KUN SINÄ LAITAT ,pÄIVÄLLISET TAI ILLALLISET :
Älä kutsu sisäriä Tai veljiä muita sukulaisia sillä he pian
kutsuvat , sinut takaisin ja saat palkan , Luuk. 14:13.
kutsu köyhiä Raajarikkoja , Rampoja , sokeita. he ei voi
kutsua sinua takaisin , eikä ole mahdollista että saisit
mitään palkkaa .
RAKKUS ;
101
215
Vastaukset
- teu.
Toien mielenkiintoinen määritelmä on SAKRAMENTTI ?
mikä se on , Kun Jumalan sana yhdistyy Veteen siitä tulee
Sakramenntti , Esim. Kasteen Saramentti : On Kristuksen asettama ja jonka opetus on asetettava , ainakin lyhyesti
kaikille kristityille koska ilman sitä kukaan ei voi olla kristitty
Sakramentistä ei ole aikaisemmin opetettu mitään , vasta
kun Luhther kirjoitti Ison katekismuksen , siitä saakka. ..- b.e.e,_
Jeesus oli Kristus vain silloin kun Hän oli ristillä!
Jeesusta Kristukseksi kutsuvat ovat harhauttajia tai/harhautettuja.
***JEESUS EI OLE TÄMÄN SANOESSAAN KRISTUS***
JEESUS TIETÄÄ ITSE PARHAITEN KUKA ON.
ASETTAKAA HÄNEN TIETOJA PAREMMAT TIEDOT JOS YLÄMPÄÄ JUMALALLISUUDEN TIETOA LÖYTYY!
Kenen todistajia olette ellette USKO, LUOTA, KUUNTELE mitä JEESUS ITSE SANOO?
Matt. 24:23 Sillä monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä olen Kristus', ja he eksyttävät monta.
Matteus 24:23-24
23 Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.
24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.
Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.
Mark. 13:21
Ja jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tai: 'Katso, tuolla', niin älkää uskoko.
*** JEESUS RISTILLÄ - KRISTUS ***
Luuk. 24:46
Ja hän sanoi heille: "Niin on kirjoitettu, että Kristus oli kärsivä ja kolmantena päivänä nouseva kuolleista,
*** YLÖS NOUSEMISEN JÄLKEEN HÄN ON JEESUS ***
Markuksen evankeliumi:
16:6 Mutta hän sanoi heille: "Älkää peljästykö; te etsitte Jeesusta, Nasaretilaista, joka oli ristiinnaulittu. Hän on noussut ylös; ei hän ole täällä. Katso, tässä on paikka, johon he hänet panivat.
=============================
HUOM!!
Vain harhauttajat ja eksytetyt käyttävät edelleen "kristus" sanaa jotta Jeesuksen seuraajat tuntisivat heidät!
Jos kaikki tämä on raamatussa väärin niin miksi se sattuu olemaan Jeesuksen Sanan kohdalla väärin??
Ainakin niin todistatte että nuo Jeesuksenkaan sanat ei ole totta!
Keneen sanaan te luotatte ellette Jeesuksen Sanaan?
Olen tietoinen, että lahkoissa nuo Jeesuksen Oman Sanan tiedot opetetaan toisin, mutta kielitieteen tuntijat ja kirkkojen korkein johto on tietoinen vanhojen käsikirjoituksien mukaan asian on tasan tarkkaan niinkuin Jeesus Omalla Sanallaan Sanoo!
Siis kristus Nimeä Jeesuksesta käyttävät ovat eksytettyjä mutta Hännet tuntevat tietävät Hänen Oman Sanan merkityksen.
Jeesus ylös nousseena on JEESUS! - ville.
b.e.e,_ kirjoitti:
Jeesus oli Kristus vain silloin kun Hän oli ristillä!
Jeesusta Kristukseksi kutsuvat ovat harhauttajia tai/harhautettuja.
***JEESUS EI OLE TÄMÄN SANOESSAAN KRISTUS***
JEESUS TIETÄÄ ITSE PARHAITEN KUKA ON.
ASETTAKAA HÄNEN TIETOJA PAREMMAT TIEDOT JOS YLÄMPÄÄ JUMALALLISUUDEN TIETOA LÖYTYY!
Kenen todistajia olette ellette USKO, LUOTA, KUUNTELE mitä JEESUS ITSE SANOO?
Matt. 24:23 Sillä monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä olen Kristus', ja he eksyttävät monta.
Matteus 24:23-24
23 Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.
24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.
Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.
Mark. 13:21
Ja jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tai: 'Katso, tuolla', niin älkää uskoko.
*** JEESUS RISTILLÄ - KRISTUS ***
Luuk. 24:46
Ja hän sanoi heille: "Niin on kirjoitettu, että Kristus oli kärsivä ja kolmantena päivänä nouseva kuolleista,
*** YLÖS NOUSEMISEN JÄLKEEN HÄN ON JEESUS ***
Markuksen evankeliumi:
16:6 Mutta hän sanoi heille: "Älkää peljästykö; te etsitte Jeesusta, Nasaretilaista, joka oli ristiinnaulittu. Hän on noussut ylös; ei hän ole täällä. Katso, tässä on paikka, johon he hänet panivat.
HUOM!!
Vain harhauttajat ja eksytetyt käyttävät edelleen "kristus" sanaa jotta Jeesuksen seuraajat tuntisivat heidät!
Jos kaikki tämä on raamatussa väärin niin miksi se sattuu olemaan Jeesuksen Sanan kohdalla väärin??
Ainakin niin todistatte että nuo Jeesuksenkaan sanat ei ole totta!
Keneen sanaan te luotatte ellette Jeesuksen Sanaan?
Olen tietoinen, että lahkoissa nuo Jeesuksen Oman Sanan tiedot opetetaan toisin, mutta kielitieteen tuntijat ja kirkkojen korkein johto on tietoinen vanhojen käsikirjoituksien mukaan asian on tasan tarkkaan niinkuin Jeesus Omalla Sanallaan Sanoo!
Siis kristus Nimeä Jeesuksesta käyttävät ovat eksytettyjä mutta Hännet tuntevat tietävät Hänen Oman Sanan merkityksen.
Jeesus ylös nousseena on JEESUS!Vain , örvelö , väittää noin kristus on vieläkin kristus vaikka
muitakin nimiä on Jeesus , Ihmisen poika,Jumalan Poika , Karitsa , Enkeli ,Miikkael , Vapahtaja , muutama esimerkki .
Mateuksen ,24.: Kerrotaan , enakkoon lopun ajan tapahtumista
siinä ei lainkaan tarkoiteta sitä kRISTUSTA joka tuli Ristillä .
vaan reippaasti mainiten antikristus , ota huomioon muitakin
seikkoja kuin omias , koska koikkalainen on taas ruvennut repii
päätään ,häpee. .
Sinä sitten varmaan olet harhaanjohtaja , kun käytät
tullaisia sanontoja , muista että minua et nujerra näissä
asioissa niin kauan kuin Vapahtajani ohjaa minua . - v,d.-ew2-
ville. kirjoitti:
Vain , örvelö , väittää noin kristus on vieläkin kristus vaikka
muitakin nimiä on Jeesus , Ihmisen poika,Jumalan Poika , Karitsa , Enkeli ,Miikkael , Vapahtaja , muutama esimerkki .
Mateuksen ,24.: Kerrotaan , enakkoon lopun ajan tapahtumista
siinä ei lainkaan tarkoiteta sitä kRISTUSTA joka tuli Ristillä .
vaan reippaasti mainiten antikristus , ota huomioon muitakin
seikkoja kuin omias , koska koikkalainen on taas ruvennut repii
päätään ,häpee. .
Sinä sitten varmaan olet harhaanjohtaja , kun käytät
tullaisia sanontoja , muista että minua et nujerra näissä
asioissa niin kauan kuin Vapahtajani ohjaa minua .sinä haukut Jeesus kaltaseksenne nelijalkaiseksi elukaksi joka on teu, teu teurastettu muka syntienne puolesta! Jeesus sovitti syntiin/rikoksiin pakotettujen synnit/rikokset. Jos Jeesus olis kaikki synnit/rikokset sovittanut niin Hänen ei olisi tarvinnut Laki vahvistaa, Lakia jonka sinä olet kieltänyt kaikkien rikollisen kristinuskon jäsenten puolesta Jumalaa, Jeesusta ja Pyhää Henkeä pilkaten!
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10558668#comment-54486271
TEU.
2.4.2012 09:30
2. jUMALA HEITTI KRISRTUKSEN PÄÄLLE KAIKKIEN IHMISTEN SYNTIVELAN
JA HEIDÄN ANSAITSEMANSA RANGAISTUKSEN , JA HÄN OLI " LYÖTYNÄ "
HEIDÄN RIKKOMUSTENSA TÄHDEN JAKEET 4-5. . HÄNESSÄ ITSESSÄÄN EI OLLUT VÄÄRYYTTÄ EIKÄ SYNTIÄ , VAAN HÄN KANTOI TOISTEN SYNNIT . JUMALAN KARITSANA , HÄNET TEURASTETTIIN, VERI UHRINA SYNTISTEN PUOLESTA .
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10020460#comment-50749566
teuta
31.7.2011 10:38
Mitä lakia sinä tarkitat , jos Jumalan tai Jeesuksen lakia ,
niinkuin sanoit , ok , mutta kun sinä haluat puolustaa pahan
lakia , oletko kuullut , että me olemme laista luopuneet , siis
olemme uskomassa arosta , emme tarvitse lakia , vaikka
sinä tarvitset sitä vielä. - teu.
Kaste , ei ole ihmisen päästä , vaan se on Jumalasta läh -
töisin ,, Ja niinkiun Kummenen käskyäkään , Uskontunnustus,
ja Ruokous Isämeidän . Nämä kaikki on Jumalan Lakia , ja
sitä kautta, Jeesuksen Lakia... - teu.
Katolisilla on 7, sakakramenttiä , esimerkiksi Rippi on oma
sakramentti , ja koska meillä on Kaste ja Alttarin Sakamentti
eli EHTOOLLINEN , KASTE on yhdistetty Konnvirmatio. - teu.
teu. kirjoitti:
eli EHTOOLLINEN , KASTE on yhdistetty Konnvirmatio.Sakramentti ,,oli Latinaksi Sacreme' ntum,, alkujaan sotilasvala
sittemmin tiettyjen kirkollisten toimitusten nimitys . UT:n mysteerion käännettiin usein Latinaksi sanalla sagramentum ,
Ef. 5:32. , 1 Tim. 3:16.
Vanhimmassa kristillisessä kielenkäytössä kaikki uskon salaisuudet olivat Sakramenteja kirkko isät pitivät kuitenkin
tärkeinpänä KASTETTA ja EHTOOLLISTA , 1100 -luvulla
katolinen kirkko määräsi Sakramentienluvuksi ,7 :n Ja ne
oli . Kaste , konfirmaatio ,Ehtoollinen, rippi , viimeinen voitelu ,
Papiksi vihkiminen , Avioliitto . .
Joista skolastikot opettivat niiden vaikuttavan , ex opere
operato, pelkkinä suoritettuina toimituksina . .
Uskonpuhdistajat sen sijaan opettivat , että Sakramenteiksi
on nimitettävä ainostaan niitä pyhiä toimituksia , jotka
perustuvat Kristuksen omaan käskyyn , nimittäin KASTETTA
JA EHTOOLLISTA ..
Reformoitu kirkko pitää, sakramentteja ainoastaan merkkeinä. Jumalan armosta, joka on hengisesti omistettava.
Evankeelis Luterilainen sakrametti-oppi sijoittuu, katolisen
ja Reformoidun opin väliin . .(( J. Pascher, Die Liturgie der sakramente '1951*; E. Ruuth, U. Saarnivaara)). - b.d.e-
teu. kirjoitti:
Kaste , ei ole ihmisen päästä , vaan se on Jumalasta läh -
töisin ,, Ja niinkiun Kummenen käskyäkään , Uskontunnustus,
ja Ruokous Isämeidän . Nämä kaikki on Jumalan Lakia , ja
sitä kautta, Jeesuksen Lakia...teuta, sinä vaan vahvistat tietoamme siitä, että ole luciferilainen ja sen sen epäjumalia palveleva rikollisuuden ateisti.
10-käskyä ei ole Jumalasta vaan epäjumalasta nimeltään Luder/Luther ja hänen katekismus on samaa luciferilaisuutta jota olet opettanut!
uskontunnustus ottaa Jumalan valtakunnan kaltaisista pois Jumalallisuuden ja ihminen luopuu ihmisyydestää ja muuttuu omia uskovaisiakin tappavaksi; lapsia ja vainajia raiskaavaksi nelijakkaiseksi pedoksi kuten olet omilla opeillasi todistanut.
Sen lisäksi pilkkaatte luciferilaisten rituaaleissa Jumalaa, Jeesusta ja Pyhää Henkeä Heidän Nimissään murhaajille, pedofiileille jne rikollisille sovituksia jakaen JA VOIT OLLA VARMA, ETTEI SELLAISET RIKOLLISUUDEN LAHKOT TUNNE EDES JUMALAN JA JEESUKSEN LAKIA!
Tuollaiset Heitä pilkkaavat oppisi ovat suoraan pääperkeleen perseestä revettyjä!
EN YMMÄRRÄ, MITEN lestadiolaiset ovat niin helevetin tyhmiä, että antavat muutaman rääväsuu perkeleen noin avoimesti pilkata Jumalaa, Jeesusta ja Pyhää Henkeä! Pirukaan ei ole niin helevetin rivo kuin lestadiolaisten luciferilaiset sontaluukut!
teuta voisi alkaa opetteleen todisteiden laittoa esiin raamatun UT:n Jumalan ja Jeesuksen Omalla Sanalla, että He ovat muka Laissaan ilmoittaneet "uskontunnustuksen" "Isä meidän rukouksen" ja "kymmenen käskyä"???
Ellei niitä ole Jumalan ja Jeesuksen Laissa niin ne on teuta perseestä revittyjä lestadiolaisuuden Jumalan, Jeesuksen ja Pyhän Hengen pilkkamis wittuiluja luciferin torvea soittavien ateistien pazgaa! - teu.
b.d.e- kirjoitti:
teuta, sinä vaan vahvistat tietoamme siitä, että ole luciferilainen ja sen sen epäjumalia palveleva rikollisuuden ateisti.
10-käskyä ei ole Jumalasta vaan epäjumalasta nimeltään Luder/Luther ja hänen katekismus on samaa luciferilaisuutta jota olet opettanut!
uskontunnustus ottaa Jumalan valtakunnan kaltaisista pois Jumalallisuuden ja ihminen luopuu ihmisyydestää ja muuttuu omia uskovaisiakin tappavaksi; lapsia ja vainajia raiskaavaksi nelijakkaiseksi pedoksi kuten olet omilla opeillasi todistanut.
Sen lisäksi pilkkaatte luciferilaisten rituaaleissa Jumalaa, Jeesusta ja Pyhää Henkeä Heidän Nimissään murhaajille, pedofiileille jne rikollisille sovituksia jakaen JA VOIT OLLA VARMA, ETTEI SELLAISET RIKOLLISUUDEN LAHKOT TUNNE EDES JUMALAN JA JEESUKSEN LAKIA!
Tuollaiset Heitä pilkkaavat oppisi ovat suoraan pääperkeleen perseestä revettyjä!
EN YMMÄRRÄ, MITEN lestadiolaiset ovat niin helevetin tyhmiä, että antavat muutaman rääväsuu perkeleen noin avoimesti pilkata Jumalaa, Jeesusta ja Pyhää Henkeä! Pirukaan ei ole niin helevetin rivo kuin lestadiolaisten luciferilaiset sontaluukut!
teuta voisi alkaa opetteleen todisteiden laittoa esiin raamatun UT:n Jumalan ja Jeesuksen Omalla Sanalla, että He ovat muka Laissaan ilmoittaneet "uskontunnustuksen" "Isä meidän rukouksen" ja "kymmenen käskyä"???
