa Jeesus tuli lukittujen ovien sisäpuolelle, eikai hän murtanut ovea?
Jeesuksella oli valta kulkea seinien läpi, tai ola kulkematta. Hän esiintyi kahdenlaisessa muodossa, henkiruumissa ja liharuumiissa. Raamatun perusteella.
Joh. 20:19
Samana päivänä, viikon ensimmäisenä, myöhään illalla, kun opetuslapset olivat koolla lukittujen ovien takana, juutalaisten pelosta, tuli Jeesus ja seisoi heidän keskellään ja sanoi heille: "Rauha teille!"
"Te eksytte, kun ette tunne kirjoituksia ja Jumalan voimaa". tunnetaankomese? kirjoitti:
Niin sanoi, mutta muistatko sen Raamatun kohdan, jossa Jeesus tuli lukittujen ovien sisäpuolelle, eikai hän murtanut ovea?
Jeesuksella oli valta kulkea seinien läpi, tai ola kulkematta. Hän esiintyi kahdenlaisessa muodossa, henkiruumissa ja liharuumiissa. Raamatun perusteella.
Joh. 20:19
Samana päivänä, viikon ensimmäisenä, myöhään illalla, kun opetuslapset olivat koolla lukittujen ovien takana, juutalaisten pelosta, tuli Jeesus ja seisoi heidän keskellään ja sanoi heille: "Rauha teille!"
"Te eksytte, kun ette tunne kirjoituksia ja Jumalan voimaa".****Jeesuksella oli valta kulkea seinien läpi, tai ola kulkematta. Hän esiintyi kahdenlaisessa muodossa, henkiruumissa ja liharuumiissa. Raamatun perusteella.****
Ei kukaan nähnyt Jeesuksen kulkevan seinien läpi jonain henkenä, hän vain ilmestyi paikalle ja oli aina ilmestyessään koeketeltavissa oleva ja syömään kykenevä materiaalinen hahmo.
Miksi Jeesus ei esiintynyt pelkkänä henkiolentona? olisihan hän niinkin voinut todistaa elävänsä. Kuitenkin Hän todisti ruumiin ylösnousemuksesta ja siitä että oli lihaantullut Messias.
Sitaattini ei todellakaan ole mistään Ellen G Whiten opeista, vaan pilkusta pilkkuun, suoraan Raamatusta. Kyselkää tepulta Ellenin oppeista, hän on saanut porttokirkkonsa ja porttopappinsakin elleniltä.
Tämä on Raamatusta:
Luuk:
24:36 Mutta heidän tätä puhuessaan Jeesus itse seisoi heidän keskellään ja sanoi heille: "Rauha teille!"
24:37 Niin heidät valtasi säikähdys ja pelko, ja he luulivat näkevänsä hengen.
24:38 Mutta hän sanoi heille: "Miksi olette hämmästyneet, ja miksi nousee sellaisia ajatuksia teidän sydämeenne?
24:39 Katsokaa minun käsiäni ja jalkojani ja nähkää, että minä itse tässä olen. Kosketelkaa minua ja katsokaa, sillä ei hengellä ole lihaa eikä luita, niinkuin te näette minulla olevan."
24:40 Ja tämän sanottuaan hän näytti heille kätensä ja jalkansa.
24:41 Mutta kun he eivät vielä uskoneet, ilon tähden, vaan ihmettelivät, sanoi hän heille: "Onko teillä täällä jotakin syötävää?"
24:42 Niin he antoivat hänelle palasen paistettua kalaa.
24:43 Ja hän otti ja söi heidän nähtensä.Jeesus otettiin taivaaseen lihoineen luineen, muistakaa että hauta OLI TYHJÄ
Apostolien teot:
1:1 Edellisessä kertomuksessani kirjoitin, oi Teofilus, kaikesta, mitä Jeesus alkoi tehdä ja opettaa,
1:2 hamaan siihen päivään asti, jona hänet otettiin ylös, sittenkuin hän Pyhän Hengen kautta oli antanut käskynsä apostoleille, jotka hän oli valinnut,
1:3 ja joille hän myös kärsimisensä jälkeen moninaisten epäämättömien todistusten kautta osoitti elävänsä, ilmestyen heille neljänkymmenen päivän aikana ja puhuen Jumalan valtakunnasta.
1:4 Ja kun hän oli yhdessä heidän kanssansa, käski hän heitä ja sanoi: "Älkää lähtekö Jerusalemista, vaan odottakaa Isältä sen lupauksen täyttymistä, jonka te olette minulta kuulleet.
