"Eduskuntavaalien kampanjaan ja äänestäjien odotuksiin nähden puolue on pystynyt tarjoamaan kovin vähän vastinetta. Perussuomalaisia äänestäneet odottivat puolueesta rasvanahkaduunarin pelastajaa ja syrjäkylien elvyttäjää. Kovin vähän on näistä asioista kuultu edes ideatasolla. Enemmänkin perussuomalaisten eduskuntaryhmän taholta on saatu "viihdettä" erilaisten töppäysten ja möläytysten muodossa."
http://www.iltalehti.fi/paakirjoitus/2012041315438020_pk.shtml?ref=kn
Jytky olikin vain iso tuhnu!
Mihin katosivat Soinin eväät?
16
65
Vastaukset
- PerusS= kokoomus
Soini kannatti EUta pressavaaleissa. Toki ymmärtää edes euroa vastustaa.
Katolinen fasisti, jonka opetuslapset putsaa asiaviestit pois palstalta, jo 2 viestiä katosi, joissa kerrottiin PerusS -puolueen olevan Kokoomuksen varapuolue, joka jatkaa RKP-johtoista suomen kansan pompotusta kun joskus Kokoomus-kupla pläsähtää. - tuhnu kääntyy
Seuraavissa vaaleissa entistä suuremmaksi jytkyksi !!!!!!
- Jääman
Perussuomalaiset tekevät seuraavissa eduskuntavaaleissa päinvastaisen jytkyn kuin viimeksi, koska moni viimeksi perussuomalaisia äänestänyt on pettynyt perussuomalaisiin ja siksi he joko jättävät äänestämisen kokonaan väliin tai äänestävät toisen puolueen ehdokasta.
- timosöine
Timon suuhun,,.. mahasta päätellen....
- Laski tekee laiskaks
Hyvin sanottu.
EU herra Timo Soini läskistyi valtavasti kun nautti suurta palkkaa Brysselissä lihapatojen äärellä oluella herrojen herkut sisuksiinsa huuhtoen. Siellä myös tämän EU herran itserakkaus ja narsistisuus puhkesi täyteen kukkaansa.
Valta ei kelvannut, paistattelee isoa palkkaa nauttien mieluummin sivussa muita arvostelleen... mitään ei ole palkkansa eteen tehnyt eikä mitään saanut aikaan, pelkkiä sutkautuksia laukoo mokoma joutomies.
No Timon oppi-isä oli toinen populisti Vennamo. Vaalivoiton sai hänkin mutta siihen se jäi... pelkkä suunpieksijä oli hänkin. - ei populisti
Laski tekee laiskaks kirjoitti:
Hyvin sanottu.
EU herra Timo Soini läskistyi valtavasti kun nautti suurta palkkaa Brysselissä lihapatojen äärellä oluella herrojen herkut sisuksiinsa huuhtoen. Siellä myös tämän EU herran itserakkaus ja narsistisuus puhkesi täyteen kukkaansa.
Valta ei kelvannut, paistattelee isoa palkkaa nauttien mieluummin sivussa muita arvostelleen... mitään ei ole palkkansa eteen tehnyt eikä mitään saanut aikaan, pelkkiä sutkautuksia laukoo mokoma joutomies.
No Timon oppi-isä oli toinen populisti Vennamo. Vaalivoiton sai hänkin mutta siihen se jäi... pelkkä suunpieksijä oli hänkin.Minulle tämä ei tullut minkäänlaisena yllätyksenä. Olin aivan varma jo ennen vaaleja, että persut ei hallitukseen mene. Paljon helpommalla pääsee kun räksyttää oppositiosta löysänä arkadianmäen riviedustajatuolilla istuen. Hallituksessa kun joutuisi ottamaan vastuutakin.
Minä arvostan poliitikolta vastuunottokykyä. Siksi valintani oli 2011 vaaleissa KOKOOMUS! Puolue joka ottaa vastuuta, vaikka tietää, paskaa tulee kivuliaiden mutta pakollisten päätösten johdosta niskaan ja paljon. Etenkin kun persut populisoi.
Seuraavissa vaaleissa persu kutistuu takaisin sellaiseksi vasemmistoliiton/vihreiden kokoiseksi marginaalipuolueeksi, veikkaan minä. - Nokok
ei populisti kirjoitti:
Minulle tämä ei tullut minkäänlaisena yllätyksenä. Olin aivan varma jo ennen vaaleja, että persut ei hallitukseen mene. Paljon helpommalla pääsee kun räksyttää oppositiosta löysänä arkadianmäen riviedustajatuolilla istuen. Hallituksessa kun joutuisi ottamaan vastuutakin.
Minä arvostan poliitikolta vastuunottokykyä. Siksi valintani oli 2011 vaaleissa KOKOOMUS! Puolue joka ottaa vastuuta, vaikka tietää, paskaa tulee kivuliaiden mutta pakollisten päätösten johdosta niskaan ja paljon. Etenkin kun persut populisoi.
Seuraavissa vaaleissa persu kutistuu takaisin sellaiseksi vasemmistoliiton/vihreiden kokoiseksi marginaalipuolueeksi, veikkaan minä.masokistinen logiikka? äänestät puoluetta joka kurjistaa kansaa omien töppäysten takia. Kokoomus kaikkien lamojen äiti.
- Sanottua
ei populisti kirjoitti:
Minulle tämä ei tullut minkäänlaisena yllätyksenä. Olin aivan varma jo ennen vaaleja, että persut ei hallitukseen mene. Paljon helpommalla pääsee kun räksyttää oppositiosta löysänä arkadianmäen riviedustajatuolilla istuen. Hallituksessa kun joutuisi ottamaan vastuutakin.