Ellei niitä ole Jumalan ja Jeesuksen Laissa niin ne on teuta perseestä revittyjä lestadiolaisuuden Jumalan, Jeesuksen ja Pyhän Hengen pilkkamis wittuiluja luciferin torvea soittavien ateistien pazgaa!örvelö , sinä olet onnistunut kirjoittajatm on hävinnyt , jos
sinä vielä parannat vahtia jäät tänne yksin ,voi sen nyt
uskoa , vaikket sanokkaan uskovasi kielen käyttösi on
sellaista , että mulle riittää. Voisiko joku toinen järkevä
ottaa ja laittaa pari sanaa. - vv.df.e-
teu. kirjoitti:
örvelö , sinä olet onnistunut kirjoittajatm on hävinnyt , jos
ottaa ja laittaa pari sanaa.No... tällaisena olet inhottava luciferilainen ateistipiru!
Sairaitten rituaaleja tapetujen; ruumiiden raiskaamiset; tämmösten kanssa ei ole muut kuin luciferin pikku pirut:
teuta: Uskosa 11.4.2011 12:15
TÄSSÄ KERROTTU SYNTIEN ANTEEKSI SAANTI :
On jokin asteen ero , siitä mitä Jeesus on luvannut ja
se oli Murhan synninkin anteeksi antamisessa . Varmsti
voidaan määritellä , niin kuin joku jo sanoitikin , nämä
raiskaukset oli heti murhan jälkeen , Kuinka nyt sanotaan
kun murhan synnin saisi myös henkilökohtaisia syntejä
saada anteeksi . Älkää kinatko epätietoisina asioista jota
örvelö ja savon ukko ette tiedä ja nyt on tullut(ei tuomari ) - Sue K
teu. kirjoitti:
ottaa ja laittaa pari sanaa.Hyvä ajatus, voidaan kaikki lopettaa kirjoittelu, kunnes pahin viha on lauhtunut.
Olet, teuta ollut oikeassa, en ole vastaavaa tavannut koskaan. Eipä silti, että minusta jotakin lähtisi, silloinhan se olisi ihmisestä, mutta tarkoitan sitä, että yleensä pärjään ihmisten kanssa hyvin.
Hän ei ota siunausta vastaan, mutta on sitä ainakin hänelle tarjottu, joten emmeköhän voi jättää hänet Jumalan hellään ja oikeudenmukaiseen huomaan. Jos jotakin joku hänelle vastaa, niin lyhyt Jumalan siunaus tai vastaava olisi hyvä.
Jäädään taustalle seurailemaan, miten asiat kehittyvät. Jumalan siunausta sinulle teuta. - te.
v,d.-ew2- kirjoitti:
sinä haukut Jeesus kaltaseksenne nelijalkaiseksi elukaksi joka on teu, teu teurastettu muka syntienne puolesta! Jeesus sovitti syntiin/rikoksiin pakotettujen synnit/rikokset. Jos Jeesus olis kaikki synnit/rikokset sovittanut niin Hänen ei olisi tarvinnut Laki vahvistaa, Lakia jonka sinä olet kieltänyt kaikkien rikollisen kristinuskon jäsenten puolesta Jumalaa, Jeesusta ja Pyhää Henkeä pilkaten!
TEU.
HEIDÄN RIKKOMUSTENSA TÄHDEN JAKEET 4-5. . HÄNESSÄ ITSESSÄÄN EI OLLUT VÄÄRYYTTÄ EIKÄ SYNTIÄ , VAAN HÄN KANTOI TOISTEN SYNNIT . JUMALAN KARITSANA , HÄNET TEURASTETTIIN, VERI UHRINA SYNTISTEN PUOLESTA .
teuta
sinä tarvitset sitä vielä.Karitsa on mainíttu Jesajankirjassa , ja Ilmoituskirjassa
joten se siitä örvelö . sulla on opittavaa vielä paljon..
Se on örvelö joka haukkuu , emme me ota sitä
syytösta vastaan , heippa . - teu.
Sue K kirjoitti:
Hyvä ajatus, voidaan kaikki lopettaa kirjoittelu, kunnes pahin viha on lauhtunut.
Olet, teuta ollut oikeassa, en ole vastaavaa tavannut koskaan. Eipä silti, että minusta jotakin lähtisi, silloinhan se olisi ihmisestä, mutta tarkoitan sitä, että yleensä pärjään ihmisten kanssa hyvin.
Hän ei ota siunausta vastaan, mutta on sitä ainakin hänelle tarjottu, joten emmeköhän voi jättää hänet Jumalan hellään ja oikeudenmukaiseen huomaan. Jos jotakin joku hänelle vastaa, niin lyhyt Jumalan siunaus tai vastaava olisi hyvä.
Jäädään taustalle seurailemaan, miten asiat kehittyvät. Jumalan siunausta sinulle teuta.JUURI noin , Sue K, olen samaa mieltä , ja jos en sata varmasti jaks , olen silti sitä mieltä , voidaan jättää Herran haltuun , eikä
me muuta voidakkaan , siua tulee ikävä. - vb.de-.e_
te. kirjoitti:
Karitsa on mainíttu Jesajankirjassa , ja Ilmoituskirjassa
joten se siitä örvelö . sulla on opittavaa vielä paljon..
Se on örvelö joka haukkuu , emme me ota sitä
syytösta vastaan , heippa .JEESUS EI OLE ITSE ILMOITTANUT OLEVANSA RIKOLLISEN KRISTINUSKON RIKOLLISTEN TEURATAVAKSI ASETETTU ELUKKA!
Revi tuosta faktasta totuus kalloosi!
Se mitä toiset väärännetyn raamatun teksteissä ilmoittaa on huuhaata!
sinun jeesushan murhaajien ja pedofiilien seurakunnan perustaja joten nyt tuollaiset Jumalaa, Jeesusta ja Pyhää Henkeä valehtelu ja pilkka jutut saa loppua! - c,sw.w-32
Sue K kirjoitti:
Hyvä ajatus, voidaan kaikki lopettaa kirjoittelu, kunnes pahin viha on lauhtunut.
Jäädään taustalle seurailemaan, miten asiat kehittyvät. Jumalan siunausta sinulle teuta.kirjoitit:
"...mutta tarkoitan sitä, että yleensä pärjään ihmisten kanssa hyvin."
Ymmärryksestä ei ole puute pysymme asiallisesti Jumalan ja Jeesuksen Oman Sanan faktassa.
Sinulla on enemmän kuin monelle ymmärrystä siitä kuin uskovaisilla yleensä mutta en ole täällä ketään käännyttämässä sillä usko vapautta koskevaa Lakia en riko vaikka uskon lahkoissa rikkotaa sitä Lakia jatkuvasti!
Joten uskolla olla rehellinen äläkä mene teutan valehtelijan linjalle jos haluat hyvän oman tunnon pitää! - Sue K
c,sw.w-32 kirjoitti:
kirjoitit:
"...mutta tarkoitan sitä, että yleensä pärjään ihmisten kanssa hyvin."
Ymmärryksestä ei ole puute pysymme asiallisesti Jumalan ja Jeesuksen Oman Sanan faktassa.
Sinulla on enemmän kuin monelle ymmärrystä siitä kuin uskovaisilla yleensä mutta en ole täällä ketään käännyttämässä sillä usko vapautta koskevaa Lakia en riko vaikka uskon lahkoissa rikkotaa sitä Lakia jatkuvasti!
Joten uskolla olla rehellinen äläkä mene teutan valehtelijan linjalle jos haluat hyvän oman tunnon pitää!Sinun kanssasi pärjää kunhan vain olen samaa mieltä?
Haluan olla rehellinen Jumalan Sanalle, ja siunaan teutaa siinä kuin sinuakin.
Lainrikkoijista olen jo kirjoittanut oman mielipiteeni. Jumalan lakia ovat kaikki rikkoneet, mikäli Raamattuun on uskominen. Jumalan siunausta. - väinö.
vb.de-.e_ kirjoitti:
JEESUS EI OLE ITSE ILMOITTANUT OLEVANSA RIKOLLISEN KRISTINUSKON RIKOLLISTEN TEURATAVAKSI ASETETTU ELUKKA!
Revi tuosta faktasta totuus kalloosi!
Se mitä toiset väärännetyn raamatun teksteissä ilmoittaa on huuhaata!
sinun jeesushan murhaajien ja pedofiilien seurakunnan perustaja joten nyt tuollaiset Jumalaa, Jeesusta ja Pyhää Henkeä valehtelu ja pilkka jutut saa loppua!Ei olekkaan , sinä olet sen keksinyt , kuinka olisi voinut ?
Keristinuskon rikollisuutta kaan ei ole kuin örvelön pääs
joka on sellainen RASVA möykky tuskin siinä on aivojakaan
Aikaisemmin sanoit mulle että revi totuus kalloosi ok. sehän
on Jumalan säätämä muoto .
Sitten puhut väärennöksistä , sinulle ei ollut tietoa aluksi mistään
väärennöksistä , vasta tänne rtultua olet semmosia imenyt ITTEES.
piuentä rajaa , sille mitä yrität saada läpi , iuommoiset seikat on
varmasti lusiferiläisyydetä , jätähän pois tai jää pois .. - v .d.e.
teu. kirjoitti:
ottaa ja laittaa pari sanaa.teuta, vakavasti sanottuna kirjoitin rumasti mutta OLISIN HALUNNUT KIRJOITTAA VIELÄKIN RUMEMMIN MUTTA ELÄN TOIVOSSA, ETTÄ IHMISTYISIT SEN VERRAN elukkamaisuudestasi, ETTÄ KUN AVOIMESTI OLET luciferilainen NIIN OSOITTAISIT EDES SEN VERRAN elukkamaisuudesi JÄRKEÄ ETTET JUMALAA, JEESUSTA JA PYHÄÄ HENKEÄ JATKUVASTI TUOMITSE RIKOLLISUUDENNE RIKOKSISTA JA ETTÄ LOPETAT JEESUSTA kaltaiseksenne nelijakkaiseksi teurastettavaksi elukaksi HAUKKUMISET! Tuo pyyntöni ei pitäs olla liian vaativa minun kielenkäytöä arvostelevalle "tahtari" ateistin ymmärrettäväksi.
JOKAINEN KÄYTTÄMÄNI SANA ON TEILTÄ OPETTUA JOTEN KEHUT ITSEÄSIKIN JA SE KEHU HAISEE PÄSSIN P-LLE! - b.fd.e-
teu. kirjoitti:
eli EHTOOLLINEN , KASTE on yhdistetty Konnvirmatio.Niin, rakastamasi rikollinen; Paavalihan oli katolilainen... Kaikki rikollisen kristinuskon juuret ovat syvällä luciferilaisuudessa!
Jeesus ei ole perustanut yhtään rikollisen kristinuskon seurakuntaa ja jokainen "ei elukaksi" itseänsä tunnustanut sen ymmärtää!!!
- v.,e,e3.-
MONET RIKOLLISEN KRISTINUSKON RITUAALEISTA OVAT luciferia PALVELEVIEN KEKSIMIÄ.
-Jumala ei ole avioliittoa asettanut eikä Jeesuskaan vaikka oli Kaanaan häissä
-perisyntiä ei ole Jumalan Valtakunnan kaltaisissa lapsissa
-lapsikastetta ei ole Jeesus asettanut vaan lapsiakin tappava, raiskaava jne rikollisuus
-kummeja ei ole Jumala tai Jeesus asettanut vaan lapsiakin tappanut rikollisuus
-Jeesus siunasi lapsia ja toisin lapsia kohteleville Jeesus antoin myllynkivien käyttöohjeet
jne...
Matteuksen evankeliumi:
18:6 Mutta joka viettelee yhden näistä pienistä, jotka uskovat minuun, sen olisi parempi, että myllynkivi ripustettaisiin hänen kaulaansa ja hänet upotettaisiin meren syvyyteen.
Markuksen evankeliumi:
9:42 Ja joka viettelee yhden näistä pienistä, jotka uskovat, sen olisi parempi, että myllynkivi olisi pantu hänen kaulaansa ja hänet olisi heitetty mereen.
Luukkaan evankeliumi:
17:2 Hänen olisi parempi, että myllynkivi pantaisiin hänen kaulaansa ja hänet heitettäisiin mereen, kuin että hän viettelee yhden näistä pienistä.
"SALLIKAA" ei tarkoita, että lapset pitää pitää kastaa lapsia tappaneen rikollisuuden edustajan joka usein on myös vapaamuurari, lähetystyä rikollisuuden tukija ja kenties vielä pedofiilikin!
"SALLIKAA" ei tarkoita, että lapset pitää raahata lapsiakin tappavan rikolliSjärjestön jäsenyyteen kastettavaksi!
"SALLIKAA" ei tarkoita, että lapset pitää raahata lapsiakin seksuaalisesti hyväksi käyttävän rikollijärjestön edustajajien kastettaviksi!
jne...
SUOMEN PERUSTUSLAKI:
http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1999/19990731
2 luku
Perusoikeudet
6 §
Yhdenvertaisuus
Ihmiset ovat yhdenvertaisia lain edessä.
Ketään ei saa ilman hyväksyttävää perustetta asettaa eri asemaan sukupuolen, iän, alkuperän, kielen, uskonnon, vakaumuksen, mielipiteen, terveydentilan, vammaisuuden tai muun henkilöön liittyvän syyn perusteella.
Lapsia on kohdeltava tasa-arvoisesti yksilöinä, ja heidän tulee saada vaikuttaa itseään koskeviin asioihin kehitystään vastaavasti.
Sukupuolten tasa-arvoa edistetään yhteiskunnallisessa toiminnassa sekä työelämässä, erityisesti palkkauksesta ja muista palvelussuhteen ehdoista määrättäessä, sen mukaan kuin lailla tarkemmin säädetään.
7 §
Oikeus elämään sekä henkilökohtaiseen vapauteen ja koskemattomuuteen Jokaisella on oikeus elämään sekä henkilökohtaiseen vapauteen, koskemattomuuteen ja turvallisuuteen. Ketään ei saa tuomita kuolemaan, kiduttaa eikä muutoinkaan kohdella ihmisarvoa loukkaavasti. Henkilökohtaiseen koskemattomuuteen ei saa puuttua eikä vapautta riistää mielivaltaisesti eikä ilman laissa säädettyä perustetta. Rangaistuksen, joka sisältää vapaudenmenetyksen, määrää tuomioistuin. Muun vapaudenmenetyksen laillisuus voidaan saattaa tuomioistuimen tutkittavaksi. Vapautensa menettäneen oikeudet turvataan lailla.
Perustuslain 11 §:n mukaan "Kukaan ei ole velvollinen osallistumaan omantuntonsa vastaisesti uskonnon harjoittamiseen."
Näin on rikollisten kaste sakramentti kumottu Jeesuksen antamilla opilla ja Suomen Lain sanalla!
Kastamaton, ei uskossa ollut ryöväri on Paratiisissa; Jeesus tiesi ja tietää Isän tahdon ja noudatti sitä!
luciferin tahto on rikollisuutta!- Ville.
"sallikaa " Tässä "örvelö " väittää että hän on enemmän
kuin Apostolit ja vähää myöhemmin Kirkonisät , jotka
sittemmin hoitivat apostolisia virkoja yms. Aina 300 luvulle
sallikaa , on sana jonka örvelö yrittää ,Laiksi laittaa en
viitsi enpää paneutua ,,mutta Suomen Laki ei kuulu
tähän tippaakaan .. - v.d.ew-
Ville. kirjoitti:
tähän tippaakaan ..Esim. rikollisten apostoli Paavali on itse omalla sanallaan tunnustanut luciferin herrakseen ja tunnusti myös rikoksiaan joten "örvelö" ei väitä vaan Paavali todistaa!!!
Taas kielsit Suomen Lain ja olet myös kieltänyt Jumalan ja Jeesuksen Lain kaikkien kristittyjen puolesta "me" ilmaisulla joten rikollisia olet aina edustanut ja edelleen edustat:
teuta
sinä tarvitset sitä vielä. - VILLE.
v.d.ew- kirjoitti:
Esim. rikollisten apostoli Paavali on itse omalla sanallaan tunnustanut luciferin herrakseen ja tunnusti myös rikoksiaan joten "örvelö" ei väitä vaan Paavali todistaa!!!
Taas kielsit Suomen Lain ja olet myös kieltänyt Jumalan ja Jeesuksen Lain kaikkien kristittyjen puolesta "me" ilmaisulla joten rikollisia olet aina edustanut ja edelleen edustat:
teuta
sinä tarvitset sitä vielä.v.d.ew- .eli örvelö :
Teet pilkkaa Kristityistä ihmisistä , jos sitä ei näe muut kuin minä , niin tuon
asian esille Kyllä kyllä häpeämättä .. örvelö esittää että Paavali olisi rikollinen
Ei varmaan pidä paikkansa , koska se asia mihin örvelö vetoaa , on aivan
toinen kuin se mitä Raamatussa lukee.
