Vieläkin parempaa viikonloppua jos

:)

maltatte hetken niin kerron erään oivalukseni kun eräs läheinen kysyi miten kehtaan täällä suomi 24 fi mainos /markkinointi kirjoittaa ja millaisia ihmisijä palstalla ehkä liikkuu.. Ajatella heramme jeesus katsoi olevansa arvollinen syntymään ns. navetassa ja oli viellä pakolainen koska joutui vainottuna sekä perheensä kanssa taivaltamaan pitkän matkan veroja maksamaan yms.

miksi minä tavalinen syntinen ihminen en olisi sitten arvollinen kirjoittamaan täällä joskaan syntini eivät ole piilossa eikä rikolisista toimintaan mutta joudun kyllä hillitsemään kieltäni sekä vääntämään väkisin aika ajoin mieleni postiiviseen suhatumiseen. Uskoni on arkipäivän realismia toivoisin että jokaisella ns. kovanaamoillakin olisi edes yksi luotettava ystävä kuin kaupalisilla riehu pelleillä sekä tekopyhillä Enkä halua tuomita yhtäkään heidän elämänsä valinnoista kun Aikuinen ihminen on kuitenkin vastuussa niin paljosta vaikka useasti käyttävät aikansa kuten sanovat...hyökkäys on paras puolustus...mutta itse sanon typerää :)

miksi suomi on niin umpimielinen sekä piilouskovainen yhteiskunta joka kuitenkin haluaa hiljentyä sekä etsiä elämänsä tarkoitusta ja miksi niin monet häpeilevät uskoansa jumalaan kuinkahan paljon jumala sitten häpeääkin heitä jotka käyttävät kirkollisia palveluja sekä ulkomaan apua kuin rusinat pullasta.

1

<50

Vastaukset 1

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .

Useilta ihmisiltä jää huomaamatta kuinka paljon kansainvälisiä yritysjohtajia, diblomaatteja, asiantuntijoita jne..on tavalisia uskovaisia kuka sitten on ordodoksi, luterilainen jne..Kovanaamatkin varmasti rukoilevat useasti yksin ainakin olessaan ja kuinka tuhansia ja tuhansia nuoria sekä aikuisia on katuneet elämänsä valintoja ja heittäneet pois hyvän kasvatuksen lähtiessään etsimään jotain mitä elämä ei ole. Elämä on mielestäni työtätyötä ja työtä sekä nauttimista työnsä tuloksista ilman syyllisyyttä..... yhtään en nyt enenmää kirjoita tästä aiheesta ainakaan tänään koska sitten minun varmaankin pitäisi ohjata itseni toisille palstoille.

En halua mihinkään väittelykerhoihin todistamaan omaa uskoani enkä loukkamaan muiden uskon näkemyksiä onhan suomessa uskonnonvapaus mutta näyttää olevan että umpimielinen suomi toimii jotenkin siten että mediaseksikäs filosointi mielyttää ja kutkuttaa monenkin korvia paremmin joten mielummin kun saan kyllä päivässä sosiaalisesta yhdessäolosta riittävästi niin miksi viellä facebookissa viettäisin aikaani peukutustodellisuudessa :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      153
      1373
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      122
      1095
    3. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      33
      872
    4. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      216
      839
    5. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      792
    6. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      64
      762
    7. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      143
      754
    8. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      47
      696
    9. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      57
      632
    10. Joko kaupungin johtaja saa iskeä kuokkansa kunttaan

Särkiperällä tapahtuu 25.8 2026 klo.10.00 Fingrid Oy:n ja kahden maanomistajan kanssa maan lohkominen.Mahdollisesti täss
      Pyhäjärvi
      63
      593
    Aihe