Nyt mä löysin...

ingaliina

sulle joka et ollut nähnyt ohjelmaa.Mä koko illan hakenut;))Voisit kauniisti kiittää mua ;))Areenalta:Talk löytyy.
Käyhän katsomassa;)

9

64

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mikä löytty areenalt?

• hmm.. nyt taisin hokasta.
      se on dokumentti new yorkissa 1941 tapahtuneesta kaivosonnettomuudesta?

• ingaliina

Etpä basa arvannutkaan oikein;))Siinä keskustellaan susista:))Sie varmaan ajattelit että perhosista kysymys;))

• maalaisjärki päässä
        ingaliina kirjoitti:

Etpä basa arvannutkaan oikein;))Siinä keskustellaan susista:))Sie varmaan ajattelit että perhosista kysymys;))

Joo, sudet joutaa hevon vittuun, ei niitä täällä tarvita kun metsästäjät hoitaa riistan.
        En suojele yhtään sutta nyt, enkä tulevaisuudessakaan. Katsoin ohjelman, paskaa puhui nämä ns. koulutetut ihmiset;)

• ingaliina kirjoitti:

no ee arvannu. vaan kyllähän susista hyvä ohjelma saahaan. kuten myös perhosista.
        mulla on perhosorkidea tuossa ikkunalaudalla. sille juttelen kovasti. vaikkei se keltanen ookkaan..
        mutta en sitä sille kerro. nimittäin, jotta ei sitruunaperhosorkideoita olekkaan. niin tuo saa käydä :-)

• ingaliina
        maalaisjärki päässä kirjoitti:

Joo, sudet joutaa hevon vittuun, ei niitä täällä tarvita kun metsästäjät hoitaa riistan.
        En suojele yhtään sutta nyt, enkä tulevaisuudessakaan. Katsoin ohjelman, paskaa puhui nämä ns. koulutetut ihmiset;)

Mä olen kyllä luontoimmeinen mutta jos sudet tai muutkin petoeläimet alkaa pihoilla kulkemaan ja koiria tappamaan ja lapsia ei voi yksin antaa olla pihalla ja kouluunkin pitää autolla viedä niin mun mielestä silloin pitä sudelle tehdä jotain.

• ingaliina
        kielibasa kirjoitti:

no ee arvannu. vaan kyllähän susista hyvä ohjelma saahaan. kuten myös perhosista.
        mulla on perhosorkidea tuossa ikkunalaudalla. sille juttelen kovasti. vaikkei se keltanen ookkaan..
        mutta en sitä sille kerro. nimittäin, jotta ei sitruunaperhosorkideoita olekkaan. niin tuo saa käydä :-)

Se orkidea onkin siron näköinen kukka,niinkuin perhosetkin on siroja;(
        Sie taidat tykätä katsella tuollaisia siroja perhosia;))Mullakin on kaksi orkideaa,tai oli kolmekkin mutta mie pudotin laatikon ynden päälle ja se kuoli kokonaan:(Lilan värinen ja valkoinen on nuo kaksi.Kasvaakohan orkideita jossain maassa luonnonvaraisinakin?Ne on kyllä niin kauniita kukkia ja kukka kestää pitkään niissä.
        Sie tiedätkin että kukille pitää jutella päivittäin;))

• PerErik

Kiitos vaan tiedosta, mutta kattoin jo toin ohjelman tossa puol kahdeksan jälkiin. Olipa rento "salapyytäjä", sellaisia net on nuo itärajan poijjaat :) Takuita susien kajoamatta jättämistä ihmisiin ei voinut antaa luontoliitonkaan mies, joten pareen tyytyä lukemaan vaan lapsille edelleen punahilkka satuja :)
      Saatiin taas uus pantasusi alueelle ja jos Nyholmilta ( RKTL:n entinen petotutkija) kysytään niin se on "koirasusi".

• ingaliina

Höh..et kertonut aiemmin että olit löytänyt ohjelman ja katsonut sen jo.Mä väsyin siitä etsimisessä että oli pakko laittaa ennemmin nukkumaan:))
        Ei sentään..mä itsekkin katsoin sen toiseen kertaan samalla kun löysin sen Areenalta:)

http://youtu.be/jIkCnbr5UP8

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      154
      2505
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      146
      2352
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      97
      1009
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      881
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      61
      764
    6. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      273
      701
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      18
      697
    8. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      85
      680
    9. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      202
      658
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      648
    Aihe