Paavali ei tunnustanut , örvelön esittämää asiaa voit olla hallelujaa siitä sillä
örvelö , on syntynyt 1900 luvulla jälkeen , Paavalin ja örvelön tulkinnat ovat
sen sortiset että ne ei pidä paikkansa .
Kyllä Paavali todistaa, Raamattua ja Jumalan sanaa , mutta ei pätkääkään
örvelön rikollisia tai laittomuuden aikaan saannoksia , tai kuten väittää
lusiferin herrakseen , sitä tekee vain örvelö .
Laista puheen SANON, örvelö sekoittaa uskon ja lain tahallaan keskenään
että syntyisi sekasotku ja kaaos , en kyllä ymmärrä hänen tarvetta , kun
sen jälkeen asioitten kurissa pitäminen on mahdottomuus, örvelö luulee
että hänestä olisi joksikin , minä sanon ei ole LUULEE VAAN. - b.d-e_
Ville. kirjoitti:
tähän tippaakaan ..Eihän Sinulle kelpaa Laiksi Jumalan ja Jeesuksen Lakikaan vaan se pitää olla Luder/Lutherin 10-käskyä jossa Luder/Lutheri tekee teille nelijalkaisille ymmärtämättömilli itse itsestään rikollisten epäjumalan!
YRITÄT EDELLEEN VÄITTÄÄ JEESUSTA PILKATEN, ETTÄ JEESUS OLI VÄÄRÄSSÄ!
sieluton elukka olet! - ,d.w-w-2
VILLE. kirjoitti:
v.d.ew- .eli örvelö :
Teet pilkkaa Kristityistä ihmisistä , jos sitä ei näe muut kuin minä , niin tuon
asian esille Kyllä kyllä häpeämättä .. örvelö esittää että Paavali olisi rikollinen
Paavali ei tunnustanut , örvelön esittämää asiaa voit olla hallelujaa siitä sillä
että hänestä olisi joksikin , minä sanon ei ole LUULEE VAAN.KUKA OPETTAA OIKEIN, teuta VAI JEESUS???
luciferilaisuuden noitarovio rikollisten herra epäjumalan käsky:
Luder/Lutherin kirje 1.8.1521
"Ole syntinen ja tee syntiä rohkeasti, mutta usko vielä rohkeammin. Synti ei erota meitä Hänestä, vaikka sortuisimme haureuteen tai murhaan tuhansia ja tuhansia kertoja päivässä."
Tuon käskyn seurauksia 2000 luvulla; uskovaisten tilaamia murhia:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Noitavainot
Jeesus opetti:
Matt. 5:19
Sentähden, joka purkaa yhdenkään näistä pienimmistä käskyistä ja sillä tavalla opettaa ihmisiä, se pitää pienimmäksi taivasten valtakunnassa kutsuttaman; mutta joka niitä noudattaa ja niin opettaa, se pitää kutsuttaman suureksi taivasten valtakunnassa.
ja Jumalan ja Jeesuksen tahdo on Heidän antama LAKI:
Matt. 7:21-23 "Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra', pääse taivasten valtakuntaan. Sinne pääsee se, joka tekee taivaallisen Isäni tahdon."
Jeesusta Paavalin rikoksista syytävät rikolliset ovat ahtaalla:
Matt. 12:30 Joka ei ole minun puolellani, on minua vastaan, ja joka ei yhdessä minun kanssani kokoa, se hajottaa.
luciferia ja sen rikollisuuden epäjumalia rakastavat / palvelevat uskovaiset jotka ei uskontunnustuksen antaneina tunne Jumalaa ja Jeesusta:
Joh. 14:15 Jos te rakastatte minua, niin pitäkäät minun käskyni.
JUMALAA, JEESUSTA JA PYHÄÄ HENKEÄ PILKKAAVAT luciferilaiset LUKEKAA TARKOIN TÄMÄKIN:
Matteuksen evankeliumi:
7:23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät.'
Luukkaan evankeliumi:
13:27 Mutta hän on lausuva: 'Minä sanon teille: en tiedä, mistä te olette. Menkää pois minun tyköäni, kaikki te vääryyden tekijät.'
JEESUS EI OLE LUVANNUT OLLA SELLAISTEN KANSSA JOTKA EIVÄT PIDÄ KAIKKEA MITÄ HÄN ON OPETTANUT! JOTEN RIKOLLISTEN luciferilaisuuden ja sen epäjumalia PALVELEVILLA ON AIHETTA MIETTIÄ KUMPI OPETTAA OIKEIN; teuta VAI JEESUS:
Matt. 28:20 ja opettamalla heitä pitämään kaikki, mitä minä olen käskenyt teidän pitää. Ja katso, minä olen teidän kanssanne joka päivä maailman loppuun asti. - teu.
b.d-e_ kirjoitti:
Eihän Sinulle kelpaa Laiksi Jumalan ja Jeesuksen Lakikaan vaan se pitää olla Luder/Lutherin 10-käskyä jossa Luder/Lutheri tekee teille nelijalkaisille ymmärtämättömilli itse itsestään rikollisten epäjumalan!
YRITÄT EDELLEEN VÄITTÄÄ JEESUSTA PILKATEN, ETTÄ JEESUS OLI VÄÄRÄSSÄ!
sieluton elukka olet!örvelön manifestia . Kaiken minkä örvelö kertoo hän kertoo
sen kääntäinverrannollisesti . Jos minä nyt kertoisin mitä
tuosta viestistä tulee , sehän on herkkua. - v.d-e_w
teu. kirjoitti:
örvelön manifestia . Kaiken minkä örvelö kertoo hän kertoo
sen kääntäinverrannollisesti . Jos minä nyt kertoisin mitä
tuosta viestistä tulee , sehän on herkkua.ja kaikki mitä sinä kerrot ei ole kääntäinverrannollisia:
örvelö ja savon ukko ette tiedä ja nyt on tullut(ei tuomari )
Tässä teuta syyttää Jumalaa rikolliseksi Luder/Lutherin opin rikoksiin, mm. noitavaino murhiin:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10196262
Fered.
28.10.2011 23:00
Ja tiedätkö minkä takia . Luthr: oli Jumalan ase ,koska hän
oli laittanut Lutherin uskon uudistajaksi , siksi....
näin teuta syyttää Jeesusta Paavalin rikoksista:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10460285
MATTI
17.2.2012 21:05
....SIKSI JEESUS PERUSTI SEURAKUNNAN , JOHON KELPASI KAIKKI
JA SIKSI SITÄ IHMETELLÄÄN TÄNÄÄN TÄÄLLÄ ,, TÄSTÄ ON KAIKKI KIINNI-- "
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10300746
Fered.
11.12.2011 18:24
" ...ja samaksi olemme samaa seurakuntaa"
JA JOTTA PYHÄ HENKIKIN SAISI luciferilaisuuden haukut NIIN teuta pitää siitäkin huolen; omia uskovaisia, pikku lapsiakin tappaneen, raiskanneen jne rikollisuuden pyhällä hengellä on sarvet:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10124790#comment-54038413
teuta
18.9.2011 07:19
-Seuraknta on pyhä koska Pyhä Henki siinä vaikuttaa.
Kristus rakasti seurakuntaa ja antoi itsensä alttiiksi ,
että Hän sen pyhittäisi
teuta psykopaattisuuden tunnuksia:
Vahvalta vaikuttava omanarvontunto
Stimulaation tarve ja taipumus ikävystymiseen
Patologinen valehtelu
Petkuttaminen ja manipulointi
Katumuksen ja syyllisyydentunteen puuttuminen
Tunteiden pinnallisuus
Kovuus ja tunteettomuus, empatian puuttuminen
Loismainen elämäntyyli
Heikko käyttäytymisen kontrolli
Promiskuiteetti (sukupuolinen holtittomuus tai valikoimaton sukupuoliyhteys eri partnerien kanssa)
Varhaiset käyttäytymisongelmat
Realististen pitkän tähtäimen päämäärien puuttuminen
Impulsiivisuus
Vastuuttomuus
Kyvyttömyys ottaa vastuuta omasta käyttäytymisestä
Useita lyhytaikaisia avo- tai aviosuhteita
Ehdonalaisen vapauden peruutus
Monipuolinen rikollisuus ja sellaisuuden sairaaloinen puolustaminen - v.e-3w3-
VILLE. kirjoitti:
v.d.ew- .eli örvelö :
että hänestä olisi joksikin , minä sanon ei ole LUULEE VAAN.Tarkoitatko tosissaan, että minun PITÄS ALKAA MURHAAJIA, PEDOFIILEJÄ NIIDEN luciferilaisia suojelus enkeleitä tukemaan!!!!
Sukelle ajatuksies kanssa luciuferin seuraan!
Tällaiseen rikollisuuteen ei ihminen ala mutta uskovaisille ne ilmeisesti kelpaa:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9818336#comment-50245011
teuta
25.4.2011 19:30
Olen kirjoittanut siitä , toisaalla Se johtuu siitä että
sellainentoiminta on syntiä , ja kaikki jotka nöyrtyvät
pyytämään anteeksi , Se kuuluu Jumalan lakiin että
silloin kun asia ei ole missään kohdissa muitten tie-
toinen , mutta tälläinen henkilö haluaa saada omantun-
tonsa puhtaaksi , hän menee Rippiisän juttusille , sekä
kertoo kaiken hänelle , ja anoo anteeksi , hän saa sen
Jumalan /Jeesuksen nimessä , mutta jos on pienikin
mahdollisuus , tulla ilmi sitä ei voi suorittaa vaan
astuu rikollisoikeus voimaan.
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10057267#comment-50817110
teuta
17.8.2011 21:53
SIINÄ ON VAIN SE ERO , ETTÄ SE SYNTINEN JOKA
ON TEHNYT RIPIN , EI OLE ENÄÄ RIKOLLIEN PRUN
SYYTÖ EI HÄNEEN ENÄÄ YLETY . KUN IKAIKKI ON KORJATTU , JA SAATU ANTEEKSI S.A.A.A.LLA.
EI OLE MITÄÄN VALTAA ENÄÄ SILLOIN .
hyi hyi hyi... tappamiensa uhrien raiskaajat ovat helevetin syvältä!!! - VILLE.
v.e-3w3- kirjoitti:
Tarkoitatko tosissaan, että minun PITÄS ALKAA MURHAAJIA, PEDOFIILEJÄ NIIDEN luciferilaisia suojelus enkeleitä tukemaan!!!!
Sukelle ajatuksies kanssa luciuferin seuraan!
Tällaiseen rikollisuuteen ei ihminen ala mutta uskovaisille ne ilmeisesti kelpaa:
teuta
kertoo kaiken hänelle , ja anoo anteeksi , hän saa sen
teuta
SYYTÖ EI HÄNEEN ENÄÄ YLETY . KUN IKAIKKI ON KORJATTU , JA SAATU ANTEEKSI S.A.A.A.LLA.
hyi hyi hyi... tappamiensa uhrien raiskaajat ovat helevetin syvältä!!!En minä mitään tarkoita , kaiken minkä olen kertonut on samaa asiaa
kuin minka Jeesus ja Ja apostoli on kertonut ..
Suuresti ihmettelen , miksi heti vedotaan johonkin , Raakaan häirikkö
viestiin 1,8,1521 , Luuletteko vieläkin että panettelijoita ei silloin ollut
vaikka örvelö ei ollut , hänen henkisiä on aina ollut , valitettavasti.-.
Ei sinun tarvii alkaa pahaksi , SINÄ OLET JO PAHA VALITETTAVASTI .
kaikkien satujesi takia , sinä joudut ottamaan vastaan JUMALAN
VALTAKUNNUN , O %;STISESTI.
Toinen on muuttanut kelkkansa , aika hyvin örvelö ei , se on varmaan
ihana päivä kun hänkin muomaa , että on ollut kokoaika väärässä
Örvelö ei tiedä milloin se tapahtuu koska hän on vielä niin kaukana ,
Jeesuksesta /Jumalasta kyllä se sitten onnistuu , kun örvelö myöntää
syynsä ja vikansa , tulee huomanneeksi että kaikki vika oliki hänen
NIIN SEN JÄLKEEN VOIMME KESKUSTELLA , UUDESTAAN.. - v,.e.3k0
Ville. kirjoitti:
tähän tippaakaan ..Nii-in! Jeesus pyysi ihmisiltä, että he sallisivat Jumalan Valtakunnan kaltaistensa synnittömien ja perisynnittömien lastensa tulla HÄNEN luokseen mutta eihän sellainen menettely sovi lapsia tappaneen ja raiskanneen rikollisuuden luciferille ja sen epäjumalille niinkuin ei sovi myöskään luciferilaisten insesti isille ja pedofiileille. rikollisuuden rikollisille rippi ja salarippi sontiaisille on töitä rikollisten helvetissä!!!!
Markuksen evankeliumi:
10:14 Mutta kun Jeesus sen näki, närkästyi hän ja sanoi heille: "Sallikaa lasten tulla minun tyköni, älkääkä estäkö heitä, sillä senkaltaisten on Jumalan valtakunta.
Luukkaan evankeliumi:
18:16 Mutta Jeesus kutsui lapset tykönsä ja sanoi: "Sallikaa lasten tulla minun tyköni älkääkä estäkö heitä, sillä senkaltaisten on Jumalan valtakunta.
22:51 Mutta Jeesus vastasi sanoen: "Sallikaa vielä tämäkin." Ja hän koski hänen korvaansa ja paransi hänet.
NOIN IHMISIÄ, SIIS IHMISIÄ OPETTAESSAAN JEESUS SIUNASI LAPSIA JA TOISIN LAPSIA KOHTELEVILLE ANTOI MYLLYNKIVIEN KÄYTTÖOHJEET! NEKIN OHJEET OVAT RAAMATUSSA JEESUKSEN OMALLA SANALLA!
teuta, mistähän se johtuu, että sinun opit eivät ole edes rupisammakon oppien vertaisia?
Vanhempani ovat minun ihmisoikeuksia kunnoittaneet. Ja minä en ole uskontunnustusta antanut joten minä en ole ihmisyyttäni kieltänyt elukka niinkuin sinä joka Jeesusta pilkaten teurastaa Jeesustakin elukkuna.
Olen laittanut esiin uskontunnustuksen ja siitä selviä tarkalleen se millainen olet ja kaltaiseksesi elukaksi toisia, Jeesustakin uskoen olet itse todistanut itsesi sellaiseksi sielunviholliseksi kuin psykopaattisena petona olet.
Ja kuten aloituksesta huomaat, niin minulla on faktojen tuki joka sinulta puuttuu mutta ota yhteyttä luciferiin ja kerro sille, että raamattua pitää luciferilaisuuden toimesta väärentää lisää! lusiferilaisena olet ja sellaisena saat olla lestadiolaisia ja tietysti koko rikollista kristinuskoa osoittaa maailman ehkä suurimmaksi rikollisuudeksi.
Lue tarkoin aikaisemmin esiin laittamani psykopaattien ominaisuudet niin ehkä opit joskus vielä ymmärtämään, että et ole edes luciferilaisena Jumalan, Jeesuksen ja Pyhän Hengen tuominneena ja pilkkaajana sen rupisammakoksi haukkumasi arvoinen. Mietin, että millaisen elukan arvoiseksi olet itsesi tunnustanut uskontunnustuksissasi mutta miten pikku pirua pahempaa löytää! - teu.
,d.w-w-2 kirjoitti:
KUKA OPETTAA OIKEIN, teuta VAI JEESUS???
luciferilaisuuden noitarovio rikollisten herra epäjumalan käsky:
"Ole syntinen ja tee syntiä rohkeasti, mutta usko vielä rohkeammin. Synti ei erota meitä Hänestä, vaikka sortuisimme haureuteen tai murhaan tuhansia ja tuhansia kertoja päivässä."
Tuon käskyn seurauksia 2000 luvulla; uskovaisten tilaamia murhia:
Jeesus opetti:
Matt. 5:19
Sentähden, joka purkaa yhdenkään näistä pienimmistä käskyistä ja sillä tavalla opettaa ihmisiä, se pitää pienimmäksi taivasten valtakunnassa kutsuttaman; mutta joka niitä noudattaa ja niin opettaa, se pitää kutsuttaman suureksi taivasten valtakunnassa.
ja Jumalan ja Jeesuksen tahdo on Heidän antama LAKI:
Matt. 7:21-23 "Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra', pääse taivasten valtakuntaan. Sinne pääsee se, joka tekee taivaallisen Isäni tahdon."
