Revanesse huulten täyttö ja mustelma..

LipStickKi

Hei!
Kysyisin että onko kenellekään tullut mustelmaa huuliin kun on laitettu revanessea? Ja kuinka kauan mustelma kesti ja tuliko muita ongelmia?

29

9854

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • viivit

On niin paljon revanesea parempia vaihtoehtoja, ettei ole eikä tule kokemuksia

• Ihanat huulet

Minulle on laitettu Restylinea huuliin ja olen ollut rittäin tyytväinen tulokseen- on aivan luonnollisen näköinen ja uusin sitä nyt parin viikon kuluttua. Edellinen laitettiin n. vuosi sitten. Mustelmia tuli vähän mutta ne sai pwitwttyä meikillä. Lääkäri antoi jotain pillereitä ennen toimenpidettä ettei tule herpes jos siihen on taipumusta, minulla on mutta ei tullut mitään. Suosittelen ainakin omalla kokemuksella.

• Paranemassa?

Mustelmaa kesti noin viikon. Aine taisi levitä epätasaisesti, koska huulissa tuntuu herneitä. Onneks ei näy sentään.

• Voi nenä

On tää kyllä järkihommaa laittaa nyt huuliin jotain myrkkyä.

• Pusuhuuli61

Mielestäni Restylane on kaikista huonoin vaihtoehto. Se tekee huulista ensin todella turvonneet, ja suuri osa aineesta haihtuu sitten pois, joten lopputulosta on heti mahdoton nähdä. Revanesse esim. on sellainen aine, josta heti näkee, onko lopputulos hyvä, koska haihtuvuus on niin pientä. Lisäksi kesto on paljon parempi kuin Restylanessa.

• 1/2huuli

Minulla Revanesse nousi huulirajan yläpuolelle oikealla puolella. Näytti siltä kuin olisi ollut toinen puoli turvoksissa. Vasen taas osui oikeaan kohtaan. Voitte kuvitella ettei sellaisella naamalla pystynyt olemaan. Paikassa, jossa huulet laitettiin ei ollut aineen poistoon keinoa ja olivat muutenkin v-mäisiä, kun halusin rahat takaisin (palautusta ei tullut). Suomalainen kirurgi sitten yritti poistaa ainetta ultralla huonoin tuloksin. Hän ihmetteli mikä tämä Revanesse on ja miksi kosmetologit laittavat sitä, jos lääkäritkään eivät tiedä siitä.

• leyis

Minulle Revanessella tuli ihan hyvä lopputulos. Ainoana miinuksena se, että huulen sisäpuolelle jäi yksi hieman häiritsevämpi "pahkura" jota ei tosin kyllä muut oikeastaan näe mutta itse huomaan sen. Muutoin olen ollut ihan tyytyväinen, lopputulos on kokonaisuudessaan kyllä ihan luonnollisen näköinen. Voisin kuvitella ottavani Revanessea uudestaan, mutta varmaan seuraavaksi ihan vertailun vuoksi testaan jotain muutakin ainetta (Restylane ainakin kiinnostaisi, mietin tällä kerralla sen ja Revanessen välillä). Yksi pikkuinen mustelma tuli huuleen mutta se ei ollut erityisen näkyvässä paikassa ja se parani n. 3-4 päivässä. Mielenkiinnolla odotan, että kauanko tämän Revanessen vaikutus todellisuudessa kestää.

• millis2

Mustelmia saattaa tulla jos on taipumusta, sekä jos on omega 3 tuotteet käytössä. Mustelma eli hematooma poistuu noin viikossa. Sitä ei pidä sekoittaa epätasaisuuteen, jos polvessa on mustelma niin kyllä siinäkin pahkura on. Mustelmien synty ei aina riipu tekijästä, vaan potilaan omasta mustelma alttiudesta. Terveisin tekijä :) Ihanaa uutta vuotta kaikille!

• Ihan hyvä aine

Minulle tuli pieni mustelma. Omasta mielestäni Revanesse on hyvä täyteaine, mutta myös minulla se nousi vähän huulirajan yläpuolelle. Ei onneksi paljon eikä sitä muut huomaa kuin minä itse.