1:5 Sillä Johannes kastoi vedellä, mutta teidät kastetaan Pyhällä Hengellä, ei kauan näitten päivien jälkeen."
1:6 Niin he ollessansa koolla kysyivät häneltä sanoen: "Herra, tälläkö ajalla sinä jälleen rakennat Israelille valtakunnan?"
1:7 Hän sanoi heille: "Ei ole teidän asianne tietää aikoja eikä hetkiä, jotka Isä oman valtansa voimalla on asettanut,
1:8 vaan, kun Pyhä Henki tulee teihin, niin te saatte voiman, ja te tulette olemaan minun todistajani sekä Jerusalemissa että koko Juudeassa ja Samariassa ja aina maan ääriin saakka."
1:9 Kun hän oli tämän sanonut, kohotettiin hänet ylös heidän nähtensä, ja pilvi vei hänet pois heidän näkyvistään.
1:10 Ja kun he katselivat taivaalle hänen mennessään, niin katso, heidän tykönänsä seisoi kaksi miestä valkeissa vaatteissa;
1:11 ja nämä sanoivat: "Galilean miehet, mitä te seisotte ja katsotte taivaalle? Tämä Jeesus, joka otettiin teiltä ylös taivaaseen, on tuleva samalla tavalla, kuin te näitte hänen taivaaseen menevän."Apt
1:9 Kun hän oli tämän sanonut, kohotettiin hänet ylös heidän nähtensä, ja pilvi vei hänet pois heidän näkyvistään.
1:10 Ja kun he katselivat taivaalle hänen mennessään, niin katso, heidän tykönänsä seisoi kaksi miestä valkeissa vaatteissa;
1:11 ja nämä sanoivat: "Galilean miehet, mitä te seisotte ja katsotte taivaalle? Tämä Jeesus, joka otettiin teiltä ylös taivaaseen, on tuleva samalla tavalla, kuin te näitte hänen taivaaseen menevän."
Tämäkin Raamatun kohta osoittaa selvästi sen, että tepulin saama jeesusnäky oli väärennös- totuutta esille
Ymmärrä myös mitä luet. samalla tavalla ei tarkoita, samassa muodossa, samassa hahmossa, ei suinkaan
on tuleva samalla tavalla
***Ymmärrä myös mitä luet. samalla tavalla ei tarkoita, samassa muodossa, samassa hahmossa, ei suinkaan
on tuleva samalla tavalla ***
Et taida kirjoittaa ihan selvin päin? Anna edes yksi Raamatunkohta joka kumoaa sen ettei Jeesus noussut -lihoineen luineen ylös...HUOMATKAA ERÄS TÄRKEÄ ASIA
En ole sanonutkaan että Jeesus kuolleista noustuaan olisi ollut juuri samanlaista lihaa ja verta kuin kuollessaan. mutta kiistattonasti hänellä oli ylösnoustuaankin RUUMIS, joka pystyi syömään ja juomaan ja jota pystyi koskettelemaan.- odotan vastausta
jatkat höpinöitäsi. olitko tekemisissä spiritismin kanssa?
- ajoissa.
odotan vastausta kirjoitti:
jatkat höpinöitäsi. olitko tekemisissä spiritismin kanssa?
Lopeta höpinäsi "odotan vastausta".
Teuvolla on näköjään keinot vähissä kun pitää vetää tuo spritismivalhekorttinsa esille.
***olitko tekemisissä spiritismin kanssa?***
Olin tekemisissä spiritualisti tepulin kanssa, jolla parhaillaan kirjoituskone yksin, ilman tepulin läsnäoloa, kirjoitteli riivaajahenkitarinoitaan.Esitänpä kysymyksen Teuvolle ja muille hänen kaltaisilleen hurmahengille:
Miksi Jeesus ei opetuslapsilleen ilmestyessään ottanut hengen olomuotoa, vaan päinvastoin korosti lihallisuuttaan?
Vastaan: siksi koska Hän on LIHAAN TULLUT MESSIAS, asia jota tepuli ja riivaajahenkensä eivät voi myöntää. Elävässä lihassa on aina myös veri ja Jeesuksen lihassa on PELASTUKSEN TUOVA SOVITUSVERI.
Katsokaa asia 1 Joh 4. stäDevoit kirjoitti:
Esitänpä kysymyksen Teuvolle ja muille hänen kaltaisilleen hurmahengille:
Miksi Jeesus ei opetuslapsilleen ilmestyessään ottanut hengen olomuotoa, vaan päinvastoin korosti lihallisuuttaan?