Jeesusta Paavalin rikoksista syytävät rikolliset ovat ahtaalla:
Matt. 12:30 Joka ei ole minun puolellani, on minua vastaan, ja joka ei yhdessä minun kanssani kokoa, se hajottaa.
luciferia ja sen rikollisuuden epäjumalia rakastavat / palvelevat uskovaiset jotka ei uskontunnustuksen antaneina tunne Jumalaa ja Jeesusta:
Joh. 14:15 Jos te rakastatte minua, niin pitäkäät minun käskyni.
JUMALAA, JEESUSTA JA PYHÄÄ HENKEÄ PILKKAAVAT luciferilaiset LUKEKAA TARKOIN TÄMÄKIN:
Matteuksen evankeliumi:
7:23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät.'
Luukkaan evankeliumi:
13:27 Mutta hän on lausuva: 'Minä sanon teille: en tiedä, mistä te olette. Menkää pois minun tyköäni, kaikki te vääryyden tekijät.'
JEESUS EI OLE LUVANNUT OLLA SELLAISTEN KANSSA JOTKA EIVÄT PIDÄ KAIKKEA MITÄ HÄN ON OPETTANUT! JOTEN RIKOLLISTEN luciferilaisuuden ja sen epäjumalia PALVELEVILLA ON AIHETTA MIETTIÄ KUMPI OPETTAA OIKEIN; teuta VAI JEESUS:
Matt. 28:20 ja opettamalla heitä pitämään kaikki, mitä minä olen käskenyt teidän pitää. Ja katso, minä olen teidän kanssanne joka päivä maailman loppuun asti.Örvelö . sinä asetat edelleen väärin vastakkaisduuksia .
Minä En opeta ketaan sillai , en ole opettaja ,,mutta jos
tuntuu että minun asiat opettaa niin , Ne on Jeesuksesta
Olisi hyvä tunnustaa totuus ,eli jos viestini jotain puhuttelee
se on Vapahtajasta , ei minusta , koska paljon lukeneena
saatan olla kirjanoppinut , mutta kyllä olen omininut uskon
kauttakin asioita..
- su
Mitä noin uskon ja lain sekoittamisesta keskenään, niin lakiin ei todellakaan voi sekoittaa uskontoa. Mutta uskontoon jos se on ihmistä loukkaava voi hyvinkin sekoitaaa lakia.
- v,d.e-2
Onkos sinulla ruumishuoneelta löydetty "rakkus" aisassa vai?
örvelö ja savon ukko ette tiedä ja nyt on tullut(ei tuomari ) - Väärätieto TEU!!
KUN SINÄ LAITAT PÄIVÄLLISET TAI ILLALLISET :
Älä kutsu sisaria tai veljiä tai muita sukulaisia sillä he pian
kutsuvat sinut takaisin ja saat palkan , Luuk. 14:13.
-Yllä oleva ei pidä paikkaansa, sillä nykyihmiset ei kutsu vastavierailuille
syyt mm nuukuus, internet, tv, omat harrastukset ja ehkä vuorotyö estää.
..Kutsu köyhiä tai raajarikkoja , rampoja , sokeita. he ei voi
kutsua sinua takaisin , eikä ole mahdollista että saisit
mitään palkkaa. Väärin,
Köyhiltä voit saada vieraanvaraisuutta ja seuraa. Lisäksi myös palkkaa jonka eläkkeesdtä kustannetaan. Lisäksi sossu maksaa avustaja-palkkion kurssin käyneille. Kursseja iltasella, työstä 10e/h. kysy sosiaalitoimesta.- teu.
Ei ollut väärä tieto : Sillä sitä ei häettukaan ;? siis vasta vuo-
roisuutta , vaan nimen omaan kutsua heitä , joilla ei luulla olevan
mitään mahdollisuutta kutsua takaisin, otan esim. Kerjäläinen .
Tämä on ehkä paremmin sanottu 5 Moos 14:29 , Ja sitten
tulkoon Leeviläinen , jolla ei ole osuutta eikä perintöosaa sinun
rinnallasi , niin myös muukalainen , orpo la leski , jotka asuvat sinun porttisi sisäpuolella , ja syökööt ja tulkoot ravituksi ,
että Herra , sinun Jumalasi , siunaisi sinua kaikissa kättetesi töissä, joita teet. ". - Jumala ompi linnamme
teu. kirjoitti:
rinnallasi , niin myös muukalainen , orpo la leski , jotka asuvat sinun porttisi sisäpuolella , ja syökööt ja tulkoot ravituksi ,
että Herra , sinun Jumalasi , siunaisi sinua kaikissa kättetesi töissä, joita teet. ".Näin se on veli Teu...
Jumala tuntee sydämet...Jeesuksen Hengessä rakastamme kerjäläisiä ja orpoja ja leskiä...joita muut hylkivät ja häpeävät....
Tiedämme itsemme kurjiksi, köyhiksi itsessämme....miksi hylkisimme heikoimpia..
Daavidinkin sotajoukko oli roskasakkia maailman silmissä...mutta otolliset palvelemaan sydämestään Jumalaa.
Jumalan Rauhaan.... - teu.
Jumala ompi linnamme kirjoitti:
Näin se on veli Teu...
Jumala tuntee sydämet...Jeesuksen Hengessä rakastamme kerjäläisiä ja orpoja ja leskiä...joita muut hylkivät ja häpeävät....
Tiedämme itsemme kurjiksi, köyhiksi itsessämme....miksi hylkisimme heikoimpia..
Daavidinkin sotajoukko oli roskasakkia maailman silmissä...mutta otolliset palvelemaan sydämestään Jumalaa.
Jumalan Rauhaan....Saul oli kuningaana 1050- 1010. eKr. Jonkin verran ennen
Saul:in kuolemaa hän Vainosi Daavidia ja hänen miehiään .
Herra oli Daavidin kanssa ja antoi tarvittaessa tietojaan kun
Daavit sitä tarvi , otan Esimerkin . Kegilan vapautus , kun hän siirtyi vuorille , ei Saulin tarvinnut hävittää Kegilan kaupunkia .
Vaan Hän Pyysi pappi , Epjatarilta "Tuo tnne se Messu kasukka"
ja hän Tiedusteli Herralta asiaa, 1 Sam. 23: 10-15. asia kerrotaan aika hyvin , kuinka kaksinaamainen oli Saul. ja
kuinka hyvin Herra piti hänet ajan tasalla , siihen aikaan
Daavidilla oli n. 600 miestä , ja Jumalan tuki . Silloin ei
ainakaan puhuttu pahaa , vaan päin vastoin . Heillä oli
Herran apu ja kunnioitus . - ,m .ds-
teu. kirjoitti:
että Herra , sinun Jumalasi , siunaisi sinua kaikissa kättetesi töissä, joita teet. ".ihmisille on voimassa UUDEN LIITON EHDOT JA OPIT VT:n Lain kera
MUTTA
luferilaiset lukee kaikkea raamatusta mikä ei ole JUMALAN JA JEESUKSEN OMAA SANAA!
JA
loppuja etsivät luciferia palvelevien epäjumalansa katumus katekismuksesta!!!
http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/9461899/46725910
"Kiva kun olit tarkkana
teuta 13.11.2010 14:18
Tuo yks joka hilluu nyt suuna päänä , ei ole löytänyt tuotakaan oikesta kirjasta
Mä hain vanhan Rippikoulu katekismuksen , ja siinä se on aivan oikein ." - kalle.
teu. kirjoitti:
Saul oli kuningaana 1050- 1010. eKr. Jonkin verran ennen
Saul:in kuolemaa hän Vainosi Daavidia ja hänen miehiään .
Herra oli Daavidin kanssa ja antoi tarvittaessa tietojaan kun
Daavit sitä tarvi , otan Esimerkin . Kegilan vapautus , kun hän siirtyi vuorille , ei Saulin tarvinnut hävittää Kegilan kaupunkia .
Vaan Hän Pyysi pappi , Epjatarilta "Tuo tnne se Messu kasukka"
ja hän Tiedusteli Herralta asiaa, 1 Sam. 23: 10-15. asia kerrotaan aika hyvin , kuinka kaksinaamainen oli Saul. ja
kuinka hyvin Herra piti hänet ajan tasalla , siihen aikaan
Daavidilla oli n. 600 miestä , ja Jumalan tuki . Silloin ei
ainakaan puhuttu pahaa , vaan päin vastoin . Heillä oli
Herran apu ja kunnioitus .Tässä vastaan örvelölle , hän ei huomannut että kirjoitin
ainakin 3032 v. vanhasta asiasta , Aabrahamin liitto oli
uusittu 1447 eKr. moosekseksen aikana , ja nyt elettiin
sitä aikaa , uusi liitto alkoi Jeesuksen ristiltä -oo30-joka
joka oli monesko UusiLiitto . Mistä voidaan tietää että se oli Uusiliitto , Siittä että se oli Jumalan tekemä .Mutta tämä
viimeinen Joka oli Jeesuksen js Jumalan tekemä siinä
eri merkki , kuin aikaisemmissa ,,Jumalan veri Kristuksen
kautta , en sano paremmin .. - teu.
,m .ds- kirjoitti:
ihmisille on voimassa UUDEN LIITON EHDOT JA OPIT VT:n Lain kera
MUTTA
luferilaiset lukee kaikkea raamatusta mikä ei ole JUMALAN JA JEESUKSEN OMAA SANAA!
JA
loppuja etsivät luciferia palvelevien epäjumalansa katumus katekismuksesta!!!
"Kiva kun olit tarkkana
Tuo yks joka hilluu nyt suuna päänä , ei ole löytänyt tuotakaan oikesta kirjasta
Mä hain vanhan Rippikoulu katekismuksen , ja siinä se on aivan oikein ."VT:n LAIT EI KUULUU MITENKÄÄN MUUTEN KUIN KYMMENENKÄSKYA .
LUE KETJUSTA UUDEN LIITON KUULUVAT ASIAT, ja sillä sipuli . - vc.de-ew-
kalle. kirjoitti:
Tässä vastaan örvelölle , hän ei huomannut että kirjoitin
ainakin 3032 v. vanhasta asiasta , Aabrahamin liitto oli
uusittu 1447 eKr. moosekseksen aikana , ja nyt elettiin
sitä aikaa , uusi liitto alkoi Jeesuksen ristiltä -oo30-joka
joka oli monesko UusiLiitto . Mistä voidaan tietää että se oli Uusiliitto , Siittä että se oli Jumalan tekemä .Mutta tämä
viimeinen Joka oli Jeesuksen js Jumalan tekemä siinä
eri merkki , kuin aikaisemmissa ,,Jumalan veri Kristuksen
kautta , en sano paremmin ..VT:n Jumalan Moosekselle antaman Lain kieltäjä olet ja olet myös kieltänyt raamatun UT:n Jumalan ja Jeesuksen Lait JA SAMALLA KIELSIT HEIDÄT koko rikollisen kristikunnan puolesta luciferin epäjumalien pamentamana pässinä!
- b ,f.e-p
teu. kirjoitti:
VT:n LAIT EI KUULUU MITENKÄÄN MUUTEN KUIN KYMMENENKÄSKYA .
LUE KETJUSTA UUDEN LIITON KUULUVAT ASIAT, ja sillä sipuli .helevettiin matkalla olevia yritöt petkuttaa!!!
5:18 Sillä totisesti minä sanon teille: kunnes taivas ja maa katoavat, ei laista katoa pieninkään kirjain, ei ainoakaan piirto, ennenkuin kaikki on tapahtunut.
5:19 Sentähden, joka purkaa yhdenkään näistä pienimmistä käskyistä ja sillä tavalla opettaa ihmisiä, se pitää pienimmäksi taivasten valtakunnassa kutsuttaman; mutta joka niitä noudattaa ja niin opettaa, se pitää kutsuttaman suureksi taivasten valtakunnassa.
5:20 Sillä minä sanon teille: ellei teidän vanhurskautenne ole paljoa suurempi kuin kirjanoppineiden ja fariseusten, niin te ette pääse taivasten valtakuntaan.
5:21 Te olette kuulleet sanotuksi vanhoille: 'Älä tapa', ja: 'Joka tappaa, se on ansainnut oikeuden tuomion.'
5:22 Mutta minä sanon teille: jokainen, joka vihastuu veljeensä, on ansainnut oikeuden tuomion; ja joka sanoo veljelleen: 'Sinä tyhjänpäiväinen', on ansainnut suuren neuvoston tuomion; ja joka sanoo: 'Sinä hullu', on ansainnut helvetin tulen.
Vie luciferilaisille paimenille ja sen rikollisille rippi ja salarippi isille terveisiä että murhaaja, insesti isät, pedofiilit ja kaltaisesi väärän todistuksen jakajat ovat ilman Jumalallisuuden tukea ellei JUMALAN JA JEESUKSEN SEKÄ SUOMEN LAKI KELPAA!!!
Tue vasta väitteesi Raamatun UT:n Jumalan tai/ja Jeesuksen Omalla Sanalla tai Suomen Lain tuella!
Ellei sitä tukea mistään löydy, niin tilaa luciferilta apua! - teu.
vc.de-ew- kirjoitti:
VT:n Jumalan Moosekselle antaman Lain kieltäjä olet ja olet myös kieltänyt raamatun UT:n Jumalan ja Jeesuksen Lait JA SAMALLA KIELSIT HEIDÄT koko rikollisen kristikunnan puolesta luciferin epäjumalien pamentamana pässinä!
Jos minulla ei muuta lisi : kuin Mooseksen lain kielto kyllä
pääsisin Taivaaseen , koska se on pitämista Kristuksen
Lakia , korkeammassa kurissa ...
Vai kielsin samalla sinut älä ole niin Pahoillas siitä
Ole pahoillas paremminkin siitä koskas löylyyn pääset . - bv,d.e-
teu. kirjoitti:
Jos minulla ei muuta lisi : kuin Mooseksen lain kielto kyllä
pääsisin Taivaaseen , koska se on pitämista Kristuksen
Lakia , korkeammassa kurissa ...
Vai kielsin samalla sinut älä ole niin Pahoillas siitä
Ole pahoillas paremminkin siitä koskas löylyyn pääset .aivopieruja päästelet sontaluukustasi!
Tässä teuta kieltää Jumalan Moosekselle antaman Lain ja ilmoittaa Jumalan herraa leikkivänä luciferilaisena ateistipiruna että luciferilaiset olisivat muka saaneet oikeudet rikkoa Lakeja!
http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/9616541/48095597
"Ei ole Jeesus vahvistanut
teuta 8.8.2010 12:12
Mooseksen lakia , muuta kiun 10 käskyä kaiken lainen muu mooseksen laki hylättiin 30 jKr.
Sinä et ymmärrä oikeastaan mitään. Miksi räävit poskeasi jatkuvasti ."
Tässä teuta vahvistaa KOKO RIKOLLISEN KRISTINUSKON PUOLESTA, että he ovat luciferilaisina Laista luopuneita rikollisia:
teuta
sinä tarvitset sitä vielä.
Tässä teuta ilmoitta rippi ja salarippi isän luciferilaisille murha ja pedofiili rikoksien sovittamis oppia! Tämä oppi on Jumalan ja Jeesuksen sekä Suomen Lain vastaista:
teuta
Tässä teuta ASETTAA ITSE ITSENSÄ herra luciferilaisen OIKEUDETUKSI PÄÄTTÄMÄÄN, MILLOIN LAIT SAA OLLA VOIMASSA JA MILLOIN EI. RIKOLLISILLE EI OLE TUOTA OIKEUTTA ANNETTU VAAN SE ON luciferilaisten OMAA RIKOLLISUUTTA:
teuta
ertoo kaiken hänelle , ja anoo anteeksi , hän saa sen
jne..
10-käskyä on luciferia palvelleen Luder/Lutherin oppia jossa hän tekee itse itsestään luciferilaisille epäjumalan niinkuin teutakin tekee itse itsestään suuruuden hulluna itse itsestään Jumalaa, Jeesuta ja Pyhää Henkeä haukkuvan, pilkkaavan, syyttävän jne herra sontaluukku lestadiolaisen:
"Kiva kun olit tarkkana
Mä hain vanhan Rippikoulu katekismuksen , ja siinä se on aivan oikein ."
