Mooi! mulla olis yks miettimis asia johon tartten teidän apua ja NOPEASTI! En tiedä olenko masentunut, kun mietin aina välillä itsemurhaa ja meinasin jo yks pv kirjottaa hhyvästely kirjeen tartteisin apua siihen! sitten tunnen itseni sillee ettei kukaa tartte mua ja kaikki hylkää mut... mistä se johtuu olenko masentunut vai tarvitsenko jonkun tukea vain enemmän? ja miksi oisin masentunut?!?!? APUAA!! vastatkaa pian
itsemurhan ajattelu
9
221
Vastaukset
- dfgsdfs
Älä tee mitään pahaa itsellesi, ei kannata!
Kuulostaa masennukselta minusta, ehdottomasti menisin sinuna juttelemaan jonkun sen alan ammattilaisen kanssa, apua on olemassa. Varaa aika esim. terveyskeskuksen lääkäriltä, hän ohjaa sinut eteenpäin asiassasi.
Onko sinulla pitkään ollut tällaisia ajatuksia?
Kiva kun kirjoitat tänne. Kirjotathan lisää? - dfgsdfs
Jos haluat jotain ajateltavaa muistakin suomalaisista nuorista ja nuorista aikuisista, käy katsomassa Come Home-ohjelmaa netin kautta osoitteessa:
http://patmos.studio24.fi/ohjelmat/radio_come_home/12
Siellä he kertovat omista kokemuksistaan ja mm. siitä miten ovat selvinneet huonoista ajoista ja ajatuksistaan.
Tsemppii sulle, kirjotathan tänne vielä, jooko? Olisi kiva kuulla sinusta!
Apua on saatavilla jos tuntuu siltä ettei jaksa. Haleja sulle- kkk++
kikka303 kirjoitti:
kiitos sulle tooi autto paljonkin
No höh
sulla ees ole vaaraa mihinkään masennukseen. Masennus on sairaus, jonka joku työtävieroksuva lekuri on saattanut maailmaan.
Joskus vaan elämässä saattaa tuntua sille, että vois ite olla ratkaissut toisinkin. - ed
kkk++ kirjoitti:
No höh
sulla ees ole vaaraa mihinkään masennukseen. Masennus on sairaus, jonka joku työtävieroksuva lekuri on saattanut maailmaan.
Joskus vaan elämässä saattaa tuntua sille, että vois ite olla ratkaissut toisinkin.ei aina oo kivaa. yritin vetää narun kaulaan, mutta en saanut heitettyä sitä parrun päälle. totesin sitten vaan itseni idiootiksi ja menin kotiin nukkumaan.
ed kirjoitti:
ei aina oo kivaa. yritin vetää narun kaulaan, mutta en saanut heitettyä sitä parrun päälle. totesin sitten vaan itseni idiootiksi ja menin kotiin nukkumaan.
miten nii ei oo vaaranpaikkaa masennukseen jos joka pv tuntuu et kaikki hylkää mut ja pitää itkee ja kerran viikossa tuee sellane tunne et pitää tappaa ittesä et mitä mä tääl maailmas ees teen ku kukaa ei välitä musta....
- Keissa
Tyypillistä masentuneelle. Haluaa vain pois ja vaikka kuolla. Varmaan jokaisella on muutaman kerran näin vaikeaa elämässä Sillä hetkellä vain tuntuu ja ihan aidosti uskookon että täysi seinä on edessä. MUTTA niin ei ole. Muistan sinua Kikka ja toivon vierelles suojelevia enkeleitä,
- kikka 222
no juu kiitus
- JonesHenry
Sun pitää rukoilla Jumalalta apua! Taivaanisä on tosi rakastava persoona ja haluaa auttaa juuri SINUA, mutta sun täytyy aluksi pyytää häneltä apua. Näin se toimii :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 583006
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!141051- 891008
- 49886
- 84854
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35781- 96764
Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27660Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap86635- 48595