Vastaan: siksi koska Hän on LIHAAN TULLUT MESSIAS, asia jota tepuli ja riivaajahenkensä eivät voi myöntää. Elävässä lihassa on aina myös veri ja Jeesuksen lihassa on PELASTUKSEN TUOVA SOVITUSVERI.
Katsokaa asia 1 Joh 4. stä1.Johanneksen kirje:
4:1 Rakkaani, älkää jokaista henkeä uskoko, vaan koetelkaa henget, ovatko ne Jumalasta; sillä monta väärää profeettaa on lähtenyt maailmaan.
4:2 Tästä te tunnette Jumalan Hengen: jokainen henki, joka tunnustaa Jeesuksen Kristukseksi, lihaan tulleeksi, on Jumalasta;
4:3 ja yksikään henki, joka ei tunnusta Jeesusta, ei ole Jumalasta; se on antikristuksen henki, jonka olette kuulleet olevan tulossa, ja se on jo nyt maailmassa
Mitähän asiatonta on viestissäni, kun poistoon on pitänyt jo ilmoittaa?
- Nostetaanpa
Joh. 1:14
Ja Sana tuli lihaksi ja asui meidän keskellämme, ja me katselimme hänen kirkkauttansa, senkaltaista kirkkautta, kuin ainokaisella Pojalla on Isältä; ja hän oli täynnä armoa ja totuutta.
Sanotaanko missään Raatatussa että Jeesus olisi tullut pelkästään hengeksi kuolemansa jälkeen? Ainakin se ylös noussut Jeesus oli yhä kosketeltavissa olevaa lihaa ja verta. Sotketaanko Pyhä henki ja Jeesus toisiinsa? sotketaanko tahallaan?
Henkienkoetteluohjeessakin kehoitetaan tunnustamaan onko hengen mielestä Jeesus LIHAAN TULLUT Messias..Odotan kysymykseeni vastausta.. Mitä mieltä esim Yakov ja Semper ovat asiasta? Ved2:n kommentin kuulisin myös mielellään.
- Joopa se joo!
Devoit kirjoitti:
Odotan kysymykseeni vastausta.. Mitä mieltä esim Yakov ja Semper ovat asiasta? Ved2:n kommentin kuulisin myös mielellään.
Se oli "tevoitti" se
- Ved.l2
Devoit kirjoitti:
Odotan kysymykseeni vastausta.. Mitä mieltä esim Yakov ja Semper ovat asiasta? Ved2:n kommentin kuulisin myös mielellään.
Kuulepa Tevoitti! Kun mainittit nimimerkini tässä ihan ohi selailessani. Niin ihan ystävyyvellä kommentoin aivan yleisesti. Rehellisesti sanoen en ymmärrä mitä ajat takaa Jeesuksen Hengeksi tulemisen suhteen? Itse ajattelen, että Jeesus on keskellämme Pyhän Hengen kautta. Rukoilen Jeesuksen nimessä ja uskon, että Hän vaikuttaa henkensä kautta. Ajattelen tämän hyvin yksinkertaisesti. Ja olen kokenut, että se toimii. Siis Jeesus on läsnä Pyhän Henkensä kautta.
Kun rukoilen mm. Devoitin puolesta, niin se on kaikkein parasta mitä voin inhimillisenä ihmisenä toimia. Minulla ei ole inhimillisenä ihmisenä yhtään mitään annettavaa tai sanottavaa. Mutta lupaan sanoa heti, kun rukouksessani ilmenee jotain sellaista, mitä olisi juuri Devoitille tullutta sanomaa.
Raamattupalstalla ollessamme ja sitä kunnioitaen, löytyy kyllä perustaa
sanan puolesta.
Kaikenkaikkiaan aika tekee hyväksesi työtä. Kunhan olet kärsivällinen. Katsotaan mitä Herralla on sanottavaa. - Led 15w
Ved.l2 kirjoitti:
Kuulepa Tevoitti! Kun mainittit nimimerkini tässä ihan ohi selailessani. Niin ihan ystävyyvellä kommentoin aivan yleisesti. Rehellisesti sanoen en ymmärrä mitä ajat takaa Jeesuksen Hengeksi tulemisen suhteen? Itse ajattelen, että Jeesus on keskellämme Pyhän Hengen kautta. Rukoilen Jeesuksen nimessä ja uskon, että Hän vaikuttaa henkensä kautta. Ajattelen tämän hyvin yksinkertaisesti. Ja olen kokenut, että se toimii. Siis Jeesus on läsnä Pyhän Henkensä kautta.