Tässä teuta antaa Paavalille ja rikollisen kristinuskon perustaja luciferilaisille uuden nimen:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10124790
ville.
8.3.2012 08:48
Rikollisia seurakuntia ei ole Jeesus perustanut ,ne on örvelöt perustaneet.
Jumalan haukut rikolliseksi Luder/Lutherin opin rikoksiin, mm. noitavaino murhiin:
Fered.
-Jeesusta syytät Paavali perustamien rikollisten seurakuntien perustamisista:
MATTI
Fered.
Näin teurastaa Jeesuksen; elukaksi Jeesusta pilkaten; huomaa myös, että Jumalan Nimen teuta kirjoittaa pienellä "j":llä:
TEU.
Jne...
On ilmeistä että kaikki teutan opit ovat voimassa lestadiolaisuudessa kaikkine luciferilaisuuksineen kun kukaan ei ole teutan Jumalaa, Jeesusta ja Pyhää Henkeä pilkkaamisen oppia vastaa! - v,e,w.q
teu. kirjoitti:
että Herra , sinun Jumalasi , siunaisi sinua kaikissa kättetesi töissä, joita teet. ".http://keskustelu.suomi24.fi/node/10571310#comment-54665873
ville.
13.4.2012 21:54
Sulla , örvelö on luulo . että joku vieläluulee , kaikki on potaskaa minkä sinä olet kirjoittanut .
Kaikki se mikä on minun kirjoittamaa on 100% oikein .
haluatko että alan heittää loka oikeen reippaasti nimittain
sinä ansaitsisit sen , tai 1000 kuolemaa.
"Kiva kun olit tarkkana
- perämela
Pitäis kai käyä apteekissa luettamassa tämä soopa mitä tämä ketju on täynnä.
vai että jos rikos ei tule ilmi silloin riittää rippi ja se on muka sillä siisti.
kaikki rikokset tulee selvittää yhteiskunnan edessä, Jumala ei niitä sovita, jos on varastanut, pitää velkansa maksaa, ja sitten Jumalan anteeksanto on eri asia.- teu.
Tee sinä se , jos tarvii minä luulen että kun ideat loppuu
on aika oientua , ei ole mikään työ vaartia jotakin , koska
jokainen tuntee että vaatija on vaatija , asioita ei sitten
löydykkään , mahtipontisia viestia pitkin ketjua , missä
olit sillin 6. vuotta sitten kun täällä oli 1 viesti 8 lukua koko
päivässä ,,olemme luotsanneet palstan sieltä näillä virheillä
että kiitos !!! - v.df-.e-3
teu. kirjoitti:
Tee sinä se , jos tarvii minä luulen että kun ideat loppuu
on aika oientua , ei ole mikään työ vaartia jotakin , koska
jokainen tuntee että vaatija on vaatija , asioita ei sitten
löydykkään , mahtipontisia viestia pitkin ketjua , missä
olit sillin 6. vuotta sitten kun täällä oli 1 viesti 8 lukua koko
päivässä ,,olemme luotsanneet palstan sieltä näillä virheillä
että kiitos !!!mutta sihän oletkin Jeesusta pilkaten elukkana teurastava lahtari:
TEU.
HEIDÄN RIKKOMUSTENSA TÄHDEN JAKEET 4-5. . HÄNESSÄ ITSESSÄÄN EI OLLUT VÄÄRYYTTÄ EIKÄ SYNTIÄ , VAAN HÄN KANTOI TOISTEN SYNNIT . JUMALAN KARITSANA , HÄNET TEURASTETTIIN, VERI UHRINA SYNTISTEN PUOLESTA . - teu.
v.df-.e-3 kirjoitti:
mutta sihän oletkin Jeesusta pilkaten elukkana teurastava lahtari:
TEU.
HEIDÄN RIKKOMUSTENSA TÄHDEN JAKEET 4-5. . HÄNESSÄ ITSESSÄÄN EI OLLUT VÄÄRYYTTÄ EIKÄ SYNTIÄ , VAAN HÄN KANTOI TOISTEN SYNNIT . JUMALAN KARITSANA , HÄNET TEURASTETTIIN, VERI UHRINA SYNTISTEN PUOLESTA .Ei pidä paikkansa kummassakaan tapauksessa en
ole tehnyt Raamatulle väkivältaa Karitsa on mainittu
sesajassa ja monesti Ilmesrrrrrtys kirjassa , jos kiinnostaa
voipi tutkia, - cv.f-e
teu. kirjoitti:
Ei pidä paikkansa kummassakaan tapauksessa en
voipi tutkia,kaltaisesi nelijalkaiset on mainittu MUTTA EI JUMALAN JA JEESUKSEN SANASSA MUUTEN KUIN HEITÄ PILKKAAVIEN TEKSTEISSÄ!
En ymmärrä, että sinä rikollisen kristinnuskon uskovaisena olet niin törkee Jeesusta kohtaan, että tee Hänestä väkisien elunkan ja teurastat opeissasi Hänen elukkana!
Vaikka sinulle monia raamatun väärennöksiä tai katekismuksen luuciferia palvelevien oppeja todistamassa että olette itse mm. uskontunnustuksessa ihmisyydenne kieltäneitä ymmärtämättämiä ja järjettömiä nelijalkaisen paimentenne nelijalkaisia elukoita NIIN JEESUSTA ELUKAKSI HAUKKUMISET JA JEESUKSEN ELUKKANA TEURASTAMISET ON TÖRKEÄÄ RIKOLLISUUTTA; VÄÄRÄN TODISTUKSEN ANTAMINEN ON LAILLA KIELLETTY!
TÄTÄ TIETO EI OLE MINUN RAAMATUSSA MUTTA luciferilaisilla PILKKAAJILLA SE ON JA JUMALAN NIMIKIN OIKEIN helevetin PIENELLÄ J:llä!!:
TEU.
HEIDÄN RIKKOMUSTENSA TÄHDEN JAKEET 4-5. . HÄNESSÄ ITSESSÄÄN EI OLLUT VÄÄRYYTTÄ EIKÄ SYNTIÄ , VAAN HÄN KANTOI TOISTEN SYNNIT . JUMALAN KARITSANA , HÄNET TEURASTETTIIN, VERI UHRINA SYNTISTEN PUOLESTA . - ,c,sds.
teu. kirjoitti:
Ei pidä paikkansa kummassakaan tapauksessa en
voipi tutkia,LAITA ESIIN SE "sesajassa" KOHTA JOSSA JUMALA TAI JEESUS ITSE ILMOITTAA OLEVANSA NELIJALKAINEN TEUTARASTETTAVA ELUKKA???
ELLEI SITÄ OLE NIIN USKOT/LUULET/OLET ISE SELLAINEN ja USKOVAISIENA USKOT TOISIA KALTAISIKSESI ELUKOIKSI!! - Sue K
,c,sds. kirjoitti:
LAITA ESIIN SE "sesajassa" KOHTA JOSSA JUMALA TAI JEESUS ITSE ILMOITTAA OLEVANSA NELIJALKAINEN TEUTARASTETTAVA ELUKKA???
ELLEI SITÄ OLE NIIN USKOT/LUULET/OLET ISE SELLAINEN ja USKOVAISIENA USKOT TOISIA KALTAISIKSESI ELUKOIKSI!!Mark 12
1 Jeesus alkoi puhua heille vertauksin:
"Mies istutti viinitarhan, ympäröi sen aidalla, louhi kallioon viinikuurnan ja rakensi vartiotornin. Sitten hän vuokrasi tarhan viininviljelijöille ja muutti itse pois maasta.
2 "Sovittuun aikaan hän lähetti palvelijansa viinitarhan viljelijöiden luo, jotta saisi heiltä osansa tarhan sadosta. 3 Mutta nämä ottivat miehen kiinni, pieksivät hänet ja lähettivät takaisin tyhjin käsin. 4 Omistaja lähetti heidän luokseen toisen palvelijan, mutta tätäkin he pahoinpitelivät ja häpäisivät. 5 Hän lähetti taas uuden palvelijan, ja tämän he tappoivat. Samoin kävi seuraavienkin: toiset he pieksivät, toiset tappoivat. 6 Nyt oli jäljellä enää yksi, hänen rakas poikansa. Tämän hän lähetti vuokraajien luo viimeiseksi ajatellen: 'Minun omaan poikaani he eivät sentään uskalla koskea.' 7 Mutta nämä sanoivat toisilleen: 'Hän on perillinen. Tapetaan hänet, niin perintö on meidän.' 8 He ottivat hänet kiinni, tappoivat hänet ja heittivät ulos viinitarhasta.
9 "Mitä viinitarhan omistaja nyt tekee? Hän tulee ja ottaa nuo viljelijät hengiltä ja antaa viinitarhansa toisille. 10 Olette kai lukeneet kirjoituksista tämän kohdan:
-- Kivi, jonka rakentajat hylkäsivät,
on nyt kulmakivi.
11 Herralta se on tullut, ja se on ihmeellinen meidän silmissämme."
12 Neuvoston jäsenet olisivat halunneet ottaa Jeesuksen kiinni, sillä he ymmärsivät, että Jeesus oli vertauksessaan puhunut heistä. Mutta koska he pelkäsivät kansaa, he antoivat hänen olla ja lähtivät pois. - teu.
,c,sds. kirjoitti:
LAITA ESIIN SE "sesajassa" KOHTA JOSSA JUMALA TAI JEESUS ITSE ILMOITTAA OLEVANSA NELIJALKAINEN TEUTARASTETTAVA ELUKKA???
ELLEI SITÄ OLE NIIN USKOT/LUULET/OLET ISE SELLAINEN ja USKOVAISIENA USKOT TOISIA KALTAISIKSESI ELUKOIKSI!!örvelö , etkai sinä luule , että kaikki juoksee sinun pillin
mukaan ,ts. sinä et voi vapaasti päästellä mitä vain suustas
jos minä vastaan kaikkiin sinun toilailuihun se vie tulokseen
josta uutisissa sanottiin , että siitä tulee , 1 vasta väite 2 kovemmin ,,3 . häiriköinti netissä ..
Jesajan kirjassa , 53:7. (Ilm. .19:7).ja muitakin on - b.g-r-er
teu. kirjoitti:
örvelö , etkai sinä luule , että kaikki juoksee sinun pillin
mukaan ,ts. sinä et voi vapaasti päästellä mitä vain suustas
jos minä vastaan kaikkiin sinun toilailuihun se vie tulokseen
josta uutisissa sanottiin , että siitä tulee , 1 vasta väite 2 kovemmin ,,3 . häiriköinti netissä ..
Jesajan kirjassa , 53:7. (Ilm. .19:7).ja muitakin onMikä näistä sanoista on Jeesuksen Omaa Sanaa???
Jes 53:7 Häntä piinattiin, ja hän alistui siihen, ei hän suutansa avannut. Kuin karitsa, jota teuraaksi viedään, niin kuin lammas, joka on ääneti keritsijäinsä edessä, ei hänkään suutansa avannut.
Ellei tuota ole Jeesus ilmoittanut niin olisko mahdollista, että kyseessä on rikollisen kristinuskon raamatun väärentäjien ja luciferilaisittain raamattua tulkitsivien Jeesuksen pilkkaaminen?
JOKAINEN RAAMATUSSA OLEVA SANA, JOKA EI OLE JUMALAN JA JEESUKSEN OMAA SANAA; EI OLE OLE HEIDÄN SANAA!
Siis edelleen uskovaisina uskotte että Jeesus oli kaltaisenne uskontunnustuksen antanut nelijalkainen joka teuta ilmoittaa olevan teurastettu elukka!
minulla ei ole pilliä vaan keskustelen raamatussa vielä jäljellä olevien Jumalan ja Jeesuksen Oman Sanan tietoja ja Lain; sekä Suomen Lain tuella kantani tukien.
KENEN SANAN TUELLA PIL....HIN PUHALTAVAT JEESUSTA NELIJALKAISETKSI PILKKAAVAT TEURASTAJAT? - teuta
Sue K kirjoitti:
Mark 12
1 Jeesus alkoi puhua heille vertauksin:
"Mies istutti viinitarhan, ympäröi sen aidalla, louhi kallioon viinikuurnan ja rakensi vartiotornin. Sitten hän vuokrasi tarhan viininviljelijöille ja muutti itse pois maasta.
2 "Sovittuun aikaan hän lähetti palvelijansa viinitarhan viljelijöiden luo, jotta saisi heiltä osansa tarhan sadosta. 3 Mutta nämä ottivat miehen kiinni, pieksivät hänet ja lähettivät takaisin tyhjin käsin. 4 Omistaja lähetti heidän luokseen toisen palvelijan, mutta tätäkin he pahoinpitelivät ja häpäisivät. 5 Hän lähetti taas uuden palvelijan, ja tämän he tappoivat. Samoin kävi seuraavienkin: toiset he pieksivät, toiset tappoivat. 6 Nyt oli jäljellä enää yksi, hänen rakas poikansa. Tämän hän lähetti vuokraajien luo viimeiseksi ajatellen: 'Minun omaan poikaani he eivät sentään uskalla koskea.' 7 Mutta nämä sanoivat toisilleen: 'Hän on perillinen. Tapetaan hänet, niin perintö on meidän.' 8 He ottivat hänet kiinni, tappoivat hänet ja heittivät ulos viinitarhasta.
9 "Mitä viinitarhan omistaja nyt tekee? Hän tulee ja ottaa nuo viljelijät hengiltä ja antaa viinitarhansa toisille. 10 Olette kai lukeneet kirjoituksista tämän kohdan:
-- Kivi, jonka rakentajat hylkäsivät,
on nyt kulmakivi.
11 Herralta se on tullut, ja se on ihmeellinen meidän silmissämme."
12 Neuvoston jäsenet olisivat halunneet ottaa Jeesuksen kiinni, sillä he ymmärsivät, että Jeesus oli vertauksessaan puhunut heistä. Mutta koska he pelkäsivät kansaa, he antoivat hänen olla ja lähtivät pois.Kuule ,Sue K..
Mark. 12:1.12, VIINITARHURIT on selitetty Mat .21:33-44.
sel. " Israelin heimo on Herran Sebaotin Viinitarha "Jes. 5:7 .
VIINITARHURIT olivat Irsraelin johtomiehiä, jotka vuosisatoja
oli vat pieksäneet tai tappaneet Herran Profeettoja . ja muita
palvelijoita sekä lopuksi ottivat kiinni HÄNEN Poikansa . , heittivät Hänet ulos viinitahasta ja tappoivat .
Jumaan Armovaltakunta Otettiin pian tämän jälkeen pois Israelilta , pientä jäännöstä lukuun ottamatta Silloin
(apostolisena kautena) alkoivat Jeesuksen mainitsemat "pakanalliset ajat ". Joiden kuluessa armonvalyakunta on miltei kokonaan ei_Israelilaisten kansojen keskuudessa , Herra oli ilmoittanut jo Hoos. 3;4-5. että Israelilaiset saavat kauan aikaa olla ilman kunigasta ..
Sen jälkeen Israelilaiset kääntyvät ja etsivät Herraa , Jumalaansa ,ja Daavidin ,Kuningasta (Kristusta) "
Heillä ei ole sovitus uhria syntiensä anteeksiantamukseksi, koska he ovat hylänneet KRISTUKSEN ja Hänen uhrinsa , Joka yksin kelpaa Jumalan edessä :kun muiden kansojen jäsenten
"Jumalan määräämä " Täysi luku "on käynyt sisälle armonval-
takuntaan ..
Juutalaisten valta osa "KAATUI "täh'än kiveen hylätessään Jeesuksen Messiaansa , ja vihatessaan/vainotessaan Hänen seurakuntaansa : Juutalaisuus PIRSTOUTUI Joutuessaan halotetuksi yli maapallon "kenen tahansa "tarkoittaa mihin
kansaan tahansa kuuluvia :"kivi ", Kristus "kaatuu" toisessa
tulemisessaan kaikkien Hänet hyljänneiden päälle ja
MURSKAA heidät (kadotukseen . ks. Dan. 2:32-45.
jatkan . - Sue K
teuta kirjoitti:
Kuule ,Sue K..
Mark. 12:1.12, VIINITARHURIT on selitetty Mat .21:33-44.
sel. " Israelin heimo on Herran Sebaotin Viinitarha "Jes. 5:7 .