• kylmää---

Voiko käyttää jäätä tai muuta kylmää kun on laitettu huuleen täyteainetta? Siis laiton jälkeen.

• muisku1
        kylmää--- kirjoitti:

Voiko käyttää jäätä tai muuta kylmää kun on laitettu huuleen täyteainetta? Siis laiton jälkeen.

Tietysti voi, joissakin paikoissa jopa annetaan kylmäpussi hetkeksi kasvoille, kunnes pahin turvotus laantuu..

• himppis1

minulle tuli myös pieni mustelma, sain luvan laittaa meikkiä ja sillä se pysyikin piilossa muutaman päivän. Arnika voide auttaa myös lievittämään turvotusta ja ehkäisee mustelmia. Omega 3 tuoteet ja kalaöljyt on syytä jättää pois.

• simpsu

Omega 3 tuotteet sekä pistoshoidot yhdessä aiheuttavat mustelma herkkyyttä sekä ylimääräistä verenvuotoa.

• laguunas

Jos haluaa ennaltaehkäistä mustelmia ja ruhjeita ennen toimenpiteitä, niin arnica voide kyseiselle alueelle auttaa hyvin. Saa mm. luontaistuotekaupoista..kannattaa aloittaa käyttö noin viikoa ennen toimenpidettä.

• Santzku

Munullekkin tuli mustelmia, olen yleensäkkin mustelmaherkkä joten ei ihme että näin kävi. Laitoin ohjeiden mukaan meikkiä ja tietysti turvotus kestää näinollen pidempään mustelma alueella. Lopulta tulos oli kuitenkin hyvä vaikka soitinkin ja kysyin asiasta.

• Kosme

Silmänympärys iho sekä huuliet ovat mustelmäherkintä aluetta, ohut iho ja pinnalliset suonet tuovat näitä riskejä, tosin myös siinä kuin omega3 tuotteet. Kannattaa myös muistaa että helteillä verisuonet ovat myös enemmän herkkinä.

• Olga sa

Mustelmat eli hematoomat ovat aina pieniä verenpurkauksia, riippumatta aineesta jolla käsittely on tehty. Kylmä sekä painelu edes auttaa parantumista. Revanesse on hyvä aine edelleenkin kuten varmasti muutkin vastaavat. Aine kohtaisia mustelmia ei ole mahdollista saada. Kyse on lähinnä suonista..mustelmaherkkyydestä..omega 3 tuotteet marewan..yms.

• ninako

Vaihtoehtoja on aineilla, mutta niillä ei ole tekemistä laitettavan täyteaineen kanssa. Mustelmat kestävät aikansa, joka sekin on yksilöllistä.

www.profillersalo.nettisivu.org

• Lahja

Aineilla ei ole tekemistä mustemien kanssa.

• orvokki8

Olen saanut mustelmia jokaisesta aineesta joita olen kokeillut, huuliani tarkkailemalla lähempää voin nähdä pieniä pinnallisia sinertäviä suonia. En silti jättäisi ottamatta. Olen tykännyt Revanessesta, sillä hinta ja laatu on kohillaan. Verenpurkaumat eivät johdu aineista.

• Rokokoo pulu

Totta aineet eivät vaikuta mustelmiin. Hyvän hoitotuloksen takaa ei mustelmattomuus vaan se että aineet ovat tasaisesti kudoksessa ilman paakkuja.

• liiseli 1

Mulle tulee aina mustelmia, pistetään mitä hyvänsä, ne paranee. Laitan joskus mustelmavoidetta nopeuttamaan paranemista.

• Saarakirsikka

Revanesse on hyvin suosittu aine, toisilla kudos käyttäytyy eri tavalla, kuin toisilla. Jokainen on lähtökohtaisesti yksilö. Tekijät tietysti myös olettavat asiakkaiden olevan lähtökohtaisesti terveitä, sillä kyseessä on esteettinen ei kirurginen pien toimenpide. Kun aine on laitettu huuliin, kotona seuraavat päivät myös ratkaisevat kuinka aine asettuu. Jos huulet kääntyvät voimakkaasti sisäänpäin lähtökohtaisesti, on tekijälle erittäin haastavaa saada ne nousemaan kunnon pusu huuliksi. Muistakaa se lähtökohta kuitenkin. Ystävällisin terveisin Revanessen kanssa työskentelevä ammattilainen kosmetologi.

