Onko niin kuten eräs saarnaaja puhui juuri teevee seiskassa, että kun uskova lankeaa niin saatana ottaa sydämen ja hallintavallan ja siitä ei hyvää seuraa. Eli onko niin ettei mitään mahdollisuutta ja vain rekan nokka on apu?
Eikö mitään mahdollisuutta?
10
87
Vastaukset
Ei rekan nokka auta. Jeesus auttaa ja nostaa langenneet. http://www.youtube.com/watch?v=9bxc9hbwkkw&ob=av2e
http://www.jaikal.se/48683142
•Sananlaskut 24:16
Sillä seitsemästi vanhurskas lankeaa ja nousee jälleen, mutta jumalattomat suistuvat onnettomuuteen.
•Jesaja 46:4
Teidän vanhuuteenne asti minä olen sama, hamaan harmaantumiseenne saakka minä kannan; niin minä olen tehnyt, ja vastedeskin minä nostan, minä kannan ja pelastan.
Room 5:10. Sillä jos me silloin, kun vielä olimme Jumalan vihollisia, tulimme sovitetuiksi hänen kanssaan hänen Poikansa kuoleman kautta, paljoa ennemmin me pelastumme hänen elämänsä kautta nyt, kun olemme sovitetut;
Lue koko Psalmi 121Kun uskova lankeaa, niin saatana aloittaa välittömästi syyttämisen. Seitsemästi vanhuskas lankeaa, ja Jumala hänet nostaa. Jos lankeemus tulee, niin ei saa hetkeksikään jäädä kuuntelemaan saatanan syytöstä, vaan mennä heti ristin juurelle, Jeesuksen syliin.
Ei pidä jäädä voivottelemaan omaa huonouttaan, eikä jäädä itsesääliin. Ei tarvi edes jäädä kärsimään mitään häpeärangaistusta tai muuta sellasta, jonka jälkeen vasta voisi häveten tulla Herran eteen anteeksi pyydellen. Ei niin, vaan jos lankeemus tulee, niin heti rukoilla. Heti pitää saatanan teot tehdä tyhjäksi. Ei jalansijaakaan viholliselle. Ristillä perkeleen teot tehtiin jo tyhjäksi. Rakkautta ei tarvi ansaita. Jumalan rakkaus kestää, eikä se voi hylätä. Jeesus on siitä tae.Yhdyn täydellisesti edellisen puhujan sanomaan joka on mitä ilmeisemmin Jumalan totuutta. Aloittajan ei tarvitse kuunnella syytöksiä, olkoonpa synti mitä tahansa. Jumalalla on paljon anteeksiantamusta.
Ja armo riittää.jaikal kirjoitti:
Yhdyn täydellisesti edellisen puhujan sanomaan joka on mitä ilmeisemmin Jumalan totuutta. Aloittajan ei tarvitse kuunnella syytöksiä, olkoonpa synti mitä tahansa. Jumalalla on paljon anteeksiantamusta.
Ja armo riittää.Joh. 1:16
Ja hänen täyteydestään me kaikki olemme saaneet, ja armoa armon päälle.
.
Kyllä. Armo riittää. Me saamme armoa armon päälle niin paljon, että varmasti riittää. Armo on äärettömän suuri. Mittaamaton. Ylenpalttinen, niin kuin Sana sanoo.
.
Room. 5:20
Mutta laki tuli väliin, että rikkomus suureksi tulisi; mutta missä synti on suureksi tullut, siinä armo on tullut ylenpalttiseksi,- Herra sua armahtakoo
Semper.Fidelis kirjoitti:
Tuttu slougani: >>mennä heti ristin juurelle, Jeesuksen syliin
En tiennytkään millainen vallehtelija ja fariseus tuo Seemer on?
Matt. 9:10 Ja kun hän aterioi hänen kodissaan, niin katso, tuli monta publikaania ja syntistä, ja he aterioivat Jeesuksen ja hänen opetuslastensa kanssa.
Matt. 9:11 Ja kun fariseukset sen näkivät, sanoivat he hänen opetuslapsilleen: "Miksi teidän opettajanne syö publikaanien ja syntisten kanssa?"
Matt. 9:12-13 Mutta kun Jeesus sen kuuli, sanoi hän: "Eivät terveet tarvitse parantajaa, vaan sairaat. Mutta menkää ja oppikaa, mitä tämä on:
***) 'Laupeutta minä tahdon enkä uhria.' Sillä en minä ole tullut kutsumaan vanhurskaita, vaan syntisiä."
- +
Ei uskoavan tai uskottoman lankeamisella ole mitään eroa. Itsemurhako on sinun mielestäsi ratkaisu ongelmiin. Minkä asian se mielestäsi muuttaa.
Ota huomioon että saarnaajatkin ovat aivan samallaisia taviksia kuin kaikki muutkin. Kuuntele seuraavaksi jonkun toisen saarnaajan mielipide joka on aivan päinvastainen kuin tänään puhuneen, niin sillähän asia korjaantuu.
Kehottaisin kuitenkin sinua itsenäiseen ajatteluun eikä nostamaan jalustalle lihallisia ihmisiä. No se taas menee sinne selityksien puolelle koko touhu. Jokainen vastaa omasta sielunelämästään Jumalalle. Ei siinä tarvita nokkakolaria eikä mitään muutakaan. Mutta uskonnolliset "saarnamiehet" ovat liipattuja valehtelijoita, joita ei pidä kuunnella, vielä vähemmän uskoa.
Jokainen taplaa tyylillään ja sillä siisti.- Joku raja sentään
Onko se niin vaikeaa tajuta että Jeesus ei hyväksynyt synnintekoa. Ei Jumalakaan sitä loputtomiin ole koskaan katsonut. Muistelkaapa miten hän hukutti kansat ja vain Noahin perhekunta pelastui koska he eivät tehneet syntiä. Ei siinä armoa annettu. Raamattu on täynnä näitä esimerkkejä siitä että Jumalan kärsivällisyydelläkin on rajansa. Tätä Jeesuskin julisti. MENE, ÄLÄKÄ ENÄÄN SYNTIÄ TEE.
Emme me uskovaisetkaan voi tuudittautua ruususen uneen tässä asiassa. - armon saanut
Ihminen antaa itsensä Jeesuksen verellä pestäväksi. Syntien tunnustus helpottaa aina syntistä, taakka putoaa Jeesukselle Kristukselle. Älä hätäile. Herra Jeesus hoitaa sinua loppuun asti. Itsetunto kohenee, armo tuntuu kuin kaunis auringon paiste kesäisenä päivänä. Synnittömäksi ei tulla, vaan armosta saamme anteeksi kaikki synnit, huom; kaikki synnit.Kiitos Jeesukselle ristin kuolemasta, jolloin minunkin tuomioni mitätöitiin kiitos Jeesus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1445548Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella313962No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452490Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan02350Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv392107Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv292012- 241953
Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h201884- 421745
- 111654