VIINITARHURIT olivat Irsraelin johtomiehiä, jotka vuosisatoja
oli vat pieksäneet tai tappaneet Herran Profeettoja . ja muita
palvelijoita sekä lopuksi ottivat kiinni HÄNEN Poikansa . , heittivät Hänet ulos viinitahasta ja tappoivat .
Jumaan Armovaltakunta Otettiin pian tämän jälkeen pois Israelilta , pientä jäännöstä lukuun ottamatta Silloin
(apostolisena kautena) alkoivat Jeesuksen mainitsemat "pakanalliset ajat ". Joiden kuluessa armonvalyakunta on miltei kokonaan ei_Israelilaisten kansojen keskuudessa , Herra oli ilmoittanut jo Hoos. 3;4-5. että Israelilaiset saavat kauan aikaa olla ilman kunigasta ..
Sen jälkeen Israelilaiset kääntyvät ja etsivät Herraa , Jumalaansa ,ja Daavidin ,Kuningasta (Kristusta) "
Heillä ei ole sovitus uhria syntiensä anteeksiantamukseksi, koska he ovat hylänneet KRISTUKSEN ja Hänen uhrinsa , Joka yksin kelpaa Jumalan edessä :kun muiden kansojen jäsenten
"Jumalan määräämä " Täysi luku "on käynyt sisälle armonval-
takuntaan ..
Juutalaisten valta osa "KAATUI "täh'än kiveen hylätessään Jeesuksen Messiaansa , ja vihatessaan/vainotessaan Hänen seurakuntaansa : Juutalaisuus PIRSTOUTUI Joutuessaan halotetuksi yli maapallon "kenen tahansa "tarkoittaa mihin
kansaan tahansa kuuluvia :"kivi ", Kristus "kaatuu" toisessa
tulemisessaan kaikkien Hänet hyljänneiden päälle ja
MURSKAA heidät (kadotukseen . ks. Dan. 2:32-45.
jatkan .Tämä lainaamani ei Raamatunkohta suoraan liittynyt Jumalan Karitsa -aiheeseen. Halusin vain mainita, että Jeesus puhui tämän vertauksen kautta omasta kuolemastaan tuleville teloittajilleen.
Kulmakivi on hieno vertaus. Kulmakivi kannattelee temppelin pilareita, ja jos sen "hylkää" eli poistaa, rakennus sortuu. - b.,de.e
Sue K kirjoitti:
Tämä lainaamani ei Raamatunkohta suoraan liittynyt Jumalan Karitsa -aiheeseen. Halusin vain mainita, että Jeesus puhui tämän vertauksen kautta omasta kuolemastaan tuleville teloittajilleen.
Kulmakivi on hieno vertaus. Kulmakivi kannattelee temppelin pilareita, ja jos sen "hylkää" eli poistaa, rakennus sortuu."kannattaa... murtuu"
raamatussa on tieto että uskot katoaa ja se merkitsee sitä että ihmiset saa Jumalallisuuden tietouden. Kannettaa miettiä mitä Matt 24 Jeesus opettaa.... - Sue K
b.,de.e kirjoitti:
"kannattaa... murtuu"
raamatussa on tieto että uskot katoaa ja se merkitsee sitä että ihmiset saa Jumalallisuuden tietouden. Kannettaa miettiä mitä Matt 24 Jeesus opettaa....Matt 24
9. Silloin teidät annetaan vaivaan, ja teitä tapetaan, ja te joudutte kaikkien kansojen vihattaviksi minun nimeni tähden.
Oletko siis itse valmis vaikka kuolemaan Jeesuksen nimen tähden? Tässä Jumalallisessa ilmoituksessa Jeesus puhuu siitä. - TEU.
b.g-r-er kirjoitti:
Mikä näistä sanoista on Jeesuksen Omaa Sanaa???
Jes 53:7 Häntä piinattiin, ja hän alistui siihen, ei hän suutansa avannut. Kuin karitsa, jota teuraaksi viedään, niin kuin lammas, joka on ääneti keritsijäinsä edessä, ei hänkään suutansa avannut.
Ellei tuota ole Jeesus ilmoittanut niin olisko mahdollista, että kyseessä on rikollisen kristinuskon raamatun väärentäjien ja luciferilaisittain raamattua tulkitsivien Jeesuksen pilkkaaminen?
JOKAINEN RAAMATUSSA OLEVA SANA, JOKA EI OLE JUMALAN JA JEESUKSEN OMAA SANAA; EI OLE OLE HEIDÄN SANAA!
Siis edelleen uskovaisina uskotte että Jeesus oli kaltaisenne uskontunnustuksen antanut nelijalkainen joka teuta ilmoittaa olevan teurastettu elukka!
minulla ei ole pilliä vaan keskustelen raamatussa vielä jäljellä olevien Jumalan ja Jeesuksen Oman Sanan tietoja ja Lain; sekä Suomen Lain tuella kantani tukien.
KENEN SANAN TUELLA PIL....HIN PUHALTAVAT JEESUSTA NELIJALKAISETKSI PILKKAAVAT TEURASTAJAT?örvelö .KUINKA PALJON PAREMPILULET OLEVASI ,?
TUOMMOISIIN , KUIN SINÄ KIRJOITAT EI , OLE SYYTÄ
KENENKÄÄN VASTATA. - v.d.w-q
TEU. kirjoitti:
örvelö .KUINKA PALJON PAREMPILULET OLEVASI ,?
TUOMMOISIIN , KUIN SINÄ KIRJOITAT EI , OLE SYYTÄ
KENENKÄÄN VASTATA.Eihän sinulla ole tukea muilta kuin luciferilta tällaista sopaskaa kirjoittavana Jumalan, Jeesuksen ja Pyhän Hengen pilkkaaja elukkana:
ET OLE LAITTANUT ESIIN NÄYTTÖÄ SIITÄ, ETTÄ JUMALA ON ASETTANUT Luder/Lutherin OPPEINEEN TAPPAMAAN JA RAISKAAMAAN USKOVAISIA, PIKKU LAPSIAKIN! LAITA JUMALAA SYYTTÄVÄNÄ NÄYTTÖÄ VÄITTEELLESI???
Fered.
Ja tiedätkö minkä takia . Luthr: oli Jumalan ase ,koska hän..."
Et ole Jeesusta laittanut esiin näyttöä, että Jeesus on syyllinen rikollinen Paavalin rikoksiin. LAITA ESIIN NÄYTTÖÄ, ETTÄ JEESUS PERUSTI MURHAAJA PEDOFIILI RIKOLLISTEN SEURAKUNNAT?
MATTI
Fered.
ET OLE LAITTANUT NÄYTTÖÄ SIITÄ, ETTÄ JEESUS RAKASTAA MURHAAJA PEDOFIILI RIKOLLISTEN SEURAKUNTIA! LAITA ESIIN NÄYTTÖÄ???
teuta
että Hän sen pyhittäisi - v.d.ww-
Sue K kirjoitti:
Matt 24
9. Silloin teidät annetaan vaivaan, ja teitä tapetaan, ja te joudutte kaikkien kansojen vihattaviksi minun nimeni tähden.
Oletko siis itse valmis vaikka kuolemaan Jeesuksen nimen tähden? Tässä Jumalallisessa ilmoituksessa Jeesus puhuu siitä.Matt 24:9. Silloin teidät annetaan vaivaan, ja teitä tapetaan, ja te joudutte kaikkien kansojen vihattaviksi minun nimeni tähden.
Totta, mm. noitarovioilla tapetaan vielä 2000 luvulla ihmisiä rikollisen kristinuskon elukkamaisten luciferia palvelevien rahoituksilla ja toimesta!
Pelkästään afrikkaisia on tapettu 2000 luvulla yli 10000 mutta luku voi olla paljon suurempi. Jokainen murha todistaa murhia tilaavien lähetystyö rikollisia saatananpalvojiksi! Tervejärkinen IHMINEN ei tuollaisiin pedojen elukkamaisiin rikoksiin alenna itseensä vaan sellaisia ovat uskontunnustuksen kaltaiset uskovaiset! - Sue K
v.d.ww- kirjoitti:
Matt 24:9. Silloin teidät annetaan vaivaan, ja teitä tapetaan, ja te joudutte kaikkien kansojen vihattaviksi minun nimeni tähden.
Totta, mm. noitarovioilla tapetaan vielä 2000 luvulla ihmisiä rikollisen kristinuskon elukkamaisten luciferia palvelevien rahoituksilla ja toimesta!
Pelkästään afrikkaisia on tapettu 2000 luvulla yli 10000 mutta luku voi olla paljon suurempi. Jokainen murha todistaa murhia tilaavien lähetystyö rikollisia saatananpalvojiksi! Tervejärkinen IHMINEN ei tuollaisiin pedojen elukkamaisiin rikoksiin alenna itseensä vaan sellaisia ovat uskontunnustuksen kaltaiset uskovaiset!Et vastannut kysymykseen. Jeesus puhui siitä, että tämä tapahtuu Hänen nimensä tähden. Sinä sotkit jostain syystä luciferin Jeesukseen.
Kun siteeraat noin mielelläsi tätä kohtaa, voit varmaan vastata, oletko itse valmis kuolemaan Jeesuksen nimen tähden? - teu.
v.d.w-q kirjoitti:
Eihän sinulla ole tukea muilta kuin luciferilta tällaista sopaskaa kirjoittavana Jumalan, Jeesuksen ja Pyhän Hengen pilkkaaja elukkana:
ET OLE LAITTANUT ESIIN NÄYTTÖÄ SIITÄ, ETTÄ JUMALA ON ASETTANUT Luder/Lutherin OPPEINEEN TAPPAMAAN JA RAISKAAMAAN USKOVAISIA, PIKKU LAPSIAKIN! LAITA JUMALAA SYYTTÄVÄNÄ NÄYTTÖÄ VÄITTEELLESI???
Fered.
Et ole Jeesusta laittanut esiin näyttöä, että Jeesus on syyllinen rikollinen Paavalin rikoksiin. LAITA ESIIN NÄYTTÖÄ, ETTÄ JEESUS PERUSTI MURHAAJA PEDOFIILI RIKOLLISTEN SEURAKUNNAT?
MATTI
Fered.
ET OLE LAITTANUT NÄYTTÖÄ SIITÄ, ETTÄ JEESUS RAKASTAA MURHAAJA PEDOFIILI RIKOLLISTEN SEURAKUNTIA! LAITA ESIIN NÄYTTÖÄ???
teuta
että Hän sen pyhittäisiKUULEHAN ,örvelö EITÄMÄ PALSTA OLE MIKÄÄN OIKEUS LAITOS SIKSI
TÄÄLLÄ EI TARVITÄ , MITÄÄN ERKOISIA NÄYTTÖJÄ ERIKSEEN .
VAAN TÄÄLLÄ RIITTÄÄ RAAMATTU , JOSSA KAIKKISAN ON JUMALAN SANAA
JOS SINÄ SEN KIELLÄT , EDELLEEN EIKÖ OLISI TODELLA PARENPI ETTÄ
MYLLYN KIVI RIPUSETTAISIIN SINUN KAULAASI , JA SINÄ UPOTETTAISIIN
MEREN SYVYVYTEEN .
EN OLE LUVANNUTKAAN ETSIÄ SINULLE NÄYTTÖJÄ sinä olet pyytänyt ,mutta
minä olen katsonut että sinä et ansaitse sellaisia NÄYTTÖJÄ KOSKA OLET
ILMAN USKOA EI VOI MÄÄRÄTTÖMÄSTI TEHDÄ VAATIMUKSIA MITÄTTÖMÄNÄ
ELLEI RAAMATTU RIITÄ KERÄÄ KAPSUT JA MENE POIS MEITÄ KIUSAAMASTA
alkaa olla 4.v 11 kk. tulostasi Joka täytty 15.5 ..
Tuossa v iestissä 11,12..2012. klo. 18:24. OLI PALJON MUUTAKIN , EIPÄ
TAINNUT SOPIA PIRTAAN , hyvä kun jäi nuo neljä sanaa .
"SAMAKSI OLEMME SAMAA SEURAKUNTAA ".
MIKÄ SEURAKUNTA , MISSÄ , MIHIN AIKAAN PERUSTETTU . KUKA PERUSTI ,
KEITÄ OLI PAIKALLA ..?.?
EN HALUA SULTA MITÄÄN VASTAUATA , minä haluan sellaiselta ihmiseltä vastauksen , joka tuntee asian ja tekstin ,örvelö ei tunne. ?
- perämela
minä kun tulin uskoon, selvitin jokaisen rikkeeni lakia ja yhteiskuntaa vastaan, ei ole mitään enää tunnustettavaa.
Jumalakin on anteeksi antanut ja armahtanut, ei syytä karvajalka eikä kukaan muukaan.- teu.
Kyllä minä ystyn kunnioittamaa sellaista persoonaa , mutten
mitenkää saa mielestäni ajatusta , kumpi maksoi sulle paksan
nimittäin Lahja vanhurskaus saavutetaan vähemmällöäkin ja
kuitenkin se on armosta , pelkään kokotiukkaa tarinaa tässä
sen tähden , se on laki Raamattu kun sen vaatii noin tiukas-
ti tuossa ei jäänyt epäselväksi oikein mitään
Siis jos karvajalka sai jonkin asian läpi , sitä voi käsitellä
kuin Esvan ja Aadamin ,,syntiin lankeemusta ..minä en
ole niin paha miltä kuullostaa ,otetaanrauhallisesti sekä
tehdään asiat oikein ,,ettei mene oikein asiat/asiat oikein - teu.
teu. kirjoitti:
tehdään asiat oikein ,,ettei mene oikein asiat/asiat oikeinJos olin kavasanainen pyydän anteeksi , jos vaitonaisuus johtaa muusta ymmärrän senkin , mutta sen minkä sanon Raamatun mukaan en korjuuta kellään .
- teuta
teu. kirjoitti:
tehdään asiat oikein ,,ettei mene oikein asiat/asiat oikeinVarmaan tässäkin on tarpeen selittää . Se joka tekee oikein asiat
on se joka tekee vaikka väärät asiat oikein ,,se on huono hoito
Mutta jos tekee oikeita asoita oikein se on kaikkein parasta . - v.d.e-
teuta kirjoitti:
Varmaan tässäkin on tarpeen selittää . Se joka tekee oikein asiat
on se joka tekee vaikka väärät asiat oikein ,,se on huono hoito
Mutta jos tekee oikeita asoita oikein se on kaikkein parasta .ja sinusta oli oikein pilkata Jeesusta kaltaiseksesi nelijalkaiseksi teurastettavaksi elukaksi:
"...VAAN HÄN KANTOI TOISTEN SYNNIT . JUMALAN KARITSANA , HÄNET TEURASTETTIIN, VERI UHRINA SYNTISTEN PUOLESTA . "
JA TIETYSTI SINÄ SYYTÄT JEESUSTA RIKOOLISEN PAAVALIN TEKEMISTÄ RIKOKSISTA:
MATTI
Fered.
" ...ja samaksi olemme samaa seurakuntaa" - teu.
v.d.e- kirjoitti:
ja sinusta oli oikein pilkata Jeesusta kaltaiseksesi nelijalkaiseksi teurastettavaksi elukaksi:
"...VAAN HÄN KANTOI TOISTEN SYNNIT . JUMALAN KARITSANA , HÄNET TEURASTETTIIN, VERI UHRINA SYNTISTEN PUOLESTA . "
JA TIETYSTI SINÄ SYYTÄT JEESUSTA RIKOOLISEN PAAVALIN TEKEMISTÄ RIKOKSISTA:
MATTI
Fered.
" ...ja samaksi olemme samaa seurakuntaa"Tässä on vain sellsinen seika , että minä en olenimittänyt asioita pitkaksi ,,sinä olet sitä tehnyt ja sinä olet määrittänyt niitä ..
jotka ei määritä pilkkaa , pilkaksi , ei ole tehyt pilkkaakaan .
täetä tulemme siihen tulokseen , että pikkaaja on se joka pilkan kehittää. eli örvelöä .. - b.df-e-
teu. kirjoitti:
Tässä on vain sellsinen seika , että minä en olenimittänyt asioita pitkaksi ,,sinä olet sitä tehnyt ja sinä olet määrittänyt niitä ..
täetä tulemme siihen tulokseen , että pikkaaja on se joka pilkan kehittää. eli örvelöä ..oli taas huono päivä; ruumis oli ehtinyt jähtyä vai?
örvelö ja savon ukko ette tiedä ja nyt on tullut(ei tuomari ) - teu.
b.df-e- kirjoitti:
oli taas huono päivä; ruumis oli ehtinyt jähtyä vai?
