Elikkä minulla on hirviä hammasväli eikä hammaslääkäri suosittele hampaitten oikomista. Oon 14v ja kaikki hampaat on lähteny. Narskuttelen joskus yöllä ja pientä kulumaa hampaissa. Väli vain levenee! Hammasl sano et vois laittaa hampaitten väliin paikka ainetta mut en halua! Hammasl sano et tuo väli ei mene ENÄÄ koskaa umpee. En tykkää nauraa suu leviällä hymyllä kovin paljoa koska väli näkyy. Mitä teen!?!? Auttakaa joku. Huono itsetunto välin takia vaikka olen pirteä iloinen tyttö!
Hiviä hammasväli!!
4
188
Vastaukset
- keskustelun aloittaja
Tarkotin otsikos hirviä! :D mun moka xd
- hoomoilu
Jos ratkaisu on laittaa väliin paikka-ainetta, miksi et siihen suostu? Kunnallisessa hammashuollossa ei oiota esteettisistä syistä, toki voit kysyä vanhemmiltasi, ovatko valmiita maksamaan /- 2000€ yksityisestä oikomisesta. Kai olet sitten sillä hinnalla valmis ottamaan kiinteän oikomiskojeen vuodeksi tai kahdeksi?
Sen sijaan hammaslääkäriltäsi voit pyytää purentakiskoa, joka estää hampaiden narskuttelun öisin, jolloin hampaat eivät kulu. - hammasp.
En usko hammasvälisi olevan ihan hirveä, itsestään vain tuntuu pahemmalta. Tuskin kukaan edes ajattelee hampaasi väliä. Onhan monella kuuluisallakin iso hammasväli. Minusta se on vain persoonallisen näköinen. Luulen kun saat ikää enemmän, niin hammasvälisikin unohtuu.
- keskustelun aloittaja
Katottii kerra nii se paikka-aine oli iha eriväristä mitä mun hampaaat. Oon kysyny et suostuuko ne viemää mua yksityiselle mut ei ne suostunu. Välin takia mul on 2 muutaki hammasta vääntyny. Hammasl sano et turhaan mulle n.2 vuojeks laittaa kiskoja ku on nii vähä kulunu hammaspinta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa1182772SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa
Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän241761Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava621744Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,2721638Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti
Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --161600Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue281291Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä
Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.281174Menettämisestä
Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?971098Kiinteistökauppoja
Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan411082RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI
Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä4041042