Kun rukoilen mm. Devoitin puolesta, niin se on kaikkein parasta mitä voin inhimillisenä ihmisenä toimia. Minulla ei ole inhimillisenä ihmisenä yhtään mitään annettavaa tai sanottavaa. Mutta lupaan sanoa heti, kun rukouksessani ilmenee jotain sellaista, mitä olisi juuri Devoitille tullutta sanomaa.
sanan puolesta.
Kaikenkaikkiaan aika tekee hyväksesi työtä. Kunhan olet kärsivällinen. Katsotaan mitä Herralla on sanottavaa."Kaikenkaikkiaan aika tekee hyväksesi työtä. Kunhan olet kärsivällinen. Katsotaan mitä Herralla on sanottavaa."
Tuttua vihjailevaa "vedättäjää", voisitko sanoa suoraan mitä tarkoitat em. kommentillasi. Kaikenkaikkiaan kommenttisi oli sitä tuttua mitäänsanomatonta liirum laarumia, joten ei siitä sen enempää.
Oletko vaihtanut "nikkisi" Ved.12:sta? - primaball.
Led 15w kirjoitti:
"Kaikenkaikkiaan aika tekee hyväksesi työtä. Kunhan olet kärsivällinen. Katsotaan mitä Herralla on sanottavaa."
Tuttua vihjailevaa "vedättäjää", voisitko sanoa suoraan mitä tarkoitat em. kommentillasi. Kaikenkaikkiaan kommenttisi oli sitä tuttua mitäänsanomatonta liirum laarumia, joten ei siitä sen enempää.
Oletko vaihtanut "nikkisi" Ved.12:sta?Etkö ole uskova? Tuohan oli selvää tekstiä. Minä kyllä ymmärsin.
Ved.l2 kirjoitti:
sanan puolesta.
Kaikenkaikkiaan aika tekee hyväksesi työtä. Kunhan olet kärsivällinen. Katsotaan mitä Herralla on sanottavaa.Kiitoksia kommentistasi ved. tosin siinä oli se tuttu hapahko maku :)
***Rehellisesti sanoen en ymmärrä mitä ajat takaa Jeesuksen Hengeksi tulemisen suhteen? Itse ajattelen, että Jeesus on keskellämme Pyhän Hengen kautta.***
Juuri noin minäkin ajattelen, että Jeesus on keskellämme Pyhän Henkensä kautta. Mutta se Jeesus joka tulee taivaan pilvissä (ainoa oikea Jeesusnäky muuten) On sellainen kuin sinne mennessäänkin, eli hän on ruumiillinen tullessaankin..
*****Kaikenkaikkiaan aika tekee hyväksesi työtä. Kunhan olet kärsivällinen. Katsotaan mitä Herralla on sanottavaa. ******
Sinullakin ved näyttää olevan tosi suurena helmasyntinä se, että alat tuomaroimaan toisen sieluntilaa. Oletko samanlainen kuin vanha mies tai armi että sinua mielistelemällä pääsee "taivaskelpoiseksi"?- Led 15w
primaball. kirjoitti:
Etkö ole uskova? Tuohan oli selvää tekstiä. Minä kyllä ymmärsin.
Mikäli on uskova, niin sittenkö ymmärtää ja uskoo kaikki liirum laarumit?
- En tajuu sun juttuja
Devoit kirjoitti:
Kiitoksia kommentistasi ved. tosin siinä oli se tuttu hapahko maku :)
***Rehellisesti sanoen en ymmärrä mitä ajat takaa Jeesuksen Hengeksi tulemisen suhteen? Itse ajattelen, että Jeesus on keskellämme Pyhän Hengen kautta.***
Juuri noin minäkin ajattelen, että Jeesus on keskellämme Pyhän Henkensä kautta. Mutta se Jeesus joka tulee taivaan pilvissä (ainoa oikea Jeesusnäky muuten) On sellainen kuin sinne mennessäänkin, eli hän on ruumiillinen tullessaankin..
*****Kaikenkaikkiaan aika tekee hyväksesi työtä. Kunhan olet kärsivällinen. Katsotaan mitä Herralla on sanottavaa. ******
Sinullakin ved näyttää olevan tosi suurena helmasyntinä se, että alat tuomaroimaan toisen sieluntilaa. Oletko samanlainen kuin vanha mies tai armi että sinua mielistelemällä pääsee "taivaskelpoiseksi"?Sul on oudot jutut Devoit!
En tajuu sun juttuja kirjoitti:
Sul on oudot jutut Devoit!
****En tajuu sun juttuja
Sul on oudot jutut Devoit!***
Jaak.
1:5 Mutta jos joltakin teistä puuttuu viisautta, anokoon sitä Jumalalta, joka antaa kaikille alttiisti ja soimaamatta, niin se hänelle annetaan.