örvelö ja savon ukko ette tiedä ja nyt on tullut(ei tuomari )Jos örvelöllä ei ole muita puhheitä ,,Jätä nuokin laatamatta.
Ja mieti kuinka sinäkin voisit tehdä Asiat Jeesuksen Kristuksen
kunnioittamiseen , Koska Hän on Jumalan Poika , ja kaikkien
Herra , muista myös vain Hänen kauttaan me pelastumme .
Ei örvelön peista , eikä senkaltaisiata niuhotuksista joita hän
kykenee tekemään (kirjoittamaan ) ne menee pahan kerran
piloille , minä kirjoitan joskus miksi menee.. - v,d.e-
teu. kirjoitti:
Jos örvelöllä ei ole muita puhheitä ,,Jätä nuokin laatamatta.
piloille , minä kirjoitan joskus miksi menee..Teidän luciferilaiset rituaalinne ovat iljettäviä!
Ihmiset ei tuollaisia harrasta mutta elukoille ilmeisesti kelpaa vainajat... - v.re-3e-
teu. kirjoitti:
Tässä on vain sellsinen seika , että minä en olenimittänyt asioita pitkaksi ,,sinä olet sitä tehnyt ja sinä olet määrittänyt niitä ..
täetä tulemme siihen tulokseen , että pikkaaja on se joka pilkan kehittää. eli örvelöä ..Millä tavalla on pilkkaamista, että vaatii vainajien kunnioitusta?
oppinne mukaan Jeesus teurastettiin (elukkana)
oppinne mukaan raiskaatte vainajia (nekrofilia rikollisuus)
oppinne mukaan syötte raadon lihaa Jeesusta pilkaten
oppinne mukana juotte raadon verta Jeesusta pilkaten
pilkkaatte Jeesusta rikollisten seurakuntienne perustamisista
pilkkaatte YLÖSNOUSSUTTA Jeesusta Hänen syyksi omien rikollisten epäjumalienne rikoksia
JNE!!!
MITÄ PAHAA JEESUS ON TEHNYT LESTADIOLAISILLE KUN HÄNTÄ NIIN elukkamaisesti PILKKAATTE??? - v.d.e-
teu. kirjoitti:
täetä tulemme siihen tulokseen , että pikkaaja on se joka pilkan kehittää. eli örvelöä ..teuta voi opetella kunnioittaa Jumalaa, Jeesusta ja Pyhää Henkeä vaikenemalla luciferilaisten Heitä pilkkaavien oppien sontaluukkuna!
teu.
22.4.2012 17:05
täetä tulemme siihen tulokseen ,
että pikkaaja on se joka pilkan kehittää. eli örvelöä .. - v.e-.ew3-
teu. kirjoitti:
piloille , minä kirjoitan joskus miksi menee..eipä ollut teutalla Jumalan tai Jeesuksen Oman Sanan tukea vastaamaan kysymyksiin! Sitä se on kun luciferia palvelee!!!
- kalle.
teu. kirjoitti:
piloille , minä kirjoitan joskus miksi menee..Jos sinulla on kanttia tuoda esiin , että minä puhuin nelijakaisesta
sinä vahtelet , sinä olet siitä seikasta pitänyt juttua tahallasi että
minä saisin kärsiä , no sillä ei olemitään väliä mitä sinä sanot .
Vaan sillä on väliä et6ten minä ole niin sanonut .
Miten suureksi luulet itses , että muka sinulla olisi varaa puhua
potaskaa ,minun päälle ,,myönnän voi puhua mutta minua ei siitä
puheesta rangaista , vaan ainostaa sanojaa örvelöä , uskotko
Jumala /Jeesus ei pidä potaskanpuhujista eikä kaksihaaraisesta
kielestä , eikä mistään vääryydestä , sen voit uskoa , uskotko .
8: Käsky . Älä lausu vväärää todistusta lähimmäisestäsi .
Oma ruumiimme , aviopuolisomme ja ajallisen omaisuutemme
lisäksi meillä on vielä yksi Aarre , jota ilman me emme myös voisi tulla toimeen , nimittäin Kunnia ja hyvä maine. Tässä onkusymys siitä , ettei kenenkään tarvitse elää ihmisten parissa julkisesti häväistynä ja kaikkien halveksimana . Yhtä vähän kuin JUMALA tahtoo ,että lähimmäisen rahaan ja omaisuuteen kajotaan , yhtä vähän hän tahtoo ,että tämän maine, kunnia ja nuhteettomuus riistetään tai saa kolhuja .
Jokaisen tulee saada esiintyä vaimonsa , lastensa ,palvelus-
väkensä ja naapureittensa silmissä kunniallisena miehenä ja sanansamukaisena -- älä lausu väärää todistusta lähimmäis-
estäsi " . -- julkiseen oikeudenistuntoon , jossa miesparkaa,
aiheetta syytetään ja missä väärien todistajien ahdistaessa
rangaistus uhkaa, häntä, hänen omaisuuttaan ja kunniansa..
- #
Pitää kunnioittaa vasenkätisen sinnikkyyttä, kun on jaksanut kiusata teutaa jo monta vuotta. Mikä vimma ajaa ihmisen jatkamaan noita kirjoituksia? Jos häntä on pienenä käyttänyt hyväksi omat vanhemmat, tai joku muu aikuinen, niin sen voi ymmärtää.
En menisi takuuseen itsestänikään sellaisessa tapauksessa. Pelkkä kuvittelu herättää ajatuksen toisen ihmisen tappamisesta ja kuolemantuomion oikeutuksesta.
Toinen mahdollisuus on, tai edellisestä on seurannut, että vasenkätisestä on tullut ateisti ja se on ihan ymmärrettävää. Ateistia varmasti ärsyttää kaikenlaiset kummalliset tavat eri ryhmillä ja hyvästä syystä, koska ne ovat kummallisia ja muutenkin on mukava tehdä pientä jäynää "vastapuolelle", jos vain pystyy.
Kolmas mahdollisuus on että olen täysin väärässä ja hän haluaa vain tehdä kuisaa ja kuluttaa aikaa. Keksisin kyllä parempia tapoja ajan tappamiseen ja elämän totuuksien etsimiseen, kun tuon hedelmättömän jankkauksen.- kalle.
#. katso moni asia sattu sulla lähelle , hän on jonkin moisesta
Lestaadio perheestä ja muuttaneet ruotsiin , siinä kriittisessä iässä , ja saanut paljon kärsiä . me suomalaiset ollaan siellä finniä , se kiukuttaa monia .
seuraava aihe on Kaste , hänelle on aivan hirvitys että lapsi
kastetaan , koska siinä hänestä tapetaan lapsi , siitä tapot ,
joista on kirjoittanut kohta 5 v.
En tidä ei hän kokonaan ole ateisti, kyllä sillointällöin tulee
esille muutakin , mutta ei mynnä että uskoo , kun hänestä
Jumalan valtakunnassakaan ei enää uskota vaan tietous
on hänestä se jota siellä ,,,olen kyllä koettanut selittää
että sinne ei voi päästä jos ei usko ,ja se on varma .
Sitten on sellainen seikka , että hän laittaa hanakasti hanttiin
siitä tulin siihen tulokseen että se on päinvastaista , kun hän
kiroaa tai sanoo pahoin , sen kääntää hyväksi se on juuri sitä
mitä tarviikin , siis kanssa ihmisille .
Kyllä sitten on se tavanomainen häiriö käytös , että haluaa
tuottaa häiriöö ja pahaa mieltä , se on saa ta naa eli
sieltä tulee ohjeita , ja ne on pahenpi kontrolloida . - #
kalle. kirjoitti:
#. katso moni asia sattu sulla lähelle , hän on jonkin moisesta
Lestaadio perheestä ja muuttaneet ruotsiin , siinä kriittisessä iässä , ja saanut paljon kärsiä . me suomalaiset ollaan siellä finniä , se kiukuttaa monia .
seuraava aihe on Kaste , hänelle on aivan hirvitys että lapsi
kastetaan , koska siinä hänestä tapetaan lapsi , siitä tapot ,
joista on kirjoittanut kohta 5 v.
En tidä ei hän kokonaan ole ateisti, kyllä sillointällöin tulee
esille muutakin , mutta ei mynnä että uskoo , kun hänestä
Jumalan valtakunnassakaan ei enää uskota vaan tietous
on hänestä se jota siellä ,,,olen kyllä koettanut selittää
että sinne ei voi päästä jos ei usko ,ja se on varma .
Sitten on sellainen seikka , että hän laittaa hanakasti hanttiin
siitä tulin siihen tulokseen että se on päinvastaista , kun hän
kiroaa tai sanoo pahoin , sen kääntää hyväksi se on juuri sitä
mitä tarviikin , siis kanssa ihmisille .
Kyllä sitten on se tavanomainen häiriö käytös , että haluaa
tuottaa häiriöö ja pahaa mieltä , se on saa ta naa eli
sieltä tulee ohjeita , ja ne on pahenpi kontrolloida .Olisi vaan hyvä ymmärtää hänen uskoansa, mutta se sotkeutuu kaiken saastan alle, mitä hän on ehkä joutunut kokemaan. Paljon on myös muuttunut kirkon toiminta ajan lasku alusta ja kirkko on ollut vallan käytön välineenä varmaan suurimman osan 300 luvulta tänne asti. Sitä ei voi kieltää. Samaan aikaan usko on kulkenut omia teitään puhtaana aina joidenkin sydämissä.
- b.d-.sw_w
# kirjoitti:
Olisi vaan hyvä ymmärtää hänen uskoansa, mutta se sotkeutuu kaiken saastan alle, mitä hän on ehkä joutunut kokemaan. Paljon on myös muuttunut kirkon toiminta ajan lasku alusta ja kirkko on ollut vallan käytön välineenä varmaan suurimman osan 300 luvulta tänne asti. Sitä ei voi kieltää. Samaan aikaan usko on kulkenut omia teitään puhtaana aina joidenkin sydämissä.
On se varmaan luciferilaisesta kamalaa kun ei saa Jumalan, Jeesuksen ja Pyhän Hengen Nimissä HEITÄ vapaasti pilkata!!!!
Millä tavalla on pilkkaamista, että vaatii vainajien kunnioitusta?
oppinne mukaan Jeesus teurastettiin (elukkana)
oppinne mukaan raiskaatte vainajia (nekrofilia rikollisuus)
oppinne mukaan syötte raadon lihaa Jeesusta pilkaten
oppinne mukana juotte raadon verta Jeesusta pilkaten
pilkkaatte Jeesusta rikollisten seurakuntienne perustamisista
pilkkaatte YLÖSNOUSSUTTA Jeesusta Hänen syyksi omien rikollisten epäjumalienne rikoksia
JNE!!!
MITÄ PAHAA JEESUS ON TEHNYT LESTADIOLAISILLE KUN HÄNTÄ NIIN elukkamaisesti PILKKAATTE???
teuta kirjoitti:
teu.
22.4.2012 17:05
täetä tulemme siihen tulokseen , että pikkaaja on se joka pilkan kehittää. eli örvelöä ..
teuta, SEURAAVAN KERRAN KUN SYYTTÄT JUMALAA, JEESUSTA TAI PYHÄÄ HENKEÄ RIKOLLISIKSI NIIN LAITA ESIIN sontaluukku luciferilaisuuden TODISTEET VÄITTEILLESI:
MISSÄ ON teutalla NÄYTTÖÄ, ETTÄ JEESUSTA ON ELUKKA JOKA TEURASTETTIIN:
TEU.
TÄSSÄ teuta SYYTTÄÄ JEESUSTA PAAVALIN RIKOLLISTA TEOISTA; ONKO NÄYTTÖ luciferilta VAI ONKO TÄMÄ SAIRASTA teutalaisuutta teutalta???
MATTI
Fered.
JEESUS EI OLE RIKOLLISEN KRISTINUSKON SEURAKUNTIA PERUSTANUT!
VÄÄRÄN TODISTUKSEN ANTAMINEN ON PAHA RIKOS!
Paavali oli yksi rikollisen kristinuskon perustajista ja hän perusti ilmeisesti miekan voimallakin rikollisten seurakuntia.
Tässä teuta syyttää Jumalaa rikolliseksi Luder/Lutherin opin rikoksiin, mm. noitavaino murhiin:
Fered.
JA JOTTA PYHÄ HENKIKIN SAISI luciferilaisuuden haukut NIIN teuta pitää siitäkin huolen:
teuta
että Hän sen pyhittäisi
JUMALA, JEESUS JA PYHÄ HENKI EI OLE RIKOLLISTEN SEURAKUNTIEN RIKOKSIIN SYYLLISIÄ EIKÄ luciferia palvelevien rituaaleissa mukana vaan siellä on mukana nelijalkaisiksi elukoiksi itsensä tunnustaneiden joukossa vain nelijalkaisia uskontunnustuksen antaneita karitsoja pässeineen!
- su
Lopeta sinäkin örvelö tuo höpötyksesi. Olet samanlainen Jeesuksen ja Jumalan väärinkäyttäjä kuin sinunvihaaamasi lestadiolaisetkin.
- teu.
su. aivan hyvä veto örvelön suuntaan , mutta minä en hyväksy
mitään rienauksia , ja tarkoitan mita sanon .
örvelö on muuttanut asiat sellaiseiksi joka sopiin hänelle
välittämättä mitää toisten halveeravista ja alennuksen tunteista
olen MONTA viestiä tehnyt asioiden eteen , ei vaan ole notrattu
mitenkään kunhan vain hänelle sopii . olen päättänyt etten vastaa hälle suoraan enää, jos ei kaikki satu kohilleen .. - v.d-w-w-
Jos sinua kiinnostaa rikollisten puolustaminen tee se minua haukkumatta sillä minä tuo kantani Jumalan ja Jeesuksen sekä Suomen Lain sanalla!
KENEN SANAN LAILLA SINÄ TUET KANTASI???
Vihaat näköjään Jumalan ja Jeesuksen Lakia ja oppeja sekä niitä puolustavia! - v.d.e-ww
teu. kirjoitti:
mitenkään kunhan vain hänelle sopii . olen päättänyt etten vastaa hälle suoraan enää, jos ei kaikki satu kohilleen ..sinulla on vastamattomia kysymyksiä joten tule sitten arvostelemaan toisia kun olet puhdistanut omien oppiesi luciferilaisuudet näytöillä oikkeudetuksi!
Fered.
MATTI
Fered.
teuta
että Hän sen pyhittäisi - teu.
v.d-w-w- kirjoitti:
Jos sinua kiinnostaa rikollisten puolustaminen tee se minua haukkumatta sillä minä tuo kantani Jumalan ja Jeesuksen sekä Suomen Lain sanalla!
KENEN SANAN LAILLA SINÄ TUET KANTASI???
Vihaat näköjään Jumalan ja Jeesuksen Lakia ja oppeja sekä niitä puolustavia!No eipä luulis kun lukee heittoja , niin örvelö , on heittäjä
Jos sinä olet Jumalan ,ja Jeesuksen asialla, miksi sitten
sekota siihen maallisen lain .
Siksi ettemme huomaisi kuinka pihalla olet todella asiasta
Joko olet ottanut uskon , jos et lähtee Jumalan ja Jeesukasen
asiat sinun puheista pois , ethä sinä luule että saat kaiken
tehdä oman mieles mukaan , niin asia ei voi olla lopeta. - v,de.ew
teu. kirjoitti:
No eipä luulis kun lukee heittoja , niin örvelö , on heittäjä
tehdä oman mieles mukaan , niin asia ei voi olla lopeta.sinä olet moneen kertaa Lait kieltänyt omasta ja rikollisen kristinuskon uskovaisten puolesta!
Samalla kielsit myös pilkkaamasi Jumalan ja Jeesuksen! Näyttöä on jos et usko!
5:18 Sillä totisesti minä sanon teille: kunnes taivas ja maa katoavat, ei laista katoa pieninkään kirjain, ei ainoakaan piirto, ennenkuin kaikki on tapahtunut. - vb.re-w3
teu. kirjoitti:
mitenkään kunhan vain hänelle sopii . olen päättänyt etten vastaa hälle suoraan enää, jos ei kaikki satu kohilleen ..teuta on nykyinen suojelus enkelisi!
- Vaarllinen tie.
v,de.ew kirjoitti:
sinä olet moneen kertaa Lait kieltänyt omasta ja rikollisen kristinuskon uskovaisten puolesta!
