Mitkä ovat vaihtoehdot,millä näkee lätkän MM-kisat?
Kyseessä siis antennitalous.Itse en ole asiasta kiinnostunut,mutta äitini haluaa kisat katsoa.
Mieluiten vielä sellainen vaihtoehto josta pääsee eroon kisojen jälkeen,eli mikään kahden vuoden pituinen sopimus ei tule kyseeseen.
Kisat näkyviin..
6
174
Vastaukset
- Urheiluravintolat
Helsingissä ainakin Sport pub Chelsea sekä Sports Academy ovat hyviä paikkoja. Itse en TV:tä omista, kun netistä saa parempaa ohjelmasisältöä kuin TV-kanavilta.
- Konna-Kontiola
Tämä on yksinkertaisin ja paras palvelu, josta näet kaikki ottelut (64 ottelua) ja MM Kiekko 24/7 kanavan. Maksaa 28€ ennakkotilaajan etuna (norm. 35€) ja päättyy kisojen jälkeen.
http://www.katsomo.fi/?progId=114308- Kisat näkyviin..
Kiitoksia,vaan eipä ole äidillä tietokonetta.
Toisekseen tuon katsomon laatu on ainakin formuloita seuraavien mukaan sellaista kuraa,että ei siitä kannata maksaa yhtään mitään.
- rajansakaikella
Itse meinaan jättää hankkimatta mitään lisäkanavia,jääköön lätkät väliin kun silläkin jo rahastetaan,pitäisi hankkia lätkälle,formulalle,yms. aina eri paketit,eikun boikottiin tv-luvat josko joku heräis?
- TV:n orja
Kaikki Suomen ottelut näkyvät AVA- ja MTV3-kanavilla, ja ihan ilmaiseksi!
Tässä koko ohjelma:
AVA
Pe, 4.5 20:15 Valko-Venäjä vs. Suomi.
MTV3
Su, 6.5 16:15 Suomi vs. Slovakia. Selostaja Mika Saukkonen.
AVA
Ti, 8.5 20:15 Suomi vs. Sveitsi.
To, 10.5 20:15 Ranska vs. Suomi.
Pe, 11.5 20:15 Suomi vs. Kanada.
MTV3
Su, 13.5 16:15 Suomi vs. USA. Selostaja Antero Mertaranta.
AVA
Ma, 14.5 20:15 Kazakstan vs. Suomi.
Neljännesfinaali To, 17.5 18:30
MTV3
Semifinaali La, 19.5 14:30. Selostaja Mika Saukkonen.
AVA
Semifinaali La, 19.5 18:30
Pronssiottelu Su, 20.5 16:00
Finaali Su, 20.5 20:30
AVA-kanavalla selostajana joko Juha Taivainen tai Mika Saukkonen.
Antero Mertaranta selostaa MTV3:ssa 13.5 ja mahdollisesti myös AVAssa joku ottelu. Mertaranta selostaa pääasiassa maksullisessa Canal ssa.- helvette mamut pilas
torilla tavataan, siis ruotsin torilla...perkl
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984