1:6 Mutta anokoon uskossa, ollenkaan epäilemättä; sillä joka epäilee, on meren aallon kaltainen, jota tuuli ajaa ja heittelee.
1:7 Älköön sellainen ihminen luulko Herralta mitään saavansa,- Järkyttynyt!!!!
Devoit kirjoitti:
****En tajuu sun juttuja
Sul on oudot jutut Devoit!***
Jaak.
1:5 Mutta jos joltakin teistä puuttuu viisautta, anokoon sitä Jumalalta, joka antaa kaikille alttiisti ja soimaamatta, niin se hänelle annetaan.
1:6 Mutta anokoon uskossa, ollenkaan epäilemättä; sillä joka epäilee, on meren aallon kaltainen, jota tuuli ajaa ja heittelee.
1:7 Älköön sellainen ihminen luulko Herralta mitään saavansa,Pilkkaat Devoit Jumalaa, ja kaikkea mikä Häneen liittyy. Pahemmaksi sun jutut vaan menevät.
Pyhä pyhittyy ja saastainen jatkaa saastumistaan. Järkyttynyt!!!! kirjoitti:
Pilkkaat Devoit Jumalaa, ja kaikkea mikä Häneen liittyy. Pahemmaksi sun jutut vaan menevät.
Pyhä pyhittyy ja saastainen jatkaa saastumistaan.****Pilkkaat Devoit Jumalaa, ja kaikkea mikä Häneen liittyy. Pahemmaksi sun jutut vaan menevät.
Pyhä pyhittyy ja saastainen jatkaa saastumistaan.****
Kerrohan nyt miten pilkkaan Jumalaa siinä kun pysyn tiukasti Raamatun ilmoituksessa ? Nämä eivät tosiaankaan ole "mun juttuja"- Järkyttynyt!!!
Devoit kirjoitti:
****Pilkkaat Devoit Jumalaa, ja kaikkea mikä Häneen liittyy. Pahemmaksi sun jutut vaan menevät.
Pyhä pyhittyy ja saastainen jatkaa saastumistaan.****
Kerrohan nyt miten pilkkaan Jumalaa siinä kun pysyn tiukasti Raamatun ilmoituksessa ? Nämä eivät tosiaankaan ole "mun juttuja"Väännät kieroon kirjoituksia, koska Henki puuttuu.
Järkyttynyt!!! kirjoitti:
Väännät kieroon kirjoituksia, koska Henki puuttuu.
Armi ja vanha mieshän täällä ovat olleet tavan takaa muka järkyttyneitä, eli tod näk olet toinen heistä sanavalinnastasi päätellen
***Väännät kieroon kirjoituksia, koska Henki puuttuu. ***
Tyypillistä tuomarin rooliin asettumista jälleen. Näytä Raamatulla toteen että väännän kieroon ja sinä et voi nähdä kenenkään sydämneen ja sanoa että "henki puuttuu". Olette tyypillisiä hurmahenkiä Armi/vanha mies.- Lallati lallati laa
Devoit kirjoitti:
Armi ja vanha mieshän täällä ovat olleet tavan takaa muka järkyttyneitä, eli tod näk olet toinen heistä sanavalinnastasi päätellen
***Väännät kieroon kirjoituksia, koska Henki puuttuu. ***
Tyypillistä tuomarin rooliin asettumista jälleen. Näytä Raamatulla toteen että väännän kieroon ja sinä et voi nähdä kenenkään sydämneen ja sanoa että "henki puuttuu". Olette tyypillisiä hurmahenkiä Armi/vanha mies.Palstan pahin hurmahenki, syyttää toisia kyseisistä asioista.
Lallati lallati laa kirjoitti:
Palstan pahin hurmahenki, syyttää toisia kyseisistä asioista.
****Palstan pahin hurmahenki, syyttää toisia kyseisistä asioista.****
Teuvo, sinulla ei ole muuta käsitystä hurmahengestä kuin että se on haukkumasana sinulle. Hurmahenki on sellainen, joka ottaa hengiltä suoraan sanomaa ohi Raamatun, eli sinä.
Minä en voi olla hurmahenki, kun pitäydyn tiukasti Raamatun todistuksessa.- Lallati lallati laa
Devoit kirjoitti:
****Palstan pahin hurmahenki, syyttää toisia kyseisistä asioista.****
Teuvo, sinulla ei ole muuta käsitystä hurmahengestä kuin että se on haukkumasana sinulle. Hurmahenki on sellainen, joka ottaa hengiltä suoraan sanomaa ohi Raamatun, eli sinä.