Samalla kielsit myös pilkkaamasi Jumalan ja Jeesuksen! Näyttöä on jos et usko!
5:18 Sillä totisesti minä sanon teille: kunnes taivas ja maa katoavat, ei laista katoa pieninkään kirjain, ei ainoakaan piirto, ennenkuin kaikki on tapahtunut.Oo niinkö , ketä vastaan on minun asiani mennyt vain sinua
jakun sitä sanaa lähestytään ei sulla voi olla isompaa sanomista
tai kyllä voi sinä vedät niin paljon kotiin päin kuin mahdollista
joten , ei sillä mitään määrää ole , jos sinä olet vastassa en
lainkaan ihmettele sanomisias , mutta jos joku toinen voisin
sanoa että pärjään kyllä , sinusta ei voi todeta samaa .
jos sellaisia kirjottaa kuin sinä niin ihmettelen millainen on
Jumalas ja Jeesukses , Ei voi olla sama kun muilla , miksi'
siksi kun ei ole uskoakaan niin ei voi olla muuta kuin noita
Siimon . Montako muhaa puuttuu vielä ? - v.fd-.ew-
Vaarllinen tie. kirjoitti:
Oo niinkö , ketä vastaan on minun asiani mennyt vain sinua
jakun sitä sanaa lähestytään ei sulla voi olla isompaa sanomista
tai kyllä voi sinä vedät niin paljon kotiin päin kuin mahdollista
joten , ei sillä mitään määrää ole , jos sinä olet vastassa en
lainkaan ihmettele sanomisias , mutta jos joku toinen voisin
sanoa että pärjään kyllä , sinusta ei voi todeta samaa .
jos sellaisia kirjottaa kuin sinä niin ihmettelen millainen on
Jumalas ja Jeesukses , Ei voi olla sama kun muilla , miksi'
siksi kun ei ole uskoakaan niin ei voi olla muuta kuin noita
Siimon . Montako muhaa puuttuu vielä ?Mitä sinä yrität sanoa?
Sitäkö, että lähetystyö murhaaja rikollisuuden rahoittajat ovat ainoat pelastuksen saavat?
Vai
Sitäkö, että joka ei lapsia raiskaa joutuu helevetiin?
vai
sitäkö, että vain luciferilaisuus pelasta?
Kerro!!!! - v.d-e_w3
teu. kirjoitti:
tehdä oman mieles mukaan , niin asia ei voi olla lopeta.Jumalan haukut rikolliseksi Luder/Lutherin opin rikoksiin, mm. noitavaino murhiin:
Fered.
MATTI
Joko teuta on alkanut veistelemään murha asetta Jeesuksen syyttömästi tuomitsijana syylliseksi/rikolliseksi Paavalin rikoksiin?
Kai sielä padasjoen törmällä vielä sen verran mäntyjä kasvaa!!!
Kun viimeksi olin kirkossa niin oli todella tyrmistyttävää taas nähdä, että luciferilaiset ovat niin paatuneita, että kumartuvat kumartamaan murha asetta; puuristiä!!! Lain kietäneitä karitsoja ja oli sielä joku pässikin mukana:
Raamatusta: 2.Mooseksen kirja:
1 Ja Jumala puhui kaikki nämä sanat ja sanoi:
2 "Minä olen Herra, sinun Jumalasi, joka vein sinut pois Egyptin maasta, orjuuden pesästä.
3 Älä pidä muita jumalia minun rinnallani.
4 Älä tee itsellesi jumalankuvaa äläkä mitään kuvaa, älä niistä, jotka ovat ylhäällä taivaassa, älä niistä, jotka ovat alhaalla maan päällä, äläkä niistä, jotka ovat vesissä maan alla.
5 Älä kumarra niitä äläkä palvele niitä. Sillä minä, Herra, sinun Jumalasi, olen kiivas Jumala, joka kostan isien pahat teot lapsille kolmanteen ja neljänteen polveen, niille, jotka minua vihaavat;
6 mutta teen laupeuden tuhansille, jotka minua rakastavat ja pitävät minun käskyni.
jne....
Jumalan ja Jeesuksen Laissa ei Luder/Lutherista tehdä epäjumalaa eikä kielletä palvelemasta Jumalaa ja Jeesusta!!! - c,c.sw-
teu. kirjoitti:
tehdä oman mieles mukaan , niin asia ei voi olla lopeta.Eipä ollut luciferilaisesta herransa tunnustajaksi kaikki Lait kieltäneenä väärän todistuksen antajana!
Jumala ja Jeesus ei ole Pyhän Hengen kanssa keskuudessanne tilaamassa lähetystyö murhia tai raiskauttamassa lapsianne joten Jumalaa, Jeesusta ja Pyhää Henkeä pilkkaat Heidän Nimeä käyttävänä rikollisena väärän todistuksen antajana!
tässä on luciferilaisuudenne herra epäjumala:
"Kiva kun olit tarkkana
LOPETTAKAA KÄYTTÄMÄSTÄ JUMALAN JA JEESUKSEN SEKÄ PYHÄN HENGEN NIMEÄ KUN herra epäjumalannen on teitä kieltänyt palvelemasta muita jumalia:
herra Luder/Lutherin katekismus; epäjumalan ensimmäinen käsky:
"Minä olen Herra, sinun Jumalasi. Sinulla ei saa olla muita jumalia."
Ny lähden matkoille!
teuta kaltasineen opetelkoon kunnioittamaan vainajien ruumiita!!!
- Rakkus
RAKKUS, Teuvo, rakkus se kaiken anteeksi antaa...
- teu.
Joo kyllä , mutta ketä voi Rakastaa ei örvelöä
joka on paljon tehnyt pahaa , ja joka vieläkin tekee
Mennään vain ja tutkitaan kuinka noita pärjää . :
Apt. 8:9-11 ,Tieto-tunne uskostaan huolimatta Simon noitan
sydän ei ollut oikea Jumalan edessä vaan oli täynnä katkeruuden sappea ja kiinni vääryyden siteissä.
Pietarin ankaran nuhteen ja parrannuskehoituksen
johdosta hän pyysi Esirukousta syntiensa seuraukssta
Muttei synneistään .. pelastuakseen ja jatkoi väärällä tiellä . - bb.f-e_
teu. kirjoitti:
Joo kyllä , mutta ketä voi Rakastaa ei örvelöä
joka on paljon tehnyt pahaa , ja joka vieläkin tekee
Mennään vain ja tutkitaan kuinka noita pärjää . :
Apt. 8:9-11 ,Tieto-tunne uskostaan huolimatta Simon noitan
sydän ei ollut oikea Jumalan edessä vaan oli täynnä katkeruuden sappea ja kiinni vääryyden siteissä.
Pietarin ankaran nuhteen ja parrannuskehoituksen
johdosta hän pyysi Esirukousta syntiensa seuraukssta
Muttei synneistään .. pelastuakseen ja jatkoi väärällä tiellä .teuta rakkus tekee ja opettaa kaikki oikein; luciferilaisittain:
Fered.
MATTI
Fered.
teuta
että Hän sen pyhittäisi - teu.
bb.f-e_ kirjoitti:
teuta rakkus tekee ja opettaa kaikki oikein; luciferilaisittain:
Fered.
MATTI
Fered.
teuta
että Hän sen pyhittäisiMiksi ? Minä en ole tuommoisia väitteitä tehnyt ,,ne on sinun sorvaamia joka ainoat vätitteet , minä olen sanonut aiemminkin
että minä en ole mikää lehtiharava mies , niinkuin sinä joka
kaikista väitteista koettaa saada pitävää vaikka vääryydellä .
jos olen huomannut että sinä tee pas kaa vain kaikesta mitä
sinulle esitän en tule laittamaan tikkua ristii , väitä mitä väität
mutta muista että omistasi sanoista sinut kerran tuomitaan .
Ei ole örvelökään koskaan nähnyt mitään hyvää ,vaikka olen
tuhansia viestejä 6 vuoden aikana kirjoittanut ,,sitten on vain tärve kauheesti tehdä omia sepustuksia jotka on humpuukiia
en paremmin sano , mutten ymmärrä örvelön tarvetta.. - n.d-e-
teu. kirjoitti:
Miksi ? Minä en ole tuommoisia väitteitä tehnyt ,,ne on sinun sorvaamia joka ainoat vätitteet , minä olen sanonut aiemminkin
että minä en ole mikää lehtiharava mies , niinkuin sinä joka
kaikista väitteista koettaa saada pitävää vaikka vääryydellä .
jos olen huomannut että sinä tee pas kaa vain kaikesta mitä
sinulle esitän en tule laittamaan tikkua ristii , väitä mitä väität
mutta muista että omistasi sanoista sinut kerran tuomitaan .
Ei ole örvelökään koskaan nähnyt mitään hyvää ,vaikka olen
tuhansia viestejä 6 vuoden aikana kirjoittanut ,,sitten on vain tärve kauheesti tehdä omia sepustuksia jotka on humpuukiia
en paremmin sano , mutten ymmärrä örvelön tarvetta..Ei ole ensimmäinen kerta kun kiellät omat kirjoituksesi!
Siinä on linkin mukana ja Suomi24 on ID numerot joten se siitä.
teuta on nähnyt kaikkea hyvää, luciferissa ja lusiferilaisena Jumalaa, Jeesusta ja Pyhää Henkeä pilkkaavana ateistipiruna.
Jeesuksesta kaltaisenne nelijalkaisen elukan teit ja opeillasi teurastat Hänet syntienne anteeksi saamiseksi!!! Voi helevetti mitä luciferilaisuutta!!!
TEU.
Tuonkin, Jumalaa ja Jeesusta pilkkaavan tekstisi varmaan kiellät, luciferilaisena!
JEESUS EI OLE KALTAISENNE ELUKKA! Pistä se luciferilaisena laumapässinä mielees! - Jippii !!!
n.d-e- kirjoitti:
Ei ole ensimmäinen kerta kun kiellät omat kirjoituksesi!
teuta on nähnyt kaikkea hyvää, luciferissa ja lusiferilaisena Jumalaa, Jeesusta ja Pyhää Henkeä pilkkaavana ateistipiruna.
Jeesuksesta kaltaisenne nelijalkaisen elukan teit ja opeillasi teurastat Hänet syntienne anteeksi saamiseksi!!! Voi helevetti mitä luciferilaisuutta!!!
TEU.
Tuonkin, Jumalaa ja Jeesusta pilkkaavan tekstisi varmaan kiellät, luciferilaisena!
JEESUS EI OLE KALTAISENNE ELUKKA! Pistä se luciferilaisena laumapässinä mielees!Tapelkaa, pojat!
Saatte sitten tupakkia. - teu.
bb.f-e_ kirjoitti:
teuta rakkus tekee ja opettaa kaikki oikein; luciferilaisittain:
Fered.
MATTI
Fered.
teuta
että Hän sen pyhittäisiSinä sopisit muhammsdin /islamin uskoisille , he tappalevat
milloin minkäkinlaisen asian takia , MINÄ EN JOS EI RIITÄ
kaunis puhe antaa mennä , saat kaikki muut suunnat valita
muttet TAIVASTA se ei ole sinun suunta . - v.,de-ew3
teu. kirjoitti:
Sinä sopisit muhammsdin /islamin uskoisille , he tappalevat
milloin minkäkinlaisen asian takia , MINÄ EN JOS EI RIITÄ
kaunis puhe antaa mennä , saat kaikki muut suunnat valita
muttet TAIVASTA se ei ole sinun suunta .Kiitos mutta ei sovi minulle!
sinulla ja heillä on samallainen tapattaja luciferilaisuus:
Luder/Lutherin opin noudattajat tappoivat syyttömiä uskovaisia, pikku lapsiakin noitarovioilla!
VÄITÄTKÖ SINÄKIN, ETTÄ NE RIKOKSET OVAT JUMALA TAI/JA JEESUKSEN KÄSKYSTÄ TEHTYJÄ?
Ellei sitä käskyä löydy, niin TEOT JA TEKOJEN OPIN LAATINUT ON luciferilainen!
Rikollinen kristinuskon on pelkästään noitarovioitta tapattanut maailmalla niin paljon ihmisiä, että te kirkollisveron maksajat ja lähetystyö rikollisuuden tukijat olette murhia tilaavia luciferilaisia ELLEI RAAMATUN UT:n JUMALAN JA JEESUKSEN OMAN SANAN TIETO OLE MÄÄRÄNNYT MAINITTUJA RIKOKSIA JOITA VIELÄ 2000 LUVULLA TILAATTE TÄTÄ KÄSKYÄ NOUDATTAEN:
http://www.huffingtonpost.com/huff-wires/20091018/af-nigeria-child-witches/
Tarvitsetko lisää ruumita jotta ymmärrät ketä palvelet??? - TEU.
n.d-e- kirjoitti:
Ei ole ensimmäinen kerta kun kiellät omat kirjoituksesi!
TEU.
JEESUS EI OLE KALTAISENNE ELUKKA! Pistä se luciferilaisena laumapässinä mielees!EIKÄ VARMAAN VIIMEINENKÄÄ. :
Koska minä kinään vain jos on turhaa suun vääntöö , niinkui
sinunkanssa on jotunut tekemään .
Ainä olet määritellyt kaiken yksinä , kuinka meinaat että
saat apua silloin kun sitä tarvisit , otan thden esimerkin
Sinun mielestä minä olen pilkannut Jumalaa ja Jeesusta
KERRON NYT ETTÄ EN IKINÄ ,,NE ON SINUN VÄÄNTOJA
Enkä koskaan muuta tuota väitettä .. Ne on sinun omia
mielikuvituksia ,,VIELÄKIN .. - v.d-w-2w
TEU. kirjoitti:
EIKÄ VARMAAN VIIMEINENKÄÄ. :
Koska minä kinään vain jos on turhaa suun vääntöö , niinkui
sinunkanssa on jotunut tekemään .
Ainä olet määritellyt kaiken yksinä , kuinka meinaat että
saat apua silloin kun sitä tarvisit , otan thden esimerkin
Sinun mielestä minä olen pilkannut Jumalaa ja Jeesusta
KERRON NYT ETTÄ EN IKINÄ ,,NE ON SINUN VÄÄNTOJA
Enkä koskaan muuta tuota väitettä .. Ne on sinun omia
mielikuvituksia ,,VIELÄKIN ..Minnun vääntöjä eivät olet kirjoitukset! Taas jaat väärää todistusta omia rikoksia toisten syyksi syytämällä!!!
Fered.
Et ole laittanut esiin näyttöä, että Jeesus on syyllinen rikollinen Paavalin rikoksiin. LAITA ESIIN NÄYTTÖÄ, ETTÄ JEESUS PERUSTI MURHAAJA PEDOFIILI RIKOLLISTEN SEURAKUNNAT?
MATTI
Fered.
teuta
että Hän sen pyhittäisi
ELLEI NÄYTTÖÄ OLE, NIIN OLET OMILLA TEKSTEILLÄSI OSOITTANUT ITSE ITSESI valehtelevaksi luciferilaiseksi kyykäärmeen sikiöksi!
kirjoittelet luciferilaisuuden kieroudella mm. Jeesusta kaltaseksenne elukaksi pilkaten ja elukkana teurastaen JA YRITÄT NÄYTELLÄ valehteleevaa valkeuden enkeliä joista raamattu ihmisiä, siis ihmisiä varoittaa:
TEU.
Eläimiä teurastavana luciferilaisena pilkkaat Jeesusta kaltaiseksenne elukaksi teutastettavaksi!
LUE JOSKUS OMIA TEKSTIESI luciferilaisuuden oppia!!!
SE, ETTÄ TE OLETTE uskontunnustuksessa kieltäneet ihmisyydenne ja ottaneet eläimen osan itsellenne järjettömiksi; ymmärrystä vailla oleviksi IHMISTEN LAKIA kykenemöttömiksi noudattamaan ei oikeuta teitä Jeesuksesta kaltaistanne teurastetaavaa tekemään niinkuin teuta lestadiolaisuuden edustajana lahkonsa puolesta tekee Jeesusta pilkaten!
teuta, HÄPEÄISIT mutta sieluttomana elukkana et ymmärrä muuta kuin luciferialsuuden saatanallisuutta! Olet psykopaatti; itse olet ne ominaisuudet esille laittanut väärää todistusta antava rikollisenakin!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996114
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804802Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv983055Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p292873Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262125Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191516Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351077Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?861039Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚126981- 48774