sulle joka et ollut nähnyt ohjelmaa.Mä koko illan hakenut;))Voisit kauniisti kiittää mua ;))Areenalta:Talk löytyy.
Käyhän katsomassa;)
Nyt mä löysin...
9
60
Vastaukset
mikä löytty areenalt?
hmm.. nyt taisin hokasta.
se on dokumentti new yorkissa 1941 tapahtuneesta kaivosonnettomuudesta?- ingaliina
Etpä basa arvannutkaan oikein;))Siinä keskustellaan susista:))Sie varmaan ajattelit että perhosista kysymys;))
- maalaisjärki päässä
ingaliina kirjoitti:
Etpä basa arvannutkaan oikein;))Siinä keskustellaan susista:))Sie varmaan ajattelit että perhosista kysymys;))
Joo, sudet joutaa hevon vittuun, ei niitä täällä tarvita kun metsästäjät hoitaa riistan.
En suojele yhtään sutta nyt, enkä tulevaisuudessakaan. Katsoin ohjelman, paskaa puhui nämä ns. koulutetut ihmiset;) ingaliina kirjoitti:
no ee arvannu. vaan kyllähän susista hyvä ohjelma saahaan. kuten myös perhosista.
mulla on perhosorkidea tuossa ikkunalaudalla. sille juttelen kovasti. vaikkei se keltanen ookkaan..
mutta en sitä sille kerro. nimittäin, jotta ei sitruunaperhosorkideoita olekkaan. niin tuo saa käydä :-)- ingaliina
maalaisjärki päässä kirjoitti:
Joo, sudet joutaa hevon vittuun, ei niitä täällä tarvita kun metsästäjät hoitaa riistan.
En suojele yhtään sutta nyt, enkä tulevaisuudessakaan. Katsoin ohjelman, paskaa puhui nämä ns. koulutetut ihmiset;)Mä olen kyllä luontoimmeinen mutta jos sudet tai muutkin petoeläimet alkaa pihoilla kulkemaan ja koiria tappamaan ja lapsia ei voi yksin antaa olla pihalla ja kouluunkin pitää autolla viedä niin mun mielestä silloin pitä sudelle tehdä jotain.
- ingaliina
kielibasa kirjoitti:
no ee arvannu. vaan kyllähän susista hyvä ohjelma saahaan. kuten myös perhosista.
mulla on perhosorkidea tuossa ikkunalaudalla. sille juttelen kovasti. vaikkei se keltanen ookkaan..
mutta en sitä sille kerro. nimittäin, jotta ei sitruunaperhosorkideoita olekkaan. niin tuo saa käydä :-)Se orkidea onkin siron näköinen kukka,niinkuin perhosetkin on siroja;(
Sie taidat tykätä katsella tuollaisia siroja perhosia;))Mullakin on kaksi orkideaa,tai oli kolmekkin mutta mie pudotin laatikon ynden päälle ja se kuoli kokonaan:(Lilan värinen ja valkoinen on nuo kaksi.Kasvaakohan orkideita jossain maassa luonnonvaraisinakin?Ne on kyllä niin kauniita kukkia ja kukka kestää pitkään niissä.
Sie tiedätkin että kukille pitää jutella päivittäin;))
- PerErik
Kiitos vaan tiedosta, mutta kattoin jo toin ohjelman tossa puol kahdeksan jälkiin. Olipa rento "salapyytäjä", sellaisia net on nuo itärajan poijjaat :) Takuita susien kajoamatta jättämistä ihmisiin ei voinut antaa luontoliitonkaan mies, joten pareen tyytyä lukemaan vaan lapsille edelleen punahilkka satuja :)
Saatiin taas uus pantasusi alueelle ja jos Nyholmilta ( RKTL:n entinen petotutkija) kysytään niin se on "koirasusi".- ingaliina
Höh..et kertonut aiemmin että olit löytänyt ohjelman ja katsonut sen jo.Mä väsyin siitä etsimisessä että oli pakko laittaa ennemmin nukkumaan:))
Ei sentään..mä itsekkin katsoin sen toiseen kertaan samalla kun löysin sen Areenalta:)
http://youtu.be/jIkCnbr5UP8
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756