Minä en voi olla hurmahenki, kun pitäydyn tiukasti Raamatun todistuksessa.Sinä se syydät perättömiä syytöksiäsi minne sattuu. Riehumisesi palstalla panee epäilemään, että sinulla ei ole asiat oikein hyvin.
- Aggressiosi
Sinä se syydät perättömiä syytöksiäsi minne sattuu. Riehumisesi palstalla panee epäilemään, että sinulla ei ole asiat oikein hyvin.
Paljastaa sinut "Lallati lallati laa", että olet Teuvo
- Lallati lallati laa
Aggressiosi kirjoitti:
Paljastaa sinut "Lallati lallati laa", että olet Teuvo
Mikset kirjoita omalla "nikilläsi"???
- Nii-in
Mikset kirjoita omalla "nikilläsi"???
Miksi et kirjoita nikilläsi Teuvo?
- "On hienoa sinun oll
Palstan pahin hurmahenki, syyttää toisia kyseisistä asioista.
"On hienoa sinun olla Saatanan kulpasossukerhn jäsen.
Todellinen Saa-ta-nan rakkikoira sinä olet.i "
- vanha ja vakaa
kun kuollaan niin siitä ei enää mätänevä raato nouse.
Jeesus sitäpaitsi hirtettiin ja kuopattiin niinkuin muutkin vainajat.****kun kuollaan niin siitä ei enää mätänevä raato nouse.
Jeesus sitäpaitsi hirtettiin ja kuopattiin niinkuin muutkin vainajat.***
Esitit väitteen ja luonnollisesti voit esittää asialle todisteet? Vai voitko?- vanha ja vakaa
Devoit kirjoitti:
****kun kuollaan niin siitä ei enää mätänevä raato nouse.
Jeesus sitäpaitsi hirtettiin ja kuopattiin niinkuin muutkin vainajat.***
Esitit väitteen ja luonnollisesti voit esittää asialle todisteet? Vai voitko?en voi mutta eivät uskovaisetkaan voi esittää todisteita ristille naulitsemisesta.
Sitä ei kuitenkaan tarvii todistaa että kuollut pysyy kuopassa ja mätänee.
Jeesuksen ilmestyminen Tiberiaan järvellä
Johanneksen evankeliumi:
21:1 Sen jälkeen Jeesus taas ilmestyi opetuslapsilleen Tiberiaan järven rannalla; ja hän ilmestyi näin:
21:2 Simon Pietari ja Tuomas, jota sanottiin Didymukseksi, ja Natanael, joka oli Galilean Kaanasta, ja Sebedeuksen pojat sekä kaksi muuta hänen opetuslapsistaan olivat yhdessä.
21:3 Simon Pietari sanoi heille: "Minä menen kalaan." He sanoivat hänelle: "Me lähdemme myös sinun kanssasi." Niin he lähtivät ja astuivat venheeseen; mutta eivät sinä yönä saaneet mitään.
21:4 Ja kun jo oli aamu, seisoi Jeesus rannalla. Opetuslapset eivät kuitenkaan tienneet, että se oli Jeesus.
21:5 Niin Jeesus sanoi heille: "Lapset, onko teillä mitään syötävää?" He vastasivat hänelle: "Ei ole."
21:6 Hän sanoi heille: "Heittäkää verkko oikealle puolelle venhettä, niin saatte." He heittivät verkon, mutta eivät jaksaneet vetää sitä ylös kalojen paljouden tähden.
21:7 Silloin se opetuslapsi, jota Jeesus rakasti, sanoi Pietarille: "Se on Herra." Kun Simon Pietari kuuli, että se oli Herra, vyötti hän vaippansa ympärilleen, sillä hän oli ilman vaatteita, ja heittäytyi järveen.
21:8 Mutta muut opetuslapset tulivat venheellä ja vetivät perässään verkkoa kaloineen, sillä he eivät olleet maasta kauempana kuin noin kahdensadan kyynärän päässä.
21:9 Kun he astuivat maalle, näkivät he siellä hiilloksen ja kalan pantuna sen päälle, sekä leipää.
21:10 Jeesus sanoi heille: "Tuokaa tänne niitä kaloja, joita nyt saitte."
21:11 Niin Simon Pietari astui venheeseen ja veti maalle verkon, täynnä suuria kaloja, sata viisikymmentä kolme. Ja vaikka niitä oli niin paljon, ei verkko revennyt.
21:12 Jeesus sanoi heille: "Tulkaa einehtimään." Mutta ei kukaan opetuslapsista uskaltanut kysyä häneltä: "Kuka sinä olet?", koska he tiesivät, että se oli Herra.