Seuraavissa vaaleissa persu kutistuu takaisin sellaiseksi vasemmistoliiton/vihreiden kokoiseksi marginaalipuolueeksi, veikkaan minä.Sanottiin jo ennen vaaleja : Perussuomalaisten ei kannata mennä hallitukseen jossa heillä ei ole enemmistöä !
Oli tosiaankin viisas veto jättäytyö pois hallituksesta jossa Pesussuomalaiset olisivat joutuneet Kokomuksen kätyreiden RKP ja Viher-Vasemmiston yli kävelemäksi .
Siitä Soinille täysi 10 . - ................
Nokok kirjoitti:
masokistinen logiikka? äänestät puoluetta joka kurjistaa kansaa omien töppäysten takia. Kokoomus kaikkien lamojen äiti.
"äänestät puoluetta joka kurjistaa kansaa omien töppäysten takia. Kokoomus kaikkien lamojen äiti."
Kummallisesti vain Suomi on kuitenkin jatkuvasti kaikkien kansainvälisten hyvinvointitilastojen ja muiden listojen kärkisijoilla.
Sitten täällä netissä tuollaiset läskiaivoiset idiootit arvostelee niitä, jotka Suomen sinne kärkisijoille on saanut.
Soini ja kumppanit ovat myöskin niin idiootteja, ettei kenenkään kannata sellaisia enää äänestää. Luikkivat piiloon hallitusvastuuta, ja päästävät sen sijaan vihreät ja vasemmistoliiton hallitukseen. Voi s aatana mitä logiikkaa!! - Soini on kyvytön
Sanottua kirjoitti:
Sanottiin jo ennen vaaleja : Perussuomalaisten ei kannata mennä hallitukseen jossa heillä ei ole enemmistöä !
Oli tosiaankin viisas veto jättäytyö pois hallituksesta jossa Pesussuomalaiset olisivat joutuneet Kokomuksen kätyreiden RKP ja Viher-Vasemmiston yli kävelemäksi .
Siitä Soinille täysi 10 ."Sanottiin jo ennen vaaleja : Perussuomalaisten ei kannata mennä hallitukseen jossa heillä ei ole enemmistöä !"
Kuvaa hyvin Soinin luonnetta... täytyy olla ehdoton enemmistö koska narsistinen Soini ei kykene tekemään yhteistyätä vaan on totaalinen diktaattori. Persuissa ryhmäkurikin on kovinta mitä koskaan on nähty.. totalitäärinen käskytyspuolue josta ei ole demokraattiseen päätöksentekoon! - Laskuhumala/krapula
Soini on kyvytön kirjoitti:
"Sanottiin jo ennen vaaleja : Perussuomalaisten ei kannata mennä hallitukseen jossa heillä ei ole enemmistöä !"
Kuvaa hyvin Soinin luonnetta... täytyy olla ehdoton enemmistö koska narsistinen Soini ei kykene tekemään yhteistyätä vaan on totaalinen diktaattori. Persuissa ryhmäkurikin on kovinta mitä koskaan on nähty.. totalitäärinen käskytyspuolue josta ei ole demokraattiseen päätöksentekoon!Soini söi eväät, kuten kuvasta näkyy, ja jytkystä tuli katolinen EU-myönteinen tuhnu, joka nojaa taaksepäin kun kansa jonottaa leipää ja kulkee luukulta toiselle yhä harvenevilla palveluilla.
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10588280
- vuonna 1984
Tälläkin palstalla aika moni tiesi jo pitkään ennen vaaleja mitä tuleman pitää; PS on varoventtiilipuolue, jonka ei ole tarkoituskaan vaikuttaa ja voittaa. Sen tehtävä on vapauttaa liiat höyryt padasta turvallisesti, sekä antaa illuusio vaikutusmahdollisuudesta ja lopulta ajaa kannattajansa epätoivoon, kun selviää että kaikki oli - jälleen kerran, sen tuhannen kerran - petosta ja teatteria.
Uskokaa jo että läpimätää systeemiä ei voi korjata äänestämällä. Toimiva esimerkki asioiden saattamisesta paremmalle tolalle löytyy Islannista. Ilmankos kyseisen maan tapahtumista ei näe uutisissa pihahdustakaan. Uutissulku; ihanan neuvostoliittomaista! Kyllä YLEnkin toimittajat voivat olla itsestään ylpeitä.- Going down persut?
Aika suuri osa kuitenkin meni lankaan. Odottivat varmaan uutta mersua ja punaista taloa valkoisella aidalla ja kottikärryllistä rahaa kotiin tuotuna.
Ylpeänä voin sanoa etten äänestänyt ketään (ehkä ensi kerralla, en persuja). - P€R$UT
Going down persut? kirjoitti:
Aika suuri osa kuitenkin meni lankaan. Odottivat varmaan uutta mersua ja punaista taloa valkoisella aidalla ja kottikärryllistä rahaa kotiin tuotuna.
Ylpeänä voin sanoa etten äänestänyt ketään (ehkä ensi kerralla, en persuja).Persuja äänestämällä saatiin aikaan se että persuherrat kylpevät rahassa ja köyhä kansa maksaa.
- mlä-
eväät on syöty. Katso Soinin mahaa.
- Abdigadir Hussein
´´eväät on syöty. Katso Soinin mahaa.´´
ni nzuri hapa nchini Finland kwamba matu feta ni hofu juu ya mengi ya! ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."472192Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1912009- 1161382
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711170- 96982
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73929Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78879Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki45857Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933835- 61736