62 Mutta Jeesus sanoi hänelle: "Ei kukaan, joka laskee kätensä auraan ja katsoo taaksensa, ole sovelias Jumalan valtakuntaan".
Montako uskovia puhuu menneestä miten pahoin ovat tulleet kohdelluixi.
Montako uskovia oikeesti pääsee Taivaaseen,,, on tämän aamun vakava kysymys tälle uppiniskaille suomen sionille. Huh......
Ja Jeesus sanoo teille !!
9
71
Vastaukset
- onneks
ei ole sinun vallassasi vaan Jumalan
- Mikä sua vaivaa ???
Esim. Paavali puhuu menneistä tässä
- Ensi kertaa puolustautuessani ei kukaan tullut avukseni, vaan kaikki jättivät minut; älköön sitä heille syyksi luettako. 2.Tim. 4:16
- Sillä minä olen apostoleista halvin enkä ole sen arvoinen, että minua apostoliksi kutsutaan, koska olen vainonnut Jumalan seurakuntaa. 1.Kor. 15:9
- jotka tappoivat Herran Jeesuksenkin ja profeetat ja ovat vainonneet meitä, eivätkä ole Jumalalle otollisia, vaan ovat kaikkien ihmisten vihollisia. 1.Tess. 2:15
Uskovat perivät iankaikkisen elämän.
- Jolla Poika on, sillä on elämä; jolla Jumalan Poikaa ei ole, sillä ei ole elämää.
1. Joh. 5:12 - Älähän ylpisty !
>>>Ja Jeesus sanoo teille !!>>>
Eikös Jeesus sanonu tuon kaikille MEILLE, siis sullekin? Ethän halua jäädä pois joukosta? - .
Jeesus ei sano mitään sillä Jeesus on kuollut ja hänen ruumiinsa syötetty leijonille.
Ja Lootin vaimo katsoi taaxe ja muuttui suolapatsaxi !! Montako uskovaisia olet tavannut jotka ovat suolapatsaita ???
26 Ja Lootin vaimo, joka tuli hänen jäljessään, katsoi taaksensa, ja niin hän muuttui suolapatsaaksi.
27 Aabraham nousi varhain aamulla ja meni siihen paikkaan, jossa hän oli seisonut Herran edessä,
28 katseli Sodomaan ja Gomorraan päin ja yli koko lakeuden, ja katso, maasta nousi savu niinkuin pätsin savu.
29 Kun Jumala tuhosi sen lakeuden kaupungit, muisti Jumala Aabrahamia ja johdatti Lootin pois hävityksen keskeltä, hävittäessään ne kaupungit, joissa Loot oli asunut.
Esikuvallisesti Jumala tuhosi kaikki jotta oli saatunut synnistä !!!!Anteexi saastunut synneistäsi !! Sentakia liha tuhotaan että Uusi saa elää vapaana.. : ) Tähän voi sanoa Halleluuja tai jopa huutaa HALELUUJA !!!
- Vastaa kysymyksiin
Hmm. Savonarola, et ole vastannut nimimerkille "Mikä sua vaivaa ???". Hän esitti vasta-argumentteja aloitukseesi, myös raamatusta.
Lainaamasi raamatunpaikan sanat ei ole "meille" eikä "teille" vaan "hänelle". - siantuntija
Pääsexä savis taivaaseen?
En tiedä vielä,,, mutta tällä hetkellä näyttää hyvin valoisalta : )
Olen kertonut että me pelastumme vasta kun me astutaan Taivaaseen.. ulkopuolella on epävarma aina,, koska jopa valitut on mahdollisuus exyttää jos mahdollista on kertoo Raamattu meille?? Mitä se tekee mahdolisex on mistä tulis miettiä ja pohtia Jumalan Hengeellä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee632152Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."51815Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2381314En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin71960Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.88950Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki21875Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?139824Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin39740- 19726
Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun
mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?93709