21:13 Niin Jeesus meni ja otti leivän ja antoi heille, ja samoin kalan.
21:14 Tämä oli jo kolmas kerta, jolloin Jeesus noustuaan kuolleista ilmestyi opetuslapsillensa.- vanha ja vakaa
Kyllä se on mahdollista että jeesus ilmestyi opetuslapsilleen mutta kummituksena.
Onhan aina ollut kummituksia, minäkin olen nähnyt ja kuullut sellaisen.
Yleensä kun joku tappaa itsensä niin hän joutuu olemaan maan piirissä niin kauan kun hänen oikea lähdön hetkensä olisi koitttanut . Joskus on kummituksia nähty silloilla kun ihmiset ovat tehneet itsemurhia siellä.
Tavallisesti sielu on noin kolmekymmentä päivää maan piirissä ennenkuin älyää poistua astraalimaailmaan. vanha ja vakaa kirjoitti:
Kyllä se on mahdollista että jeesus ilmestyi opetuslapsilleen mutta kummituksena.
Onhan aina ollut kummituksia, minäkin olen nähnyt ja kuullut sellaisen.
Yleensä kun joku tappaa itsensä niin hän joutuu olemaan maan piirissä niin kauan kun hänen oikea lähdön hetkensä olisi koitttanut . Joskus on kummituksia nähty silloilla kun ihmiset ovat tehneet itsemurhia siellä.
Tavallisesti sielu on noin kolmekymmentä päivää maan piirissä ennenkuin älyää poistua astraalimaailmaan.***Kyllä se on mahdollista että jeesus ilmestyi opetuslapsilleen mutta kummituksena.***
Kuolleet eivät kummittele, sillä kuolleet eivät tiedä mitään. Jeesus ei ollut kummitus kun oli lihaa, luita -ja verta, ylösnoustuaan
Itse kummitteluun ilmiönä uskon, mutta ne ovat riivaajahenkiä, jotka esiintyvät kuolleitten ihmisten sieluina.
Ylösnousemus on täysin eri asia, kuin kummittelu.- vanha ja vakaa
Devoit kirjoitti:
***Kyllä se on mahdollista että jeesus ilmestyi opetuslapsilleen mutta kummituksena.***
Kuolleet eivät kummittele, sillä kuolleet eivät tiedä mitään. Jeesus ei ollut kummitus kun oli lihaa, luita -ja verta, ylösnoustuaan
Itse kummitteluun ilmiönä uskon, mutta ne ovat riivaajahenkiä, jotka esiintyvät kuolleitten ihmisten sieluina.
Ylösnousemus on täysin eri asia, kuin kummittelu.No se kummitus olis sitten riivaajahenki jeesuksen hahmossa.
Mutta taitaa olla satua koko ilmestyminen,
Ylösnousemus on väärin ymmärretty, liittyy ehkä reinkarnaatioon.
Tutustu Pekka Ervastin kirjallisuuteen sieltä voi saada apua,
Tunnustetaanhan uskontunnustuksessakin ruumiin ylösnousu...
Minä uskon Jumalaan,
Isään, Kaikkivaltiaaseen,
taivaan ja maan Luojaan,
ja Jeesukseen Kristukseen,
Jumalan ainoaan Poikaan,
meidän Herraamme,
joka sikisi Pyhästä Hengestä,
syntyi neitsyt Mariasta,
kärsi Pontius Pilatuksen aikana,
ristiinnaulittiin, kuoli ja haudattiin,
astui alas tuonelaan,
nousi kolmantena päivänä kuolleista,
astui ylös taivaisiin,
istuu Jumalan, Isän, Kaikkivaltiaan,
oikealla puolella
ja on sieltä tuleva tuomitsemaan
eläviä ja kuolleita,
ja Pyhään Henkeen,
pyhän yhteisen seurakunnan,
pyhäin yhteyden,
syntien anteeksiantamisen,
ruumiin ylösnousemisen
ja iankaikkisen elämän.- vanha ja vakaa
aikamoinen loitsu muttei todista mitään.
Tuomiopäivä on se kun synnymme ja syntejä ei kukaan saa anteeksi.
Teot heijastuvat aina takaisin tekijäänsä, niin hyvät kuin pahat.
Se on Karma. vanha ja vakaa kirjoitti:
aikamoinen loitsu muttei todista mitään.
Tuomiopäivä on se kun synnymme ja syntejä ei kukaan saa anteeksi.
Se on Karma.****Tuomiopäivä on se kun synnymme ja syntejä ei kukaan saa anteeksi.
Se on Karma. ****
Olet armottomien idän uskontojen lumoissa, oppien jotka ovat riivaajahenget sanelleet.