• Espoo911

Hei ammattikosmetologi! Kolmannen lauseen kohdalla ajattelin kirjoittaa vastauksen. Kaikkein suurin virhe on olettaa mitään. Jokainen hoitaja sekä lääkäri joka pistoksia tekee kysyy kyllä tarkasti potilaan tiedot ennen toimenpidettä, eikä oleta heidän olevan terveitä. Esimerkiksi antibiootetteja ei saa olla veressä jäljellä tms.

Jo Ruotsissa pistoksia saa tehdä vain Ek sairaanhoitajat, samoin Virossa. Yhdysvalloissa ainoastaan plastiikkakirurgit, koska Kaikissa noissa maissa happo pistokset todellakin lasketaan plastiikkakirurgiaan. Nythän nämä lait tulevat onneksi muuttumaan meilläkin.

Muuten vastauksesi oli hyvä.

• Saarakirsikka

Kiitos vastauksestasi, olen tosiaan kirjoittanut ilman ajatusta. Esitietokaavakkeesta viimeistään selviää se, onko asiakkaalla kontraindikaatioita. Tällöin tietysti kuuluu puuttua asiaan. En tarkoittanut että oletamme lähtökohtaisesti asiakkaiden olevan terveitä. Esitietolomakkeessa kysytään mm. Lääkitys, sairaustaustat, autoimmuunitaudit, verta ohentava tekijä: Omega3 rauta jne..
        Kiitos korjauksestasi.

• pisar

Mistä olet löytänyt koulutusta hommaan?
        Itseäni kiinnostaa myös. Kosmis, kam . Meikkaaja.

• suutaripysyköön

Jos olet kosmis, kam, meikkaaja - tee hommiasi. Pistohoidot ei kuulu kosmikselle, kampaajalle tai meikkaajalle.

• pipsapapsu

Kosmetologien ei tulisi tehdä mitään pistoshoitoja, heillä ei ole siihen riittävää koulutusta.

• Turbohuuli

Restylane laitettu ja siihen oon ollut tyytyväinen. Markkinoilla kuulemma jos jonkinlaista ainetta liikkeellä..?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tahtuu Kasperi Viita/Suviviita

Poliisia ja ambulanssia iso määrä.
      Seinäjoki
      101
      4954
    2. Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe

Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.
      Maailman menoa
      250
      2037
    3. Mikä on kaivattusi

ammatti?
      Ikävä
      89
      1673
    4. Kristillinen Kaste on syntisten kaste, ei itsensä uskoviksi julistaneiden kaste

Raamatun mukaan vain syntisyyden vuoksi kastetut saavat kasteen hyödyn, syntien anteeksisaamisen ja Pyhän Hengen lahjan
      Kaste
      240
      1190
    5. Venäjä teki mahtavan iskun Kiovaan?

Miksi Ukraina ei kykene tekemään Moskovaan yhtä mahtavia iskuja.
      Maailman menoa
      337
      1163
    6. Kaipaatko nainen

Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd
      Ikävä
      105
      1100
    7. Onko kaivattusi ulkonäkö

tarpeeksi miellyttävä? 🥕
      Ikävä
      50
      1099
    8. Nojatuoli !

Uutta kehiin, kun edellinen pikavauhtia täyttyi, pitäisikö kiittää näitä asian jouduttaneita? Pilvet leijaa, sadetta en
      80 plus
      148
      1070
    9. Mökille pariksi viikoksi hänen kanssaan

Ei teknologialaitteita. Niin ❤️
      Ikävä
      111
      1029
    10. Milloin ymmärsit

Milloin tunnistit, että sinulle kirjoitetaan ja kuka kirjoittaa? Tarkka päivämäärä ja kellonaika 😉 Önnönnöö, jos ei os
      Ikävä
      85
      984
    Aihe