Juttuseuraa -> ystäviä tosielämään -> tyttöystävä?

135376234

Olen Kuopiossa asuva 19-vuotias poika ja toivoisin löytäväni ensisijaisesti samalta alueelta seuraa tytöistä/nuorista naisista. Olen 180cm pitkä, normaalivartaloinen, ruskeahiuksinen ja sinisilmäinen. Minulla ei ole silmälaseja, aknea tai hammasrautoja jos niistä on kiinni. Pidän liikunnasta, lukemisesta ja musiikista, osaan myös itse soitella erilaisia instrumenttejä. Olen hieman ujo sosiaalisissa tilanteissa. Muuten olen hyvin puhelias ja mukava sitten kun en enää jännitä ihmisten seurassa. Huumorintajua löytyy samoin kuin romanttisuutta, luotettavuutta ja älyäkin. Toivon kovasti itselleni tyttöystävää joka haluaisi olla lähelläni, katsoa vaikka elokuvaa peiton alla kainalossani, käydä kanssani harrastuksissa, jutella syvällisiä ja nauttia vaan elämästä ihan kahden kesken =) En etsi väkisin pelkkää rakkautta vaan myös harrastuskaverit, lenkkeilykaverit tai juttuseurakin kelpaavat. Olisi kuitenkin mukava jos olisit valmis kaiken kohdilleen sattuessa vakavempaankin suhteeseen, vaikken itsekään ole varma kyvyistäni sellaisessa : ) Odotan rauhallista etenemistä ja säännöllistä tapailua erilaisissa merkeissä, mikäli näin käy.

Sinulta toivoisin naisellisuutta sekä ulkonäön että luonteen puolesta. Tupakointia en hyväksy, mutta silloin tällöin voit juoda jos pystyt sen rajoissa pitämään. Itse olen täysin päihteetön ja absolutisti, joten toivon sinun hyväksyvän tämän asian. Haluaisin, että olisit myös urheilullinen sillä pidän itse kovasti erilaisista lajeista ja päiviini kuuluu vähintään pari pidempää lenkkiä. Saisit olla myös rauhallinen, huumorintajuinen, fiksu ja luotettava. Olisi myös suotavaa, että pitäisit itsestäsi huolta ja haluaisit olla hyvännäköinen :) Saat käyttää meikkiä ja koruja, ne ovat jopa suotavia naiselle. Liika on kuitenkin aina liikaa...

Eli jos vaikuttaa siltä, että meillä voisi olla yhteistä, ota ihmeessä yhteyttä ;) Saat toki olla myös kauempaa kuin Kuopiosta, mutta sitten tämä mahdollinen tapailu jäisi kovin vähälle mikäli se täysin minusta on kiinni. Lisää saa kysellä, ja voidaan myös vaihtaa kuvia. Jään odottelemaan...

Sähköpostia voi laittaa ja samasta osotteesta lisätä mesen: [email protected]

8

198

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voi-ei

Etsi tosi ystävää, mutta ilmoitat kuitenkin mittasi ym? Miksi????

• ...

Laitoin ilmoituksen kahdellekymmenelle palstalle ja en jaksanut alkaa väsäämään jokaiselle omanlaistaan.

• Suotavaa

Oisit vaan laittanut sen perinteisen "Rumat, läskit ja rillipäät älkää vaivautuko" viestin. Kuka sitä nyt noin pitkää litaniaa jaksaa lukea...

• Älä hätäile

Voi hyvä poika olet vasta 19, joten annan sinulle yhden neuvon. Nauti nyt hyvä mies nuoruudestasi ja unohta naiset ainakin seuraavaksi 10 vuodeksi. Kyllä sinä ehdit vielä siellä haudassakin maata, ei sinne ole niin kiirettä etteikö joutaisi edes nuoruutta elämään.

• ystävätön mies

Aoittaja etsii ystävää mut porukkaa vaan pilkkaa. älä aloittaja täältä etsi mitään täälltä olevat ovat kaikki idiootteja joista ei ole ystäviksi kenellekkään. Etsi vaikka joku uusi harrastus niin saat sieltä parempia ja todellisia ystäviä. tää on siis ihan turha paikka etsiä mitään!

• sivistynyt

Ei kukaan ole pilkannut, eikä siinä mitään pahaa ole jos täältä ystäviä etsii. Mutta oikea ystävyys ja akkojen kans vehtaaminen ovat kuitenkin 2 eri asiaa.

• Hei...

En ole halunnut vehdata kenenkään kanssa. Todellisuudessa minusta tuskin olisikaan aitoon suhteeseen joten haluankin pääasiallisesti jäädä ihmisten kanssa ystäviksi.

Toisekseen, minulla ei ole nuoruutta jota elää kuten todellista elämääkään. Olen kuin kone joka toimii päivisin samalla tavalla, öisin samalla tavalla. En tiedä mitään ihmisten elämästä yleensä ja kaikki on kovin tylsää. Siksipä yritän etsiä muutosta elämääni suomi24:n palstojen kautta, jospa täältä vaikka löytyisi joku ihminen myös tosielämään, ei vain facebookkiin.

Kolmanneksi, sinä joka sanoit että haudassa kerkiää maata, ei pidä paikkaansa. Ei sinne hautaan kukaan kuole vaan jo paljon ennen hautaamista uudessa muodossaan minuus (ja sinuus) jatkaa eloaan aivan kuten ennenkin. Koettavat asiat tietysti muuttuvat eikä sen jälkeen voi esimerkiksi toteuttaa tätä maanpäällistä unelmaansa puolison löytämisestä. Mutta, eipä siellä sitä kaipaakaan.

• uskoa

Ensinnäkin jos olen jotenkin onnistunut pahoittamaan mielesi niin pahoittelen sitä. Olen itsekkin hyvin yksinäinen ja välillä aika hajalla. Sitä en voi vaan ymmärtää että monikin kun löytää tyttö ystävän, niin sen jälkeen unohtavat kaikki muut ystävät, siksi suhtaannun aika kriittisesti poikien ja tyttöjen välisiin seurustelusuhteisiin. Mutta jos haluat jonkun kanssa vaihtaa kuulumisia niin olen käytettävissä, ellei sinua häiritse se että olen 17 vuotta sinua vanhempi, ja jos annat jonkun yhteystietosi? Omia yhteystietojani en voi täällä suomi 24 sivuilla antaa koska niistä paljastuu kaikkien nähden henkilöllisyyteni ja haluan pysyä täällä anonyymisenä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko sulla

suoja työ paikka? 🤔🤷‍♂️
      Ikävä
      23
      3690
    2. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      540
      2702
    3. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      53
      2260
    4. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      212
      2241
    5. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      13
      1709
    6. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      219
      1519
    7. Kiantama kartelli

Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip
      Suomussalmi
      52
      1491
    8. Nostetaanko nainen kissa pöydälle?

Ja selvitetään nämä tunteet?
      Ikävä
      97
      1389
    9. Oletko nainen alkanut kammoamaan minua

Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom
      Ikävä
      62
      1221
    10. Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä

Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise
      Maailman menoa
      95
      1184
    Aihe