Imeisesti et ole elämässä kokenut muuta kuin vihaa.. -vielä.- Mikä ketäkin riivaa.
Devoit kirjoitti:
****Tuomiopäivä on se kun synnymme ja syntejä ei kukaan saa anteeksi.
Se on Karma. ****
Olet armottomien idän uskontojen lumoissa, oppien jotka ovat riivaajahenget sanelleet.
Imeisesti et ole elämässä kokenut muuta kuin vihaa.. -vielä.Juttujasi seuranneena on tullut pakostakin, siihen tulokseen, että joku suakin riivaa
- vanha ja vakaa
Devoit kirjoitti:
****Tuomiopäivä on se kun synnymme ja syntejä ei kukaan saa anteeksi.
Se on Karma. ****
Imeisesti et ole elämässä kokenut muuta kuin vihaa.. -vielä.luonnonlakejahan vain ovat, niitä on hyvä kaikkien tutkia. Olemme luonnon kiertokulussa.
Viisaus tulee muuten idästä mutta vähän kauempaa kuin lähi-idästä.
Jo kolmetuhatta vuotta ennen kristinuskoa Intian hindufilosofit tutkivat atomin rakennetta, tähtitiedettä ja lensivät Vimanoilla.
Keskiajalla sinun idolipapit ja piispat kiistelivät siitä että onko naisella sielu tai montako enkeliä mahtuu nuppineulan päähän. vanha ja vakaa kirjoitti:
luonnonlakejahan vain ovat, niitä on hyvä kaikkien tutkia. Olemme luonnon kiertokulussa.
Viisaus tulee muuten idästä mutta vähän kauempaa kuin lähi-idästä.
Jo kolmetuhatta vuotta ennen kristinuskoa Intian hindufilosofit tutkivat atomin rakennetta, tähtitiedettä ja lensivät Vimanoilla.
Keskiajalla sinun idolipapit ja piispat kiistelivät siitä että onko naisella sielu tai montako enkeliä mahtuu nuppineulan päähän.****Viisaus tulee muuten idästä mutta vähän kauempaa kuin lähi-idästä.
Jo kolmetuhatta vuotta ennen kristinuskoa Intian hindufilosofit tutkivat atomin rakennetta, tähtitiedettä ja lensivät Vimanoilla.*****
Jaak. 3:15 Tämä ei ole se viisaus, joka ylhäältä tulee, vaan se on maallista, sielullista, riivaajien viisautta.
***Keskiajalla sinun idolipapit ja piispat kiistelivät siitä että onko naisella sielu tai montako enkeliä mahtuu nuppineulan päähän.***
Älä luulekaan että keskiaikaiset katoliset papit, todelliset porttopapit ,olisivat minun idoleitani. He olivat kaiken pimeyden ydin.
- 19+6
Onko sinulla jotain lähdetietoa aiheesta hindufilosofit viisituhatta vuotta sitten ?
Miksi Brunton ei kerro heistä kirjoissaan ?
http://www.herva.net/indiainfo/history.html
Tässä on Intian historiaa, en huomannut siellä atomin rakenteen tutkimusta.- vanha ja vakaa
Kunhan pääsen kijastooni viikonlopulla niin katsotaan, en nyt muista sen filosofikoulukunnan nimeä.
Googlaa Vimana tai Crystal-links sieltä Vimana-osastolta.
Suosittelen "vanhalle ja vakaalle" että tutustut Watchman Neen:n kirjaan "sielun piilevä voima"
http://fi.wikipedia.org/wiki/Watchman_Nee- vanha ja vakaa
Jos se on uskonnollinen kirja niin kiitos ei.
vanha ja vakaa kirjoitti:
Jos se on uskonnollinen kirja niin kiitos ei.
***Jos se on uskonnollinen kirja niin kiitos ei.***
Olet näköjään periaatteesta kieltäynyt lukemasta uskonnollisia kirjoituksia. Sallinet pienen hyväntahtoisen sutkauksen asian tiimoilta?
Tiedätkö mihin järki loppuu? Se loppuu tasan tarkkaan siihen, mistä periaatteet alkavat..
Suosittelen Neen kirjaa siksi sinulle, että se antaa toisen näkökulman tarkastella idän uskontoja. On fiksua tutkia asioita niiden kaikilta puolilta ja Nee osaa tosiaan asiantuntemuksella kertoa siitä toisesta puoleasta.
- Höpötilöpöti
Sulla on kyllä puurot ja vellit menneet ihan sekaisin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271964
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001720Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy571360Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?761320Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M311028Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47926Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51923Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44882- 109853
- 73846