Olen tehnyt kellariin pienen suojapaikan perheelleni monenlaisia poikkeustilanteita varten. Sain ajatuksen, että voisin kirjoittaa kattoon suojaksi raamatun säkeitä. Ajatus tässä on, että Jumala ei rikkoisi omaa sanaansa, esimerkiksi pommilla, katon romahduksella tai mitenkään muutenkaan, esimerkiksi antamalla vihollisen löytää paikkaa. Onko tämä hyvä ajatus? Vai ihan yhdentekevää? Vai huono? Vai olisiko se jopa pyhäinhäväistys?
Suojaako Jumalan sana tällä tavalla? Onko Jumalalla jonkinlainen ylimääräinen kynnys iskeä omaa sanaansa vastaan? Suojaako Jumalan sana paholaiselta?
Vai onko niin, että Jumalan sana voisi päinvastoin kiinnittää pahuuden huomion ja siten houkuttaa pahuuden paikalle esimerkiksi ohjaamalla katon läpi ammuksia, tai ohjaamalla vainolainen löytämään paikan?
Vai voiko olla, että Jumala suuttuisi tästä, ja itse rikkoisi suojan?
Suojapaikan kattoon raamatun säkeitä?
kaukamo
1
57
Vastaukset
vaan täydellinen rakkaus karkottaa pelon. Pelossahan on jo rangaistusta; se, joka pelkää, ei ole tullut täydelliseksi rakkaudessa. 1Joh 4:18
Onko jotain tuttua tässä jakeessa.
Minusta on sana, pelossa on rangaistusta,joka pelkää mitä pelkää,synnin seurausta siinä on rangaistus,eili ei ole saanut syntejään anteeksi jeesuksen sovintoveren kautta,minä ole saanut ei myöskään ole pelkoa joka on totisinta totta.
Suojaa jos on jeesuksen oma,hän varjee omiaan,siitä huolimatta meillä on vaikeusia,oman lihan vuoksi koska se on turmeltunut siinä ei ole mitään hyvää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen
"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-83313239Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2062853Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy592447Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1721512Loppuiko MTV3 näkymästä? Vinkki, miten näet mm. Salatut elämät jatkossa
MTV:n maksuttomien tv-kanavien (MTV3, MTV Sub, MTV Ava) näkyvyys Elisan palveluissa päättyi 12.5.2026. Tämä aiheutti har181299Oho! Martina Aitolehti teki radikaalin hiusmuutoksen - Uskaltaisitko itse?
Martina Aitolehti on menestyvä yrittäjä. Nyt hän on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukoissa Aitolehti nähdään551290Muistatko? Pete Parkkonen kohahdutti intiimillä videolla - Katso se tästä!
Pete Parkkonen sai kohujulkisuutta Kohta sataa -videolla. Nyt Parkkonen voi kohahduttaa Euroviisuissa ainakin silloin, j14925- 60923
- 85860
- 20834